
NCR Voyix
Iskustva
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Konkretno u mom timu, menadzment je dobar, nema toliko pritisaka - kad se radi konkretno. Kad se na vreme uzimaju mejlovi, postuju procedure, ne mora covek preterano da se cima, dovoljno je samo da radi svoj posao. Menadzment izlazi u susret koliko je moguce. Mnogo vise radim od kuce, nego iz kancelarije. Mislim da sam dvaput mesecno iz kancelarije samo - opet, ovo je samo do tima, drugi timovi rade i nocne smene od 22 uvece u kancelariji. Posao ume biti zanimljiv, nema programiranja i skriptovanja, ali se moze uciti o logovima, Cisco Meraki se koristi za NW troubleshoot.
Zamerke
Konkretno u mom timu je malo teze napredovati - manji je tim. Posto je manji tim, nekad ima i manje ljudi u smeni. Godisnji bonus od 3-5% je smesan, 3-4 hiljade na platu. Osim privatnog zdravstvenog, nema nekih beneficija.
Help Desk
Pozitivno
Svi su jako ljubazni i krajnje prijatni. Uvek će izaći u susret svakome. Takodje jako pozitivna stvar jer omogućen hibridni rad 3/2
Zamerke
Program Manager
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Pitanja su bila bihevioralistička, jer pozicija obuhvata više rad sa timovima
- Kako bi pristupio rešavanju problema da ti član tima delegira posao koji nije u opisu tvog radnog mesta?
- Kako bi rešio problem miskomunikacije u silosnom okruženju poslovanja?
- Kako pristupaš eskalacijama?
- Koji je tvoj stav o prekovremenom radnom vremenu ukoliko to projekat/klijent zahteva?
Help Desk Representative
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Šta je hardware a šta software?
- Šta je MAC,- šta IP adresa?
- Da u radnji ne rade telefon, štampač i internet, šta je prioritet popraviti (poredjati po redosledu)?
- Reci nešto više o sebi (radno iskustvo)
Service desk (call center)
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Team lead
Pozitivno
Kolektiv koji je sjajan, dosta dobrih ljudi zaista.
Zamerke
Kompanija se kreće u nekom mutnom smeru. Nakon Prodaje Digital Bankinga, kompanija je odlucila da ukine Cheers poene kao i da godisnje merite daje neko drugi zaposlenima a ne njihov nadređeni. Tako da ce svi dobiti flat rate povećanje. Bivsi CEO je dovukao NCRV na rub propasti, a ljudi unutar NCRV polako gube moral da rade. Posao se samo dodaje a plate su iste, bukvalno prodavac u Skroz Dobroj pekari ima vise nego Project Menadzer u NCRV-u. Firma je bez perspektive i ide trzistem kao slepi covek udarajuci stapom pa "sta nabode" uz put. Tako su naboli i DMB projekat koji je saranio 10+ timova i finansije, jer niko ne zna ko je potpisao tako los ugovor s njima. Kompanija je toliko u problemu da odredjene timove iz Srbije prebacuju na Filipine, Indiju isto, jer su jeftina radna snaga. A timove iz Amerike prebacuju u Srbiju. Sales tim iz amerike uvek sebe nagradi lepo, tako da svi imaju lepe titule i grejdove, a to sto pola stvari pogresno naruce to nije bitno. Pa tim skuplja opremu po šljivicima i livadama po mesec dana da je vrati. Kompanija je u deluziji i nema pojma sta radi, samo nesto menjaju i to na gore. Tako da bi preporucio ko god da ima ideje, samo prestane da ih daje jer ovi biraju samo najgluplje ideje.
Tehnologije
Technical Support Specialist
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Technical Support Specialist
Pozitivno
Dobar kolektiv, kolege uvek tu da pomognu
Zamerke
Radno vreme je uglavnom popodne zbog američke vremenske zone
Help Desk
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Help Desk / Level 1 Agent
Pozitivno
Mogu se upoznati neki dobri i vredni ljudi, ima ih jako malo nazalost.
Zamerke
Mala plata, a previse se posla, informacija i zahteva trpa na L1 agente, svaka pozicija iznad L1 gleda da svali skoro sav moguc posao na njega kako oni ne bi to radili. Koliko informacija i novih stvari te uce je da te glava zaboli, da ne govorim o tome kako nijedna od tih informacija i znanja nije relevantna za dalji razvoj karijere (sem ako naravno ne zelite do penzije da govorite ljudima kako da poprave samousluzne kase i vage za voce i povrce, sto sumnjam da je neciji dream job). Bukvalno samo sto ne uzmu da te uce kako da rastavis i sastavis kasu i znas kako svaki sraf stoji. Uzasna organizacija posla, L1 agenti imaju posla i znanja da pokriju minimum 3 pozicije u firmi obzirom na to koliko im se posla natrpava sa visih pozicija. Klijent se vrednuje 15 puta vise od radnika, radnici su kao potrosna roba. Losa klimatizacija kancelarije, nenormalno je zagusljivo.