
NCR Voyix
Iskustva
QA Specialist
Pozitivno
Dobra radna atmosfera,mogucnost napredovanja,zanimljivi projekti
Zamerke
Malo vremena za projekte, menadzment pritisak
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Support
Pozitivno
Radi se hibridno. Plata je redovna. Sa nocnim radom moze da bude i koliko toliko pristojna. Nisam sigurna da li je svima ista.
Zamerke
Mogli bi malo poraditi na timskom duhu, da ljudi budu zadovoljniji. Ima bas losih menadzera.
Customer Support Agent
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Sta je IP adresa
- CMD
- Šta biste radili kad vidite BSOD
Customer Support Agent
Pozitivno
Redovna plata , skoro mesec dana godišnjeg odmora, vecina kolega je super
Zamerke
Rad u tri smene, retko povećanje plate, plata slaba u odnosu na konkurenciju, veci obim posla
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
IT Administrator
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Znanje engleskog
- Radno iskustvo
- Koliko planiram da radim kod njih
IT Administrator
Pozitivno
Atmosfera je dobra, postoji mogućnost napredovanja
Zamerke
Menadžment mnogo vrsi pritisak. Nedovoljno vremena za projekte, plate su slabe
Tehnologije
Business analyst
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Software Configuration Specialist
Pozitivno
Dosta stvari zavisi od tima u kojem se nalazite. Imao sam srece da je moj tim imao dosta mogucnosti za moj napredak, dobar menadzment i kolege. NCR je dobro iskoristiti kao odskocnu dasku za neku bolju firmu
Zamerke
Leadership kompanije je jako los sto se tice odnosa prema radnoj snazi. Ne trude se nimalo da zadrze seniornije radnike koji su u firmi/timu par godina. Plate u vecini timova jako niske. U poslednjih godinu dana je oduzeto 90% beneficija.