
NCR Voyix
Iskustva
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi
Customer support specialist
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi
Customer support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Pitanja tipa staje je switch, modem neka osnovna pitanja generalno o kompjuterima itd.
Customer support
Pozitivno
Pozitivni ljudi tj. kolektiv. Ostalo nista, sem plata koje se isplaćuje redovno.
Zamerke
Rad u tri smene, male plate 700-900evra, organizacija smene loša. Nadredjen položaj poslodavac.
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Znanje engleskog
- Iskustvo
- Troubleshooting interneta?
IT Help Desk Representative
Pozitivno
Plata leže na vreme, kancelarija je čista i moderna. Ima dosta dobrih i vrednih ljudi, koji su kolegijalni. Hibridni rad od kuće i u kancelariji.
Zamerke
Rad u tri smene, retko povećanje plate, plata slaba u odnosu na konkurenciju, veci obim posla
Tehnologije
QA Specialist
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Kako se nosim sa pritiskom?
- Šta je SDLC?
- Čemu služi Git i GitHub
QA Specialist
Pozitivno
Dobra radna atmosfera,mogucnost napredovanja,zanimljivi projekti
Zamerke
Malo vremena za projekte, menadzment pritisak
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Support
Pozitivno
Radi se hibridno. Plata je redovna. Sa nocnim radom moze da bude i koliko toliko pristojna. Nisam sigurna da li je svima ista.
Zamerke
Mogli bi malo poraditi na timskom duhu, da ljudi budu zadovoljniji. Ima bas losih menadzera.