
NCR Voyix
Iskustva
Software Configuration Specialist
Pozitivno
Dosta stvari zavisi od tima u kojem se nalazite. Imao sam srece da je moj tim imao dosta mogucnosti za moj napredak, dobar menadzment i kolege. NCR je dobro iskoristiti kao odskocnu dasku za neku bolju firmu
Zamerke
Leadership kompanije je jako los sto se tice odnosa prema radnoj snazi. Ne trude se nimalo da zadrze seniornije radnike koji su u firmi/timu par godina. Plate u vecini timova jako niske. U poslednjih godinu dana je oduzeto 90% beneficija.
IT senior
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Customer Support L1 Agent
Pozitivno
Ništa.
Zamerke
Robovlasnička firma, moderni oblik ropstva. Rad za ispod svakog minimuma, ogromna količina posla, rad u tri smene, stres, mobing, maltretiranje radnika, šikaniranje i otpuštanja. Za šta? Za 70.000 dinara? Sramota, jad, očaj i beda.
Project Manager
Pozitivno
Plata uvek na vreme, privatno zdravstveno i svi praznici ispoštovani ili duplo plaćeni. 2 slobodna dana i 4 nedelje godišnjeg odmora. Odlicno iskustvo za dalje poslove
Zamerke
Niže plate nego u industriji. Zavisno od tima gde se ode, previše posla i često posao nije dinamičan nego se radi jedno te ista stvar.
Customer support specialist
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Troubleshooting interneta?
- Task manager kako da se dodje do njega
- IP adresa, sta je i čemu sluzi
- Kako doci do CMD i osnovne funkcije
Customer Support Agent L!
Pozitivno
Nista
Zamerke
Tokom mog angažmana u ovoj kompaniji, susreo sam se sa nizom ozbiljnih problema koji su značajno uticali na radnu atmosferu i profesionalni razvoj. Uslovi rada su ispod svakog očekivanja, plata je neadekvatna u odnosu na obim posla, koji je konstantno preopterećujući. Podrška zaposlenima praktično ne postoji, čak ni u situacijama kada se jedan poziv oduži na više sati. Nažalost, kvalitet rukovođenja u timu u kojem sam radio bio je posebno zabrinjavajuć. Tim lider je pokazivao izuzetno neprofesionalno ponašanje, uključujući učestalo vređanje i pretnje, uz javno isticanje toga kako je doprineo otpuštanju pojedinih kolega putem HR eskalacija. Takvo ponašanje je dodatno urušavalo već narušenu timsku dinamiku. Napredovanje unutar firme deluje gotovo nemoguće bez ličnih veza ili otvorenog ulagivanja. U organizaciji je veoma prisutan osećaj nepravednosti, a favoritizam i nepotizam su postali deo svakodnevice. Menadžment ne pokazuje spremnost da sasluša zaposlene niti da sprovede promene koje bi poboljšale uslove rada ili organizaciju smena. Dodatni izazov predstavlja činjenica da većina zaposlenih nema prethodno relevantno iskustvo, što direktno utiče na kvalitet saradnje i efikasnost tima. Umesto stimulativnog i profesionalnog ambijenta, prevladava toksična atmosfera koja demotiviše i obeshrabruje. Zbog svega navedenog, ne bih preporučio ovu kompaniju osobama koje traže stabilno
Service Desk Agent
Pozitivno
Ništa.
Zamerke
Zaposlio sam se u kompaniji NCR verujući da je reč o firmi sa dobrom reputacijom, budući da je međunarodno prisutna i široko poznata. Nažalost, vrlo brzo nakon što sam počeo da radim, shvatio sam da je realnost daleko od onoga što sam očekivao. Timovi su generalno loše organizovani, obim posla je prevelik, a tim lider često pokazuje bahato ponašanje i ne poseduju relevantno znanje za posao koji obavljaja. Menadžment je pasivan i nezainteresovan za rešavanje svakodnevnih operativnih problema. Jedan od primera neprofesionalnosti koji sam lično doživeo jeste situacija u kojoj članica menadžmenta turpija i lakira nokte usred kancelarije. Ponašanje koje smatram krajnje neprimerenim u poslovnom okruženju. Međutim, ključni razlog zbog kojeg sam odlučio da napustim kompaniju jeste činjenica da mi tokom gotovo celog prvog meseca rada zdravstvena knjižica nije bila overena, što znači da nisam bio prijavljen. Na taj način prekršeni su i zakon i ugovorne obaveze, što smatram apsolutno nedopustivim. Moja iskrena preporuka svima koji razmatraju zaposlenje u NCR-u jeste da pažljivo razmisle. Plata od 70.000 dinara, bez prijave, bez osnovnih radnih prava i bez poštovanja prema zaposlenima jednostavno nije vredna toga. Radnik se u toj firmi tretira kao potrošna roba. Često i gore.
