Oglasi za posao Specijalista/kinja - Koordinator/ka IT Service Deska

Specijalista/kinja - Koordinator/ka IT Service Deska

Addiko Bank a.d.

Beograd

20.06.2025.

intermediate

Da li znaš kako IT podrška pravi razliku?

Ne radi se samo o servisnim zahtevima i dijagnostici problema – radi se o kreiranju besprekornog IT ekosistema koji omogućava nesmetan rad! Ako znaš kako da upravljaš incidentima, optimizuješ procese i omogućiš pouzdanu tehnološku podršku, onda je ova prilika baš za tebe!

 Šta je potrebno? Koordinacija i vođenje IT Service Desk-a

Ako vidiš sebe u ovome, vreme je da tvoje znanje postane ključni faktor u stabilnom i efikasnom IT okruženju! 

Pridruži nam se kao  Specijalista/kinja - Koordinator/ka IT Service Deska

 Lokacija: Addiko Banka/Beograd

Mi nismo tipična banka. Mi izazivamo pravila igre!

 Brzina i preciznost su naš način rada – krediti se ne odobravaju i ne isplaćuju sami, a svaki detalj je važan!
 Cenimo proaktivnost i tačnost – ako vidiš grešku, ispravljaš je pre nego što postane problem.
 Timski rad je ključan – ovde niko ne radi sam, već zajedno pravimo da stvari funkcionišu besprekorno.

Ako želiš da tvoj posao ima smisla i znaš koliko iza kulisa stoji rada da bi klijent dobio ono što očekuje – onda je Addiko Bank pravo mesto za tebe!

Red je i da se predstavimo – mi smo netipična banka koja sa svojim klijentima, građanima, malim i srednjim preduzećima posluje na inovativan, jednostavan i efikasan način. Komuniciramo jasno, radimo brzo, i uvek se fokusiramo na ono što je zaista bitno. Različitost je važna, kao i stvaranje okruženja koje omogućava zapošljavanje kandidata sa različitim poreklom, iskustvima i perspektivama u cilju postizanja najboljih rezultata bez ograničenja. Dobro je poznata činjenica da su raznoliki timovi produktivniji.

Naša timska saradnja i kultura zajedništva čine Addiko Banku posebnim mestom – mestom na kojem smo jedni drugima i krila, i padobran. 

I sad se sigurno pitaš: "Šta bi bio moj tipični, svakodnevni netipični posao?"

Tvoji radni zadaci bi bili:

  • Rešavanje incidenata i servisnih zahteva korisnika
  • Koordinacija i kontrola rada IT service desk zaposlenih
  • Sprovođenje nabavke IT opreme
  • Dijagnostika problema i preuzimanje akcija za rešavanje problema (davanjem instrukcija korisnicima, samostalno ili delegiranjem na drugi nivo podrške uz praćenje realizacije)
  • Podrška funkcionisanju bankarske aplikacije na nivou operatera
  • Sposobnost razumevanja zahteva korisnika u cilju obezbeđivanja podrške
  • Obezbeđivanje usluga vezanih za radna mesta
  • Instalacija, konfiguracija i administracija hardverskog okruženja kod korisnika neophodnog za nesmetano obavljanje poslova (računari, štampači, mreža, telefoni, ostala oprema)
  • Instalacija, podešavanje i održavanje softverskog okruženja kod korisnika
  • Operativno opremanje, aktivacija, promena lokacije, demontiranje i deaktivacija IT resursa koji čine radno okruženje korisnika
  • Vođenje evidencije o osnovnim sredstvima iz oblasti informacionih tehnologija (asset management)
  • Napredni nivo servisa nad kompjuterskom opremom za kvarove i organizacija i praćenje servisa opreme
  • Redovni dnevni, nedeljni i mesečni pregled sistema i softvera
  • Podrška u radu zaposlenima za poslove iz oblasti IT arhitekture i operacija
  • Izrada procedura i radnih instrukcija za rad
  • Učestvovanje u otklanjanju nalaza revizije
  • Izrada nedeljnih i mesečnih izveštaja o radu Service Desk-a
  • Komunikacija sa vendorima

I na kraju, pitaš se šta te to kvalifikuje da postaneš naš novi Specijalista/kinja - Koordinator/ka IT Service Deska?

 VI stepen stručne spreme (IT nauke su prednost)
 Radno iskustvo od najmanje 2 godine na istim ili sličnim poslovima

Spreman/spremna si za pravi padobran i krila?

Prijavi se i postani netipičan bankar/ka. 

#AddikoBanka #AddikoTeam #Inovacije #TabuBreakers

Sertifikovani Poslodavac Partner

Upoznaj kompaniju

O Kompaniji Iskustva Poslovi Plate

Addiko Group je bankarska grupacija specijalizovana za poslove sa stanovništvom i mala i srednja preduzeća u Centralnoj i Jugoistočnoj Evropi.

