
Yettel d.o.o. Beograd
Iskustva
Customer support representative
Pozitivno
Regres 2 puta godisnje
Zamerke
Svakodnevni pritisci na zaposlene, losa organizacija, sve se radi stihijski, morate da radite za praznike, godisnji odmor ne moze da se koristi kada vi zelite i kada vam treba negi kada lider kaze da moze, pretnje otkazom, svakog dana vam pokazuju da ste potrosna roba i lako zamenjivi, obuka je losa, cesto dolaze novi ljudi jer stariji odlaze zbog stresa, niska plata u odnosu na obim posla.
Software Developer internship
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Kako je izgledao proces
Agent call centra
Pozitivno
Redovna plata, 25 dana odmora, iskusne kolege su spremne da pomognu
Zamerke
Stalno podizanje targeta (koji su nerealno veliki) i obaveza. Pretnje sankcijama i otkazima. Stalno menjaju radnike, mnogo neiskusnih kolega što dovodi do dosta grešaka u radu i nezadovoljstva korisnika. Ugovori su na 3 meseca da bi vas držali u šaci. Povlače loše kompanijske poteze pa radnici koji su u direktnoj komunikaciji sa korisnicima najviše ispaštaju. Loša komunikacija između sektora. Menadzere zanimaju samo rezultati, vi ste nebitni i lako zamenjivi, ne cene iskustvo i rad, ne dobijate feedback, ne slušaju, često nestručni za poziciju koju obavljaju. Micromanaging i mobing, praćenje targeta iz sata u sat i pritisci.
Junior Software developer
Odbio/la ponudu
Kako je izgledao proces
Software Developer
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Software Developer
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Sales app developer
Pozitivno
Yetell kao kompanija pruza dosta raznovrsnih oblasti u okviru telekomunikacija, trenutno moje iskustvo je jako pozitivno puno lepih pozitivnih i korisnih saveta koje svakodnevno dobijam od svog tima, U takvom okruzenju napredak je zagarantovan.
Zamerke
Trenutno nemam negativnih komentara.
Tehnologije
software engineer
Pozitivno
Najpozitivnija stvar u ovoj kompaniji jesu kolege (ne mislim na menadzment) Plata je bar meni bila ok,ne super ali ok Ima jako puno nove tehnoogije sa kojima sam se susreo,pa mislim da jako puno ovde moze da se nauci
Zamerke
Firma konstantno gubi dobre i radne ljude ,jer im je lakse da dovedu nove nego poprave ono zbog cega su ljudi otisli Male plata
Tehnologije
junior FrontEnd Developer
Pozitivno
Posle praxe sam dobio zaposlenje i bio prezadovoljan firmom, beneficijama i kolegijumom. Seniorniji izdvajaju 1/3 radnog vremena na pomaganje juniorima i meni je to mnogo bilo korisno. Stvarno smatram ovo extra firmom za pocetnike jer je bas dobro fokusirana na njih i njihov napredak.
Zamerke
Napustio sam kompaniju kada sam u hodniku cuo jednog team lead-a kako se hvali naprednom tehnologijom koju koriste i prate navike koriscenja mobilnih telefona svih svojih korisnika, kako moze svacij broj da nadje u bazi.
Tehnologije
Agent call centra
Pozitivno
Plata na vreme.( ne dobijate obracun za platu)
Zamerke
Netransparentan odnos prema zaposlenima,mobing,ugovor se potpisuje na 3 meseca i koristi se kao alat za ucenu i na taj nacin drze u strahu od otkaza.Nema prava na slobodno i profesionalno misljenje.Ukoliko svoj posao radite profesionalno, ispunjavate kompanijske ciljeve,kaznjavaju vas nerealno visokim targetima.Indirektno vam pokazuju da ste samo potrosna roba.Ne ceni se dugogodisnje iskustvo i steceno znanje.Jednom rečju oni su ,,mašina za mlevenje mesa".p.s.nema timskog duha i benefita kojim se kopanija predstavlja u konkursima!!!!!