Beograd
20.06.2025.
Da li znaš kako IT podrška pravi razliku?
Ne radi se samo o servisnim zahtevima i dijagnostici problema – radi se o kreiranju besprekornog IT ekosistema koji omogućava nesmetan rad! Ako znaš kako da upravljaš incidentima, optimizuješ procese i omogućiš pouzdanu tehnološku podršku, onda je ova prilika baš za tebe!
Šta je potrebno? ✔ Koordinacija i vođenje IT Service Desk-a
Ako vidiš sebe u ovome, vreme je da tvoje znanje postane ključni faktor u stabilnom i efikasnom IT okruženju!
Pridruži nam se kao Specijalista/kinja - Koordinator/ka IT Service Deska
Lokacija: Addiko Banka/Beograd
Mi nismo tipična banka. Mi izazivamo pravila igre!
Brzina i preciznost su naš način rada – krediti se ne odobravaju i ne isplaćuju sami, a svaki detalj je važan!
Cenimo proaktivnost i tačnost – ako vidiš grešku, ispravljaš je pre nego što postane problem.
Timski rad je ključan – ovde niko ne radi sam, već zajedno pravimo da stvari funkcionišu besprekorno.
Ako želiš da tvoj posao ima smisla i znaš koliko iza kulisa stoji rada da bi klijent dobio ono što očekuje – onda je Addiko Bank pravo mesto za tebe!
Red je i da se predstavimo – mi smo netipična banka koja sa svojim klijentima, građanima, malim i srednjim preduzećima posluje na inovativan, jednostavan i efikasan način. Komuniciramo jasno, radimo brzo, i uvek se fokusiramo na ono što je zaista bitno. Različitost je važna, kao i stvaranje okruženja koje omogućava zapošljavanje kandidata sa različitim poreklom, iskustvima i perspektivama u cilju postizanja najboljih rezultata bez ograničenja. Dobro je poznata činjenica da su raznoliki timovi produktivniji.
Naša timska saradnja i kultura zajedništva čine Addiko Banku posebnim mestom – mestom na kojem smo jedni drugima i krila, i padobran.
I sad se sigurno pitaš: "Šta bi bio moj tipični, svakodnevni netipični posao?"
Tvoji radni zadaci bi bili:
- Rešavanje incidenata i servisnih zahteva korisnika
- Koordinacija i kontrola rada IT service desk zaposlenih
- Sprovođenje nabavke IT opreme
- Dijagnostika problema i preuzimanje akcija za rešavanje problema (davanjem instrukcija korisnicima, samostalno ili delegiranjem na drugi nivo podrške uz praćenje realizacije)
- Podrška funkcionisanju bankarske aplikacije na nivou operatera
- Sposobnost razumevanja zahteva korisnika u cilju obezbeđivanja podrške
- Obezbeđivanje usluga vezanih za radna mesta
- Instalacija, konfiguracija i administracija hardverskog okruženja kod korisnika neophodnog za nesmetano obavljanje poslova (računari, štampači, mreža, telefoni, ostala oprema)
- Instalacija, podešavanje i održavanje softverskog okruženja kod korisnika
- Operativno opremanje, aktivacija, promena lokacije, demontiranje i deaktivacija IT resursa koji čine radno okruženje korisnika
- Vođenje evidencije o osnovnim sredstvima iz oblasti informacionih tehnologija (asset management)
- Napredni nivo servisa nad kompjuterskom opremom za kvarove i organizacija i praćenje servisa opreme
- Redovni dnevni, nedeljni i mesečni pregled sistema i softvera
- Podrška u radu zaposlenima za poslove iz oblasti IT arhitekture i operacija
- Izrada procedura i radnih instrukcija za rad
- Učestvovanje u otklanjanju nalaza revizije
- Izrada nedeljnih i mesečnih izveštaja o radu Service Desk-a
- Komunikacija sa vendorima
I na kraju, pitaš se šta te to kvalifikuje da postaneš naš novi Specijalista/kinja - Koordinator/ka IT Service Deska?
VI stepen stručne spreme (IT nauke su prednost)
Radno iskustvo od najmanje 2 godine na istim ili sličnim poslovima
Spreman/spremna si za pravi padobran i krila?
Prijavi se i postani netipičan bankar/ka.
