CCBill

  CCBill je vodeći globalni procesor plaćanja i e-commerce provajder. Sa obradom za više od milijardu dolara u transakcijama svake godine, CCBill ima pouzdane tehnike rešavanja problema, odličnu podršku potrošačima i invativna rešenja za podršku svim tržištima. Kao deo strategije kompanije da poveća svoje globalno prisustvo, otvorili smo kancelariju u Srbiji, gde nam je cilj da regrutujemo talentovane IT profesionalce da rade na sledećoj generaciji proizvoda kompanije.

Kontakt

2353 W. University Dr. Tempe, AZ, Sjedinjene Američke Države

O nama

Ko smo mi?

CCBill je američka kompanija koja od 1998. godine razvija i unapređuje rešenja za sigurno plaćanje preko Interneta. Danas se CCBill koristi na preko 30.000 sajtova i konstantno raste kako u broju korisnika, tako i u funkcionalnostima koje pruža vlasnicima sajtova za elektronsku trgovinu. Kao jedan od vodećih brendova u industriji, CCBill obrađuje više od milijardu dolara u transakcijama, a reputaciju pouzdanog sistema održava kroz konstantne tehničke inovacije i zato radi sa velikim brojem softverskih inženjera u SAD-u i Evropi.

Uz CCBill, u okviru iste holding kompanije posluje i brend phoenixNAP koji se bavi uslugama skladištenja podataka, virtualizacije servera i upravljanja čitavom IT infrastrukturom velikih kompanija. phoenixNAP je jedna od prepoznatljivih kompanija u data centar industriji i radi sa stručnjacima u oblasti "cloud computing", "collocation" i "data center virtualization" tehnologija.

CCBill Srbija posluje od novembra 2014. u Novom Sadu, a od 2016. godine i u Beogradu. Timovi koji ovde rade prepoznatljivi su po izuzetnom talentu u različitim oblastima – od Java/JS developmenta, QA, UI i UX inženjera, cloud inženjera, tehničkih pisaca, projekt menadžera do Linux/Windows inženjera, NOC podrške, datacentar developera, softver arhitekti, korisničke i klijentske podrške i marketinga. Uprkos raznolikosti profesija, svi članovi našeg tima jednako doprinose razvoju kompanije, a to je jedna od karakteristika koja nas sve povezuje – posvećenost timu u kom svaka ideja zaista vredi.


Beograd je jedna od više lokacija na kojima phoenixNAP ima data centre i gde nudi širok dijapazon infrastrukturnih rešenja koja su u skladu sa rastućim potrebama za sveopštu povezanost.

Kako izgleda proces selekcije?

Bitno je napomenuti da i pored toga što uvek imamo otvoren veliki broj oglasa, naše kolege ne odlaze iz timova, već se naši projekti konstantno razvijaju, pa imamo stalnu  potrebu za novim zaposlenima.

Slobodno nam pošalji svoj CV i motivaciono pismo, kroz koji ćeš nam objasniti zbog čega želiš da postaneš deo našeg tima, a mi ćemo te rado kontaktirati ukoliko se tvoje radno iskustvo poklapa sa zahtevima pozicije za koju si zainteresovan/a. 

Prilikom prvog telefonskog poziva zakazuje se HR intervju. S obzirom na trenutnu situaciju, naši intervjui se održavaju putem Skype-a ili Teams-a, u zavisnosti šta ti je bliže ili draže.

Na HR razgovoru imaćeš priliku da malo bliže upoznaš našu kompaniju, saznaš više o našem razvojnom putu, projektima, tehnologijama, članovima tima, kao i o uslovima rada i benefitima koje kompanija CCBill nudi svojim zaposlenima. To je takođe i prilika da se ti nama predstaviš, da steknemo bolji utisak o tome kako se jedni drugima uklapamo u očekivanja. 

Sledeći korak je tehnički intervju, na kom je prisutan vođa ili menadžer tima za koji si konkurisao/la. Prilikom ovog razgovora možeš očekivati tehnička pitanja kako bi tvoji budući saradnici procenili da li se nivo tvog znanja poklapa sa onim što je timu u datom trenutku neophodno. Za neke pozicije se pre ove faze dobija i zadatak, a u tom slučaju ostavljamo ti dovoljno vremena da mu se posvetiš.  

Ovde se proces selekcije završava i ako se naša i tvoja očekivanja poklapaju, dobijaš ponudu! Ako ipak naša i tvoja očekivanja u tom trenutku ne idu u istom smeru, tu smo da ti damo savet na čemu da poradiš ili da te ohrabrimo da konkurišeš za neku drugu poziciju. Čak i u slučaju da ne ostvarimo saradnju, nadamo da ćeš poneti veoma prijatno iskustvo sa razgovora i upoznati nas onakve kakvi jesmo, druželjubivi i opušteni, a posvećeni svome poslu. 

Ukoliko želiš da i uživo prođeš kroz ovo iskustvo, očekujemo da nam pošalješ svoj CV ili nam se javi putem mejla, Linkedina, Infostuda ili telefona.

 

Najbolji proces selekcije u 2020. – IT industrija – 3. mesto

Naši ljudi

Marijana Golijanin

Marijana Golijanin

QA Engineer

​"Kolega mi je preporucio CCBill i jako mi je drago sto sam se zaposlila i sto i ja sada iz prve ruke mogu da ga preporucim vama. Projekat na kom radim je zanimljiv i dinamican, saradnja u timu je odlicna, atmosfera je drugarska i svi su spremni...

