O kompaniji
332
Iskustva
244
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.7 >1000

Iskustva

2.7 64%

Menadžment kompanije

2.5

Beneficije

2.6

Balans karijera-privatni život

2.9

Timska atmosfera

3.5

Zadovoljstvo projektima

2.8

Mogućnost napredovanja

2.6
Iskustvo
27.01.2025
3

IT Technician

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Ima prostora za napredovanje.

Zamerke

Nemogucnost rada od kuce u nekim sektorima.

Tehnologije

Linux JavaScript Glassfish SharePoint Windows Server
Korisno? 0
Iskustvo
20.01.2025
1 Ne preporučuje

Service Planner

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Jedna jedina pozitivna stvar je da to malo sto zaradite, leze na vreme i kisela voda u kuhinji iz cesme for free.

Zamerke

Ne znam odakle da pocnem. Ali ajde prvo od menadzmenta koji je katastrofalan, pogotovo u FSC-u. Napretka nema, osim ako ne odete iz kompanije, ne konkurisete za neku drugu poziciju ili ako vam noge ne vire iz ... menadzera. Isti taj menadzment moze da ode i dodje kad hoce, i da sam sebi odredjuje rad od kuce i kancelarije, dok su zaposleni maltretirani na sve moguce nacine da dolaze u istu. Plata blago receno mizerna, zabranjeno je da se o njoj prica kako u kancelariji, tako i na sastanku, prete vam sankcionisanjem. Za parking mesto mozete da se pomolite Bogu, unutrasnji parking zgrade je rezervisan za upper management, dok mi, kmetovi moramo da se parkiramo po okolnim ulicama jer je za cca 5000 radnika predvidjen parking od citavih 10 slobodnih mesta. Konstantno menjanje procedura i zaduzenja gde apsolutno vise niko ne zna sta i kako radi, do najgore vrste mikromenadzmenta koji se svodi na to da se odredjuje ko gde sedi, dok se krupnije stvari koje zaista prave problem ne mogu resiti niti je to uopste u planu. Sve u svemu, moj savet svakome ko zeli da se zaposli ovde, SAMO NEMOJ.

Korisno? 16
Intervju
28.12.2024

Help desk representative

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Online HR intervju zatim intervju u kompaniji sa tim liderima i menadžerima. Standardna pitanja sta smo radili i nasa iskustva. Provera engleskog i osnovnog tehničkog znanja. Pitanja vezana za support kao sto su sta bi radili u odredjenim situacijama.
Korisno? 0
Iskustvo
28.12.2024
4

Help desk representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Intervju je prošao lagano, pitanja u smislu šta bi radili u odredjenim situacijama i malo tehničkih pitanja. Lično sam radio u Walmart Non POS timu i nemam zamerki što se tice tima i posla. U timu su svi raspoloženi da pomognu, nisam imao situaciju gde neko nije hteo pomoći. Menadžeri ne znam kakvi su ali tim lideri su uvek bili na nasoj strani. Posao se relativno brzo nauči kroz praksu ali se često menjaju procedure tako da niko nije 100% u toku sta i kako. Kao ulazak u IT i support mislim da je Walmart Non POS okej izbor. Kada je Walmart-u sezona iliti "peak" od novembra do januara, tada ima najmanje posla :).

Zamerke

Mala plata sa kojom su svi upoznati i cesto menjanje procedura ali ni to nije strasno jer niko neće praviti veliki problem ako se napravi greška.

Korisno? 0
Intervju
26.12.2024
Negativno iskustvo

Scrum Master

Bez ponude za posao

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvi krug se obavlja onlajn sa regruterkom u trajanju od 30 minuta. Sama regruterka je ljubazna, ali ne i azurna, sto je po meni veliki minus u procesu selekcije. Obecala je fidbek za par dana,a vec je proslo 10 dana. Sem ljubaznosti reguterke ne mogu da naznacim nista drugo pozitivno u razgovoru sa NCR Voyix. Iz tog razloga ne mogu da preporucim NCR Voyix ljudima koji traze promenu poslodavca.

Pitanja sa intervjua

  • kako bih se ponasao u situaciji u kojoj imam konflikt izmedju senior i junior developera u timu?
Korisno? 0
Intervju
20.12.2024
Pozitivno iskustvo

IT Administrator

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Razgovor na engleskom sa menadžerom, davali su primere sta bih uradio u nekoj situaciji, generalno im trebaju radnici pa primaju svakog samo je potrebno dobro znanje engleskog

Pitanja sa intervjua

  • Iskustvo
  • Opšte poznavanja racunara
  • Sta bi uradio kada bi monitor bio crn
Korisno? 0
Iskustvo
20.12.2024
4 Preporučuje

IT Administrator

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Super atmosfera u ekipi, privatno zdravstveno, dobro je za početnike kojima je potrebno iskustvo , plata na vreme

Zamerke

Slabija plata, nema parking mesta, nepravedan sistem napredovanja,

Tehnologije

Java ME JAX-RPC
Korisno? 0
Intervju
18.12.2024
Pozitivno iskustvo

IT menager

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Razgovor sa supervizorom, gde se proveravaju tehnička znanja i rešavanje problema , uključen i test engleskog jezika.

Pitanja sa intervjua

  • Rad na računaru
  • Osnove programiranja
  • Engleski
Korisno? 0
Iskustvo
18.12.2024
4

IT menager

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Redovna plata,kolege,privatno zdravstveno,

Zamerke

Mala plata u odnosu na druge firme,nikakva mogućnost napredovanja i loša motivacija zaposlenih.

Tehnologije

Nexus
Korisno? 0
Iskustvo
15.12.2024
1 Ne preporučuje

Service Desk Agent

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Rad od kuce koji se postepeno ukida

Zamerke

-Niske plate u sektoru, za ovu poziciju konkretno, povecanje je 2% na godisnjem nivou, ukoliko se ne zamerite menadzeru -Napredovanje prakticno nemoguce ukoliko nemate vezu. Ono sto nazivaju napredovanjem su poslovi koje niko drugi nece, odgovornost se povecava disproporcionalno u odnosu na platu -Mikromenadzment od strane starijih zaposlenih, menadzera i kao slag na tortu, QA koji ocenjuje da li ste preglasno disali na pozivima -Ukoliko ste se zaposlili bez preporuke (veze), tretirace vas kao nesposobnog idiota, a nece uloziti minimum truda da vam bilo sta objasne. Public shaming se praktikuje svakodnevno -HR kao po obicaju je tu da kaze da ce vam izaci u susret za svaki problem sto se naravno nikada ne desi -Parking unutar zgrade ima dva nivoa, plus parking mesta u dvoristu i manji parking ispred glavnog ulaza koji je jedini dostupan svima. Unutrasnji je popunjen samo prvi nivo, drugi je potpuno prazan, kao i onaj u dvoristu, dok se ostali guraju i neretko morate zvati nekoga ko vas je zagradio, dok prazna mesta zvrje za odabrane -Obim posla je preveliki, jer je politika NCRa da preuzima neke 'sitnice' koje bi trebalo da radi druga kompanija

Tehnologije

Windows
Korisno? 12