O kompaniji
236
Iskustva
163
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

3 >1000

Iskustva

3 71%

Menadžment kompanije

2.7

Beneficije

2.8

Balans karijera-privatni život

3.1

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

3

Mogućnost napredovanja

2.7
Arhiva | Iskustvo
30.12.2016
1 Ne preporučuje

L1 support Wal mart

Trenutno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Redovna isplata.

Zamerke

Smene su na mesečnom nivou, što znači dobiješ smenu od 14-22 i to ti je to nema napretka, jer su isti i onemogućili, nema mogućnost učenja jer su zabranili dosta toga. Menadžment i super vizori sve klinci koji nemaju IT oblast u CV-u, dosta njih i ne zna da hendla neke situacije, svakog od njih kad pitate nešto dobijate različite informacije. Klanovi i druženje, po sistemu ako si dobar sa TL ili sa nekim od njih na konju si. Atmosfera loša, često izbijaju svađe, kolege spremne da te gaze.

Korisno? 16
Arhiva | Iskustvo
30.09.2016
Potvrđen Linkedin identitet
3

UK TS Implementation Coordinator

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

U mom timu od oko 40-ak ljudi plata je jedna od najboljih u celom NCR sistemu u Srbiji, a daleko iznad proseka za Srbiju. Plata se isplaćuje bez greške određenog dana u mesecu. Takođe mi je preko Trizme bio isplaćen veliki broj prekovremenih sati. Što je pozitivno i za pohvalu jer se na mnogim mestima prekovremeno ne plaća posebno. Neke kompanije čak zabranjuju prekovremeni rad. Ali - više o negativnim stranama prekovremenog rada ispod. Još je pozitivno što je kolektiv mlad (između 25-45 godina)

Zamerke

Konkretno u mom slučaju - imam iskustvo sa dva nadređena za 2,5 godine rada u NCR-u. Nebo i zemlja. Prvih 1,5 godinu je sve bilo (uglavnom) u redu dok mi je nadređeni bio čovek koji je bio kompetentan, poznavao sve detalje moje radne pozicije jer je i sam prošao kroz istu tokom karijere u NCR-u, umeo dobro da organizuje vreme i ljudske resurse i pokazivao poštovanje prema meni i drugim radnicima u srpskom timu. Sve se menja dolaskom novog menadžera - doživljavam višemesečni mobing i dajem otkaz.

Korisno? 77
Arhiva | Iskustvo
29.09.2016
2 Preporučuje

IT

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Prijatna radna atmosfera, udobno radno okruženje, plata nešto viša od proseka za Srbiju. Firma pokriva širok spektar IT-ja, od prodaje hardware na svetskom tržištu preko održavanja velikih poslovhin sistema kao što su McDonalds, Walmart. NCR prodaje i održava veoma važne uređaje kao što su bankomati, oprema za kase u prodavnicama itd.

Zamerke

Mogućnost napredovanja je praktično nikakva. Povećanje plate ne može preći 20% u smislu da ako vam je plata 100.000 dinara (kao što nije) i sutra postanete direktor cele firme, plata vam ne može biti veća od 120.000. Plan firme nije da zadrži radnike u Srbiji. Prvih godinu dana u firmi radite preko outsourcing kompanije Trizma. Kada potpišete ugovor sa NCR-om, odmah vam smanje platu za 1000 dinara. Ako vam treba dodatna oprema za rad (na primer, još RAM memorije za kompjuter), čekate do 2 meseca.

Korisno? 8
Arhiva | Iskustvo
28.09.2016
4 Preporučuje

Customer Support Specialist

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

- Redovna plata i sve stavke plaćene po zakonu (prekovremeni, noćni rad, rad praznikom) - Odlični međuljudski odnosi, zdrava radna atmosfera, stekao prijatelje, svi su mladi i u sličnom fazonu - Stvarno korektan menadžment koji će vas ispoštovati maksimalno što se tiče odsustva, odmora, slobodnih dana, pomeranja smena itd. Idelano za studente ili ljude koji pohađaju kurseve. - Odlična zgrada i radni prostor - Rad sa najnovijim tehnologijama

Zamerke

- Osrednja plata za ovakvo radno mesto

Korisno? 4
Arhiva | Iskustvo
26.09.2016
3 Ne preporučuje

Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Plata na vreme, lepe kancelarije, na ok mestu. Svi uslovi sa te tehničke strane su zadovoljavajući.

