
M Plus Serbia
Iskustva
Predstavnik korisnicke podrske za Engleski jezik na Flixbus projektu
Pozitivno
jedini pozitivan utisak, koji se tako moze nazvati, jeste privatno zdravstveno osiguranje.
Zamerke
Zamerki ima previse. Sve je u rasulu, nadredjeni previse zatezu obruc, plata je smesna, 57000, a za ovakav posao i stres je premala. Mesta napredovanju nema, mogucnost za napredak, ukoliko se otvori neka pozicija, imaju miljenici sefova. Balans karijere i privatnog zivota je katastrofalan, menadment se u roku od godinu dana promenio totalno i ljudi ne znaju da rade svoj posao. Jako su neprijatni i previse forsiraju. Kolicina stresa i multitaskinga je prevelika, kada ste na lajv kanalu nemate trenutak slobodnog vremena, pogotovo ako su cetovi u pitanju, rade se tri odjednom. Nadredjeni non stop opominju i ubrzavaju nas rad, sto uliva dodatan stres. Moja preporuka je bilo koji drugi posao, samo ne ovaj. Iluziju da je ovo dobar posao stvara rad od kuce gde ste u svojoj konfor zoni, ali ovo je greska. Stres, nervoza, sve negativno ostaje tu, u kuci. Kako je napisano u prethodnom komentaru, ,,Pre bih se odlucila da cistim apartmane ili skupljam djubre na ulici nego da ponovo radim ovde."
Odgovor kompanije
Predstavnik korisnicke podrske za Engleski jezik na Flixbus projektu
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Nije bilo tehnickih pitanja
Odgovor kompanije
Customer support agent
Pozitivno
Obuka skroz korektna 5/5. Ugovor, Odmor, Bolovanje itd sve uredno sto je zapravo standard ali to je jedino sto mogu da navedem kao pozitivno.
Zamerke
- Rukovodstvo - 2/5 (Vecinski neprijatni i forsiraju vas od starta) - Plata - pocetna je 60k i to je to, napredovanje kao individualac ne postoji, ljudi koji su na poziciji stite svoje miljenike iz grupa i daju im lakse kanale za rad. - Plata bar 30% placenija mora biti za ovakav rad. - Rad - Nenormalna kolicina stresa i multitaskinga, resavate probleme koji su izmedju kompanije i uglavnom Korisnika koji ne znaju ni da pricaju ni pisu. - Konstantno radite bar kroz 7,8 tabova u programu, a ukoliko ne stizete na vreme konstantno vas nadredjeno opominju i stvaraju jos veci stres. Targeti nerealni. - Konstantno stizu neki mejlovi, opomene, pracenje desavanja i van radnog vremena itd. Iluziju vam stvara to sto je posao “od kuce” pa mislite da ce biti lakse jer ste kuci u svojoj komfor zoni, a zapravo unosite stres i sve negativno u svoj dom. Pre bih se odlucila da cistim apartmane ili skupljam djubre na ulici nego da ponovo radim ovde.
Odgovor kompanije
Help Desk Specialist – English language
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Očekivana zarada (minimum za koliko bi ste pristali da radite)
- Radno iskustvo
- Razgovor na engleskom jeziku
Odgovor kompanije
Customer support agent
Pozitivno
Nema
Zamerke
Uzasno iskustvo Losa organizacija, preteski targeti,plata mizerna. Navodno mozes da se obratis za pomoc, dobijas pomoc od drugih agenata ( a ni oni nisu sigurno) 50000 različitih pravila firme koje treba jako brzo popamtiti. Razresen ugovorne obaveze 10tak dana pred istek istog,bez prethodnog najavljivanja. Koriste radnike u jeku sezone, a onda ih otpustuju. Mogućnost napredovanja 0 Sve u svemu, zaobidjite posao
Odgovor kompanije
Call center agent
Pozitivno
Rad od kuce Privatno osiguranje
Zamerke
Sve ostalo! Menadzment se trudi da fura neki svetski fazon a s druge strane su ostali zarobljeni u 20. veku. Svi su kao fazon mladi smo i kul, opustena atmosfera, mi smo jedna "velika porodica"
Odgovor kompanije
Call Centar
Pozitivno
Nema ih.
Zamerke
Nesposobno rukovodstvo, tim lideri, slabo placanje, nerealni uslovi za bonus. Nepostovanje radnika... Ima jos dosta negativnih strana
Odgovor kompanije
IT Administrator
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Vurtualizacija, Hyper-V, Windows Server
Odgovor kompanije
Predstavnik korisnickog iskustva
Pozitivno
Rad od kuce. I tu bi se prica o pozitivnim iskustvima zavrsila.
Zamerke
Sama cinjenica da su iz kompanije zamolili da klijentu za koga radimo ne saopstavamo da rad obavljamo od kuce dovodi u pitanje ozbiljnost i profesionalizam svih koji ovde vode projekte. Menadzeri koji su se nekim cudom nasli na tim pozicijama ne razumeju kako treba da funkcionise radna organizacija, pa stoga nisu bile retke situacije da ovlascenja prebacuju na zaposlene koji su im podredjeni, svesno stvarajuci hijerarhiju medju samim agentima podrske, u cemu nije bilo nikakve logike. Rec je dakle o selektivnom i tendencioznom davanju ovlascenje pojedincima koji su odjednom postajali nadredjeni svojim kolegama, kontrolisali njihov rad i odlucivali o njihovim pauzama (?!) iako to nigde u ugovoru nije pisalo. Sva ukazivanja da je takav nacin rada neodrziv, nelogican i nefer nisu urodila plodom i jos su vise kvarila radnu atmosferu. Za sve vreme rada nikakav feedback nisam dobio od svojih nadredjenih, nista od dogovorenog nije ispostovano, kako tokom onboarding perioda, tako i kasnije. Tako na primer laptop koji se u jednom trenutku pokvario (problem sa zvucnikom) nikada nije zamenjen uprkos uveravanjima da ce mi drugi biti poslat. Sve se zasnivalo na familijarnom i protekcijskom odnosu po kome oni sa kojima smo u boljim odnosima mogu i da imaju menadzerska ovlascenja, dok oni koji su tek stigli u kompaniju ima da cute i slusaju, jer nam se tako moze.
Odgovor kompanije
Customer Support Specialist
Pozitivno
Intervju odradjen profesionalno, plate uredne, bolovanje i godisnji ispostovani, redovna komunikacija.
Zamerke
Malo bolja organizacija menadzmenta