![NCR Voyix logo](/public/files/_thumbnail/company/31/100x100/thumb-03c0b881e02e9e6675448cda1f7c1e45f7c5b8f2cddd6c48855d3918e6811d03.png)
NCR Voyix
Iskustva
Help Desk Level 2
Pozitivno
Dobra lokacija, solidan poslovni prostor, plata koja je na vreme i strogo je po zakonu obračunata. Inače, sama regrutacija je prošla brzo, ali nikakve prilike za pregovore o plati i početku radnog odnosa nema, to je što je, oni postavljaju uslove.
Zamerke
Tu ste samo broj, nikakva napredovanja bez nekog ulagivanja postojećim menadžerima. Bili smo regrutovani za tim za specijalizovanu tehničku podršku u IT odeljenju, a onda usled nekih internih prebacivanja, prebačeni smo na L1 support. Najgore radno mesto na kojem sam bio, a verujte bio sam na lošijim radnim mestima (lošije firme, lošiji prostor, lošija plata). Džaba solidna plata, kad nema prilike da se makneš od brojke u sistemu.
Helpdesk Support L2
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Helpdesk Support
Pozitivno
Redovna plata, fiksno radno vreme, prijavljen redovno, pošteno se plaća noćni rad i rad za praznike. Isplata dana od godišnjeg odmora ukoliko ga niste iskoristili.
Zamerke
Nemogućnost učenja i usavršavanja u struci (govorim o IT struci), nemogućnost napredovanja (sem ukoliko ti neki nadređeni nije bliži rod ili neki prijatelj), primetan nepotizam, nekolegijalnost od strane tim lidera i supervizora. Stresno i bučno okruženje (100+ ljudi radi u istoj prostoriji). Povišice ne postoje, niti nagrade za inovaciju i trud.
1st level Service Desk Support
Pozitivno
Ništa pozitivno.
Zamerke
Loša organizacija. Loš menadžement. Loši međuljudski odnosi u firmi. Kolege smeštaju jedni drugima iza leđa. Večita konkurencija među kolegama.
Podrška klijentima
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Podrška klijentima
Pozitivno
Redovna plata, mogućnost rada od kuće.
Zamerke
Loše radno vreme, slaba mogućnost napredovanja, loša organizacija, nema timskog duha, loša motivacija zaposlenih