O kompaniji
236
Iskustva
163
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

3 >1000

Iskustva

3 71%

Menadžment kompanije

2.7

Beneficije

2.8

Balans karijera-privatni život

3.1

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

3

Mogućnost napredovanja

2.7
Arhiva | Iskustvo
16.04.2016
1 Ne preporučuje

Help Desk Level 2

Prethodno zaposlen/a na određeno 1-2 godine

Pozitivno

Dobra lokacija, solidan poslovni prostor, plata koja je na vreme i strogo je po zakonu obračunata. Inače, sama regrutacija je prošla brzo, ali nikakve prilike za pregovore o plati i početku radnog odnosa nema, to je što je, oni postavljaju uslove.

Zamerke

Tu ste samo broj, nikakva napredovanja bez nekog ulagivanja postojećim menadžerima. Bili smo regrutovani za tim za specijalizovanu tehničku podršku u IT odeljenju, a onda usled nekih internih prebacivanja, prebačeni smo na L1 support. Najgore radno mesto na kojem sam bio, a verujte bio sam na lošijim radnim mestima (lošije firme, lošiji prostor, lošija plata). Džaba solidna plata, kad nema prilike da se makneš od brojke u sistemu.

Korisno? 44
Arhiva | Intervju
31.01.2016
Pozitivno iskustvo

Helpdesk Support L2

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo je bilo testiranje engleskog u Berlitzu, gde sam dobio ocenu 7. Nakon toga sam pričao sa izvesnom osobom iz Trizme koja me je malo uputila o tome čime se bavi NCR u globalu i o uslovima rada. Treći razgovor sam imao sa gospođ(ic)om iz Amerike na engleskom, nakon čega mi je i ponuđen posao.
Korisno? 46
Arhiva | Iskustvo
31.01.2016
2 Preporučuje

Helpdesk Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovna plata, fiksno radno vreme, prijavljen redovno, pošteno se plaća noćni rad i rad za praznike. Isplata dana od godišnjeg odmora ukoliko ga niste iskoristili.

Zamerke

Nemogućnost učenja i usavršavanja u struci (govorim o IT struci), nemogućnost napredovanja (sem ukoliko ti neki nadređeni nije bliži rod ili neki prijatelj), primetan nepotizam, nekolegijalnost od strane tim lidera i supervizora. Stresno i bučno okruženje (100+ ljudi radi u istoj prostoriji). Povišice ne postoje, niti nagrade za inovaciju i trud.

Korisno? 26
Arhiva | Iskustvo
13.10.2015
1 Ne preporučuje

1st level Service Desk Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Ništa pozitivno.

Zamerke

Loša organizacija. Loš menadžement. Loši međuljudski odnosi u firmi. Kolege smeštaju jedni drugima iza leđa. Večita konkurencija među kolegama.

Korisno? 65
Arhiva | Intervju
17.09.2015
Pozitivno iskustvo

Podrška klijentima

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Intervju je bio na engleskom, telefonskim putem, trajao je 15-20 minuta.
Korisno? 94
Arhiva | Iskustvo
17.09.2015
3 Ne preporučuje

Podrška klijentima

Trenutno zaposlen/a na određeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovna plata, mogućnost rada od kuće.

Zamerke

Loše radno vreme, slaba mogućnost napredovanja, loša organizacija, nema timskog duha, loša motivacija zaposlenih

Korisno? 92