O kompaniji
313
Iskustva
231
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.8 >1000

Iskustva

2.8 65%

Menadžment kompanije

2.5

Beneficije

2.6

Balans karijera-privatni život

3

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

2.8

Mogućnost napredovanja

2.7
Intervju
19.10.2024
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Lagan i brz proces selekcije, zadovoljavajuc

Pitanja sa intervjua

  • Pitanja iz opsteg poznavanja racunara.
Korisno? 0
Iskustvo
18.10.2024
1 Ne preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Malo ih je zaista. Skupio sam odgovarajuće iskustvo i pružen mi je posao u trenutku kad nisam imao bolje. U redu lokacija, čista zgrada ljudi koji rade na održavanju zaista rade svoj posao. Besplatan pristup linkedin kursevima. Privatno zdravstveno. Redovna plata(to bi trebalo da se podrazumeva a ne da bude pozitivno) Parking koji je skoro potpuno prazan a dodeljen samo članovima menadzmenta.(Dobro samo za menadzment, jer u slučaju da nemate pristup čeka vas plaćanje parkiga 400 dinara svaki dan).

Zamerke

Mnogo ih je. Doduše sve zavisi od tima u koji upadnete. Ja sam imao veliku nesreću da upadnem u Wendy's. Sklonite se od ove kompanije. Plate su daleko ispod proseka,obim posla ogroman, robovlasnicki. Priučeni menadzment je totalno "delusional". Ponašaju se prema ljudima kao prema stoci, ne prihvataju konstruktivnu kritiku, vrlo prost. Očekujte da vas lažu u oči, izbegavaju sastanke koji se obavezni do trenutka do kad ga ne otkažu a to je 5 minuta pred početka sastanka(obavezan je iako niste u smeni). Doduše plaćeni ste satnicu za taj sastanak van radnog vremena 450dinara samo u slučaju da se održi. Jako bedno da ginete negde godinu dana i svaki dan prozivljavate toliko stresa i opterećivanja poslom iz minuta u minut za godišnji merit od 3% na bednu platu. Da ne govorim da se pruža i jednokratni bonus od 10000 ALI BRUTO. Dosta neorganizovano deluje od prvog dana, ne zna se ko sta radi i ne postoje tacne i jasne instrukcije. Mašina koja radi 24/7 i ne namerava da zadrži ljude već samo da ih okreće i zapošljava nove. Ljudi se konstantno smenjuju jer niko ne želi da radi u takvim uslovima. Toliko su daleko otišli da je nekoliko meseci postojalo pravilo da mora da se pita nadređeni za odlazak u toalet(koji odbija od dnevne pauze). Kompanija koja je promovisala hibridni rad do toga da će ponedeljak-petak biti obavezan iz kancelarije.

Tehnologije

Confluence TCP/IP Administracija mreže
Korisno? 27
Intervju
18.10.2024

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Jedan interviju u trajanju od 20 minuta

Pitanja sa intervjua

  • Test sa 10 pitanja o najosnovnijim funkcijama racunara
Korisno? 0
Iskustvo
18.10.2024
2

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dobra komoanija za CV Mogucnost rada od kuce u zavisnosti od tima

Zamerke

Los menadzment na nizim nivoima Los odnos prema zaposlenima Smene 24/7/365

Korisno? 8
Intervju
17.09.2024
Pozitivno iskustvo

Helo Desk Representative

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Intervju se sastojao iz 3 dela. Prvi je bio test engleskog - Usmeni, pisani i gramatički. Nakon toga, išao sam na intervju sa još 5-6 kandidata i HR-om gde su nas pitali neka osnovna pitanja o prethodnom iskustvu, da opišemo sebe i slično. Treći intervju bio je sa supervizorom tima koji je takodje pitao da kažem nešto o sebi(intervju je bio 1 na 1) i svojim interesovanjima. On je takodje pitao par tehničkih pitanja kao što su: Šta je IP adresa, šta bih radio da monitor ne pokazuje sliku(objasniti troubleshooting korake i šta bismo probali). Izmedju svih ovih koraka, vest o narednom krugu sam dobijao brzo i to u roku od par dana.

Pitanja sa intervjua

  • Šta je IP adresa?
  • Šta bi uradio da ti ne monitor ne prikazuje ništa sem crnog ekrana?
Korisno? 5
Intervju
13.09.2024

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Ja nisam relevantan da vam dajem ovaj podatak, posto sam ja imao intervju pre par godia. HR zove i ugovori Vam sastank online. Tu Vam testiraju engleski. Ako prodjete imate online stastank sa Menadzerom/Supervizorom. Sada mislim da Vas direktno zovu da dodjete u NCR na sastank.

Pitanja sa intervjua

  • Zasto stampac nece da stampa?
Korisno? 1
Intervju
01.09.2024
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Dva kruga - HR i intervju sa menadzerom tima, Team Lead i koleginicom koja treba da postale TL. HR lagan, objasni ti firmu i pita jel okej da se radi u smenama. Sa menadzerom odnosno u mom slucaju supervizorom tima malo razgovor na engleskom, u fazonu nesto o meni, sa TL tehnicki deo i to je to.

Pitanja sa intervjua

  • Zove te klijent i kaze da ne radi monitor, koje ces korake za troubleshoot preduzeti
  • Razlika izmedju IPv4 i 6
  • Sta znaci DNS
  • Sta znaci NAT
Korisno? 1
Intervju
26.08.2024
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

HR i Manager su bili veoma ljubazni i prijatni. Brz je proces selekcije. Sve je moglo preko email-a da se završi pre samog potpisivanja ugovora. Efikasno,lako, brzo i dobro organizovano.

Pitanja sa intervjua

  • Sa HR-om intervju na srpskom-predstavljanje, drugi deo intervjua je na engleskom gde se dobije određena situacija i pitaju kako bismo reagovali (na primer kliket pozove ,ne radi mu racunar). Sa managerom je bilo predstavljanje,motiv za prijavu, koje kvalitete treba da poseduje agent u help desku.
Korisno? 0
Iskustvo
26.08.2024
3 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Kolege su divne,spremne da pomognu uvek. Prijatan radni ambijent.

Zamerke

Plate u korisnickoj podrsci su jako niske,nedovoljne za zivot u Beogradu.

Tehnologije

Microsoft Access
Korisno? 1
Iskustvo
22.08.2024
2

Incident Manager

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Kolegijalnost, linkedin learning

Zamerke

Mizerna plata, povecanje nije moguce, osim ako se ne prijavis na visu poziciju, ili cekas godinu dana za 1% merita (povecanje od 1% na tvoju godisnju platu. Merit nije zavistan od tvojih performansi, vec od toga koliko firma ima volje da se otvori), pretnje otkazom ukoliko se ne dolazi u kancelariju, iako je rad od kuce i vise nego moguc, uzasan sistem koji NCR prodaje, menadzment zavlaci, laze, prodaje maglu. Postoje godisnji kursevi, koji se ponavljaju i mogu trajati po 45 minuta, koji nemaju veze sa poslom koji se obavlja. Cela stvar sa nekim obavezama oko workday-a je cisto gubljenje vremena. Politika firme, sminkanje realnosti od strane viseg menadzmenta. Sve ce na pocetku delovati kao raj, lepa zgrada, svi nasmejani, kako vreme odmice, to ce se vise stvari videti. Musterije se prema tebi mogu ophoditi kako god zele, ukoliko iole reagujes, dobijas korektivni trening, jer je "Musterija uvek upravu". Jedino mozes prekinuti kontakt ukoliko te musterija direktno opsuje.

Korisno? 16