X
X
Komuniciraj sa kompanijom
Zorana Stracenski
Recruiter
X
Komuniciraj sa kompanijom
Zorana Stracenski
Recruiter
0
zoka.jpg

Upoznaj kompaniju

Ubisoft

Učitavam video galeriju

Ubisoft Belgrade je jedan od Ubisoft studija širom sveta koji se bavi razvojem AAA video igara. U ovom studiju trenutno radimo na razvoju kako PC, tako i konzolnih verzija tri velika naslova - Ghost Recon, Steep i Rainbow Six: Quarantine. Budući da naš tim sačinjavaju mladi, entuzijastični ljudi željni znanja, kontinuirano se trudimo da rastemo i povećavamo našu ekspertizu, sa ciljem da u Beograd dovedemo još zanimljivije projekte i mandate.


Balkanska 44, Beograd

O nama

Mi smo Ubisoft Belgrade i naša priča počinje pre nešto više od tri godine, kada smo u novembru 2016. godine odlučili da dođemo u Srbiju i otvorimo naš prvi studio. To je u početku bila prava startup priča, nas 10-ak programera, strastvenih gejmera, u malom stanu u centru Beograda. Kako je vreme prolazilo, i kako je HQ sticao sve više poverenja u naše sposobnosti, tim se širio i mi smo se selili sa jedne lokacije na drugu, kako nam je bio potreban veći prostor. Sada je naš tim već dosta velik i broji oko 150 članova, među kojima su ne samo programeri, nego i level i UI artisti, game i level dizajneri i development testeri. Iz svih ovih razloga pronašli smo stalnu lokaciju, na kojoj ćemo moći da se zadržimo naredih par godina, rastemo dalje i radimo na sve zanimljivijim projektima. Sada nas možete naći u Balkanskoj 44, gde smo u okviru šestospratne zgrade u industrial fazonu stvorili sve što nam je potrebno. Tri velike terase na krovu za uživanje na suncu, game corner-e sa različitim konzolama, stonim fudbalom i tenisom, kao i privatnu teretanu koju koristimo kada nam je potrebno da se razmrdamo od sedenja za kompom.

U ovom studiju, naš tim trenutno radi na nekoliko velikih naslova - Ghost Recon, Steep i Rainbow Six: Quarantine. Svaki od ovih projekata je jako velik, zbog čega na njihovom stvaranju radi između 200 i 500 članova produkcije iz najrazličitijih Ubisoft studija širom sveta, što nama daje priliku za svakodnevnu saradnju sa internacionalnim gejming ekspertima i širenje naše ekspertize. Na Ghost Recon-u i Steep-u u saradnji sa drugim studijima radimo na razvoju kako konozlnih, tako i PC verzije igre, dok smo na Steep-u postali čak i lead site za celokupnu PC adaptaciju! Kada je Rainbow Six u pitanju, u ovom trenutku najviše doprinosimo sa art strane cele priče.

Ono što je potpuno novo jeste da od pre par meseci radimo i portovanje naših igara na Stadia-u, cloud gaming servis koji je razvio Google. Ovi projekti našim engine i render programerima omogućavaju da među prvima u svetu rade na jednom od najnovijih cloud gaming servisa i upoznaju se sa novim tehnologijama koje se za ove svrhe koriste, kao i da blisko sarađuju sa Google-ovim inženjerima koji sa njihove strane rade na njegovom razvoju.

Naravno, ovo je samo početak. Budući da naš tim sačinjavaju mladi, entuzijastični ljudi željni znanja, kontinirano se trudimo da rastao i povećavamo našu ekspertizu, sa ciljem da u Beograd dovedemo još zanimljivije projekte i mandate.

Zaista je kul svaki dan kretati na posao, znajući da ćemo dan provesti zajedno sa prijateljima stvarajući nešto što igraju milioni gejmera širom sveta, a naravno i mi sami. Po našem mišljenju to je upravo ono što nas razlikuje od drugih IT kompanija – velika strast prema onome na čemu radimo, i opuštena i prijateljska atmosfera u kojoj se zajednički trudimo da ostvarimo naš cilj. Ako vam se ovo čini kao nešto čega biste i vi želeli da budete deo, ping us, uvek smo raspoloženi za prihvatanje novih ljudi u naš tim.

Do tada GG everyone!

