
Yettel d.o.o. Beograd
Iskustva
Agent kontakt centra
Pozitivno
Kompanija je pružala izvanredne beneficije, kakve nisam imao ni u jednom poslu nakon odlaska odatle. Zarada je bila konkurentna i impresivna, a obuka koju su pružali izuzetno kvalitetna i korisna. Svi zaposleni bili su osposobljeni da daju svoj maksimum, a znanja i veštine stečene u Yettelu pokazala su se dragocenima u svakom mom narednom poslu.
Zamerke
Rad u kontakt centru bio je izuzetno naporan i frustrirajući, jer su pozivi gotovo uvek dolazili od nezadovoljnih korisnika – onih koji viču, psuju i vređaju. Kao zaposleni, bio si taj koji je morao da podnese sav taj pritisak, a kompanija nije pružala nikakvu konkretnu podršku da se zaposleni lakše nose sa takvim situacijama. Mogućnost napredovanja bila je gotovo nepostojeća – unapređenje je dobijao onaj ko je imao lične veze, a ne onaj ko je to svojim radom zaslužio. Pored toga, takozvani quality score mogao je vrlo lako da utiče na visinu plate, i sticao se utisak da se ta mogućnost maksimalno koristila. Bez obzira na trud, ostvarene ciljeve i ostvarenu prodaju, plata je u nekoliko klikova mogla biti smanjena i do 30%, čime se obesmišljavao sav prethodni rad i rezultati.
Tehnologije
Q and A teaster
Pozitivno
Veoma dobra kompanija koja nudi konstantno ucenje, sticanje novih znanja. Ekipa veoma prijatna, svi su kolegijalni Pohvale za HR menadzere, uvek su prisutni da rese problem, ukoliko ga ima. Mogucnost rada od kuce.
Zamerke
Pomalo preteran broj sastanaka, koji nisu uvek produktivni
Tehnologije
System administrator
Pozitivno
Veoma uspesna kompanija koja postuje svoje zaposlene. Redovne plate i bonusi kao i prijatno radno okruzenje HR menadzeri su uvek tu da vam izadju u susret. Kompanije nudi dobar razvoj na licnom nivou
Zamerke
Zamerka je sto je radno vreme nefleksibilno
Tehnologije
Back end developer
Pozitivno
Kompanija je ispunila moja ocekivanja sto se tice plate i napredovanja. Radno vreme je fleksibilno, moguce koriscenje godisnjes po zelji. Veoma dobro organizovan tim i HR menadzeri.
Zamerke
Poboljsati tehnologiju sa kojom se radi.
Tehnologije
Costumer suport
Pozitivno
Mogućnost dobre zarade, dva slobodna dana u nedelji, regres
Zamerke
Rad u kontakt centru se konstantno otežava, podižu se targeti u svakom pozivu mora da se iznosi ponuda, donose se procedure koje konstantno ljute korisnike, u koliko se par meseci ne stigne target otkaz. Ima mnogo kpi-jeva koje treba ispratiti gotovo je nemoguće da sve bude u targetu, dnevni bude po 80 poziva, osećate se kao da ste na dnu lestvice i konstantno se taj položaj pogoršava.
Software Engineer
Pozitivno
Generalno, solidan utisak obzirom da sam trenutno medior. Prijatna radna atmosfera i često odlična komunikacija sa većinom kolegama. Postoji mogućnost za napredovanje i na tapetu vam je često jako veliki broj projekata. Prilika da upoznate ljude iz viših sfera.
Zamerke
Sasvim prosečna plata, ponekad jako neostvarivi ciljevi menadžmenta koji ume i da vam dodeli projekat koji nije skladan vama, zapošljavanje nestručnog kadra jer već sam imao prilike iskusiti znanje novopridošli juniora ali i mediora i jako sam razočaran.
Tehnologije
CRM Software Developer – Intern
Prihvatio/la ponudu
Kako je izgledao proces
Junior Software Engineer
Pozitivno
Fleksibilno radno vreme, privatno zdravstveno osiguranje, profesionalan tim
Zamerke
Ograničeno napredovanje, nedovoljno ulaganje u dugoročni razvoj
Tehnologije
Front end
Pozitivno
Zadovoljna sam nacinom na koji se napreduje u kompaniji.
Zamerke
Manjak slobodnog vremena i slobodnih aktivnosti
Tehnologije
Agent kontakt centra
Pozitivno
Ekstra bonusi, rad od kuce
Zamerke
U opisu posla ne pise sta ce sve biti potrebno raditi, mnogobse radi pa fiksna plata bude zaista mala u odnosu na posao koji se radi