X
X
Komuniciraj sa kompanijom
Zorana Stracenski
Recruiter
X
Komuniciraj sa kompanijom
Zorana Stracenski
Recruiter
0
0.jpg

Upoznaj kompaniju

Ubisoft

Učitavam video galeriju

Ubisoft Belgrade je jedan od Ubisoft studija širom sveta koji se bavi razvojem AAA video igara. U ovom studiju trenutno radimo na razvoju kako PC tako i konzolnih verzija tri velika naslova - Ghost Recon, Steep i The Crew. Budući da naš tim sačinjavaju mladi, entuzijastični ljudi željni znanja, kontinirano se trudimo da rastao i povećavamo našu ekspertizu, sa ciljem da u Beograd dovedemo još zanimljivije projekte i mandate.


Balkanska 44, Beograd

O nama

Mi smo Ubisoft Belgrade i naša priča počinje pre dve godine, kada smo u Novembru 2016 godine odlučili da dođemo u Srbiju i otvorimo naš prvi studio. To je u početku bila prava startup priča, nas 10-ak programera, strastvenih gejmera, u malom stanu u centru Beograda. Kako je vreme prolazilo, i kako je HQ sticao sve više poverenja u naše sposobnosti, tim se širio i mi smo se selili sa jedne lokacije na drugu, kako nam je bio potreban veći prostor. Sada je naš tim već dosta velik i broji preko 100 članova, među kojima su ne samo programeri, nego i level i UI artisti, game i level dizajneri i development testeri. Iz svih ovih razloga pronašli smo stalnu lokaciju, na kojoj ćemo moći da se zadržimo naredih par godina, rastemo dalje i radimo na sve zanimljivijim projektima. Sada nas možete naći u Balkanskoj 44, gde smo u okviru šestospratne zgrade u industrial fazonu stvorili sve što nam je potrebno. Tri velike terase na krovu za uživanje na suncu, game corner-e sa različitim konzolama, stonim fudbalom i tenisom, kao i privatnu teretanu koju koristimo kada nam je potrebno da se razmrdamo od sedenja za kompom.

Zaista je kul svaki dan kretati na posao, znajući da ćemo dan provesti zajedno sa prijateljima stvarajući nešto što igraju milioni gejmera širom sveta, a naravno i mi sami. Po našem mišljenju to je upravo ono što nas razlikuje od drugih IT kompanija – velika strast prema onome na čemu radimo, i opuštena i prijateljska atmosfera u kojoj se zajednički trudimo da ostvarimo naš cilj. Ako vam se ovo čini kao nešto čega biste i vi želeli da budete deo, ping us, uvek smo raspoloženi za prihvatanje novih ljudi u naš tim.

U ovom studiju, naš tim trenutno radi na tri velika naslova - Ghost Recon, Steep i The Crew. Svaki od ovih projekata je jako velik, zbog čega na njihovom stvaranju radi između 200 i 500 članova produkcije iz najrazličitijih Ubisoft studija širom sveta, što nama daje priliku za svakodnevnu saradnju sa internacionalnim gejming ekspertima i širenje naše ekspertize. Na Ghost Recon-u i Steep-u u saradnji sa drugim studijima radimo na razvoju kako konozlnih, tako i PC verzije igre, dok smo na Steep-u postali čak i lead site za celokupnu PC adaptaciju! The Crew je nešto novo, i kada je on u pitanju, u ovom trenutku najviše doprinosimo sa art strane cele priče. Naravno, ovo je samo početak. Budući da naš tim sačinjavaju mladi, entuzijastični ljudi željni znanja, kontinirano se trudimo da rastao i povećavamo našu ekspertizu, sa ciljem da u Beograd dovedemo još zanimljivije projekte i mandate.

Tech stack

C++ Jira

Beneficije

SVEŽE VOĆE SVAKE NEDELJE PRIVATNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE UBISOFT GOODIES PRISTUP GEJMING KONZOLAMA RAD NA INOVATIVNIM PROJEKTIMA I KORIŠĆENJE NOVIH TEHNOLOGIJA PLAĆEN PREKOVREMENI RAD DODATNI SLOBODNI DANI KLIZNO RADNO VREME LEŽERNO OBLAČENJE TIM BILDINZI POSLOVNA PUTOVANJA