Tech stack

C++ Jira

Beneficije

SVEŽE VOĆE SVAKE NEDELJE PRIVATNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE UBISOFT GOODIES PRISTUP GEJMING KONZOLAMA RAD NA INOVATIVNIM PROJEKTIMA I KORIŠĆENJE NOVIH TEHNOLOGIJA PLAĆEN PREKOVREMENI RAD DODATNI SLOBODNI DANI KLIZNO RADNO VREME LEŽERNO OBLAČENJE TIM BILDINZI POSLOVNA PUTOVANJA

Naši ljudi

bosko.png

Boško Šejnjanović

Development Tester

Ubisoft kompaniji sam se pridružio u avgustu 2018. godine, na preporuku svog najboljeg druga. I sada posle skoro godinu dana rada mogu reći da mi je to jedna od najboljih stvari koja mi se desila u životu. Iako sam se kroz školovanje opredelio za neki drugi pravac, ljubav prema gaming industriji nikad nije prestajala. Dobio sam priliku da sarađujem sa ljudima širom Evrope i sveta zahvaljujući svojoj poziciji. Ekipa u kompaniji je mlada, željna učenja i dokazivanja, uvek tu kada vam treba pomoć ili sugestija. Biti deo jednog takvog tima za mene znači mnogo, i nadam se da ćemo jos dugo sarađivati i raditi. Dolaskom u Ubisoft nisam znao šta da očekujem, ni slutio nisam da cu tu steci nove prijatelje.
vladimir.png

Vladimir Nikić

Game Designer

U Ubisoft sam stigao pre godinu i 6 meseci i od tada radim kao Game Designer. Na početku sam bio vrlo nervozan jer je ovo bilo jedno sasvim novo iskustvo za mene, imajući posebno u vidu da je Ubisoft firma u kojoj radi više od 17 000 zaposlenih po celom svetu. No, vrlo brzo se ispostavilo da je raznolikost i broj ljudi u Ubisoftu zapravo jedna od najvećih prednosti ove kompanije, jer smo uvek u prilici da naučimo nešto novo ili podelimo znanje sa ljudima koji dele našu strast prema ovoj industriji širom planete. Ono što me je takođe prijatno iznenadilo je i činjenica da su pred nama uvek novi izazovi i zadaci koji nam daju šansu da usavršavamo svoje znanje kao i da radimo na raznim delovima projekta ili čak i na potpuno novim projektima. Ipak mnogi od tih izazova i zadataka bi bili nepremostivi da nije odlične atmosfere i tima u samom Beogradskom studiju, gde su ljudi uvek spremni da vas saslušaju i pomognu, kako biste uspeli da završite vaše zadatke na način koji će ispuniti i vaše lične ciljeve, ali i ciljeve samog projekta.
dejan.png

Dejan Samac

Level Artist

Pre 10 meseci, kada sam počeo da radim u Ubisoft-u kao Level Artist, skeptici su mi rekli: “to je velika korporacija, lepše je raditi u manjim kolektivima”. Moram priznati da sam i ja mislio da ću naići na hladnu atmosferu, ali ubrzo sam promenio mišljenje. Upravo najveća snaga Ubisoft-a jesu međuljudski odnosi i stavljanje akcenta na pozitivna atmosfera. Kao rezultat toga su zadovoljni članovi tima i mnogo uspešnih projekata iza beogradskog studija. Moj tim i ja trenutno radimo na igri The Crew 2, dok se u studiju radilo još na igrama Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint i Wildlands i Steep. Velika prednost je svakodnevna komunikacija, saradnja i putovanje u inostrane studije širom sveta. Ubisoft je jedina kompanija u Srbiji gde možete skupiti ogromno iskustvo na polju pravljenja AAA igara, a da vam pritom svaki radni dan ne predstavlja obavezu već zadovoljstvo.

Iz našeg pera

Da li si gejmer sa znanjem C++?

Da li si gejmer sa znanjem C++?

Ako je odgovor DA, nastavi da čitaš a mi ćemo prestati da koristimo caps lock jer smo sada privukli tvoju pažnju! (više)

Intervju sa Ubisoft Belgrade timom – NO2 - Project Management tim

Intervju sa Ubisoft Belgrade timom – NO2 - Project Management tim

Pričali smo sa našim kolegom, Mišom Ignjatovim, koji je u toku svoje dve godine u Ubisoft Beograd studiju radio kao Associate Producer na nekoliko Ubisoft projekata, a trenutno vodi tim koji učestvuje u razvoju Rainbow Six: Quarantine-a, nove igre koju sada razvijamo. (više)

Intervju sa Ubisoft Belgrade timom – NO1 - Programming tim

Intervju sa Ubisoft Belgrade timom – NO1 - Programming tim

Pričali smo sa našim kolegom, Nikolom Stokićem, koji danas radi kao Lead Programmer na Ghost Recon Breakpoint projektu, a koji se pridružio našem timu na skoro samom početku Ubisoft Beograd priče, pre oko 3 godine. (više)

