O kompaniji
46
Iskustva
21
Plate
Poslovi
M Plus Serbia logo

M Plus Serbia

1.9

Iskustva

1.9 36%

Menadžment kompanije

1.7

Beneficije

2

Balans karijera-privatni život

2

Timska atmosfera

2.7

Zadovoljstvo projektima

2

Mogućnost napredovanja

1.5
Intervju
31.08.2023
Pozitivno iskustvo

Help Desk Specialist - Spanish language

Odbio/la ponudu

Intervju lak

Uživo intervju

Trajalo je 8 nedelja

Kako je izgledao proces

Mesec i po dana nakon poslatog CV-ja, kontaktirao me HR iz kompanije M Plus. U kratkom razgovoru mi je predočeno radno vreme i opis posla. Nakon par dana bio je razgovor od 30 minuta sa HR-om iz M Plus-a, i posle par dana razgovor uživo sa predstavnikom NCR-a, jer je zaposlenje zapravo kod njih. Jedina zamerka je što tokom procesa selekcije visinu plate ne govore na početku, uštedeli bi svima vreme i trud.

Pitanja sa intervjua

  • Više je bio razgovor o radnom vremenu, uslovima rada, opisu posla i kompaniji, ali i o mom prethodnom radnom iskustvu. Sve u svemu prijatan razgovor.
Korisno? 12

Odgovor kompanije

Hvala što ste podelili svoje iskustvo. Drago nam je da je razgovor bio prijatan i informativan. Razumemo Vašu zamerku u vezi sa nedostatkom informacije o visini zarade na početku procesa selekcije. Svakako, trudimo se da unapredimo i ovaj deo komunikacije sa kandidatima, i budemo što transparentniji, kada zahtevi klijenta to dozvoljavaju. Hvala još jednom na trudu i želimo Vam puno uspeha u budućim prilikama!
Korisno? 0
Intervju
16.08.2023
Pozitivno iskustvo

Help desk representative

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Prvo test engleskog jezika, kratki tehnicki intervju i test i onda pravi intervju

Pitanja sa intervjua

  • Šta je OS?
  • Sva pitanja o IP adresama
  • Windows CMD i osnovne funkcije
  • Windows servisi
  • Hardware
Korisno? 5

Odgovor kompanije

Hvala što ste podelili svoje iskustvo. Drago nam je da ste prošli kroz različite faze selekcije, jer je ovakva vrsta procesa dizajnirana da temeljno proceni Vaše tehničke veštine, kao i znanje o osnovnim IT pojmovima. Čestitamo na dobijenoj ponudi, i želimo puno uspeha u nastavku karijere!
Korisno? 0
Iskustvo
25.07.2023
1 Preporučuje

Predstavnik korisničkog iskustva

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Kolege

Zamerke

1. Nerealne smene 2. Odusustvo i nedostupnost nadređenih 3. Zabrana interne komunikacije putem Teams platforme

Korisno? 18

Odgovor kompanije

Zahvaljujemo Vam što ste izdvojili vreme da podelite svoje iskustvo. Svesni smo da su smenski rasporedi važan aspekt radnog zadovoljstva. Trudimo se da balans između poslovnih i privatnih obaveza bude prioritet u našim procesima. Razumemo koliko je važna jasna i otvorena komunikacija. Naš cilj je da nadređeni budu pristupačni za sve članove tima i uvek dostupni za rešavanje pitanja i dilema. Što se tiče pravila komunikacije putem Teams platforme, ona su, u nekim timovima, (u zavisnosti od zahteva klijenata) postavljena radi očuvanja profesionalnog toka rada, ali smo otvoreni za povratne informacije kako bismo dodatno poboljšali fleksibilnost i efikasnost komunikacije.
Korisno? 0
Intervju
22.07.2023
Negativno iskustvo

IT Technician Client Support

Bez ponude za posao

Uživo intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Bez povratne informacije nedeljama oko više pozicija za koje sam aplicirao (bliske prirode), neprofesionalizam im je drugo ime što sam se kasnije i naknadno uverio sa nekim od zaposlenih.
Korisno? 12

Odgovor kompanije

Žao nam je što je Vaše iskustvo tokom procesa selekcije bilo negativno jer razumemo koliko je važno imati jasnu i pravovremenu povratnu informaciju. Nažalost, nekad se proces selekcije produži zbog zahteva klijenata. Vaš komentar će nam pomoći da unapredimo naš rad i zahvalni smo što ste podelili svoje mišljenje.
Korisno? 0
Intervju
10.07.2023
Pozitivno iskustvo

Service Design Analyst-English language

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

U pozivu od strane HRa mi je objasnjeno da proces selekcije sadrzi 3 kruga. Prvi krug je test engleskog (pola sata razgovora sa devojkom sa Filoloskog koja ocenjuje engleski na skali 1-8, zatim test od 30 pitanja, pa opciono pisanje eseja na zadatu temu), drugi krug je razgovor sa HRom, treci krug je razgovor sa menadzerom tima.
Korisno? 7

Odgovor kompanije

Hvala što ste podelili svoje iskustvo. Drago nam je da ste imali priliku da prođete kroz sve faze selekcije i cenimo Vaš trud i angažovanje tokom intervjua. Želimo Vam puno uspeha u daljem radu.
Korisno? 0
Arhiva | Intervju
20.03.2023

Customer support - Wolt

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije jeste bio malo duži, ali u skladu sa vremenskim rokovima koji su bili najavljeni. Prijatni ljudi, vedra atmosfera na intervju. Devojke nisu osudile što sam u datom trenutku bila u kafiću jer mi je prijatnije. Sve u svemu - sjajna priča!

