O kompaniji
342
Iskustva
253
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.8 >1000

Iskustva

2.8 63%

Menadžment kompanije

2.5

Beneficije

2.5

Balans karijera-privatni život

2.9

Timska atmosfera

3.5

Zadovoljstvo projektima

2.8

Mogućnost napredovanja

2.5
Arhiva | Iskustvo
02.03.2022
3 Preporučuje

Network support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Redovna plata, veliki plus za CV.

Zamerke

Nema napredovanja, mala plata, ne postoje nikakvi programi za edukaciju.

Korisno? 1
Arhiva | Iskustvo
02.03.2022
3 Ne preporučuje

Technical support agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

U ovoj kompaniji može dosta toga da se nauči, naročito kada se radi u call centru, s obzirom na to da svakog dana na pozivima saznaješ nešto novo i učiš da se snalaziš u raznim situacijama. Pozitivna strana je konstantna upotreba stranih jezika, što dovodi do značajnog povećanja komunikativnih i jezičkih sposobnosti. Nakon rada u ovoj kompaniji, naučila sam da budem snalažljivija i razvila sam multitiasking, odnosno mogućnost obavljanja više stvari istovremeno.

Zamerke

Veoma se teško napreduje i menadžment ne vodi dovoljno računa o svojim zaposlenima. Problematičan je bio i rad u tri smene, a naročito rad u noćnoj smeni mesec dana povezano, kao i rad vikendima.

Korisno? 7
Arhiva | Iskustvo
01.03.2022
Potvrđen Linkedin identitet
4 Preporučuje

Incident Management Agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Odlican kolektiv Prijava Redovna plata

Zamerke

Slabe mogucnosti napredovanja

Korisno? 1
Arhiva | Iskustvo
27.02.2022
2 Ne preporučuje

Agent tehničke podrške

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Na ovom radnom mestu možete unaprediti svoje veštine vezane za komunikaciju zbog stalnog kontakta sa klijentima. Tokom rada u ovoj kompaniji naučite šta je multitasking, postanete snalažljiviji i naučite da se nosite sa svakodnevnim izazovima, koji podrazumevaju i stres na poslu.

Zamerke

Glavna zamerka je loša ili čak neprisutna komunikacija menadžera i supervizora sa agentima tehničke podrške, mada pretpostavljam da se to razlikuje od tima do tima. Agenti ne dobijaju povratnu informaciju od nadređenih i često su prepušteni sami sebi u složenim situacijama. Još jedna zamerka je i nedovoljna organizovanost na nivou tima.

Korisno? 5
Arhiva | Iskustvo
27.02.2022
Potvrđen Linkedin identitet
2 Ne preporučuje

NOC level 1 support specialist

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Sve redovno i sve po ugovoru od 1.og dana, plus benefit u vezi decijijh paketica

Zamerke

Losa obuka i to nocu preko Teams-a, na pitanja ne odgovara se precizno, tesko da moze da se nauci ono sto se radi a i kad se nauci dosta je abstraktno i nema nekog smisla to sto se radi... Devojke su postedjene nocnih smena a muskarci nisu, polna diskriminacija na nivou

Korisno? 18
Arhiva | Iskustvo
12.02.2022
1 Ne preporučuje

NOC level 1 support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata na vreme, rad od kuce, mozes eventualno za smenu da se dogovoris

Zamerke

Obuka, ali ljudi BUKVALNO, noću od 23h do 7h i to preko Teamsa, i obuka na nivou: ej ti to sve znaš samo da obnovimo časkom i eto, ne spominjući osnovne pojmove i značenja toga što priča na obuci, i nakon mesec dana obuke ničega, odnosno sticanja nikakvog korisnog znanja, očekivali su da se radi u fulu kao neko nakon 2 godina rada koji prima platu od 1000+ evra a ne jedva preko 600e... Niko ništa neće da objasni, saradnja među kolegama nula, a posao je najobičnije Online mastiljarenje na engleskom potpuno abstraktno, bez razumevanja. Bio sam u fazonu: dala baba dinar da udje u kolo, 2 da izadje. Ne preporučujem ovo nikom, ni onom za preživljavanje

Korisno? 9
Arhiva | Intervju
09.02.2022
Pozitivno iskustvo

Big Data Analyst

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 12 nedelja

Kako je izgledao proces

Proces selekcije je dosta brz. Kontaktiran sam prvo od recrutment tima, nakon prvog razgovora sa hr-om. Sledeci krug je bio razgovor sa team leadom, razgovor je tekao o ocekivanjima i tehnickim stvarim, nakon toga je bio test znanja. U sustini proces je dosta brzo prosao. Najduze je trajala provera backgrounda (preko 6 nedelja)
Korisno? 1
Arhiva | Iskustvo
09.02.2022
4 Preporučuje

Big Data Analyst

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Kompanija je odlicna za razvoj mladih ljudi, pruza mogucnost napredovanja na softverima i skilovima koju se zahtevaju na trzistu.

Zamerke

Nadredjeni, kao i u ostalim kompanijama obicno nisu dorasli svojim pozicijama. Plata je donja granica u industriji.

Korisno? 2
Arhiva | Iskustvo
09.02.2022
4 Preporučuje

Team leader

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Mnostvo razlicitih sektora IT, marketing, sales... Dobra kompanija za sticanje radnog iskustva i mnostvo prilika za napredovanjem. Uslovi za rad iznad proseka za Srbiju.

Zamerke

Nedovovljno benefita, plate ispod proseka za Srbiju.

Korisno? 3
Arhiva | Iskustvo
09.02.2022
Potvrđen Linkedin identitet
3 Preporučuje

Help Desk

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Redovne plate i dodatno zdravstveno kao i tolerancija odlaska na bolovanje. Posao ostavljate u kancelariji i nema nikakvog upliva u porodični život.

Zamerke

Loš menadžment. Napredovanje po ortačkoj i porodičnoj liniji. Veoma niske plate u odnosu na ostale slične kompanije.

Korisno? 10