O kompaniji
362
Iskustva
261
Plate
1
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.8 >1000

Iskustva

2.8 65%

Menadžment kompanije

2.6

Beneficije

2.7

Balans karijera-privatni život

3

Timska atmosfera

3.5

Zadovoljstvo projektima

2.9

Mogućnost napredovanja

2.6
Intervju
09.10.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Poslao sam CV, posle par dana su me pozvali na razgovor sa Hr-om, nakon cega sledi razgovor na engleskom i na kraju vam postavljaju tehnicka pitanja

Pitanja sa intervjua

  • Prethodno iskustvo
  • Znanje engleskog
  • IP adresa
Korisno? 0
Intervju
08.10.2025

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Razgovor sa Hr-om, nakon toga intervju na engleskom, na kraju par tehnickih pitanja

Pitanja sa intervjua

  • Sta je IP adresa
Korisno? 0
Iskustvo
08.10.2025
3

IT Help Desk support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Dobre kancelarije, mogucnost napredovanja, projekti su zanimljivi

Zamerke

Niske plate, retko povecanje, los menadzment

Tehnologije

Java
Korisno? 0
Iskustvo
27.09.2025
Potvrđen Linkedin identitet
1 Ne preporučuje

Help dest spec Level 2

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Od prvog dana sam bio zaposlen za stalno. Mogucnost rada od kuce i u kancelariji. Jako dobre kancelarije. Jako prijatno iskustvo u odnosima sa HRom i generalno ljudima koji vode kompaniju. Plata nije bila velika posto sam nemacko engleski agent ali meni je bilo ok. Mora se reci da je sam NCR imao jako ozbiljan odnos te je zaista steta sto se zavrsilo ovako lose. Voleo bih da sam ostao ali se zakomplikivalo nakon istrage i prebacivanja u neki drugi tom, od strane NCRa je bila pokazana izrazita volja da mi se pomogne zbog ozbiljnost slucaja sa namestanjem otkaza i razotkrivenom mrezom mobinga koji je obuhvatao super vizore, tim lidere kao i nekoliko drugih agenata.

Zamerke

Tri godine i tri meseca sa proveo u Starbucks EMEA i jos dva meseva tokom istrage koju je vodio vrh HRa, na kraju istrage slucaj je prosledjen dalje americkom NCRu. Nazalost jako se ruzno zavrsilo, a moglo je potpuno drugacije. Kada sam primljen daradim jedva da sam znao nemacki tako da sam na pozivima dislovno naucio jezik, uskoro krecem na Geteu na kurs za C1. Zaista lepa prica je pretvorena u nocnu moru cim sam se vratio sa operacije, istragom je kasnije utvrdjeno da su dve grupe iz Starbucks krenule da mi namestaju otkaz potpuno nezavisno jedna od druge, sve se zavrsilo u potpunom haosu oko Prvog maja kada je NCR izvukao iz tima i pokrenuo obimnu istragu. Istragom je utvrdjen totalno haos. Inace tokom istrage od samih ljudi iz HRa i NCRa sam saznao da su oni godinama imali probleme sa ljudima koji su vodili ovaj tim. Poseban problem je bilo namestanje otkaza, izrazito los odnos prema agentima, mnogo pokrenutih HR postupaka, veliki broj ljudi zaposlenih preko veze koji su i sami pravili haos i maltretirali druge agente. Poseban problem su bile izgleda pretnje agentima osvetom ukoliko bi agenti zeleli da pokrenu HR postupke. Tokom vodjenja istrage dosta sam saznao o ovim stvarima od samih ljudi iz HR, koliko sam stekao utisak oni doslovno vise nisu znali sta da rade sa ovom grupom ljudi iz Starbucks koje je bukvalno pravila zulum godinama.

Korisno? 21
Intervju
15.09.2025
Negativno iskustvo

Customer Support Agent

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

HR intervju je prošao bez ikakvih posebnosti, ali na samom kraju su me pitali da li ja, kao stranac, imam radnu dozvolu. Na moj odgovor da je to po zakonu obaveza firme, rekli su mi: "kad to završiš, onda se vrati". Ako oni već u tako ranoj fazi ignorišu zakon, dalje bi se moglo očekivati svašta. Nikad više.
Korisno? 17
Intervju
24.08.2025
Pozitivno iskustvo

Remote Service

Prihvatio/la ponudu

Intervju težak

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcija se sastoji iz 3 kruga, prvi je razgovor sa HR-om, drugi je test engleskog a treći test tehničkog znanja.

