O kompaniji
342
Iskustva
253
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.8 >1000

Iskustva

2.8 63%

Menadžment kompanije

2.5

Beneficije

2.5

Balans karijera-privatni život

2.9

Timska atmosfera

3.5

Zadovoljstvo projektima

2.8

Mogućnost napredovanja

2.5
Intervju
31.07.2025
Pozitivno iskustvo

Service Desk Agent

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Proces selekcije veoma jednostavno i u tri kruga, u mom slucaju to bese onlajn razgovor sa HR-om. Prvo ide kratak uvod o kompaniji i opisu posla, a nakon toga razgovor na engleskom i kratka tehnicka pitanja u drugom krugu sa supervizorom.
Korisno? 0
Intervju
29.07.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Pozvana sam na razgovor nakon slanja CV

Pitanja sa intervjua

  • Poznavanje engleskog jezika I neka opsta I tehnicka pitanja
Korisno? 0
Iskustvo
29.07.2025
5 Preporučuje

IT Help Desk support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Plata je OK, placeno odsustvo,timski rad,kancelarije su ciste,

Zamerke

Nema

Tehnologije

Java Java EE Java ME
Korisno? 0
Iskustvo
28.07.2025
3

Customer support agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Radio sam u NCR Voyix-u u Beogradu. Dobra plata, redovne isplate, fleksibilni uslovi i remote rad. Timska atmosfera je odlična, a ima mogućnosti za napredovanje i učenje novih veština.

Zamerke

Smene su ponekad naporne, posebno noćne za globalne klijente. Menadžment može biti neorganizovan, sa previše zadataka pod pritiskom. Komunikacija između timova nije uvek jasna, što stvara frustracije na projektima.

Korisno? 0
Iskustvo
22.07.2025
3 Ne preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Hibridni rad, placeno odusustvo

Zamerke

Los menadzment, previse posla za malu platu, nemogucnost napredovanja.

Korisno? 3
Iskustvo
22.07.2025
5 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Sva prava su zagarantovana i kancelarije su izvanredno ciste

Zamerke

Mala plata

Korisno? 0
Iskustvo
18.07.2025
1 Ne preporučuje

Service Desk Agent L1 Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Ne postoje.

Zamerke

Ovo je jedno od najgorih radnih iskustava koje sam imao u životu. Firma funkcioniše na principu mikromenadžmenta, psihičkog maltretiranja zaposlenih i potpune neorganizovanosti. Prebacuju vas s projekta na projekat kako im padne na pamet, bez ikakvog povećanja plate, ali sa konstantnim povećanjem obima posla, kao da ste mašina, a ne čovek. Menadžment se ponaša bahato i umišljeno, kao da su bogovi, iako im često fali osnovno obrazovanje, a o ljudskosti da ne govorimo. Ja sam imao obuku od tri dana, tri dana!, i već tada mi je bilo jasno u kakav sam pakao upao. Tokom te obuke, jedan "menadžer" je ušetao u salu i pred svima bez stida rekao da je „maltretirao koleginicu, ali da je ona sada napredovala“, uz komentar da se „nada da nećemo svi dati otkaz“ i da ćemo makar „uzeti jednu platu“. Ovo nije firma, ovo je ozbiljna opasnost po mentalno zdravlje. Sistematski vas iscrpljuju, ponižavaju i guraju preko granica izdržljivosti. Ako iole cenite sebe, svoje vreme i svoje zdravlje, zaobiđite ovu firmu kao da vam život zavisi od toga. Jer možda i zavisi.

Korisno? 19
Intervju
18.07.2025
Negativno iskustvo

Analyst

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

1. HR intervju - prijatno, devojka mi je objasnila sve sto me je zanimalo o poziciji i bila su klasicna pitanja 2. Tehnicki intervju sa tim liderom i menadzerkom, trajao je 20min, Excel pitanja i trebalo je da se uradi zadatak koji ce se prezentovati, malo vremena je bilo, sve je ubrzano bilo i dobila sam pitanja koja cak nisu imala veze ni sa cim

Pitanja sa intervjua

  • 1. Objasni situaciju gde je postojao konflikt i kako si ga resila
Korisno? 4
Intervju
18.07.2025

System Administrator

Prihvatio/la ponudu

Intervju težak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije je vrsen po to kakav utisak kabdidat ostavlja na kompaniju. Nije bitno samo znanje vec i energiju koju kandidat poseduje kao i zelja da uci i produbljuje znanje konstantno.

Pitanja sa intervjua

  • Sta bi uradio da ti kompijuter nije kma ping ali nije na mrezi. (Problem nije hardverski vec mora da se resi remote, pritom nije do servera, ip adrese ili dns-a)
Korisno? 2
Iskustvo
08.07.2025
1 Ne preporučuje

Help desk representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Ne postoji

Zamerke

Menadžment očajan, nekompetentni ljudi na svim pozicijama, napredovanje nemoguće ako te ne guraju, koliko god da dobro radiš. Kao da im ide u korist da kvalitetni ljudi odlaze. Početni ugovor je uglavnom preko Mplus, za prelazak na Ncr ti uglavnom jave danas za sutra, prodaje se priča da ne možeš da napreduješ pre godinu dana ali neki to mogu i nakon 3 meseca koliko god da nisu stručni. Plata mizarna, osnovica ispod 80 000. Nadređeni znaju jezik manje od tebe. Izmišljene L2 pozicije koje često na kraju rade i ljudi koji su L1 iako nisu plaćeni za to. Hibridni rad više ne postoji

Korisno? 34