Beograd | Hibrid
Beograd: Đorđa Stanojevića 16
04.07.2025.
Raiffeisen banka a.d. Beograd traži odgovarajućeg kandidata za poziciju
Operater u Help Desk-u
(IT Help Desk tim)
U okviru Sektora za informacione tehnologije, u Beogradu
Opis posla:
- Pružanje prve linije podrške korisnicima u smenama;
- Rekonstrukcija filijala;
- Rešavanje Jira tiketa;
- Pružanje podrške za klijente na daljinu i na licu mesta (centrala, filijale, rad od kuće);
- Priprema i opremanje desktop i laptop računara;
- Podrška za različite sisteme i tehnologije;
Potrebne kvalifikacije:
- Minimum IV stepen stručne spreme tehničkog usmerenja
- Poznavanje strukture i osnova administracije Windows baziranih sistema (klijent);
- Iskustvo u radu sa računarskim hardware-om (PC workstations, thin clients, računarske periferije...);
- Minimum 2 godine rada u sličnom okruženju
- Sposobnost rada u timu kao i rada na više projekata i zadataka istovremeno;
- Osnovno poznavanje pisanog i govornog engleskog jezika;
- Važeća vozačka dozvola B kategorije
Ako želiš da radiš u dinamičnom okruženju sa najnovijim tehnologijama, naša kompanija je pravo mesto za tebe i može da ti ponudi:
✓ Timski rad u pozitivnoj atmosferi sa iskusnim profesionalcima
✓ Rad u velikom i internacionalnom okruženju, u okviru multidisciplinarnih timova
✓ Moderan prostor i zdravo okruženje...
....Prijavi se!
Pošalji biografiju.
*Napominjemo da ćemo kontaktirati samo kandidate koji uđu u uži izbor.
Upoznaj kompaniju
Raiffeisen banka je jedna od vodećih banaka u Srbiji. Već 22 godine poslujemo na domaćem tržištu i od prvog dana smo prepoznati kao pouzdan partner i kvalitetan poslodavac. Deo smo Raiffeisen Bank International, jedne od najvećih bankarskih grupacija u Srednjoj i Istočnoj Evropi.
Preko 1.500 zaposlenih danas čini tim Raiffeisen banke, u okviru široke mreže sa preko 80 poslovnica širom Srbije i centralom banke u Beogradu. Raiffeisen sistem u Srbiji pored Raiffeisen banke obuhvata i više povezanih pravnih lica: Raifeisen Leasing, Raiffeisen Rent, Raiffeisen Future, Raiffeisen Invest i Raiffeisen Assistance.
Našu misiju transformisanja kontinuiranih inovacija u superiorno korisničko iskustvo, podržavaju zaposleni koje odlikuju saradljivost, proaktivnost, spremnost za učenje i odgovornost. Kultura međusobnog razumevanja, poštovanja i poverenja usmerava nas da učimo jedni od drugih. Dobra timska atmosfera, uvažavanje različitosti i podsticanje novih ideja, čine naše radno okruženje dinamičnim, a dolaskom novih članova tima postajemo još bolji. Kroz hibridni način rada, podsticanje zdravih životnih stilova i brigu o porodici i deci zaposlenih, nastojimo da omogućimo uspostavljanje balansa između privatnog i poslovnog života. Kultura povratne informacije, koju zajednički negujemo, omogućava nam da kontinuirano radimo na svom profesionalnom usavršavanju. Verujemo da je to važno kako bismo rasli i napredovali.
Zaposlenima omogućavamo profesionalni razvoj, unapređenje znanja i veština i priliku za usavršavanje u različitim oblastima kroz našu digitalnu platformu za učenje, interne obuke koje vode naše kolege - eksperti u svojim oblastima i eksterne edukacije i programe koje sprovodimo u saradnji sa najboljim konsultantskim kućama. Pripadnost evropskoj grupaciji omogućava nam da se usavršavamo i u međunarodnim okvirima kroz rotacije i dinamične projekte koje radimo sa kolegama iz drugih zemalja.
Saradnja sa renomiranim fakultetima i studentskim organizacijama omogućava nam da stipendiramo mlade talente, ali i pružimo studentima završnih godina i diplomcima prva radna iskustva i značajne korake u karijeri, u vidu praktičnog rada i mentorske podrške iskusnih kolega.
Uviđamo značaj novih trendova koji transformišu poslovanje. Među prvima smo započeli digitalnu transformaciju našeg poslovanja i uveli agilni način rada, po čemu smo prepoznati kao lider na bankarskom tržištu Srbije. Da bi promena bila uspešna neophodno je da bude praćena zadovoljstvom zaposlenih. Veoma smo ponosni što naše kolege smatraju da im je novi način rada pružio veći osećaj autonomije i odgovornosti, kao i priliku za profesionalni i lični razvoj.
Raiffeisen banka je dobitnik brojnih prestižnih priznanja za „Najbolju banku u Srbiji“, dodeljenih od strane renomiranih finansijskih magazina, kao i dvostruke titule „Najbolja digitalna banka“ kojom ju je nagradio magazin Global Finance. Pored vrhunskih poslovnih rezultata, Raiffeisen banka neguje i odnose uvažavanja i solidarnosti sa širom zajednicom, jer želi da etički i odgovorno pristupi svim segmentima društva, poslovne zajednice, ali i okoline u kojoj posluje. Tokom proteklih više od 20 godina poslovanja u Srbiji banka je svojim donacijama pružila podršku mnogim institucijama, kao i pojedincima kojima je pomoć bila najpotrebnija.
Menadžment kompanije
Beneficije
Balans karijere i privatnog života
Timska atmosfera
Zadovoljstvo projektima
Mogućnost napredovanja
Iskustvo o radu
Q & A tester
Pozitivno
Super je sto se tice kompanije svi su veoma profesionalni, ali u istu ruku tu i da se nasale, uvek pomognu kolege. Puno prilika ima za ucenje i usavrsavanje. Benefiti za zaposlene u vidu privatnog zdravstvenog osiguranja.
Zamerke
Jedina zamerka su HR menadzeri, koji se ponasaju malo nadmeno
Software Developer
Software Engineer
System Administrator
Test Engineer
IT Help Desk / Support
Data Science Engineer
Web Developer
Delivery Manager
Q & A tester
Preporuke se učitavaju...