Pitanja sa intervjua

  • Sta je DNS?
  • Sta je ip?
  • Sta je za tebe dobar menadzer?
  • Sta je switch?
  • Kako radi switch?
Korisno? 3
Intervju
21.08.2025
Negativno iskustvo

Technical support agent

Odbio/la ponudu

Intervju veoma lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Veoma los i negativan. Devojka iz HR-a ima preterano autoritarian stav i prilikom tacnih odgovora sa takim stavom je u stanju da ih negira. Testovi nisu protokolarni vec su prema subjektivnom nahodjenju, tako da i nemate prilike da pokazete svoje tehnicko znanje. Engleski jezik takodje je veoma povrsno testiran. Po mom misljenju dosta se svodi na licni utisak i odluku devojke iz HR-a koja je zaduzena za tehnicka pitanja.

Pitanja sa intervjua

  • Mrezna kartica (integrisana u maticnu) Odbijen odgovor kratkim "nije"
Korisno? 18
Iskustvo
18.08.2025
Potvrđen Linkedin identitet
3 Preporučuje

Agent tehničke podrške

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Walmart POS team 1. Kancelarija - novo, čisto, moderno. Herman Miller stolice od 2000€, preudobne. Jeftin, ali ne besplatan ručak. 2. Kolege - u glavnom mladi ljudi (19-30), uvek svi spremni da pomognu, generalno uvek dobra ekipa i pozitivna atmosfera 3. Menadžment - Sve pohvale. Ne vise ti iznad glave za sitnice, opuštena varijanta, uvek spremni da izađu u susret i pomognu. Odgovara se više Walmart-u (koji je strog) nego NCR-u, ali team leaderi stoje na strani zaposlenih i savijaju se pravila maksimalno u vašu korist. 4. Sam posao - lak, zanimljiv, svako ko zna Engleski može da ga nauči. Odlično za generalni ulazak u IT i vežbanje Engleskog. B2B je podrška tako se veoma, veoma retko dešava da ljudi na drugom kraju telefona ispoljavaju svoje frustracije na vama kao što bi to bilo u B2C. 5. Hibridno - 2 dana nedeljno rad od kuće, po dogovoru 6. Lokacija - solidna, odmah na silasku sa novog mosta, pored železničke stanice. Vrlo lako može iz Novog Sada da se dolazi i radi. 7. Transparentnost - nema muljanja, favorizovanja, sva interna komunikacija mora da ima napismeno. Generalno jako korektno i dobro organizovano.

Zamerke

1. Radno vreme - smene su 14-22h, 22-06h, 06-14h (jako retko). Super je u početku, ali ume da se smuči rad po podne i noću. 2. Posao - iako je lak i zanimljiv, jako brzo postane repetativan 3. Slobodni dani - "vikend" nije uvek istim danima, menja se raspored svaki mesec. Iako je vikend statistički najčešće slobodan, nije uvek. Dešava se da ne bude po par meseci, ako nemaš sreće. 4. Plata - u 2024. godini je bilo 67k za dnevnu, 89k za noćnu smenu. Jako slabo za tu vrstu posla, pogotovo s' obzirom na veličinu kompanije i klijenata. Na trafici može da se zaradi isto ili više. 5. Striktnost - iako je za to više odgovoran klijent sa kojim se radi a ne NCR, i dalje je poprilično striktno. Kašnjenje se ne toleriše, nema izlazaka ranije, lunch break se najavljuje na početku smene. 6. Beneficije - slabe, ni fit pass. 7. Napredovanje - iako je posao solidna odskočna daska za ulazak u IT, mogućnost napredovanja je ograničen a. Lvl 1 > lvl 2 agent > team lead > supervizor. Dalje teško, osim ako se ne aplicirate interno na druge pozicije. (Što može biti prednost) Timovi su relativno autonomni što se tiče organizacije tako da može poprilično da varira, u zavisnosti u kom završite

Tehnologije

Hardware
Korisno? 5
Intervju
16.08.2025
Pozitivno iskustvo

Service Desk Agent

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Proces selekcije veoma jednostavno i u tri kruga, u mom slucaju to bese onlajn razgovor sa HR-om. Prvo ide kratak uvod o kompaniji i opisu posla, a nakon toga razgovor na engleskom i kratka tehnicka pitanja u drugom krugu sa supervizorom.
Korisno? 2
Iskustvo
14.08.2025
3 Preporučuje

Team Lead

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 10 ili više godina

Pozitivno

Odlican za pocetak poslovne karijere, moguce brzo napredovanje. Dobro privatno zdravstveno osiguranje.

Zamerke

Los management, previse posla za losu platu. Nije remote.

Korisno? 3