NCR Voyix
Iskustva
Technical support agent
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Sta je switch
Technical support agent
Pozitivno
Timska atmosfera, menadžment je dobar, redovna isplata
Zamerke
Mala plata, noćne smene
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Mogucnost napredovanja timska atmosfera remote rad
Zamerke
Mala plata
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Prethodno iskustvo
- Znanje engleskog
- IP adresa
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Sta je IP adresa
IT Help Desk support
Pozitivno
Dobre kancelarije, mogucnost napredovanja, projekti su zanimljivi
Zamerke
Niske plate, retko povecanje, los menadzment
Tehnologije
Help dest spec Level 2
Pozitivno
Od prvog dana sam bio zaposlen za stalno. Mogucnost rada od kuce i u kancelariji. Jako dobre kancelarije. Jako prijatno iskustvo u odnosima sa HRom i generalno ljudima koji vode kompaniju. Plata nije bila velika posto sam nemacko engleski agent ali meni je bilo ok. Mora se reci da je sam NCR imao jako ozbiljan odnos te je zaista steta sto se zavrsilo ovako lose. Voleo bih da sam ostao ali se zakomplikivalo nakon istrage i prebacivanja u neki drugi tom, od strane NCRa je bila pokazana izrazita volja da mi se pomogne zbog ozbiljnost slucaja sa namestanjem otkaza i razotkrivenom mrezom mobinga koji je obuhvatao super vizore, tim lidere kao i nekoliko drugih agenata.
Zamerke
Tri godine i tri meseca sa proveo u Starbucks EMEA i jos dva meseva tokom istrage koju je vodio vrh HRa, na kraju istrage slucaj je prosledjen dalje americkom NCRu. Nazalost jako se ruzno zavrsilo, a moglo je potpuno drugacije. Kada sam primljen daradim jedva da sam znao nemacki tako da sam na pozivima dislovno naucio jezik, uskoro krecem na Geteu na kurs za C1. Zaista lepa prica je pretvorena u nocnu moru cim sam se vratio sa operacije, istragom je kasnije utvrdjeno da su dve grupe iz Starbucks krenule da mi namestaju otkaz potpuno nezavisno jedna od druge, sve se zavrsilo u potpunom haosu oko Prvog maja kada je NCR izvukao iz tima i pokrenuo obimnu istragu. Istragom je utvrdjen totalno haos. Inace tokom istrage od samih ljudi iz HRa i NCRa sam saznao da su oni godinama imali probleme sa ljudima koji su vodili ovaj tim. Poseban problem je bilo namestanje otkaza, izrazito los odnos prema agentima, mnogo pokrenutih HR postupaka, veliki broj ljudi zaposlenih preko veze koji su i sami pravili haos i maltretirali druge agente. Poseban problem su bile izgleda pretnje agentima osvetom ukoliko bi agenti zeleli da pokrenu HR postupke. Tokom vodjenja istrage dosta sam saznao o ovim stvarima od samih ljudi iz HR, koliko sam stekao utisak oni doslovno vise nisu znali sta da rade sa ovom grupom ljudi iz Starbucks koje je bukvalno pravila zulum godinama.
Customer Support Agent
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Kako je izgledao proces
Remote Service
Prihvatio/la ponudu
Intervju težak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Sta je DNS?
- Sta je ip?
- Sta je za tebe dobar menadzer?
- Sta je switch?
- Kako radi switch?
Technical support agent
Odbio/la ponudu
Intervju veoma lak
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Mrezna kartica (integrisana u maticnu) Odbijen odgovor kratkim "nije"