Naši ljudi

bosko.png

Boško Šejnjanović

Development Tester

Ubisoft kompaniji sam se pridružio u avgustu 2018. godine, na preporuku svog najboljeg druga. I sada posle skoro godinu dana rada mogu reći da mi je to jedna od najboljih stvari koja mi se desila u životu. Iako sam se kroz školovanje opredelio za neki drugi pravac, ljubav prema gaming industriji nikad nije prestajala. Dobio sam priliku da sarađujem sa ljudima širom Evrope i sveta zahvaljujući svojoj poziciji. Ekipa u kompaniji je mlada, željna učenja i dokazivanja, uvek tu kada vam treba pomoć ili sugestija. Biti deo jednog takvog tima za mene znači mnogo, i nadam se da ćemo jos dugo sarađivati i raditi. Dolaskom u Ubisoft nisam znao šta da očekujem, ni slutio nisam da cu tu steci nove prijatelje.
vladimir.png

Vladimir Nikić

Game Designer

U Ubisoft sam stigao pre godinu i 6 meseci i od tada radim kao Game Designer. Na početku sam bio vrlo nervozan jer je ovo bilo jedno sasvim novo iskustvo za mene, imajući posebno u vidu da je Ubisoft firma u kojoj radi više od 17 000 zaposlenih po celom svetu. No, vrlo brzo se ispostavilo da je raznolikost i broj ljudi u Ubisoftu zapravo jedna od najvećih prednosti ove kompanije, jer smo uvek u prilici da naučimo nešto novo ili podelimo znanje sa ljudima koji dele našu strast prema ovoj industriji širom planete. Ono što me je takođe prijatno iznenadilo je i činjenica da su pred nama uvek novi izazovi i zadaci koji nam daju šansu da usavršavamo svoje znanje kao i da radimo na raznim delovima projekta ili čak i na potpuno novim projektima. Ipak mnogi od tih izazova i zadataka bi bili nepremostivi da nije odlične atmosfere i tima u samom Beogradskom studiju, gde su ljudi uvek spremni da vas saslušaju i pomognu, kako biste uspeli da završite vaše zadatke na način koji će ispuniti i vaše lične ciljeve, ali i ciljeve samog projekta.
dejan.png

Dejan Samac

Level Artist

Pre 10 meseci, kada sam počeo da radim u Ubisoft-u kao Level Artist, skeptici su mi rekli: “to je velika korporacija, lepše je raditi u manjim kolektivima”. Moram priznati da sam i ja mislio da ću naići na hladnu atmosferu, ali ubrzo sam promenio mišljenje. Upravo najveća snaga Ubisoft-a jesu međuljudski odnosi i stavljanje akcenta na pozitivna atmosfera. Kao rezultat toga su zadovoljni članovi tima i mnogo uspešnih projekata iza beogradskog studija. Moj tim i ja trenutno radimo na igri The Crew 2, dok se u studiju radilo još na igrama Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint i Wildlands i Steep. Velika prednost je svakodnevna komunikacija, saradnja i putovanje u inostrane studije širom sveta. Ubisoft je jedina kompanija u Srbiji gde možete skupiti ogromno iskustvo na polju pravljenja AAA igara, a da vam pritom svaki radni dan ne predstavlja obavezu već zadovoljstvo.

Iz našeg pera

Life @Ubi

Life @Ubi

Jedno od najčešćih pitanja koje dobijamo od kandidata na intervjuima svakako jeste – Zašto mi volimo da radimo baš u Ubisoft-u? (više)

Proces Selekcije

Poslovi

1 / 7

Gameplay Programmer

Beograd  • Rok: 08.12.2019

Passion for game development and sense of fun gameplay; Minimum 3 years' experience in software programming (ideally in gamedev) or other relevant experience; In-depth experience and knowledgement of C++... (pročitaj oglas)

Lead Programmer

Beograd  • Rok: 27.11.2019

5+ years’ experience of programming (C/C++ will be considered an advantage). Relevant experience as a team lead... (pročitaj oglas)

C++ Programmer

Beograd  • Rok: 27.11.2019

Good knowledge of C++ programming. Knowledge of C# programming is a big plus. Identify development needs in our industry. Fluent in English... (pročitaj oglas)

Junior C++ Programmer

Beograd  • Rok: 27.11.2019

Solid C++ programming skills. Passion for a career in the games industry. Desire and curiosity to learn and improve constantly... (pročitaj oglas)

Engine Programmer

Beograd  • Rok: 20.11.2019

Good knowledge of C++ programming. Knowledge of C# programming is a big plus. Minimum 3 years’ experience in software programming (ideally in gamedev) or other relevant experience... (pročitaj oglas)

Engine Programmer

Beograd

Good knowledge of C++ programming. Knowledge of C# programming is a big plus. Minimum 3 years’ experience in software programming (ideally in gamedev) or other relevant experience. Identify development needs in our industry... (pročitaj oglas)

