O kompaniji
58
Iskustva
30
Plate
2
Poslovi
CCBill  logo

CCBill

3.3

Iskustva

3.3 63%

Menadžment kompanije

2.8

Beneficije

3

Balans karijera-privatni život

3.8

Timska atmosfera

3.7

Zadovoljstvo projektima

3.5

Mogućnost napredovanja

3
Arhiva | Iskustvo
24.07.2020
Potvrđen Linkedin identitet
5 Preporučuje

Datacenter Automation Developer

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Jedna od najboljih kompanija trenutno u Srbiji Odlican HR Sjajne kolege In-house razvoj

Zamerke

Korisno? 10
Arhiva | Iskustvo
30.08.2019
2 Ne preporučuje

IT Inženjer

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Dobra je za početnike, može se naučiti mnogo toga. Plate su OK. Postoje dve kancelarije, u Beogradu i u Novom Sadu, komentar se odnosi na beogradsku kancelariju.

Zamerke

Loša atmosfera u kompaniji, neprofesionalni odnos između kolega, HR koji samo doprinosi takvom okruženju. Seniori su mahom otišli, menadžment nije pokazao interesovanje da ih zadrži.

Korisno? 52
Arhiva | Iskustvo
09.03.2017
5 Preporučuje

NOC

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Dobra organizacija rada, jako prijatna atmosfera u kancelariji, odlična mlada i raspoložena ekipa. Jasno definisani zadaci, nema stresa, prekovremenog, zvanja van radnog vremena i slično. Konkurentna zarada i opšti uslovi rada. Menadžment razume potrebe radnika i uvek je spreman da sasluša i izađe u susret.

Zamerke

Administracija bi trebalo da bude na višem nivou. Smenski rad u fiksnim smenama koje jednom kad su dodeljene, jako teško se menjaju.

Korisno? 11
Arhiva | Iskustvo
01.12.2016
3 Ne preporučuje

Consumer Support Representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata je iznad "proseka". 2 evra dnevno za hranu. Free drinks tu i tamo, zavisi kako, kad i šta. Nema restricted pristup internetu, sve je dozvoljeno.

Zamerke

Čim se tim (Consumer Support) otvorio kod nas, odmah se dodalo još posla, tim od 40+ ljudi, čim dođete počinje pakao sa pozivima, 8-10 sati skoro bez prestanka, noćna smena ima najviše posla i najmanje ljudi. Ljudi čekaju i po mesec dana na zdravstvenu knjižicu, dobijaju neke privremene. Firma je ponovo objavila oglas za još ljudi, a nisu se ni pozabavili trenutnim problemima. U početku se činilo da firma ceni zaposlenog, ali sada samo idu na brojno stanje i pričaju biće bolje, radi se na tome.

Korisno? 15
Arhiva | Iskustvo
20.10.2016
Potvrđen Linkedin identitet
3 Ne preporučuje

Consumer Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dobra plata, prijavljen na punu sumu, fiksne smene koje su dogovorene pre potpisivanja ugovora se poštuju.

Zamerke

Igranje gluvih telefona sa šefovima iz Amerike, izuzetno čudne odluke rukovodstva consumer departmenta, ponekad jako napeta atmosfera, iako je consumer support otvoren pre 6 meseci u Beogradu već dosta ljudi ga je napustilo zbog uslova i odnosa koje šefovi imaju prema zaposlenima.

