
NCR Voyix
Iskustva
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Sva prava su zagarantovana i kancelarije su izvanredno ciste
Zamerke
Mala plata
Service Desk Agent L1 Support
Pozitivno
Ne postoje.
Zamerke
Ovo je jedno od najgorih radnih iskustava koje sam imao u životu. Firma funkcioniše na principu mikromenadžmenta, psihičkog maltretiranja zaposlenih i potpune neorganizovanosti. Prebacuju vas s projekta na projekat kako im padne na pamet, bez ikakvog povećanja plate, ali sa konstantnim povećanjem obima posla, kao da ste mašina, a ne čovek. Menadžment se ponaša bahato i umišljeno, kao da su bogovi, iako im često fali osnovno obrazovanje, a o ljudskosti da ne govorimo. Ja sam imao obuku od tri dana, tri dana!, i već tada mi je bilo jasno u kakav sam pakao upao. Tokom te obuke, jedan "menadžer" je ušetao u salu i pred svima bez stida rekao da je „maltretirao koleginicu, ali da je ona sada napredovala“, uz komentar da se „nada da nećemo svi dati otkaz“ i da ćemo makar „uzeti jednu platu“. Ovo nije firma, ovo je ozbiljna opasnost po mentalno zdravlje. Sistematski vas iscrpljuju, ponižavaju i guraju preko granica izdržljivosti. Ako iole cenite sebe, svoje vreme i svoje zdravlje, zaobiđite ovu firmu kao da vam život zavisi od toga. Jer možda i zavisi.
Analyst
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- 1. Objasni situaciju gde je postojao konflikt i kako si ga resila
System Administrator
Prihvatio/la ponudu
Intervju težak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Sta bi uradio da ti kompijuter nije kma ping ali nije na mrezi. (Problem nije hardverski vec mora da se resi remote, pritom nije do servera, ip adrese ili dns-a)
Help desk representative
Pozitivno
Ne postoji
Zamerke
Menadžment očajan, nekompetentni ljudi na svim pozicijama, napredovanje nemoguće ako te ne guraju, koliko god da dobro radiš. Kao da im ide u korist da kvalitetni ljudi odlaze. Početni ugovor je uglavnom preko Mplus, za prelazak na Ncr ti uglavnom jave danas za sutra, prodaje se priča da ne možeš da napreduješ pre godinu dana ali neki to mogu i nakon 3 meseca koliko god da nisu stručni. Plata mizarna, osnovica ispod 80 000. Nadređeni znaju jezik manje od tebe. Izmišljene L2 pozicije koje često na kraju rade i ljudi koji su L1 iako nisu plaćeni za to. Hibridni rad više ne postoji
Customer Support
Bez ponude za posao
Online intervju
Kako je izgledao proces
Senior Tech Support analyst
Pozitivno
Nema ih.
Zamerke
Hibridni model rada nije hibridan, ocajan menadzment i politika napredovanja.Gomila timova je u blagom raspadu, jer gomila ljudi prolazi i odlazi iz firme, stabilnost timova ne postoji, vec se seci nesto da bi se jedva krpilo nesto drugo.
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju težak
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi
Customer support specialist
Pozitivno
nista
Zamerke
Mala plata za rad koji traže Mobing na poslu Mogućnosti za napredak ne postoje Sve što može da bude zamerka kod ove kompanije postoji
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi