Podeli iskustvo sa posla, intervjua ili platu i uđi u trku za DJI Mini 3 RC-N1 dron!

O kompaniji
44
Iskustva
20
Plate
Poslovi
M Plus Serbia logo

M Plus Serbia

2

Iskustva

2 35%

Menadžment kompanije

1.7

Beneficije

2.1

Balans karijera-privatni život

2

Timska atmosfera

2.7

Zadovoljstvo projektima

2.1

Mogućnost napredovanja

1.6
Arhiva | Iskustvo
15.09.2017
Potvrđen Linkedin identitet
5 Preporučuje

Network Support Specialist

Prethodno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Trizma ustupa radnu snagu dobroj kompaniji sa kojom ima dugogodišnju saradnju i u tom pogledu je sve sasvim ok i korektno. Radi se paralelno sa ljudima iz kompanije sa istim opterećenjem ali i benefitima. Redovna isplata svakog 10. u mesecu za prethodni mesec, prijava od prvog dana na pun iznos plate, jako korektan odnos sa Trizminom kadrovskom službom koja je u suštini, pored poslovođe jedini kontakt tokom rada. Postoji mogućnost konverzije ugovora sa Trizme na kompaniju nakon određenog vremena.

Zamerke

Plaća se samo gradski prevoz za teritoriju Beograda ali ne i međugradski prevoz što je otežavajuće za zaposlene iz unutrašnjosti. Nema obezbeđenog parking prostora za zaposlene.

Korisno? 15

Odgovor kompanije

Hvala Vam na iskrenoj povratnoj informaciji. Razumemo da prevoz može biti izazov za zaposlene koji nisu iz Beograda. Zato se trudimo da pružimo što veću fleksibilnost kroz rad na daljinu za mnoge pozicije, što zaposlenima omogućava da rade iz svojih domova i izbegnu dodatne troškove i vreme putovanja. Hvala vam što ste podelili ove sugestije – vaša povratna informacija nam je značajna za dalja unapređenja.
Korisno? 0
Arhiva | Intervju
15.09.2017
Pozitivno iskustvo

Network Support Specialist

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvi korak selekcije je testiranje Engleskog jezika u jednoj stranoj školi. Drugi deo selekcije se radi u kompaniji sa kojom Trizma ima ugovor o ustupanju radne snage. Tu se istog dana, obavlja intervju sa kadrovskom službom Trizme i nakon toga stručni intervju sa rukovodiocem službe u toj kompaniji. Treći korak je obaveštavanje o prijemu nakon nekoliko dana i dobijanje poslovne ponude. To je cela procedura.
Korisno? 8

Odgovor kompanije

Hvala što ste podelili svoje iskustvo. Drago nam je da je proces selekcije bio efikasan i da ste prihvatili ponudu! Želimo Vam mnogo uspeha u daljoj karijeri!
Korisno? 0
Arhiva | Intervju
28.12.2016
Negativno iskustvo

HELP DESK - ENGLISH

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Prvi krug usmeni razgovor, sutradan testiranje tehničkih stvari i posle toga razgovor s Team Leader-ima koji su dosta neozbiljni i ne znaju šta hoće. Feedback 0
Korisno? 28

Odgovor kompanije

Žao nam je što niste imali pozitivno iskustvo u procesu selekcije. Trudimo se da sa Team leader-ima imamo otvorenu komunikaciju i da ih obaveštavamo o feedbacku koji dolazi od strane kandidata. Zbog toga nam je Vaš komentar značajan, te ćemo nastaviti da unapređujemo ovaj proces, sa težnjom da poboljšamo pristup u budućnosti. Hvala što ste podelili svoje utiske.
Korisno? 0
Arhiva | Iskustvo
23.02.2016

(Branislav N.)

1 Ne preporučuje

System Software Support Engineer

Prethodno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dobri uslovi za rad, redovne plate, plaćen prekovremeni rad.

Zamerke

Napreduju uglavnom najnesposobniji ljudi, plate se često pogrešno obračunavaju pa morate sami da podnosite zamerke i tražite da vam isplate novac koji ste zaradili, kultura većine zaposlenih je ispod svakog nivoa.

Korisno? 116

Odgovor kompanije

Hvala Vam što ste podelili svoje mišljenje. Iskreno nam je žao ako ste imali negativno iskustvo u vezi sa obračunom plata – ovaj proces je za nas od velikog značaja, i trudimo se da nepravilnosti svedemo na minimum kroz unapređenje internih procedura. Takođe, posvećeni smo razvoju radne kulture i podršci zaposlenima kako bismo osigurali pravedno i profesionalno okruženje za sve. Vaše povratne informacije su nam dragocene u ovom procesu.
Korisno? 0