O kompaniji
236
Iskustva
163
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

3 >1000

Iskustva

3 71%

Menadžment kompanije

2.7

Beneficije

2.8

Balans karijera-privatni život

3.1

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

3

Mogućnost napredovanja

2.7
Iskustvo
06.03.2024
4 Preporučuje

Service desk

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Benefiti + Kolegijalnost + Komznikacija između menadžmenta i zaposlenih ++ Fleksibilnost +++ Rad od kuće +++

Zamerke

Odnos plata sa inflacijom ------ Bonusi i uvećanje na 6-12+ meseci vrlo niski -10 Sklonost za unapređenja -- Realnost slike u vezi sa izazovima

Tehnologije

CISCO
Korisno? 1
Intervju
05.03.2024
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Online teams/web komunikacija u tri kruga

Pitanja sa intervjua

  • Koja su iskustva?
  • Opiši svoja prethodna iskustva (na engleskom).
  • Koja su tvoja očekivanja?
  • Da li se vidiš u ovoj kompaniji u narednih 3-5 godina?
Korisno? 0
Iskustvo
29.02.2024
Potvrđen Linkedin identitet
2 Ne preporučuje

Software Support Specialist II in NCR Voyix

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Timski duh i kolegijalnost.

Zamerke

Kompanija je generalno loša. Reklamiraju se kao nekakva IT korporacija, dok je realnost da se većina poslova svodi na "gurni kabal", "stisni dugme" i "prestanite sa vikanjem". Ono što piše u ugovoru je nebitno u odnosu na pravila firme (tripuju da su u Atlanti). Radio jednom od boljih timova u firmi (Silver), koji je po sebi katastrofalan. Posao je bio donekle pristojan do odvajanja na Atleos i Voyix, kada su na više pozicije došli domaći ljudi sa mentalitetom šefčića iz veselih devedesetih. Tako se došlo do grubljih i finijih nepoštovanja Zakona o radu i sklopljenog ugovora, odnos prema zaposlenima se zasniva na privatnom odnosu sa nadređenima. Menadžerčići i "vođe timova" imaju dva vida ponašanja: "nemoj da me smaraš" ili "ovo je smak sveta", stvaraju se bespotrebne tenzije i povremeno se glumi ozbiljnost isključivo u cilju omalovažavanja zaposlenih koje nadređeni ne simpatišu ili žele da nateraju na davanje otkaza. Obraćanje HR-u služi za ubrzano napredovanje, jer po povlačenju pritužbe zaposleni postaje favorit menadzmenta. Gore rečeno se ne odnosi na eventualno dvoje ljudi iz menadzmenta čija je krilatica "ne zanima me", i sa kojima je saradnja vrlo jednostavna i nemanipulativna. Plata je ispod proseka, osnovica ne prelazi ni 70000, takođe se potpisuje odricanje firme od odgovornosti u slučaju zdravstvenih posledica kontinuiranog noćnog rada (spoji i preko 3 meseca).

Korisno? 17
Iskustvo
29.02.2024
1 Ne preporučuje

Help desk representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Redovna plata, hibridno radno vreme

Zamerke

Kompanija koja na pocetku prica da ima visoke standarde, a zaposljava ljude bez zavrsenog fakulteta i znanja odredjenog jezika. Tim lideri imaju manje znanje engleskog od svih zaposlenih, ali na intervjuu ti isti lideri "proveravaju" znanje jezika. Ljudi koji od 1.dana pricaju kako smo porodica i kako su uvek tu da pomognu, a ne odgovore na pitanje po 3 dana. Nerealne smene, menjanje smena dan unapred, slanje poruka van radnog vremena o menjanju smena. Javno ismevanje pojedinih zaposlenih dok nisu prisutni. Mogucnost napredovanja gotovo da ne postoji. Zaobici u sirokom luku.

Korisno? 15
Intervju
09.02.2024

Help desk

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Jako je tesko ako nikog nemate da vam "pogura" CV meni se valjda posrecilo. Intervjui nisu problem prvo sa Trizmom pa u NCR-u posto samo preko njih zaposljavaju uglavnom.

Pitanja sa intervjua

  • Pitanja vezana za struku
Korisno? 2
Iskustvo
09.02.2024
3 Preporučuje

Help desk

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Brinu o zaposlenima, kampus je ogroman u njemu ima stvarno sve.

Zamerke

Radno vreme je uzasno, nemoguce je dogovoriti se sa kolegama ili supervozorima za zamenu smene. Konkretno u mom timu atmosfera je bila jako zavidna takmicarski su svi nastrojeni.... Jako malo timskog rada iako ne mogu da kazem da ga nema. Ukoliko radite dobro i ukoliko ste vredni ocekujte jos posla, testiraju vam granice.

Korisno? 3
Iskustvo
07.02.2024
2 Ne preporučuje

IT Helpdesk

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata ne kasni i kancelarije su moderne.

Zamerke

Jako izvestaceni odnosi lidera prema poslu. Veliki broj stvari koje se dogovore a u odredjenom trenutku ne odgovaraju kompaniji se ne postuju. Preterana striktnost u stvarima koje se zahtevaju od zaposlenih dok sa druge strane oni svoje delove dogovora koje zaposleni od njih ocekuju da ispune cesto ne ispunjavaju i time pokazuju svoje licemerje.

Korisno? 6
Iskustvo
07.02.2024
5 Preporučuje

Sales manager

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Oprema koju imamo na raspolaganju je nova i dovoljno snazna da podrzi sve sto nas posao zahteva. Menadzment je korektan.

Zamerke

Iskreno, nemam zamerke.

Tehnologije

C++ Java C programming .NET Core Autodesk Maya
Korisno? 0
Iskustvo
07.02.2024
4 Preporučuje

Agent tehnicke podrske

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dobra atmosfera, prijateljski nastrojeni ljudi, moderno okruženje, čiste i uredne prostorije

Zamerke

Previše posla za platu, velika striktnost i strogost

Tehnologije

Oracle
Korisno? 0
Iskustvo
07.02.2024
3

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Lepo radno okruženje i moderna oprema, dosta mogućnosti unutar firme da se menjaju pozicije

Zamerke

Slabo se napreduje sa platom ako niste menadžer ili neka slična viša pozicija

Tehnologije

Oracle SAP
Korisno? 1