Korisno? 61
Arhiva | Intervju
17.06.2016
Pozitivno iskustvo

Senior Java Developer

Odbio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Prijavio sam se online preko Helloworld. Nakon 3 dana stigao je mail i zakazan je prvi skype intervju koji je bio sa direktorkom sa Malte. Jako jako ljubazna žena, generalna HR pitanja, izdvojio bih pitanje: Šta tvoje trenutne kolege misle o tebi, i navedi situaciju kada si ispao Team player. Ono što mi se najviše svidelo, što sam na kraju intervjua odmah dobio feedback, da ona definitivno želi da mi zakaže drugi krug intervjua, i predamnom je zvala direktora razvoja da vidi kada je slobodan da se sastane samnom! Veoma profesionalno! Direktor razvoja je za 2 nedelje trebao da dođe u Novi Sad pa smo se dogovorili da umesto Skype razgovora on dođe u Beograd da se sastane samnom i tako održio drugi intervju. Drugi intervju: Sastali smo se u kancelarijama u Beogradu, razgovor je bio vrlo opušten, sa direktorom razvoja sa Malte i još jednim jako ljubaznim developerom. Intevju je bio usmen, prvo prolazak kroz moj CV pa zatim pitanja oblika "imaš problem taj i taj, koje bi koristio tehnologije". Kroz taj razgovor smo pokrili gotovo sve najnovije tehnologije koje se danas koriste, Spring Boot, Hazelcast, RPM deployment, microservisi itd itd... Jako sam uživao u intervjuu, jer su pitanja tako struktuirana da se kroz vaše odgovore stvarno može uočiti koliko ste kompetentni. Ako stvarno vladate gradivom nemate ničega da se plašite. Opet ista stvar kao na prvom intervuju, na kraju, direktor mi je rekao da mu se jako sviđam i da bi jako voleo da budem deo tima, pitao me je kakvu platu očekujem, i rekao je da će proveriti nešto u vezi te cifre. Veoma ljubazan čovek. Nakon 3 sata me zove direktorka sa Malte, da mi kaže da je direktor razvoja tražio da se "proširi ugovor" i ponudili su mi dosta veću platu nego što sam očekivao! Predočila mi je glavne stavke iz ugovora i pošto je to bio petak, rekla je da ću dobiti kopiju ugovora u ponedeljak, tako je i bilo. Na kraju sam ipak odbio ugovor jer mi se javila kompanija za koju sam bio jako zainteresovan, i to je bila jako teška odluka, pošto sam stekao utisak da je CCBill fantastična kompanija. Direktorka sa Malte je saslušala moje razloge i poželela mi puno sreće u daljoj karijeri uz opasku da su mi vrata u CCBillu uvek otvorena. Sve u svemu, JAKO pozitivan utisak! Divim se na profesionalnosti ovoj firmi.

Pitanja sa intervjua

  • Kako bi rešio problem sa "lockovima" kada dva fizički odvojena servisa pristupaju istim podacima.
Korisno? 22
Arhiva | Intervju
05.06.2016
Pozitivno iskustvo

Customer Support Specialist

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Aplicirao sam na 2 IDENTIČNA oglasa (jedan se zvao Customer Support Specialist, a drugi Customer Support Representative). Na jednom od njih sam ubrzo (za 4 dana) mailom dobio informaciju da nisam prošao dalje, i moram da pohvalim njihovu profesionalnost i odnos ka kandidatima, jer veliki broj firmi uopšte ne obaveštava kandidate koji nisu prošli proces selekcije. Par dana kasnije (6 dana od apliciranja) primio sam telefonski poziv od iste osobe koja je poslala onaj mail (Mirjana), da bismo za drugu poziciju zakazali Skype Interview na engleskom jeziku. Zakazana su 2 polučasovna intervjua (telefonski poziv je bio u petak, a intervjui su zakazani za utorak), prvi je bio sa TRACY i CHARLES-om, govorili smo o kompaniji, o tehničkim zahtevima posla, o potrebnom predznanju. Drugi razgovor je bio sa JOLENE, ona je HR u kompaniji. Sa njom je razgovor bio uopšten (klasičan HR), veoma prijatna i nasmejana devojka, bilo je uživanje razgovarati sa njom. Svi su zapisivali utiske tokom intervjua, rekli su mi da će se konsultovati i da će zajednički odlučiti o tome da li prolazim u sledeći krug. Sutradan me je Mirjana ponovo nazvala, ovoga puta da zakaže test iz engleskog jezika (u sredu je zvala, test je održan u petak, to je 13. dan od apliciranja). Test je usmeni, traje 10-15 min, održava se u školi Berlitz na Slaviji (Makenzijeva 37). On je eliminacioni. Ukoliko kandidat pokaže dobro poznavanje jezika, dobija odmah i pismeni deo da radi. Nema vremenskog ograničenja, potrebno je oko sat vremena za njega: prvi deo (10 zadataka) je izabrati jedno od 4 pitanja koje najviše odgovara datom odgovoru, drugi deo (10 zadataka) izabrati jednu od ponuđene 4 opcije da se dopuni reč koja nedostaje (vremena, slaganje vremena), treći deo (5 zadataka) je vokabular - poznavanje idioma, četvrti deo je odgovor na pismo, a peti deo je esej na neku od 5 ponuđenih tema (potrebno je napisati 150-200 reči)... Evo, prošlo je 2 dana od testa, očekujem sledeći poziv.

Pitanja sa intervjua

  • Radili ste sa klijentima. Opišite mi jednu neprijatnu situaciju sa klijentom i kako ste odreagovali u njoj?
Korisno? 17
Arhiva | Iskustvo
22.02.2016
5 Preporučuje

Developer

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Prijatno okruženje. Uglavnom su sve seniorske pozicije tako da uvek možete naučiti nešto novo. In house team tako da nema pritisaka outsourcinga. Radno vreme 40 sati nedeljno i to je to. Plata malo iznad proseka po poziciji. Ali pored svega ovoga najveći plus su ljudi, koji su nasmejani, opušteni, nema spletkarenja, tenzija. Svaka preporuka.

Zamerke

Za sada ništa.

Korisno? 28