O kompaniji
347
Iskustva
255
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.8 >1000

Iskustva

2.8 65%

Menadžment kompanije

2.5

Beneficije

2.6

Balans karijera-privatni život

3

Timska atmosfera

3.5

Zadovoljstvo projektima

2.9

Mogućnost napredovanja

2.6
Intervju
24.08.2025
Pozitivno iskustvo

Remote Service

Prihvatio/la ponudu

Intervju težak

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcija se sastoji iz 3 kruga, prvi je razgovor sa HR-om, drugi je test engleskog a treći test tehničkog znanja.

Pitanja sa intervjua

  • Sta je DNS?
  • Sta je ip?
  • Sta je za tebe dobar menadzer?
  • Sta je switch?
  • Kako radi switch?
Korisno? 0
Intervju
21.08.2025
Negativno iskustvo

Technical support agent

Odbio/la ponudu

Intervju veoma lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Veoma los i negativan. Devojka iz HR-a ima preterano autoritarian stav i prilikom tacnih odgovora sa takim stavom je u stanju da ih negira. Testovi nisu protokolarni vec su prema subjektivnom nahodjenju, tako da i nemate prilike da pokazete svoje tehnicko znanje. Engleski jezik takodje je veoma povrsno testiran. Po mom misljenju dosta se svodi na licni utisak i odluku devojke iz HR-a koja je zaduzena za tehnicka pitanja.

Pitanja sa intervjua

  • Mrezna kartica (integrisana u maticnu) Odbijen odgovor kratkim "nije"
Korisno? 12
Iskustvo
18.08.2025
Potvrđen Linkedin identitet
3 Preporučuje

Agent tehničke podrške

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Walmart POS team 1. Kancelarija - novo, čisto, moderno. Herman Miller stolice od 2000€, preudobne. Jeftin, ali ne besplatan ručak. 2. Kolege - u glavnom mladi ljudi (19-30), uvek svi spremni da pomognu, generalno uvek dobra ekipa i pozitivna atmosfera 3. Menadžment - Sve pohvale. Ne vise ti iznad glave za sitnice, opuštena varijanta, uvek spremni da izađu u susret i pomognu. Odgovara se više Walmart-u (koji je strog) nego NCR-u, ali team leaderi stoje na strani zaposlenih i savijaju se pravila maksimalno u vašu korist. 4. Sam posao - lak, zanimljiv, svako ko zna Engleski može da ga nauči. Odlično za generalni ulazak u IT i vežbanje Engleskog. B2B je podrška tako se veoma, veoma retko dešava da ljudi na drugom kraju telefona ispoljavaju svoje frustracije na vama kao što bi to bilo u B2C. 5. Hibridno - 2 dana nedeljno rad od kuće, po dogovoru 6. Lokacija - solidna, odmah na silasku sa novog mosta, pored železničke stanice. Vrlo lako može iz Novog Sada da se dolazi i radi. 7. Transparentnost - nema muljanja, favorizovanja, sva interna komunikacija mora da ima napismeno. Generalno jako korektno i dobro organizovano.

Zamerke

1. Radno vreme - smene su 14-22h, 22-06h, 06-14h (jako retko). Super je u početku, ali ume da se smuči rad po podne i noću. 2. Posao - iako je lak i zanimljiv, jako brzo postane repetativan 3. Slobodni dani - "vikend" nije uvek istim danima, menja se raspored svaki mesec. Iako je vikend statistički najčešće slobodan, nije uvek. Dešava se da ne bude po par meseci, ako nemaš sreće. 4. Plata - u 2024. godini je bilo 67k za dnevnu, 89k za noćnu smenu. Jako slabo za tu vrstu posla, pogotovo s' obzirom na veličinu kompanije i klijenata. Na trafici može da se zaradi isto ili više. 5. Striktnost - iako je za to više odgovoran klijent sa kojim se radi a ne NCR, i dalje je poprilično striktno. Kašnjenje se ne toleriše, nema izlazaka ranije, lunch break se najavljuje na početku smene. 6. Beneficije - slabe, ni fit pass. 7. Napredovanje - iako je posao solidna odskočna daska za ulazak u IT, mogućnost napredovanja je ograničen a. Lvl 1 > lvl 2 agent > team lead > supervizor. Dalje teško, osim ako se ne aplicirate interno na druge pozicije. (Što može biti prednost) Timovi su relativno autonomni što se tiče organizacije tako da može poprilično da varira, u zavisnosti u kom završite

Tehnologije

Hardware
Korisno? 1
Intervju
16.08.2025
Pozitivno iskustvo

Service Desk Agent

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Proces selekcije veoma jednostavno i u tri kruga, u mom slucaju to bese onlajn razgovor sa HR-om. Prvo ide kratak uvod o kompaniji i opisu posla, a nakon toga razgovor na engleskom i kratka tehnicka pitanja u drugom krugu sa supervizorom.
Korisno? 1
Iskustvo
14.08.2025
3 Preporučuje

Team Lead

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 10 ili više godina

Pozitivno

Odlican za pocetak poslovne karijere, moguce brzo napredovanje. Dobro privatno zdravstveno osiguranje.

Zamerke

Los management, previse posla za losu platu. Nije remote.

Korisno? 3
Iskustvo
09.08.2025
3 Preporučuje

Implementation Manager

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Privatno osiguranje, poštovanje zakona, solidan kolektiv (Zavisi i od tima). Mogućnost napredovanja, besplatni treninzi za dosta stvari.

Zamerke

Ne toliko kompetativna plata, forsiranje rada iz kancelarije gde zbog sanacije železničke stanice i gradnje kulez mora skroz okolo da se ide. Tepanje posla van US-a na manje zemlje. Ceste promene procedura, i vrlo lose poslovne odluke u 2023, 2024 i 2025.

Tehnologije

Microservices
Korisno? 1
Intervju
29.07.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Pozvana sam na razgovor nakon slanja CV

Pitanja sa intervjua

  • Poznavanje engleskog jezika I neka opsta I tehnicka pitanja
Korisno? 1
Iskustvo
29.07.2025
5 Preporučuje

IT Help Desk support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Plata je OK, placeno odsustvo,timski rad,kancelarije su ciste,

Zamerke

Nema

Tehnologije

Java Java EE Java ME
Korisno? 2
Iskustvo
28.07.2025
3

Customer support agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Radio sam u NCR Voyix-u u Beogradu. Dobra plata, redovne isplate, fleksibilni uslovi i remote rad. Timska atmosfera je odlična, a ima mogućnosti za napredovanje i učenje novih veština.

Zamerke

Smene su ponekad naporne, posebno noćne za globalne klijente. Menadžment može biti neorganizovan, sa previše zadataka pod pritiskom. Komunikacija između timova nije uvek jasna, što stvara frustracije na projektima.

Korisno? 1
Iskustvo
22.07.2025
3 Ne preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Hibridni rad, placeno odusustvo

Zamerke

Los menadzment, previse posla za malu platu, nemogucnost napredovanja.

Korisno? 4