Customer Support Agent L1
Pozitivno
Pojedine kolege.
Zamerke
Nažalost, moje iskustvo u ovoj kompaniji bilo je izrazito negativno. Nepotizam i favoritizam su svakodnevna pojava, a sve zavisi od toga u koji tim upadnete. Ja sam završio u jednom od najgorih, gde je tim lider bio krajnje neprofesionalan – često je psovao, pretio zaposlenima i hvalio se time kako je kolege slao na HR eskalaciju, nakon čega su dobijali otkaz. Obim posla je ogroman, dok je plata veoma niska – svega 70.000 dinara. Na jednom pozivu možete biti i po nekoliko sati, bez ikakve podrške. Smene su loše organizovane, a menadžment ne pokazuje nikakvu želju da se situacija popravi. Napredovanje bez veza i ulizivanja je praktično nemoguće. Timska atmosfera je loša, a većina kolega nema prethodno relevantno iskustvo, što dodatno otežava rad. Ukratko: radno okruženje je veoma toksično, uslovi su loši, a napredak i podrška skoro da ne postoje. Ne bih preporučio ovu firmu nikome ko traži zdravo i profesionalno radno mesto.
Customer support
Pozitivno
Posao nije pretezak,jedina pozitivna stvar je rad od kuce.
Zamerke
Skoro sve,organizacija smena je užasna,takođe menadzment uglavnom ne zna nista da pomogne ili se dugo čeka na odgovor dok oni pogledaju to što ne znaju i na kraju daju pogresan odgovor. Takođe daju su priotiteti zaposlenima koji uglavnom nista ne rade i imaju prekomerno prijateljski odnos sa team liderima i supervizorima,dok zaposleni koji vredno rade budu diskriminisani. Programi za rad su takođe losi. Uglavnom dosta zamerki.
Help Desk Representative L1/L2
Pozitivno
Plata leže na vreme, kancelarija je čista i moderna. Ima dosta dobrih i vrednih ljudi, koji su kolegijalni. Hibridni rad od kuće i u kancelariji.
Zamerke
Odakle da počnem. Jedina stvar koja je bitna u celoj ovoj priči je u kom timu upadnete i koji posao radite, to može da vas slomi ili napravi. Ja sam upao u veoma dobar tim gde i tu ima dosta problema koji su generalni za ovu firmu. Nepotizam je glavna stvar, ne napreduje onaj ko radi i zna najviše, već onaj ko kuva kafu najbolje, NCR je jedina firma gde možes da radiš godinama i da znaš više od tim lidera a da ne postaneš senior kolega, zato što se ovde ne postaje senior iz iskustva, nego već ostali seniori glasaju ko sledeći napreduje, tako da ako si na njihovoj lošoj strani, možes samo odma da daš otkaz. Atmosfera u kancelariji je kao na pijaci, svako priča u glas, ljudi se deru, puštaju glasnu muziku, sve dok ti moraš da obavljaš poziv sa klijentima sa slušalicama od 10$ koje jedva rade, Plata je mizerna 70k za ovaj posao i količinu posla je kriminalno, povećanje plate se bazira na merit koji je od 1%-3% na godišnjem nivou, što znači da posle godinu dana dobiješ 2h dinara povećanje, prelazak u drugi tim ti povećava platu za 20%, ako pređeš na neku poziciju koja je grejd 10 sa grejd 7 umesto 60% povećanja daju ti 20%, tako da imas manju platu od kolege koje rade isti posao kao ti, tim lideri, supervizori su svei neobrazovani, pola ljudi ne zna engleski ili kako da radi posao, i sve ovo je sa činjenicom da je moj tim dobar. NE PREPORUČUJEM.