O kompaniji
347
Iskustva
255
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.8 >1000

Iskustva

2.8 65%

Menadžment kompanije

2.5

Beneficije

2.6

Balans karijera-privatni život

3

Timska atmosfera

3.5

Zadovoljstvo projektima

2.9

Mogućnost napredovanja

2.6
Iskustvo
22.07.2025
5 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Sva prava su zagarantovana i kancelarije su izvanredno ciste

Zamerke

Mala plata

Korisno? 1
Iskustvo
18.07.2025
1 Ne preporučuje

Service Desk Agent L1 Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Ne postoje.

Zamerke

Ovo je jedno od najgorih radnih iskustava koje sam imao u životu. Firma funkcioniše na principu mikromenadžmenta, psihičkog maltretiranja zaposlenih i potpune neorganizovanosti. Prebacuju vas s projekta na projekat kako im padne na pamet, bez ikakvog povećanja plate, ali sa konstantnim povećanjem obima posla, kao da ste mašina, a ne čovek. Menadžment se ponaša bahato i umišljeno, kao da su bogovi, iako im često fali osnovno obrazovanje, a o ljudskosti da ne govorimo. Ja sam imao obuku od tri dana, tri dana!, i već tada mi je bilo jasno u kakav sam pakao upao. Tokom te obuke, jedan "menadžer" je ušetao u salu i pred svima bez stida rekao da je „maltretirao koleginicu, ali da je ona sada napredovala“, uz komentar da se „nada da nećemo svi dati otkaz“ i da ćemo makar „uzeti jednu platu“. Ovo nije firma, ovo je ozbiljna opasnost po mentalno zdravlje. Sistematski vas iscrpljuju, ponižavaju i guraju preko granica izdržljivosti. Ako iole cenite sebe, svoje vreme i svoje zdravlje, zaobiđite ovu firmu kao da vam život zavisi od toga. Jer možda i zavisi.

Korisno? 38
Intervju
18.07.2025
Negativno iskustvo

Analyst

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

1. HR intervju - prijatno, devojka mi je objasnila sve sto me je zanimalo o poziciji i bila su klasicna pitanja 2. Tehnicki intervju sa tim liderom i menadzerkom, trajao je 20min, Excel pitanja i trebalo je da se uradi zadatak koji ce se prezentovati, malo vremena je bilo, sve je ubrzano bilo i dobila sam pitanja koja cak nisu imala veze ni sa cim

Pitanja sa intervjua

  • 1. Objasni situaciju gde je postojao konflikt i kako si ga resila
Korisno? 5
Intervju
18.07.2025

System Administrator

Prihvatio/la ponudu

Intervju težak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije je vrsen po to kakav utisak kabdidat ostavlja na kompaniju. Nije bitno samo znanje vec i energiju koju kandidat poseduje kao i zelja da uci i produbljuje znanje konstantno.

Pitanja sa intervjua

  • Sta bi uradio da ti kompijuter nije kma ping ali nije na mrezi. (Problem nije hardverski vec mora da se resi remote, pritom nije do servera, ip adrese ili dns-a)
Korisno? 2
Iskustvo
08.07.2025
1 Ne preporučuje

Help desk representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Ne postoji

Zamerke

Menadžment očajan, nekompetentni ljudi na svim pozicijama, napredovanje nemoguće ako te ne guraju, koliko god da dobro radiš. Kao da im ide u korist da kvalitetni ljudi odlaze. Početni ugovor je uglavnom preko Mplus, za prelazak na Ncr ti uglavnom jave danas za sutra, prodaje se priča da ne možeš da napreduješ pre godinu dana ali neki to mogu i nakon 3 meseca koliko god da nisu stručni. Plata mizarna, osnovica ispod 80 000. Nadređeni znaju jezik manje od tebe. Izmišljene L2 pozicije koje često na kraju rade i ljudi koji su L1 iako nisu plaćeni za to. Hibridni rad više ne postoji

Korisno? 47
Intervju
01.07.2025
Negativno iskustvo

Customer Support

Bez ponude za posao

Online intervju

Kako je izgledao proces

Intervjuisali me preko telefona i uzivo. Sve odradejeno po P.S.-u. Jako teška i obimna procedura oko background checka. Zato sam i odustao jer nisam mogao da se bakćem sa svim tim perimetijama za neku mizernu platu.
Korisno? 40
Iskustvo
25.06.2025
1 Ne preporučuje

Senior Tech Support analyst

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Nema ih.

Zamerke

Hibridni model rada nije hibridan, ocajan menadzment i politika napredovanja.Gomila timova je u blagom raspadu, jer gomila ljudi prolazi i odlazi iz firme, stabilnost timova ne postoji, vec se seci nesto da bi se jedva krpilo nesto drugo.

Korisno? 36
Intervju
18.06.2025
Negativno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju težak

Kako je izgledao proces

Pozvana sam na razgovor Nakon slanja CV

Pitanja sa intervjua

  • Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi
Korisno? 7
Iskustvo
18.06.2025
Potvrđen Linkedin identitet
1 Ne preporučuje

Customer support specialist

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

nista

Zamerke

Mala plata za rad koji traže Mobing na poslu Mogućnosti za napredak ne postoje Sve što može da bude zamerka kod ove kompanije postoji

Tehnologije

Java Java EE Java ME Java SE
Korisno? 29
Intervju
17.06.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Poslala sam Cv, nakon toga sam pozvana na razgovor gde su me pitali neka tehnička pitanja i osnovna.

Pitanja sa intervjua

  • Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi
Korisno? 1