IT Insajder

Utisci zaposlenih o radu u IT sektoru kompanije Ubisoft

Level Designer

Zoja E., Beograd
bez ponude za posao
Intervju lak
pozitivno iskustvo
Ceo proces je trajao 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Objavljen je oglas za poziciju Level Designer-a preko Infostuda. Poslala sam motivaciono pismo i CV. Za manje od nedelju dana usledio je mejl gde mi je saopšteno da sam ušla u dalji proces selekcije, da ima još 3 kruga i da potvrdim da li želim da nastavim. Dogovorile smo se kada bi mi najviše odgovaralo da mi se pošalje test, za koji sam imala 5 dana da rešim. Za 5 dana su mi javljeni rezultati da sam prošla ovaj krug selekcije i dogovorili smo termin za sledeći krug selekcije – HR intervju. Razgovor je bio vrlo prijatan, na srpskom jeziku (izuzev jednog pitanja), odvijao se putem Skype-a, sa dve predstavnice iz HR sektora u trajanju od sat vremena. Pitanja su se uglavnom odnosila na moje iskustvo priloženo u CV-u. Za 4 dana mi je javljeno da nisam prošla dalji proces selekcije.

utisak sa intervjua postavljen: 22.06.2020.

Programmer

Artsiom K., Belgrade
prihvatio/la ponudu
Intervju lak
pozitivno iskustvo
Kako je izgledao proces
- Ubisoft found me on LinkedIn - first Skype interview with HR - online test - technical interview - offline test - job offer

utisak sa intervjua postavljen: 11.04.2020.

Lead Programmer

Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Beograd
bez ponude za posao
Intervju veoma lak
pozitivno iskustvo
Ceo proces je trajao 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Najuopšteniji mogući uvodni intervju sa HR. Prolazite sa HR kroz svoju karijeru. Nema nikakvih specifičnih pitanja, nema ni nepotrebnih opštih mesta (gde vidite sebe za 5 godina), ali nema ni ničega konkretnog sa tehničkog aspekta. Generalno se prvo procenjuje vaš team & culture fit. Ako nemate solidnog iskustva u gaming industriji, nema potrebe da konkurišete za ovu poziciju i gubite vreme, ma šta pisalo u oglasu.

utisak sa intervjua postavljen: 17.03.2020.

Junior C++ Programmer

Filip Đ., Beograd
prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
pozitivno iskustvo
Kako je izgledao proces
Proces selekcije se sastojao od 4 koraka: 1. korak je online C++ test u trajanju od nekih sat vremena. Test je relativno lak, fokusiran na osnovno znanje C++ ali je potrebno imati solidno znanje o klasama/nasljeđivanju. 2. korak je bio projekat koji se radi od kuće u trajanju od 2.5 dana, implementacija igrice u C++. Najteži dio procesa selekcije, potrebno snalaženje u već postojećem kodu i nadogradnja istog kako bi se ispunili traženi zahtjevi. 3. korak je HR intervju u trajanju od sat vremena. Veoma pozitivno iskustvo na HR intervjuu, zaposleni iz HR-a su veoma prijatni i profesionalni. 4. i posljednji korak je tehnički intervju koji slijedi odmah nakon HR intervjua u prostorijama Ubisofta, takođe u trajanju od sat vremena. Takođe veoma pozitivno iskustvo, pitanja su fokusirana na C++ i trenutno iskustvo kandidata, kao i razgovor o trenutnim projektima Ubisofta i šta može da se očekuje ukoliko kandidat dobije ponudu sa posao. Sve u svemu jako prijatan proces selekcije, od samog početka pa do kraja. Adekvatno vrijeme povratne informacije nakon svakog koraka.

utisak sa intervjua postavljen: 13.03.2020.

Junior C++ Programer

Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Beograd
prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
pozitivno iskustvo
Ceo proces je trajao 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Čitav proces se sastojao od 4 koraka: 1) online c\c++ test - teorija i pitanja tipa sta je ispis 2) implementacija 2d igre - dat je osnovni kod, postoji 15ak zahteva koje treba implementirati, najtezi deo intervjua, potrebno 16-20ak sati rada 3) tehnički intervju - pitanja sa prvog testa, još pitanja iz c++ i neka opšta programerska pitanja, traje oko 1h 4) HR intervju - traje oko 1h Utisak o procesu selekcije je pozitivan, vreme odgovora nakon svakog koraka je bilo adekvatno

utisak sa intervjua postavljen: 08.02.2020.
*Utisci zaposlenih predstavljaju subjektivno mišljenje njihovih autora i ne odražavaju mišljenje sajta HelloWorld.rs i njegovog tima.
Pročitaj arhivirane recenzije

Plate


QA Specialist

1 plata
550 EUR / mesečno
550 550

Technical Lead

1 plata
2400 EUR / mesečno
2400 2400

APR

Copyright © 2020 :: Sva Prava Zadržana :: HelloWorld.rs. ::
Made with in Subotica.
X
Engine Programmer Position at Ubisoft Belgrade
Uspešno
Neuspešno urađena operacija