
NCR Voyix
Iskustva
UK TS Implementation Coordinator
Pozitivno
U mom timu od oko 40-ak ljudi plata je jedna od najboljih u celom NCR sistemu u Srbiji, a daleko iznad proseka za Srbiju. Plata se isplaćuje bez greške određenog dana u mesecu. Takođe mi je preko Trizme bio isplaćen veliki broj prekovremenih sati. Što je pozitivno i za pohvalu jer se na mnogim mestima prekovremeno ne plaća posebno. Neke kompanije čak zabranjuju prekovremeni rad. Ali - više o negativnim stranama prekovremenog rada ispod. Još je pozitivno što je kolektiv mlad (između 25-45 godina)
Zamerke
Konkretno u mom slučaju - imam iskustvo sa dva nadređena za 2,5 godine rada u NCR-u. Nebo i zemlja. Prvih 1,5 godinu je sve bilo (uglavnom) u redu dok mi je nadređeni bio čovek koji je bio kompetentan, poznavao sve detalje moje radne pozicije jer je i sam prošao kroz istu tokom karijere u NCR-u, umeo dobro da organizuje vreme i ljudske resurse i pokazivao poštovanje prema meni i drugim radnicima u srpskom timu. Sve se menja dolaskom novog menadžera - doživljavam višemesečni mobing i dajem otkaz.
IT
Pozitivno
Prijatna radna atmosfera, udobno radno okruženje, plata nešto viša od proseka za Srbiju. Firma pokriva širok spektar IT-ja, od prodaje hardware na svetskom tržištu preko održavanja velikih poslovhin sistema kao što su McDonalds, Walmart. NCR prodaje i održava veoma važne uređaje kao što su bankomati, oprema za kase u prodavnicama itd.
Zamerke
Mogućnost napredovanja je praktično nikakva. Povećanje plate ne može preći 20% u smislu da ako vam je plata 100.000 dinara (kao što nije) i sutra postanete direktor cele firme, plata vam ne može biti veća od 120.000. Plan firme nije da zadrži radnike u Srbiji. Prvih godinu dana u firmi radite preko outsourcing kompanije Trizma. Kada potpišete ugovor sa NCR-om, odmah vam smanje platu za 1000 dinara. Ako vam treba dodatna oprema za rad (na primer, još RAM memorije za kompjuter), čekate do 2 meseca.
Customer Support Specialist
Pozitivno
- Redovna plata i sve stavke plaćene po zakonu (prekovremeni, noćni rad, rad praznikom) - Odlični međuljudski odnosi, zdrava radna atmosfera, stekao prijatelje, svi su mladi i u sličnom fazonu - Stvarno korektan menadžment koji će vas ispoštovati maksimalno što se tiče odsustva, odmora, slobodnih dana, pomeranja smena itd. Idelano za studente ili ljude koji pohađaju kurseve. - Odlična zgrada i radni prostor - Rad sa najnovijim tehnologijama
Zamerke
- Osrednja plata za ovakvo radno mesto
Support
Pozitivno
Plata na vreme, lepe kancelarije, na ok mestu. Svi uslovi sa te tehničke strane su zadovoljavajući.
Zamerke
Ima ih dosta, od toga šta kompanija radi, kako to radi ... odnos prema zaposlenima je loš, bilo da se trudite ili samo odrađujete, na kraju vam je svejedno. Prva plata je obično i krajnja, tako da kad pregovarate tražite što veću. Smenski rad čest.
(Goran K.)
Help desk level 2
Pozitivno
Sigurna plata
Zamerke
Katastrofa i jeziv nepotizam, nije bitno ni šta znas, ni šta si završio, ni prethodno iskustvo, samo je bitna veza i na konju si. mozeš i sa osnovnom školom da radiš i da budes menadžer ljudima sa faxom, sve zavisi koga znaš i ko te je doveo. Usavršavnje ne postoji.
Helpdesk lvl1
Pozitivno
Prijavljen na punu platu, redovna isplata, atmosfera u timu
Zamerke
Sitne stvari, nisu vredne pomena
(Srdjan P.)
Help Desk L1
Pozitivno
Zagarantovana isplata, prijavljeni na ceo iznos.
Zamerke
Svrha kompanije je da isisava novac iz budžeta države, koristeći kao polugu zakon o stranim investicijama. Po svakom radnom mestu NCR preko firme Trizma d.o.o dobija 5000-7000 evra subvencije po jednom zaposlenom... neretko ljudi ostanu samo jednu godinu (dok država plaća njihov rad). Mogućnost napredovanja ne postoji ili je jako mala...npr Wallmart sektor su u vreme mog rada vodili lingvista i košarkaš... Ceo život se bavim IT sektorom i produkcijom, OVO SVE MOŽE RADITI SOFTWARE, A NE LJUDI!!!
Network Support Specialist, lvl 2
Pozitivno
Redovna plata, prijavljen na pun iznos, pravilno uračunati dodaci za noćni i eventualni prekovremeni rad.
Zamerke
Ne postoje mogućnosti napredovanja, sistem bonusa je ukinut, trud i rad se ne vrednuje. Velika fluktuacija ljudi u timovima koja onemogućava održavanje kvaliteta usluge. Jeziv nepotizam, nepostojanje menadžmenta, cela operativa je u rukama supervizora i team leadera, menadžera nisam video ni jednom za godinu dana. Supervizor u mom timu se bavio ogovaranjem i spletkarenjem i aktivno radio na trovanju međuljudskih odnosa u timu, favorizovao ljude koji su sa njim učestvovali u spletkama.
Customer Support Specialist
Pozitivno
Ako vam treba posao treniranog majmuna sa znanjem engleskog jezika i platom od 60000, ovo je posao za vas. Preporučljivo za mlade ljude koji još studiraju i slično.
Zamerke
Kronizam (zapošljavanje po sistemu to jarane, de si zemo i slično), slabe šanse za napredovanje, konstantan pritisak menadžmenta iako nema razloga za isti, za njih si broj na papiru. užasne smene, program koji bira kad radiš i kad su ti slobodni dani...
Help Desk Level 2
Pozitivno
Dobra lokacija, solidan poslovni prostor, plata koja je na vreme i strogo je po zakonu obračunata. Inače, sama regrutacija je prošla brzo, ali nikakve prilike za pregovore o plati i početku radnog odnosa nema, to je što je, oni postavljaju uslove.
Zamerke
Tu ste samo broj, nikakva napredovanja bez nekog ulagivanja postojećim menadžerima. Bili smo regrutovani za tim za specijalizovanu tehničku podršku u IT odeljenju, a onda usled nekih internih prebacivanja, prebačeni smo na L1 support. Najgore radno mesto na kojem sam bio, a verujte bio sam na lošijim radnim mestima (lošije firme, lošiji prostor, lošija plata). Džaba solidna plata, kad nema prilike da se makneš od brojke u sistemu.