Zamerke

Ima ih dosta, od toga šta kompanija radi, kako to radi ... odnos prema zaposlenima je loš, bilo da se trudite ili samo odrađujete, na kraju vam je svejedno. Prva plata je obično i krajnja, tako da kad pregovarate tražite što veću. Smenski rad čest.

Korisno? 8
Arhiva | Iskustvo
08.09.2016

(Goran K.)

1 Ne preporučuje

Help desk level 2

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Sigurna plata

Zamerke

Katastrofa i jeziv nepotizam, nije bitno ni šta znas, ni šta si završio, ni prethodno iskustvo, samo je bitna veza i na konju si. mozeš i sa osnovnom školom da radiš i da budes menadžer ljudima sa faxom, sve zavisi koga znaš i ko te je doveo. Usavršavnje ne postoji.

Korisno? 21
Arhiva | Iskustvo
05.09.2016
4 Preporučuje

Helpdesk lvl1

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Prijavljen na punu platu, redovna isplata, atmosfera u timu

Zamerke

Sitne stvari, nisu vredne pomena

Korisno? 2
Arhiva | Iskustvo
12.07.2016
Potvrđen Linkedin identitet

(Srdjan P.)

1 Ne preporučuje

Help Desk L1

Prethodno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Zagarantovana isplata, prijavljeni na ceo iznos.

Zamerke

Svrha kompanije je da isisava novac iz budžeta države, koristeći kao polugu zakon o stranim investicijama. Po svakom radnom mestu NCR preko firme Trizma d.o.o dobija 5000-7000 evra subvencije po jednom zaposlenom... neretko ljudi ostanu samo jednu godinu (dok država plaća njihov rad). Mogućnost napredovanja ne postoji ili je jako mala...npr Wallmart sektor su u vreme mog rada vodili lingvista i košarkaš... Ceo život se bavim IT sektorom i produkcijom, OVO SVE MOŽE RADITI SOFTWARE, A NE LJUDI!!!

Korisno? 106
Arhiva | Iskustvo
10.07.2016
2 Ne preporučuje

Network Support Specialist, lvl 2

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovna plata, prijavljen na pun iznos, pravilno uračunati dodaci za noćni i eventualni prekovremeni rad.

Zamerke

Ne postoje mogućnosti napredovanja, sistem bonusa je ukinut, trud i rad se ne vrednuje. Velika fluktuacija ljudi u timovima koja onemogućava održavanje kvaliteta usluge. Jeziv nepotizam, nepostojanje menadžmenta, cela operativa je u rukama supervizora i team leadera, menadžera nisam video ni jednom za godinu dana. Supervizor u mom timu se bavio ogovaranjem i spletkarenjem i aktivno radio na trovanju međuljudskih odnosa u timu, favorizovao ljude koji su sa njim učestvovali u spletkama.

Korisno? 33
Arhiva | Iskustvo
02.06.2016
Potvrđen Linkedin identitet
2 Ne preporučuje

Customer Support Specialist

Prethodno zaposlen/a 1-2 godine

Pozitivno

Ako vam treba posao treniranog majmuna sa znanjem engleskog jezika i platom od 60000, ovo je posao za vas. Preporučljivo za mlade ljude koji još studiraju i slično.

Zamerke

Kronizam (zapošljavanje po sistemu to jarane, de si zemo i slično), slabe šanse za napredovanje, konstantan pritisak menadžmenta iako nema razloga za isti, za njih si broj na papiru. užasne smene, program koji bira kad radiš i kad su ti slobodni dani...

Korisno? 16