13.05.2024. ·
2 min

Meta proširuje svoju AI ponudu generisanja slika i na oglase

Meta proširuje svoju AI ponudu generisanja slika i na oglase

Meta Platforms (META.O), matična kompanija Facebooka i Instagrama, saopštila je da proširuje svoj set alata za generativne AI oglase kako bi ponudila alate koji su u stanju da automatski kreiraju varijacije slika i postave tekst preko njih.

Alat će biti lansiran u testnom obliku bez žigova koje društvena mreža Meta inače primenjuje na sve slike generisane od strane svog Meta AI asistenta koje korisnici vide, i koju je istakla kao ključnu sigurnosnu karakteristiku, izjavili su izvršni direktori na konferenciji za štampu.

Džon Hegeman, šef monetizacije u Meti, rekao je da kompanija još uvek razmatra način na koji će funkcionisati obeležavanje ovih oglasa i da će podeliti adekvatne smernice do trenutka globalnog lansiranja alata, najverovatnije pri kraju ove godine.

Ova najava dolazi u trenutku kada Meta ulaže milijarde dolara u izgradnju i podršku svojim generativnim AI modelima, pokušavajući da ubedi oglašivače da automatizacijom rada kreativnih aspekata kampanja mogu da dobiju više za svoj novac.

Još jedan gigant na polju digitalnog oglašavanja, Google, najavio je slično proširenje mogućnosti AI alata u februaru. Kompanija je izjavila da će oglasi kreirani od strane njenih alata biti obeleženi korišćenjem SynthID tehnologije koju je razvila njena AI istraživačka laboratorija DeepMind.

Uz Metin alat za generisanje slika, oglašivači će moći da učitaju slike svojih proizvoda i generišu druge verzije tih slika, na primer, prilagođavanjem orijentacije proizvoda ili prikazivanjem ljudi koji ih koriste u različitim postavkama.

Takođe se proširuju i ponude za generisanje teksta za naslove i ključne prodajne tačke, dok se dodaje mogućnost preklapanja teksta direktno preko generisanih slika.

Kompanija će u narednim mesecima dodati i opciju za oglašivače da unesu tekstualne upute koje se mogu koristiti za prilagođavanje varijacija slika, rekla je.

Kao i sa ranijim alatima za generativni AI, oglašivačima koji vode kampanje u regulisanim industrijama, poput politike, biće zabranjeno korišćenje ovih proizvoda.

Oglašivači su velikom brzinom prihvatili AI alate za oglase koji automatizuju postavljanje njihovih kampanja pred različite grupe korisnika, ali su generalno bili oprezniji u vezi sa novijim alatima za generativni AI.

Pojedini brendovi izrazili su bojazan u vezi sa tim kako će tehnološke kompanije koristiti bilo koje slike koje učitaju radi poboljšanja modela, jer se može desiti da njihovi logotipi ili druga intelektualna svojina završe u generisanim slikama drugih.

Oceni tekst

2
1 glas
Uroš Jelić Uroš Jelić

Nekada IT novinar, a sada PR u tehnološkom svetu koji svaki dan gleda da otkrije i nauči nešto novo i to prenese na druge (silom ili milom). Pogotovo kada je potreban savet za kupovinu telefona.

0 komentara

Iz ove kategorije

Svi članci sa Bloga