O kompaniji
306
Iskustva
224
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.8 >1000

Iskustva

2.8 64%

Menadžment kompanije

2.5

Beneficije

2.6

Balans karijera-privatni život

2.9

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

2.8

Mogućnost napredovanja

2.6
Iskustvo
10.12.2024
3 Ne preporučuje

IT Manager

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

svidja mi se kompanija za sticanje izkustva i jako su mi se puno svideli radnici

Zamerke

bas su niske plate zato i kazem da je dobro sa iskustvo samo nije nista specijalno

Korisno? 0
Iskustvo
02.12.2024
1 Ne preporučuje

IT Help Desk Representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Pozitivno jedino kolege , par Tim lidera i Supervizora koji izlaze u susret. Hibridno radno vreme.

Zamerke

Pa posto je rec o vecoj kompaniji koja je duze ovde plate su ocajne , losiji radnici napreduju na bolje pozicije koji pojma nemaju o zivotu i da rade svoj posao. Dosta odlocnih radnika je napustilo. Parking koj se placa za radnike a garaza samo za odredjene. Pokusavaju kao slatkisima i time cetvrkom da vas pimame. Zurke koje se organizuju i na koje vas zovu koje treba da platite . Plate su toliko lose da vas je sramota da kazete da ste u ITu i da imate tu platu pojeini obicni prodavci pelari itd imaju vecu platu cak i konobari ( postujem te profesije cisto paraleru) Proces za posao kao da ce vam olata biti preko 1000e a ona 600 nesto Ocaj i sramota.

Korisno? 18
Intervju
29.11.2024

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Kako je izgledao proces

Uglavnom samo treba imati neko osnovno znanje o kompjuterima i Microsoft office programima, i ukoliko okej pričate engleski manje više to je sve što je potrebno. Ostalo znanje se stiče u toku prvih mesec dana plaćene obuke.
Korisno? 3
Iskustvo
29.11.2024
3 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dobra firma za sticanje iskustva, ljudi su uglavnom okej.

Zamerke

Previše niske plate u odnosu na druge firme, dosta stvari zavisi koji menadžer ti zapadne u tvom timu tako da može da bude super ili da bude očajno, zato se uvek treba dobro raspitati sa ljudima koji rade u firmi pre zaposlenja.

Korisno? 5
Intervju
25.11.2024
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Poziv od HR-a, posle sastanak sa TL i supervizorima. Primaju svakog sa ulice ko zna engleski.

Pitanja sa intervjua

  • Sta bi uradio da ti je monitor na vrnom ekranu?
Korisno? 1
Iskustvo
25.11.2024
2 Ne preporučuje

Service Desk L1

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Siguran posao. Plata na vreme. Manje beneficije.

Zamerke

Loša plata. Malo se ceni dobar radnik.

Korisno? 7
Iskustvo
25.11.2024
1 Ne preporučuje

Help Desk Agent L1

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Једина позитивна ствар је што можете упознати нове људе.

Zamerke

Мислим да не постоји ставка на којој не би замерио, пре свега менаџмент и ХР.

Korisno? 12
Iskustvo
22.11.2024
3

IT Help Desk / Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Stalna plata, dobar posao za pocetak karijere.

Zamerke

Neiskusan i neprofesionalan menadzment, kao posledica masovnog odlazenja iz firme i nepotizma. Preuzimanje projekata radi projekata, bez dovoljne radne snage.

Korisno? 7
Iskustvo
06.11.2024
2

SALES OPS ANALYST

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Prijatni timovi.

Zamerke

Manjak para. Manjak mogucnosti dodatne naknade. Nefleksibilnost nekih timova.

Korisno? 8
Intervju
28.10.2024
Pozitivno iskustvo

Help Desk Representative

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Razgovor na engleskom sa menadzerom, trajao je sat vremena. Testiranje. Prosli kroz moja prethodna iskustva, dobre i lose situacije i kako sam nalazio resenja za ista.
Korisno? 1