Local IT Technician

Beograd  • Rok: 06.11.2019

College diploma in Information Technology, or equivalent experience. MCSE, MCSA or MCP certification is an asset. 2+ years of experience in technical support to end users... (pročitaj oglas)

C++ Programmer

Beograd  • Rok: 27.10.2019

Good knowledge of C++ programming. Knowledge of C# programming is a big plus. Identify development needs in our industry... (pročitaj oglas)

Junior C++ Programmer

Beograd  • Rok: 27.10.2019

Solid C++ programming skills. Passion for a career in the games industry. Desire and curiosity to learn and improve constantly... (pročitaj oglas)

Lead Programmer

Beograd  • Rok: 27.10.2019

5+ years’ experience of programming (C/C++ will be considered an advantage). Relevant experience as a team lead... (pročitaj oglas)

Gameplay Programmer

Beograd  • Rok: 20.10.2019

Work closely with the Game Design team and make sure that the design of various features is complete and realistic... (pročitaj oglas)

Engine Programmer

Beograd  • Rok: 16.10.2019

Analyze the existing non-associated functionalities to the specialties in the engine and determine if they fit to the needs. Propose improvements to the needs, by designing and implementing new systems... (pročitaj oglas)

Local IT Technician

Beograd  • Rok: 03.10.2019

College diploma in Information Technology, or equivalent experience, MCSE, MCSA or MCP certification is an asset... (pročitaj oglas)

Junior C++ Programmer

Beograd  • Rok: 26.09.2019

Solid C++ programming skills. Passion for a career in the games industry. Desire and curiosity to learn and improve constantly... (pročitaj oglas)

Lead Programmer

Beograd  • Rok: 26.09.2019

5+ years’ experience of programming (C/C++ will be considered an advantage). Relevant experience as a team lead... (pročitaj oglas)

Development Tester

Beograd  • Rok: 26.09.2019

Experience on a similar position of at least 1 year; Good knowledge of English both spoken and written; Excellent communication skills and interpersonal skills... (pročitaj oglas)

Engine Programmer

Beograd  • Rok: 05.09.2019

Analyze the existing non-associated functionalities to the specialties in the engine and determine if they fit to the needs. Propose improvements to the needs, by designing and implementing new systems... (pročitaj oglas)

C++ Programmer

Beograd  • Rok: 04.09.2019

Good knowledge of C++ programming. Knowledge of C# programming is a big plus. Identify development needs in our industry... (pročitaj oglas)

Engine Programmer

Beograd  • Rok: 24.08.2019

Good knowledge of C++ programming. Knowledge of C# programming is a big plus. Minimum 3 years’ experience in software programming (ideally in gamedev) or other relevant experience... (pročitaj oglas)

Lead Programmer

Beograd  • Rok: 21.08.2019

Lead and manage a team of programmers. Coach and guide the development of the team members. Share knowledge, motivate and inspire others to generate new ideas... (pročitaj oglas)