Prikaži više
Bojana Dobran

Bojana Dobran

Product Marketing Manager

​„U kompaniji sam više od četiri godine i za to vreme sam napredovala od marketinškog pisca do menadžera proizvodnog marketinga. Plata je korektna, projekti su dinamični i uvek ima nešto novo da se nauči. Tim je sjajan i volim da provodim vr...

Prikaži više
Branka Mijatović

Branka Mijatović

HR Manager

"Prednost rada u kompanijama koje razvijaju sopstvene proizvode je u tome sto se akcenat stavlja na kvalitet u odnosu na kvantitet. Takodje, uspeh proizvoda je zajednicki uspeh i stoga se stavlja akcenat na rast i razvoj svakog pojedinca u skladu ...

Prikaži više

IT Insajder - iskustva o radu i sa intervjua

Podeli svoje iskustvo

Anonimno podeli svoje iskustvo o radu ili sa intervjua i pomozi drugim kandidatima koji se interesuju za kompaniju.

Arhiva | Iskustvo · 30.08.2019
Ne preporučuje

IT Inženjer

Opšti utisak 2
Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine
Pozitivno

Dobra je za početnike, može se naučiti mnogo toga. Plate su OK. Postoje dve kancelarije, u Beogradu i u Novom Sadu, komentar se odnosi na beogradsku kancelariju.

Zamerke

Loša atmosfera u kompaniji, neprofesionalni odnos između kolega, HR koji samo doprinosi takvom okruženju. Seniori su mahom otišli, menadžment nije pokazao interesovanje da ih zadrži.

48
Arhiva | Iskustvo · 09.03.2017
Preporučuje

NOC

Opšti utisak 5
Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine
Pozitivno

Dobra organizacija rada, jako prijatna atmosfera u kancelariji, odlična mlada i raspoložena ekipa. Jasno definisani zadaci, nema stresa, prekovremenog, zvanja van radnog vremena i slično. Konkurentna zarada i opšti uslovi rada. Menadžment razume potrebe radnika i uvek je spreman da sasluša i izađe u susret.

Zamerke

Administracija bi trebalo da bude na višem nivou. Smenski rad u fiksnim smenama koje jednom kad su dodeljene, jako teško se menjaju.

11
Arhiva | Iskustvo · 01.12.2016
Ne preporučuje

Consumer Support Representative

Opšti utisak 3
Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine
Pozitivno

Plata je iznad "proseka". 2 evra dnevno za hranu. Free drinks tu i tamo, zavisi kako, kad i šta. Nema restricted pristup internetu, sve je dozvoljeno.

Zamerke

Čim se tim (Consumer Support) otvorio kod nas, odmah se dodalo još posla, tim od 40+ ljudi, čim dođete počinje pakao sa pozivima, 8-10 sati skoro bez prestanka, noćna smena ima najviše posla i najmanje ljudi. Ljudi čekaju i po mesec dana na zdravstvenu knjižicu, dobijaju neke privremene. Firma je ponovo objavila oglas...

11
Arhiva | Intervju · 17.06.2016.
Pozitivno iskustvo

Senior Java Developer

Odbio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Prijavio sam se online preko Helloworld. Nakon 3 dana stigao je mail i zakazan je prvi skype intervju koji je bio sa direktorkom sa Malte. Jako jako ljubazna žena, generalna HR pitanja, izdvojio bih pitanje: Šta tvoje trenutne kolege misle o tebi, i navedi situaciju kada si ispao Team player. Ono što mi se najviše svidelo,...

Pitanja sa intervjua
  • Kako bi rešio problem sa "lockovima" kada dva fizički odvojena servisa pristupaju istim podacima.
20
Arhiva | Intervju · 05.06.2016.
Pozitivno iskustvo

Customer Support Specialist

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Aplicirao sam na 2 IDENTIČNA oglasa (jedan se zvao Customer Support Specialist, a drugi Customer Support Representative). Na jednom od njih sam ubrzo (za 4 dana) mailom dobio informaciju da nisam prošao dalje, i moram da pohvalim njihovu profesionalnost i odnos ka kandidatima, jer veliki broj firmi uopšte ne obaveštava...

Pitanja sa intervjua
  • Radili ste sa klijentima. Opišite mi jednu neprijatnu situaciju sa klijentom i kako ste odreagovali u njoj?
17

Plate

Plate koje su uneli korisnici sajta

Prosečna neto plata

700

QA Specialist 1 plata

MIN
700
PROSEK
700
MEDIJANA
700
MAX
700

Prosečna neto plata

1425

Software Developer 2 plate

MIN
1250
PROSEK
1425
MEDIJANA
1425
MAX
1600

Prosečna neto plata

1761

Software Engineer 3 plate

MIN
1184
PROSEK
1761
MEDIJANA
1500
MAX
2600

Prosečna neto plata

900

Test Engineer 1 plata

MIN
900
PROSEK
900
MEDIJANA
900
MAX
900

Prosečna neto plata

750

IT Help Desk / Support 1 plata

MIN
750
PROSEK
750
MEDIJANA
750
MAX
750

Prosečna neto plata

800

Merchant Support Specialist 1 plata

MIN
800
PROSEK
800
MAX
800

APR