CCBill
Iskustva
Datacenter Automation Developer
Pozitivno
Jedna od najboljih kompanija trenutno u Srbiji Odlican HR Sjajne kolege In-house razvoj
Zamerke
IT Inženjer
Pozitivno
Dobra je za početnike, može se naučiti mnogo toga. Plate su OK. Postoje dve kancelarije, u Beogradu i u Novom Sadu, komentar se odnosi na beogradsku kancelariju.
Zamerke
Loša atmosfera u kompaniji, neprofesionalni odnos između kolega, HR koji samo doprinosi takvom okruženju. Seniori su mahom otišli, menadžment nije pokazao interesovanje da ih zadrži.
NOC
Pozitivno
Dobra organizacija rada, jako prijatna atmosfera u kancelariji, odlična mlada i raspoložena ekipa. Jasno definisani zadaci, nema stresa, prekovremenog, zvanja van radnog vremena i slično. Konkurentna zarada i opšti uslovi rada. Menadžment razume potrebe radnika i uvek je spreman da sasluša i izađe u susret.
Zamerke
Administracija bi trebalo da bude na višem nivou. Smenski rad u fiksnim smenama koje jednom kad su dodeljene, jako teško se menjaju.
Consumer Support Representative
Pozitivno
Plata je iznad "proseka". 2 evra dnevno za hranu. Free drinks tu i tamo, zavisi kako, kad i šta. Nema restricted pristup internetu, sve je dozvoljeno.
Zamerke
Čim se tim (Consumer Support) otvorio kod nas, odmah se dodalo još posla, tim od 40+ ljudi, čim dođete počinje pakao sa pozivima, 8-10 sati skoro bez prestanka, noćna smena ima najviše posla i najmanje ljudi. Ljudi čekaju i po mesec dana na zdravstvenu knjižicu, dobijaju neke privremene. Firma je ponovo objavila oglas za još ljudi, a nisu se ni pozabavili trenutnim problemima. U početku se činilo da firma ceni zaposlenog, ali sada samo idu na brojno stanje i pričaju biće bolje, radi se na tome.
Consumer Support
Pozitivno
Dobra plata, prijavljen na punu sumu, fiksne smene koje su dogovorene pre potpisivanja ugovora se poštuju.
Zamerke
Igranje gluvih telefona sa šefovima iz Amerike, izuzetno čudne odluke rukovodstva consumer departmenta, ponekad jako napeta atmosfera, iako je consumer support otvoren pre 6 meseci u Beogradu već dosta ljudi ga je napustilo zbog uslova i odnosa koje šefovi imaju prema zaposlenima.
Senior Java Developer
Odbio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Kako bi rešio problem sa "lockovima" kada dva fizički odvojena servisa pristupaju istim podacima.
Customer Support Specialist
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Radili ste sa klijentima. Opišite mi jednu neprijatnu situaciju sa klijentom i kako ste odreagovali u njoj?
Developer
Pozitivno
Prijatno okruženje. Uglavnom su sve seniorske pozicije tako da uvek možete naučiti nešto novo. In house team tako da nema pritisaka outsourcinga. Radno vreme 40 sati nedeljno i to je to. Plata malo iznad proseka po poziciji. Ali pored svega ovoga najveći plus su ljudi, koji su nasmejani, opušteni, nema spletkarenja, tenzija. Svaka preporuka.
Zamerke
Za sada ništa.