IT Insajder

Utisci zaposlenih o radu u IT sektoru kompanije Ubisoft

Game Designer

Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Beograd
odbio/la ponudu
Intervju srednje težine
negativno iskustvo
Ceo proces je trajao 13 nedelja
Kako je izgledao proces
Na konkurs sam se prijavio 24. avgusta 2017. U prvom krugu su se radila dva zadatka od kojih je jedan bio da se odgovori na par pitanja o meni i mom odnosu sa igrama, dok je u drugom bilo potrebno osmisliti par stvari za neku imaginarnu igru. U drugom krugu sam imao Skype razgovor sa game dizajnerima iz Rumunije u kojem smo razgovarali o mojim odgovorima iz prvog kruga. U trećem krugu sam išao u prostorije Ubisofta u Beogradu i razgovarao sa regruterom, koji je takođe bio iz Rumunije. Uglavnom su bila pitanja HR tipa, ali i nešto malo tehničkih. Ovo je trebalo da bude poslednji krug, međutim odlučili su da dodaju još dva. U četvrtom krugu sam ponovo išao u njihove prostorije i radio game design zadatak koji je trajao 3 sata. U petom i poslednjem krugu sam ponovo imao Skype razgovor o rešenjima iz predhodnog kruga, sa istim ljudima kao i u drugom krugu. Svi zadaci su bili jako dobri i odlično su testirali dizajnerske sposobnosti, a ljudi sa kojima sam razgovarao su bili izuzetno prijatni i ostavili jako dobar utisak. Konačno 23. novembra sam dobio ponudu za poziciju Junior Game Designer, dakle puna 3 meseca nakon što sam se prijavio na konkurs što je zaista previše vremena i što niko ko aktivno traži posao sigurno ne bi čekao. Ali mnogo veći problem od toga je bio sadržaj ponude. Plata za 33% manja od one koju trenutno imam, a za skoro 40% manja od one koju sam tražio, u visini koju bolje firme daju programerima početnicima bez radnog iskustva (ja imam 4 godine radnog iskustva, a 2 od toga kao game developer, što ima veze iako sam se prijavio za poziciju game designera). Ovo je jako ironično s obzirom da na njihovom sajtu piše "we have salaries to motivate you". Pored male plate, ugovor je bio na godinu dana i to preko agencije, plus obavezna obuka u inostranstvu (mesec dana u mom slučaju, inače poželjno 3 meseca). S obzirom da u postojećoj firmi koja je svetlosnim godinama daleko od Ubisofta, imam duplo bolje uslove, ponudu sam odbio bez razmišljanja. Nakon puna tri meseca i gomile potrošenih sati i umnog napora na zadatke i Skype razgovore, traženja opravdanja za kašnjenje na posao ili raniji izlazak, ovakva ponuda je zaista bila ogromno razočaranje. Na žalost, Ubisoftu i pored sve finansijske moći, reputacije i rigorozne selekcije, nije nikakav problem da na kraju ponudi uslove na nivou prosečne srpske outsourcing firmice sa šačicom zaposlenih i ograničenim budžetom. Ako cenite svoje znanje i nije vam po svaku cenu potreban posao u gaming industriji, zaobiđite Ubisoft u širokom luku.
Pitanja sa intervjua
  • Opiši svoju vezu sa igrama.

utisak sa intervjua postavljen: 05.12.2017.


Komentar kompanije Ubisoft

Ubisoft Belgrade je mlad Ubisoftov studio - osnovan pre nešto više od godinu dana. Kao rezultat velikog truda i motivacije naših zaposlenih, uspeli smo da proširimo fokus sa isključivo programerskih pozicija, na razvoj celokupne produkcije u Beogradu. S obzirom na to da je produkcija AAA igara izuzetno kompleksna (zahteva veliki broj timova, kao i mnogo vremena koje treba uložiti kako bi se razvila igra visokog kvaliteta), razvoj produkcije jednog studija je obiman proces. Ukoliko posmatramo konkretno Game Designer poziciju - postoji mnogo problema sa kojima se treba suočiti: • nemogućnost pronalaska profila sa odgovarajućim obrazovanjem (Game Design nije deo obrazovanja u Srbiji - kao ni mnoge druge pozicije vezane za Game Development); • nemogućnost pronalaska profila sa iskustvom u radu na Game Design poziciji u AAA igrama (koje imaju svoje specifičnosti u odnosu na druge vidove kompjuterskih igara). Rešenje na ove probleme nije lako dostići - potrebno je iscrpno istražiti postojeće tržište rada, proceniti dobro potrebe same industrije i u skladu sa tim pronaći profile koji su najadekvatniji, odnosno imaju najveći kapacitet da se brzo prilagode zahtevima koje nameće produkcija AAA igara. Zamerka kandidata vezana za dužinu trajnja regrutacionog procesa, kao i veliki broj testova koji su stavljeni pred kandidata je u potpunosti na mestu. Medjutim, početni napor uložen sa obe strane (i regrutera i kandidata) je prolaznog veka - i naš tim aktivno radi na skraćivanju ovog procesa. Zamerke vezane za ponudu su, sa druge strane, nešto što nismo u mogucnosti da promenimo. Interna ravnopravnost medju zaposlenima nam je izuzetno bitna, te ukoliko je kandidat na osnovu iscrpnog testiranja procenjen kao Junior Game Designer (bez relevantnog prethodnog radnog isksutva), bez obzira koliko iskustva imao ranije u Gaming industriji, nismo u mogucnosti da izadjemo u susret sa platom koja je odgovarajuća zaposlenima sa većim nivoom senioriteta. Svakako smo zahvalni na predocenim poteškoćama vezanim za regrutacioni proces - i uložićemo sav napor da se ovakve situacije više ne ponove. A kandidatu želimo sve najbolje, u njegovoj potrazi za idealnim poslom!
*Utisci zaposlenih predstavljaju subjektivno mišljenje njihovih autora i ne odražavaju mišljenje sajta HelloWorld.rs i njegovog tima.
Pročitaj arhivirane recenzije

APR

Copyright © 2019 :: Sva Prava Zadržana :: HelloWorld.rs. ::
Made with in Subotica.
X
Video Insajder
X
Video o procesu selekcije
Uspešno
Neuspešno urađena operacija