Raiffeisen banka je više od dve decenije među vodećim bankama u Srbiji i deo je Raiffeisen Bank International, jedne od najvećih bankarskih grupacija u srednjoj i istočnoj Evropi. Sproveli smo sveobuhvatnu transformaciju poslovanja proteklih godina, a bili smo i pioniri u mnogim digitalnim uslugama na tržištu. Svesni smo da živimo i poslujemo u okruženju koje se ubrzano menja, a bankarstvo nije izuzetak. Zato smo ponosni na našu sposobnost da se brzo prilagodimo promenama, ali i da to uradimo na inovativan način. Agilni pristup radu nam omogućava da inoviramo brže i da korisnika držimo u centru svega što radimo. Ako želiš da budeš deo tima koji kontinuirano i predano radi na razvoju digitalnih usluga i ima ogroman pozitivan uticaj na naše klijente, prijavi se i postani deo našeg tima!
Gde ćeš raditi:
Bićeš deo ambicioznog, samostalnog i profesionalnog agilnog tima, zaduženog za razvoj i unapređenje digitalnih proizvoda i usluga Raiffeisen banke.
Koga tražimo? Imaš:
- 2+ god iskustva u radu sa klijentima, poželjno u bankarstvu
- Fakultetsko obrazovanje
- Razumevanje potreba korisnika u procesu korišćenja digitalnih usluga
- Osnovno razumevanje ciklusa testiranja i testiranja softvera, kao i interesovanje za sticanje novih znanja iz oblasti automatizacije testiranja
- Analitičnost, sistematičnost i preciznost u radu
- Odlične komunikacijske veštine
- Sposobnost rešavanja problema u dnevno-operativnom radu
- Dobro poznavanje pisanog i govornog engleskog jezika
- Kreativnost i sposobnost za plasiranjem ideja bilo samostalno ili kao deo tima
- Poznavanje manualnog testiranja softvera je prednost
Tvoje odgovornosti će biti:
- Testiranje razvijenih rešenja iz ugla korisnika
- Kreiranje testnih scenarija na osnovu userstory-a i acceptance criteria
- Redovno izveštavanje o trenutnom statusu taskova na testnom i produkcionom okruženju, kao i davanje mišljenja o spremnosti za produkciju na osnovu trenutnog statusa identifikovanih problema/bugova
- Učešće u kreiranju i validaciji izveštaja za praćenje aktivnosti korisnika digitalnih usluga
- Učešće u pripremi materijala za produkciju (instrukcije za interne i eksterne korisnike, i podrška aktivnostima u kreiranju komunikacije za promociju digitalnih usluga)
- Podrška kolegama u rešavanju pitanja i problema u radu sa korisnicima usluga digitalnog bankarstva, na osnovu analiza korisničkog feedback-a u cilju daljeg unapređenja digitalnih procesa/proizvoda
- Učešće u inicijativama za unapređenje digitalnih proizvoda i usluga
Šta mi nudimo:
- Agilno okruženje i timski rad, u pozitivnoj atmosferi sa iskusnim profesionalcima
- Mogućnost učenja i usavršavanja kroz sticanje novih znanja i veština iz oblasti digitalnih usluga, procesa, povezanosti sistema, novih tehnoloških rešenja, a primarno iz oblasti QA analize i automatskog testiranja
- Hibridni način rada (iz kancelarija kao i od kuće)
- Rad na inovacijama i world-class digitalnim proizvodima i uslugama
- Konkurentna plata u zavisnosti od iskustva i veština
- Privatno penziono i zdravstveno osiguranje
*Naglašavamo da ćemo kontaktirati samo kandidate koji uđu u uži izbor.
Upoznaj kompaniju
Raiffeisen banka je jedna od vodećih banaka u Srbiji. Već 22 godine poslujemo na domaćem tržištu i od prvog dana smo prepoznati kao pouzdan partner i kvalitetan poslodavac. Deo smo Raiffeisen Bank International, jedne od najvećih bankarskih grupacija u Srednjoj i Istočnoj Evropi.