Addiko Group se sastoji od Addiko Bank AG, licencirane “majke firme” registrovane u Beču, koja je listirana i na Bečkoj berzi, regulisanoj od strane Austrijske uprave za finansijska tržišta. Takođe, u sklopu Grupe je  šest banaka subsidijara koje su licencirane i registrovane u pet država regiona: Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina (dve banke), Srbija i Crna Gora. Addiko Grupa zajedno sa svojih šest podružnica  od 31. marta 2019. godine, pruža usluge za više od 828 hiljada klijenata u okviru CSEE, i to zahvaljujući dobro postavljenoj mreži od 197 ekspozitura i modernom digitalnom bankarstvu. Addiko Bank AG upravlja bankama supsidijarima kroz strategiju donetu na nivou Grupe, politike i kontrolu rezerve likvidnosti.

Addiko Group se repozicionirala kao specijalizovana banka za poslove sa stanovništvom i mala i srednja preduzeća, sa fokusom na rast poslovanja sa stanovništvom i kreditiranje malih i srednjih preduzeća. Banka pored usluga plaćanja (fokus područje), nudi i neosigurane lične kreditne proizvode za potrošače i kredite za obrtni kapital klijentima iz SME segmenta koji su finansirani uglavnom od depozita stanovništva. Hipotekarni poslovi, javna kreditiranja i veliki korporativni kreditni portfoliji Addiko Group (sekcije koje nisu u fokusu) su postepeno smanjivani tokom vremena, a otplate klijenata prevazilaze nove poslove koji su generisani u tim oblastima, čime se obezbeđuje likvidnost i kapital za postepeni rast u poslovanju sa stanovništvom i malih i srednjih preduzeća. Svi novi kreditni proizvodi u sektorima koji nisu u fokusu  nudiće se samo ukoliko se ukaže prilika za to.

1.3 33%

Menadžment kompanije

1.3

Beneficije

2

Balans karijere i privatnog života

3

Timska atmosfera

2

Zadovoljstvo projektima

1.3

Mogućnost napredovanja

1.3

Iskustvo o radu

Iskustvo
23.05.2025
Potvrđen Linkedin identitet
1 Ne preporučuje

IT Specialist

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Jedini zaista pozitivan aspekt mog rada u Addiko Banci bio je tim kolega sa kojima sam imao priliku da radim. Atmosfera je bila podržavajuća, saradnja izuzetna, a međuljudski odnosi na visokom nivou – sve dok nije došlo do promene nadređenog, što je, nažalost, značajno narušilo tu dinamiku.

Zamerke

Nažalost, moje iskustvo na poziciji IT Specijaliste u Addiko Banci bilo je pretežno negativno. Najveći izazov predstavljao je IT menadžment, koji je pokazao nizak nivo tehničke kompetentnosti i slab kapacitet za vođenje tima. Umesto da se podstiče stručno usavršavanje i kolegijalna saradnja, često su dominirali nejasni zahtevi, neorganizovanost i nerazumevanje osnovnih principa IT infrastrukture. Posebno bih istakao nedostatak poštovanja prema zaposlenima. Ljudske vrednosti i međusobno uvažavanje nisu bili deo radne kulture – dominirao je pristup u kome se doprinos pojedinaca ne prepoznaje, već se zaposleni često osećaju potcenjeno i zanemareno. U takvom okruženju teško je zadržati motivaciju i profesionalnu posvećenost. Istakao bih I konstantan psihološki pritisak koji se vršio na zaposlene. Umesto podrške i ravnoteže između profesionalnog i ličnog života, često su se nametali nerealni rokovi i očekivanja, što je neretko vodilo do sagorevanja (burnout) među kolegama. Korporativna manipulacija i smicalice nisu bile retkost – umesto transparentne komunikacije i timskog duha, prisutan je bio osećaj stalne konkurencije i podmetanja, često pod izgovorom "internih procedura" ili "zahteva menadžmentat". Takvo okruženje obeshrabruje i vodi ka demotivaciji, nepoverenju i velikoj fluktuaciji kadra što je ovde nije retkost.

Korisno? 5

IT Specialist

1 plata
1.200
Prosečna neto plata
min
1.200
Prosek i medijana
1.200
max
1.200

Business Analyst

1 plata
1.400
Prosečna neto plata
min
1.400
Prosek i medijana
1.400
max
1.400

IT Help Desk / Support

2 plate
375
Prosečna neto plata
min
350
Prosek i medijana
375
max
400

DevOps Engineer

1 plata
1.650
Prosečna neto plata
min
1.650
Prosek i medijana
1.650
max
1.650

Preporuke se učitavaju...