NCR Voyix
Iskustva
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 6 nedelja
Kako je izgledao proces
Help Desk Representative
Pozitivno
Intervju je protekao prilično opušteno, uz pitanja o tome kako bih reagovao u određenim situacijama, kao i nekoliko tehničkih pitanja. Tim je uvek bio spreman da pomogne, bez situacija gde bi neko odbio pružiti podršku. Tim lideri su uvek bili na strani zaposlenih, dok nemam mnogo uvida u rad menadžera. Posao se brzo savlada kroz praksu, iako se procedure često menjaju, pa niko nije u potpunosti u toku sa svim detaljima. Tokom peaka sezone, od novembra do januara, paradoksalno, posla ima najmanje.
Zamerke
Mala plata
IT Technician
Pozitivno
Ima prostora za napredovanje.
Zamerke
Nemogucnost rada od kuce u nekim sektorima.
Tehnologije
Service Planner
Pozitivno
Jedna jedina pozitivna stvar je da to malo sto zaradite, leze na vreme i kisela voda u kuhinji iz cesme for free.
Zamerke
Ne znam odakle da pocnem. Ali ajde prvo od menadzmenta koji je katastrofalan, pogotovo u FSC-u. Napretka nema, osim ako ne odete iz kompanije, ne konkurisete za neku drugu poziciju ili ako vam noge ne vire iz ... menadzera. Isti taj menadzment moze da ode i dodje kad hoce, i da sam sebi odredjuje rad od kuce i kancelarije, dok su zaposleni maltretirani na sve moguce nacine da dolaze u istu. Plata blago receno mizerna, zabranjeno je da se o njoj prica kako u kancelariji, tako i na sastanku, prete vam sankcionisanjem. Za parking mesto mozete da se pomolite Bogu, unutrasnji parking zgrade je rezervisan za upper management, dok mi, kmetovi moramo da se parkiramo po okolnim ulicama jer je za cca 5000 radnika predvidjen parking od citavih 10 slobodnih mesta. Konstantno menjanje procedura i zaduzenja gde apsolutno vise niko ne zna sta i kako radi, do najgore vrste mikromenadzmenta koji se svodi na to da se odredjuje ko gde sedi, dok se krupnije stvari koje zaista prave problem ne mogu resiti niti je to uopste u planu. Sve u svemu, moj savet svakome ko zeli da se zaposli ovde, SAMO NEMOJ.
Help desk representative
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Help desk representative
Pozitivno
Intervju je prošao lagano, pitanja u smislu šta bi radili u odredjenim situacijama i malo tehničkih pitanja. Lično sam radio u Walmart Non POS timu i nemam zamerki što se tice tima i posla. U timu su svi raspoloženi da pomognu, nisam imao situaciju gde neko nije hteo pomoći. Menadžeri ne znam kakvi su ali tim lideri su uvek bili na nasoj strani. Posao se relativno brzo nauči kroz praksu ali se često menjaju procedure tako da niko nije 100% u toku sta i kako. Kao ulazak u IT i support mislim da je Walmart Non POS okej izbor. Kada je Walmart-u sezona iliti "peak" od novembra do januara, tada ima najmanje posla :).
Zamerke
Mala plata sa kojom su svi upoznati i cesto menjanje procedura ali ni to nije strasno jer niko neće praviti veliki problem ako se napravi greška.
Scrum Master
Bez ponude za posao
Intervju veoma lak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- kako bih se ponasao u situaciji u kojoj imam konflikt izmedju senior i junior developera u timu?
IT Administrator
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Iskustvo
- Opšte poznavanja racunara
- Sta bi uradio kada bi monitor bio crn
IT Administrator
Pozitivno
Super atmosfera u ekipi, privatno zdravstveno, dobro je za početnike kojima je potrebno iskustvo , plata na vreme
Zamerke
Slabija plata, nema parking mesta, nepravedan sistem napredovanja,
Tehnologije
IT menager
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Rad na računaru
- Osnove programiranja
- Engleski