O kompaniji
381
Iskustva
272
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.9 >1000

Iskustva

2.9 68%

Menadžment kompanije

2.7

Beneficije

2.8

Balans karijera-privatni život

3.1

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

3

Mogućnost napredovanja

2.7
Iskustvo
23.04.2025
Potvrđen Linkedin identitet
3 Ne preporučuje

Customer Support Agent

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Lokacija, aktivnosti, privatno osiguranje, prijava na pun iznos i plata koja ne kasni - trebalo bi da se podrazumeva, ali eto. Hibridni način rada - ako vam se posreći da upadnete u pravi tim. Stalno nešto učite - programi i procedure se menjaju redovno.

Zamerke

Prepuna ljudi koji su se samo u pravo vreme našli na pravom mestu, daleko od stručnjaka, rade po principu - sve može, ali drugi da to obavi. Napredovanje po ko zna kojoj osnovi - ortačkoj, ulizivačkoj... O konkretnom povećanju plate se sanja, povišica na kraju godine na osnovu truda ne pokrije ni troškove jedne večere.

Korisno? 6
Intervju
21.04.2025
Pozitivno iskustvo

Account Support Manager

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Nema konkretnog procesa selekcije, bitno je da znate engleski jezik, i da ste radili na nekoj poziciji podrske ili call centra

Pitanja sa intervjua

  • Kakko baratate engleskim jezikom?
  • Da li znate sta je POS
  • Da li znate sta je PT
  • Da li ste ikada radili neku podrsku?
  • Da li mozemo da nastavimo na engleskom jeziku?
Korisno? 0
Iskustvo
12.04.2025
2 Ne preporučuje

IT Help Desk Representative II

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Jedino pozitivno ako se može računati je Hibridan način rada

Zamerke

Ima ih dosta Plata bedna, posla preko glave Losiji i uvlakaci idu na bolje pozicije dok bolji napustaju zbog plate 70k plata početna plata u ovom IT sektoru je smešna, ostale kompanije nude više.

Tehnologije

Microsoft SQL Server
Korisno? 12
Iskustvo
08.04.2025
3 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Konkretno u mom timu, menadzment je dobar, nema toliko pritisaka - kad se radi konkretno. Kad se na vreme uzimaju mejlovi, postuju procedure, ne mora covek preterano da se cima, dovoljno je samo da radi svoj posao. Menadzment izlazi u susret koliko je moguce. Mnogo vise radim od kuce, nego iz kancelarije. Mislim da sam dvaput mesecno iz kancelarije samo - opet, ovo je samo do tima, drugi timovi rade i nocne smene od 22 uvece u kancelariji. Posao ume biti zanimljiv, nema programiranja i skriptovanja, ali se moze uciti o logovima, Cisco Meraki se koristi za NW troubleshoot.

Zamerke

Konkretno u mom timu je malo teze napredovati - manji je tim. Posto je manji tim, nekad ima i manje ljudi u smeni. Godisnji bonus od 3-5% je smesan, 3-4 hiljade na platu. Osim privatnog zdravstvenog, nema nekih beneficija.

Korisno? 5
Iskustvo
30.03.2025
5 Preporučuje

Help Desk

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Svi su jako ljubazni i krajnje prijatni. Uvek će izaći u susret svakome. Takodje jako pozitivna stvar jer omogućen hibridni rad 3/2

Zamerke

Korisno? 1
Intervju
18.03.2025
Pozitivno iskustvo

Program Manager

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

1. Kontakt regrutera 2. Razgovor sa direktno nadređenima i timskim seniorima 3. Ponuda

Pitanja sa intervjua

  • Pitanja su bila bihevioralistička, jer pozicija obuhvata više rad sa timovima
  • Kako bi pristupio rešavanju problema da ti član tima delegira posao koji nije u opisu tvog radnog mesta?
  • Kako bi rešio problem miskomunikacije u silosnom okruženju poslovanja?
  • Kako pristupaš eskalacijama?
  • Koji je tvoj stav o prekovremenom radnom vremenu ukoliko to projekat/klijent zahteva?
Korisno? 0
Intervju
06.03.2025
Pozitivno iskustvo

Help Desk Representative

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo se prolazi intervju sa nekadašnjom Trizmom tj MPlus-em, na kom je bilo još dvoje kandidata i bilo je krajnje haotično jer su svi bili zbunjeni i naizmenjčno odgovarali na pitanja. Nakon toga sledi poziv sa agentom iz MPlus-a i kasnije uživo intervju s menadžmentom tima. Sam intervju sa tim liderom i supervizorom nije predugo trajao i bila je opuštena ali malo neprofesionalna atmosfera. Nisam stekla neki utisak ozbiljnosti. Prva polovina je bila na engleskom a druga na srpskom. Klasična HR pitanja (reci mi nešto o sebi, zašto misliš da treba sa te zaposlimo) i nešto malo tehničkih (razlika izmedju hardware-a i software-a, razlika izmedju MAC i IP adrese itd). Relativno brz odgovor i ponuda za posao, nakon 1-2 nedelje.

Pitanja sa intervjua

  • Šta je hardware a šta software?
  • Šta je MAC,- šta IP adresa?
  • Da u radnji ne rade telefon, štampač i internet, šta je prioritet popraviti (poredjati po redosledu)?
  • Reci nešto više o sebi (radno iskustvo)
Korisno? 2
Intervju
05.03.2025
Pozitivno iskustvo

Service desk (call center)

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Jedan intervju sa dva tim lidera. Veoma opušten, prijateljski i komforan. Ponuda nakon nekoliko dana.
Korisno? 1
Iskustvo
24.02.2025
3 Ne preporučuje

Team lead

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Kolektiv koji je sjajan, dosta dobrih ljudi zaista.

Zamerke

Kompanija se kreće u nekom mutnom smeru. Nakon Prodaje Digital Bankinga, kompanija je odlucila da ukine Cheers poene kao i da godisnje merite daje neko drugi zaposlenima a ne njihov nadređeni. Tako da ce svi dobiti flat rate povećanje. Bivsi CEO je dovukao NCRV na rub propasti, a ljudi unutar NCRV polako gube moral da rade. Posao se samo dodaje a plate su iste, bukvalno prodavac u Skroz Dobroj pekari ima vise nego Project Menadzer u NCRV-u. Firma je bez perspektive i ide trzistem kao slepi covek udarajuci stapom pa "sta nabode" uz put. Tako su naboli i DMB projekat koji je saranio 10+ timova i finansije, jer niko ne zna ko je potpisao tako los ugovor s njima. Kompanija je toliko u problemu da odredjene timove iz Srbije prebacuju na Filipine, Indiju isto, jer su jeftina radna snaga. A timove iz Amerike prebacuju u Srbiju. Sales tim iz amerike uvek sebe nagradi lepo, tako da svi imaju lepe titule i grejdove, a to sto pola stvari pogresno naruce to nije bitno. Pa tim skuplja opremu po šljivicima i livadama po mesec dana da je vrati. Kompanija je u deluziji i nema pojma sta radi, samo nesto menjaju i to na gore. Tako da bi preporucio ko god da ima ideje, samo prestane da ih daje jer ovi biraju samo najgluplje ideje.

Tehnologije

Microservices
Korisno? 27
Intervju
23.02.2025
Pozitivno iskustvo

Technical Support Specialist

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo imate test engleskog jezika, zatim imate intervju sa HR-om i ako to prođete imate završni razgovor sa menadžmentom tima uglavnom 1 TL i 1 Supervizor gde vam postavljaju tehnička pitanja a i neka situaciona pitanja (kako bi reagovali u nekim specifičnim situacijama)
Korisno? 1