O kompaniji
17
Iskustva
8
Plate
1
Poslovi
M Plus Serbia logo

M Plus Serbia

1.7

Iskustva

1.7 33%

Menadžment kompanije

1.3

Beneficije

2

Balans karijera-privatni život

1.3

Timska atmosfera

3

Zadovoljstvo projektima

1.3

Mogućnost napredovanja

1.3
Intervju
06.09.2023

Technical support

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo mi je telefonskim pozivom objasnjen proces selekcije i zakazan test engleskog jezika. Test engleskog ima tri dela, prvi deo je razgovor gde se ocenjuje verbalni deo, nakon toga test od 30 pitanja i na kraju se pise esej na odabranu temu. Nakon toga razgovor sa HR, razgovor je grupnog tipa, bilo je nas 3 kandidata. I poslednji je finalni razgovor gde se prica o tehnickom znanju na engleskom jeziku.
Korisno? 3
Intervju
31.08.2023
Pozitivno iskustvo

Help Desk Specialist - Spanish language

Odbio/la ponudu

Intervju lak

Uživo intervju

Trajalo je 8 nedelja

Kako je izgledao proces

Mesec i po dana nakon poslatog CV-ja, kontaktirao me HR iz kompanije M Plus. U kratkom razgovoru mi je predočeno radno vreme i opis posla. Nakon par dana bio je razgovor od 30 minuta sa HR-om iz M Plus-a, i posle par dana razgovor uživo sa predstavnikom NCR-a, jer je zaposlenje zapravo kod njih. Jedina zamerka je što tokom procesa selekcije visinu plate ne govore na početku, uštedeli bi svima vreme i trud.

Pitanja sa intervjua

  • Više je bio razgovor o radnom vremenu, uslovima rada, opisu posla i kompaniji, ali i o mom prethodnom radnom iskustvu. Sve u svemu prijatan razgovor.
Korisno? 1
Intervju
16.08.2023
Pozitivno iskustvo

Help desk representative

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Prvo test engleskog jezika, kratki tehnicki intervju i test i onda pravi intervju

Pitanja sa intervjua

  • Šta je OS?
  • Sva pitanja o IP adresama
  • Windows CMD i osnovne funkcije
  • Windows servisi
  • Hardware
Korisno? 0
Iskustvo
25.07.2023
1 Preporučuje

Predstavnik korisničkog iskustva

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Kolege

Zamerke

1. Nerealne smene 2. Odusustvo i nedostupnost nadređenih 3. Zabrana interne komunikacije putem Teams platforme

Korisno? 4
Intervju
22.07.2023
Negativno iskustvo

IT Technician Client Support

Bez ponude za posao

Uživo intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Bez povratne informacije nedeljama oko više pozicija za koje sam aplicirao (bliske prirode), neprofesionalizam im je drugo ime što sam se kasnije i naknadno uverio sa nekim od zaposlenih.
Korisno? 2
Intervju
10.07.2023
Pozitivno iskustvo

Service Design Analyst-English language

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

U pozivu od strane HRa mi je objasnjeno da proces selekcije sadrzi 3 kruga. Prvi krug je test engleskog (pola sata razgovora sa devojkom sa Filoloskog koja ocenjuje engleski na skali 1-8, zatim test od 30 pitanja, pa opciono pisanje eseja na zadatu temu), drugi krug je razgovor sa HRom, treci krug je razgovor sa menadzerom tima.
Korisno? 1
Intervju
20.03.2023

Customer support - Wolt

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije jeste bio malo duži, ali u skladu sa vremenskim rokovima koji su bili najavljeni. Prijatni ljudi, vedra atmosfera na intervju. Devojke nisu osudile što sam u datom trenutku bila u kafiću jer mi je prijatnije. Sve u svemu - sjajna priča!

Pitanja sa intervjua

  • Koja ti je najveća slabost?
  • Koji su tvoji hobiji?
Korisno? 2
Iskustvo
24.02.2023
3 Ne preporučuje

Customer relations

Prethodno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Redovna primanja, privatno zdravstveno, mogucnost korigovanja smena sa kolegama

Zamerke

Losi tim lideri sa nedovoljno znanja i iskustva, napredovanje ne po rezultatima vec ako im se svidis, previse konfuzna hierarhija

Korisno? 2
Iskustvo
23.02.2023
1 Ne preporučuje

Venue Support Wolt

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

You can work from home

Zamerke

They are promising you better work conditions but then they are using you and giving you the worst time schedules so you have no weekends at all. They don’t care about you as an individual, KPI is only important. And because they pay 700-800€ they think they can do whatever with you. The money and the benefits for health insurance is the only good thing about them.

Korisno? 5
Intervju
26.10.2022

Customer service representative

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Proces selekcije je bio jednostavan. Razgovor pola na srpskom, pola na engleskom. Cestitamo, primljeni ste.

Pitanja sa intervjua

  • Najveca slabost
Korisno? 0