O kompaniji
313
Iskustva
231
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.8 >1000

Iskustva

2.8 65%

Menadžment kompanije

2.5

Beneficije

2.6

Balans karijera-privatni život

3

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

2.8

Mogućnost napredovanja

2.7
Iskustvo
26.07.2024
3 Preporučuje

Senior Business Ops Analyst

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Mogućnost napredovanja na druge pozicije gde, u zavisnosti od tima i pozicije, imate mogućnost učenja novih tehnologija. Ovo je moja treća pozicija u kompaniji i to mi je pružilo dosta znanje o poslovanju iste. Na trenutnoj poziciji i u trenutnoj organizaciji se osećam zadovoljno.

Zamerke

Ogromna kompanija sa puno različitih timova i organizacija da možete upasti u tim koji je jako loš, menadžment užasan, posao ne pruža nikakav izazov, ili u tim koji je potpuna suprotnost. Zato je najbolje raspitati se o timu a ne o samoj kompaniji. Takođe, benefiti skoro da ne postoje osim privatnog zdravstvenog osiguranja.

Korisno? 8
Iskustvo
17.07.2024
1 Ne preporučuje

Customer support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Vrednovanje kompanije u CV-u prilikom trazenja novog poa

Zamerke

Nepotizam, premalo radne snage, neralna ocekivanja, veliki pritisak, velik obim posla, mala plata.

Korisno? 24
Intervju
12.07.2024
Pozitivno iskustvo

Operations Analyst

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Uživo intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Prijatno iskustvo sa menadžerom i asistentom. Kratak informativni razgovor sa nekoliko pitanje iz sfere samog posla i pozicije na koju sam se prijavio.
Korisno? 0
Iskustvo
12.07.2024
3 Preporučuje

Operations Analyst

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Dobri uslovi za rad; mogućnosti za napredak; prilika za rad na različitim pozicijama unutar firme;

Zamerke

Slabije plate s obzirom na današnje prilike; smanjenje plaćenog prevoza; nerealna očekivanja od strane menadžmenta; loša iskustva malih preduzeća sa NCR-om

Korisno? 9
Intervju
09.07.2024
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije je bio jako dug, čekalo se najduže za background check, razgovor je trajao svega 20 min, tadašnji supervisor mi je postavio dva pitanja kako ukloniti problem na koje sam dao dobre odgovore i nakon par dana su me pozvali da potpišem ugovor.

Pitanja sa intervjua

  • Štampač ne štampa. Šta je problem i kako možemo da ga rešimo?
Korisno? 1
Iskustvo
09.07.2024
1 Ne preporučuje

IT/tech support (Help Desk)

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Lako je zaposliti se u kompaniji i nije obavezno poznavanje IT sveta, mogućnost rada od kuće, redovna plata. Ok za Cv.

Zamerke

Loša komunikacija sa HR-om, javljaju se samo preko "HR case" i to jako retko. Nije dozvoljen direktan razgovor i rešavanje problema na taj način. Jako loša organizacija tima/timova. Nije cenjeno znanje i brzina uklanjanja problema. Jako puno pozicija koje ne rade ništa. Čudan sistem grejdova. Zabrinjavajući broj loših priča i iskustva sa team leaderima i managerima. Jako težak napredak bez neke veze ili ulizivanja. Rad u tri smene, treća smena po mesec dana jako utiče na zdravlje.

Tehnologije

MySQL Confluence Windows
Korisno? 8
Iskustvo
05.07.2024
5 Preporučuje

Field supervisor

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Plate apsolutno redovne, menadžment maximalno tolerantan, redovan odmor, potpuno razumevanje za radnike sa decom.

Zamerke

Nema ih

Korisno? 2
Intervju
15.06.2024

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

HR interview, engleski test interview, general tehnički interview.

Pitanja sa intervjua

  • Pitanja tipa staje je switch, modem neka osnovna pitanja generalno o kompjuterima itd.
Korisno? 0
Iskustvo
11.06.2024
3 Ne preporučuje

Business Analyst

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 7-10 godina

Pozitivno

Kolegijalnost

Zamerke

Menadzment je jako los i jako se tesko napreduje. Nepotizam jako prisutan.

Korisno? 14
Iskustvo
03.05.2024
4 Preporučuje

Help Desk Representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Mogućnost napredovanja, dobar kolegijum, privatno zdravstveno,

Zamerke

Plate trebaju biti malo veće

Tehnologije

CISCO Jira CRM
Korisno? 1