#AddikoBanka #AddikoTeam #Inovacije #TabuBreakers
Upoznaj kompaniju
Addiko Group je bankarska grupacija specijalizovana za poslove sa stanovništvom i mala i srednja preduzeća u Centralnoj i Jugoistočnoj Evropi.
Addiko Group se sastoji od Addiko Bank AG, licencirane “majke firme” registrovane u Beču, koja je listirana i na Bečkoj berzi, regulisanoj od strane Austrijske uprave za finansijska tržišta. Takođe, u sklopu Grupe je šest banaka subsidijara koje su licencirane i registrovane u pet država regiona: Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina (dve banke), Srbija i Crna Gora. Addiko Grupa zajedno sa svojih šest podružnica od 31. marta 2019. godine, pruža usluge za više od 828 hiljada klijenata u okviru CSEE, i to zahvaljujući dobro postavljenoj mreži od 197 ekspozitura i modernom digitalnom bankarstvu. Addiko Bank AG upravlja bankama supsidijarima kroz strategiju donetu na nivou Grupe, politike i kontrolu rezerve likvidnosti.
Addiko Group se repozicionirala kao specijalizovana banka za poslove sa stanovništvom i mala i srednja preduzeća, sa fokusom na rast poslovanja sa stanovništvom i kreditiranje malih i srednjih preduzeća. Banka pored usluga plaćanja (fokus područje), nudi i neosigurane lične kreditne proizvode za potrošače i kredite za obrtni kapital klijentima iz SME segmenta koji su finansirani uglavnom od depozita stanovništva. Hipotekarni poslovi, javna kreditiranja i veliki korporativni kreditni portfoliji Addiko Group (sekcije koje nisu u fokusu) su postepeno smanjivani tokom vremena, a otplate klijenata prevazilaze nove poslove koji su generisani u tim oblastima, čime se obezbeđuje likvidnost i kapital za postepeni rast u poslovanju sa stanovništvom i malih i srednjih preduzeća. Svi novi kreditni proizvodi u sektorima koji nisu u fokusu nudiće se samo ukoliko se ukaže prilika za to.
Menadžment kompanije
Beneficije
Balans karijere i privatnog života
Timska atmosfera
Zadovoljstvo projektima
Mogućnost napredovanja
Iskustvo o radu
IT Specialist
Pozitivno
Jedini zaista pozitivan aspekt mog rada u Addiko Banci bio je tim kolega sa kojima sam imao priliku da radim. Atmosfera je bila podržavajuća, saradnja izuzetna, a međuljudski odnosi na visokom nivou – sve dok nije došlo do promene nadređenog, što je, nažalost, značajno narušilo tu dinamiku.
Zamerke
Nažalost, moje iskustvo na poziciji IT Specijaliste u Addiko Banci bilo je pretežno negativno. Najveći izazov predstavljao je IT menadžment, koji je pokazao nizak nivo tehničke kompetentnosti i slab kapacitet za vođenje tima. Umesto da se podstiče stručno usavršavanje i kolegijalna saradnja, često su dominirali nejasni zahtevi, neorganizovanost i nerazumevanje osnovnih principa IT infrastrukture. Posebno bih istakao nedostatak poštovanja prema zaposlenima. Ljudske vrednosti i međusobno uvažavanje nisu bili deo radne kulture – dominirao je pristup u kome se doprinos pojedinaca ne prepoznaje, već se zaposleni često osećaju potcenjeno i zanemareno. U takvom okruženju teško je zadržati motivaciju i profesionalnu posvećenost. Istakao bih I konstantan psihološki pritisak koji se vršio na zaposlene. Umesto podrške i ravnoteže između profesionalnog i ličnog života, često su se nametali nerealni rokovi i očekivanja, što je neretko vodilo do sagorevanja (burnout) među kolegama. Korporativna manipulacija i smicalice nisu bile retkost – umesto transparentne komunikacije i timskog duha, prisutan je bio osećaj stalne konkurencije i podmetanja, često pod izgovorom "internih procedura" ili "zahteva menadžmentat". Takvo okruženje obeshrabruje i vodi ka demotivaciji, nepoverenju i velikoj fluktuaciji kadra što je ovde nije retkost.
IT Specialist
Business Analyst
IT Help Desk / Support
DevOps Engineer
Preporuke se učitavaju...