Pitanja sa intervjua

  • Koja ti je najveća slabost?
  • Koji su tvoji hobiji?
Korisno? 9

Odgovor kompanije

Hvala Vam na lepim rečima i što ste podelili svoje iskustvo! Drago nam je što ste proces selekcije doživeli pozitivno i što ste se na intervjuu osećali prijatno. Naša želja je da kandidati budu opušteni i autentični, jer verujemo da je to ključ za uspešnu saradnju. Radujemo se mogućnosti da zajedno ispišemo nove, sjajne priče!
Korisno? 0
Arhiva | Iskustvo
24.02.2023
3 Ne preporučuje

Customer relations

Prethodno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Redovna primanja, privatno zdravstveno, mogucnost korigovanja smena sa kolegama

Zamerke

Losi tim lideri sa nedovoljno znanja i iskustva, napredovanje ne po rezultatima vec ako im se svidis, previse konfuzna hierarhija

Korisno? 14

Odgovor kompanije

Hvala Vam što ste podelili svoje utiske i ukazali na pozitivne aspekte, poput redovnih primanja i privatnog zdravstvenog osiguranja. Naša kompanija nastoji da kontinuirano unapređuje radno okruženje, a povratne informacije poput Vaše nam pomažu da se fokusiramo na razvoj liderstva i organizacije. Cenimo Vaše mišljenje i trudimo se da gradimo atmosferu koja podržava profesionalni razvoj i timsku saradnju.
Korisno? 0
Arhiva | Iskustvo
23.02.2023
1 Ne preporučuje

Venue Support Wolt

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

You can work from home

Zamerke

They are promising you better work conditions but then they are using you and giving you the worst time schedules so you have no weekends at all. They don’t care about you as an individual, KPI is only important. And because they pay 700-800€ they think they can do whatever with you. The money and the benefits for health insurance is the only good thing about them.

Korisno? 17

Odgovor kompanije

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that your experience with scheduling and work-life balance did not meet your expectations. While we aim to create fair and balanced work schedules, we understand that this is an area where improvements are needed. We value all of our employees as individuals and are continuously working to ensure that KPIs are balanced with a healthy work environment. Your insights are essential in helping us create better conditions for everyone. Our goal is to treat all employees with care and respect while striving to maintain productivity.
Korisno? 0
Arhiva | Intervju
26.10.2022

Customer service representative

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Proces selekcije je bio jednostavan. Razgovor pola na srpskom, pola na engleskom. Cestitamo, primljeni ste.

Pitanja sa intervjua

  • Najveca slabost
Korisno? 3

Odgovor kompanije

Hvala što ste podelili svoje iskustvo. Zadovoljstvo nam je što je proces selekcije bio brz i efikasan, da ste brzo dobili povratnu informaciju, kao i da ste prošli intervju sa pozitivnim rezultatom. Čestitamo na prihvatanju ponude i želimo Vam mnogo uspeha!
Korisno? 0
Arhiva | Intervju
26.05.2022
Negativno iskustvo

Technical support

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Prvi inicijalni razgovor je bio telefonom, zapravo to je bilo samo kratka informacija i zakazivanje intervuja za strani jezik na lokaciji Berlitz. Nakon nedelju dana imao sam intervju, gde je bio zadatak lični opis (nešto o sebi) i iskustvu. Ovo iskustvo je za mene bilo veoma negativno (delumično i mojom krivicom), ali prvenstveno krivicom poslodavca, ne davši priliku za normalno predstavljanje sebe, već u smislu ličnog "ocenjivanja" rejtinga jezika za samo ~3min. Nekim osobama je potrebno malo duže dok se "zagreju" i počnu zaista da pokažu pun potencijal monologa. Moja ocena je bila ispod proseka (prolaženja), zbog čega nisam mogao dalje (nepravedno).
Korisno? 20

Odgovor kompanije

Žao nam je što ste imali negativno iskustvo tokom procesa selekcije. Razumemo da Vam je bilo potrebno više vremena da se predstavite i da pokažete svoje znanje jezika. Uzećemo u obzir Vaš komentar i proslediti ga dalje školi Berlitz, kako bismo im ukazali na mogućnosti za unapređenje ovog procesa. Hvala na trudu!
Korisno? 0