Preko 1.500 zaposlenih danas čini tim Raiffeisen banke, u okviru široke mreže sa preko 80 poslovnica širom Srbije i centralom banke u Beogradu. Raiffeisen sistem u Srbiji pored Raiffeisen banke obuhvata i više povezanih pravnih lica: Raifeisen Leasing, Raiffeisen Rent, Raiffeisen Future, Raiffeisen Invest i Raiffeisen Assistance.
Našu misiju transformisanja kontinuiranih inovacija u superiorno korisničko iskustvo, podržavaju zaposleni koje odlikuju saradljivost, proaktivnost, spremnost za učenje i odgovornost. Kultura međusobnog razumevanja, poštovanja i poverenja usmerava nas da učimo jedni od drugih. Dobra timska atmosfera, uvažavanje različitosti i podsticanje novih ideja, čine naše radno okruženje dinamičnim, a dolaskom novih članova tima postajemo još bolji. Kroz hibridni način rada, podsticanje zdravih životnih stilova i brigu o porodici i deci zaposlenih, nastojimo da omogućimo uspostavljanje balansa između privatnog i poslovnog života. Kultura povratne informacije, koju zajednički negujemo, omogućava nam da kontinuirano radimo na svom profesionalnom usavršavanju. Verujemo da je to važno kako bismo rasli i napredovali.
Zaposlenima omogućavamo profesionalni razvoj, unapređenje znanja i veština i priliku za usavršavanje u različitim oblastima kroz našu digitalnu platformu za učenje, interne obuke koje vode naše kolege - eksperti u svojim oblastima i eksterne edukacije i programe koje sprovodimo u saradnji sa najboljim konsultantskim kućama. Pripadnost evropskoj grupaciji omogućava nam da se usavršavamo i u međunarodnim okvirima kroz rotacije i dinamične projekte koje radimo sa kolegama iz drugih zemalja.
Saradnja sa renomiranim fakultetima i studentskim organizacijama omogućava nam da stipendiramo mlade talente, ali i pružimo studentima završnih godina i diplomcima prva radna iskustva i značajne korake u karijeri, u vidu praktičnog rada i mentorske podrške iskusnih kolega.
Uviđamo značaj novih trendova koji transformišu poslovanje. Među prvima smo započeli digitalnu transformaciju našeg poslovanja i uveli agilni način rada, po čemu smo prepoznati kao lider na bankarskom tržištu Srbije. Da bi promena bila uspešna neophodno je da bude praćena zadovoljstvom zaposlenih. Veoma smo ponosni što naše kolege smatraju da im je novi način rada pružio veći osećaj autonomije i odgovornosti, kao i priliku za profesionalni i lični razvoj.
Raiffeisen banka je dobitnik brojnih prestižnih priznanja za „Najbolju banku u Srbiji“, dodeljenih od strane renomiranih finansijskih magazina, kao i dvostruke titule „Najbolja digitalna banka“ kojom ju je nagradio magazin Global Finance. Pored vrhunskih poslovnih rezultata, Raiffeisen banka neguje i odnose uvažavanja i solidarnosti sa širom zajednicom, jer želi da etički i odgovorno pristupi svim segmentima društva, poslovne zajednice, ali i okoline u kojoj posluje. Tokom proteklih više od 20 godina poslovanja u Srbiji banka je svojim donacijama pružila podršku mnogim institucijama, kao i pojedincima kojima je pomoć bila najpotrebnija.
Menadžment kompanije
Beneficije
Balans karijere i privatnog života
Timska atmosfera
Zadovoljstvo projektima
Mogućnost napredovanja
Iskustvo o radu
Network and telecom communication
Pozitivno
Vrlo pozitivni utisci, odlično društvo, lideri rado izdvajaju vreme kako bi pomogli, ima rada na daljinu, dobra hrana u menzi (odličan sutlijaš)
Zamerke
Nemam za sada..
Software Developer
Software Engineer
System Administrator
Test Engineer
IT Help Desk / Support
Delivery Manager
Preporuke se učitavaju...