
NCR Voyix
Iskustva
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Sta bi uradio da ti je monitor na vrnom ekranu?
Service Desk L1
Pozitivno
Siguran posao. Plata na vreme. Manje beneficije.
Zamerke
Loša plata. Malo se ceni dobar radnik.
Help Desk Agent L1
Pozitivno
Једина позитивна ствар је што можете упознати нове људе.
Zamerke
Мислим да не постоји ставка на којој не би замерио, пре свега менаџмент и ХР.
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Stalna plata, dobar posao za pocetak karijere.
Zamerke
Neiskusan i neprofesionalan menadzment, kao posledica masovnog odlazenja iz firme i nepotizma. Preuzimanje projekata radi projekata, bez dovoljne radne snage.
SALES OPS ANALYST
Pozitivno
Prijatni timovi.
Zamerke
Manjak para. Manjak mogucnosti dodatne naknade. Nefleksibilnost nekih timova.
Help Desk Representative
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Help Desk Representative
Pozitivno
Sve zavisi u kom ste timu. Jedan deo timova stagnira i sve vreme se vrte ljudi u krug dok u drugim timovima postoji mogucnost za napredovanjem.
Zamerke
Losa komunikacija
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Plata na vreme, plaćen noćni rad, privatno zdravstveno osiguranje, rad iz kancelarije 3 dana, 2 kod kuće.
Zamerke
Loš menadžment, jako loša kolegijalnost unutar tima, nemogućnost stalnog napredovanja, jako mala plata u odnosu na količinu posla koji se obavlja (ponekad i nešto što nije vaš posao zapravo).
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Pitanja iz opsteg poznavanja racunara.