X
X
Komuniciraj sa kompanijom
Zorana Stracenski
Recruiter
X
Komuniciraj sa kompanijom
Zorana Stracenski
Recruiter
0
0.jpg

Upoznaj kompaniju

Ubisoft

Učitavam video galeriju

Ubisoft Belgrade je jedan od Ubisoft studija širom sveta koji se bavi razvojem AAA video igara. U ovom studiju trenutno radimo na razvoju kako PC tako i konzolnih verzija tri velika naslova - Ghost Recon, Steep i The Crew. Budući da naš tim sačinjavaju mladi, entuzijastični ljudi željni znanja, kontinirano se trudimo da rastao i povećavamo našu ekspertizu, sa ciljem da u Beograd dovedemo još zanimljivije projekte i mandate.


Balkanska 44, Beograd

O nama

Mi smo Ubisoft Belgrade i naša priča počinje pre dve godine, kada smo u Novembru 2016 godine odlučili da dođemo u Srbiju i otvorimo naš prvi studio. To je u početku bila prava startup priča, nas 10-ak programera, strastvenih gejmera, u malom stanu u centru Beograda. Kako je vreme prolazilo, i kako je HQ sticao sve više poverenja u naše sposobnosti, tim se širio i mi smo se selili sa jedne lokacije na drugu, kako nam je bio potreban veći prostor. Sada je naš tim već dosta velik i broji preko 100 članova, među kojima su ne samo programeri, nego i level i UI artisti, game i level dizajneri i development testeri. Iz svih ovih razloga pronašli smo stalnu lokaciju, na kojoj ćemo moći da se zadržimo naredih par godina, rastemo dalje i radimo na sve zanimljivijim projektima. Sada nas možete naći u Balkanskoj 44, gde smo u okviru šestospratne zgrade u industrial fazonu stvorili sve što nam je potrebno. Tri velike terase na krovu za uživanje na suncu, game corner-e sa različitim konzolama, stonim fudbalom i tenisom, kao i privatnu teretanu koju koristimo kada nam je potrebno da se razmrdamo od sedenja za kompom.

Zaista je kul svaki dan kretati na posao, znajući da ćemo dan provesti zajedno sa prijateljima stvarajući nešto što igraju milioni gejmera širom sveta, a naravno i mi sami. Po našem mišljenju to je upravo ono što nas razlikuje od drugih IT kompanija – velika strast prema onome na čemu radimo, i opuštena i prijateljska atmosfera u kojoj se zajednički trudimo da ostvarimo naš cilj. Ako vam se ovo čini kao nešto čega biste i vi želeli da budete deo, ping us, uvek smo raspoloženi za prihvatanje novih ljudi u naš tim.

U ovom studiju, naš tim trenutno radi na tri velika naslova - Ghost Recon, Steep i The Crew. Svaki od ovih projekata je jako velik, zbog čega na njihovom stvaranju radi između 200 i 500 članova produkcije iz najrazličitijih Ubisoft studija širom sveta, što nama daje priliku za svakodnevnu saradnju sa internacionalnim gejming ekspertima i širenje naše ekspertize. Na Ghost Recon-u i Steep-u u saradnji sa drugim studijima radimo na razvoju kako konozlnih, tako i PC verzije igre, dok smo na Steep-u postali čak i lead site za celokupnu PC adaptaciju! The Crew je nešto novo, i kada je on u pitanju, u ovom trenutku najviše doprinosimo sa art strane cele priče. Naravno, ovo je samo početak. Budući da naš tim sačinjavaju mladi, entuzijastični ljudi željni znanja, kontinirano se trudimo da rastao i povećavamo našu ekspertizu, sa ciljem da u Beograd dovedemo još zanimljivije projekte i mandate.

Tech stack

C++ Jira

Beneficije

SVEŽE VOĆE SVAKE NEDELJE PRIVATNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE UBISOFT GOODIES PRISTUP GEJMING KONZOLAMA RAD NA INOVATIVNIM PROJEKTIMA I KORIŠĆENJE NOVIH TEHNOLOGIJA PLAĆEN PREKOVREMENI RAD DODATNI SLOBODNI DANI KLIZNO RADNO VREME LEŽERNO OBLAČENJE TIM BILDINZI POSLOVNA PUTOVANJA

Naši ljudi

bosko.png

Boško Šejnjanović

Development Tester

Ubisoft kompaniji sam se pridružio u avgustu 2018. godine, na preporuku svog najboljeg druga. I sada posle skoro godinu dana rada mogu reći da mi je to jedna od najboljih stvari koja mi se desila u životu. Iako sam se kroz školovanje opredelio za neki drugi pravac, ljubav prema gaming industriji nikad nije prestajala. Dobio sam priliku da sarađujem sa ljudima širom Evrope i sveta zahvaljujući svojoj poziciji. Ekipa u kompaniji je mlada, željna učenja i dokazivanja, uvek tu kada vam treba pomoć ili sugestija. Biti deo jednog takvog tima za mene znači mnogo, i nadam se da ćemo jos dugo sarađivati i raditi. Dolaskom u Ubisoft nisam znao šta da očekujem, ni slutio nisam da cu tu steci nove prijatelje.

vladimir.png

Vladimir Nikić

Game Designer

U Ubisoft sam stigao pre godinu i 6 meseci i od tada radim kao Game Designer. Na početku sam bio vrlo nervozan jer je ovo bilo jedno sasvim novo iskustvo za mene, imajući posebno u vidu da je Ubisoft firma u kojoj radi više od 17 000 zaposlenih po celom svetu. No, vrlo brzo se ispostavilo da je raznolikost i broj ljudi u Ubisoftu zapravo jedna od najvećih prednosti ove kompanije, jer smo uvek u prilici da naučimo nešto novo ili podelimo znanje sa ljudima koji dele našu strast prema ovoj industriji širom planete. Ono što me je takođe prijatno iznenadilo je i činjenica da su pred nama uvek novi izazovi i zadaci koji nam daju šansu da usavršavamo svoje znanje kao i da radimo na raznim delovima projekta ili čak i na potpuno novim projektima. Ipak mnogi od tih izazova i zadataka bi bili nepremostivi da nije odlične atmosfere i tima u samom Beogradskom studiju, gde su ljudi uvek spremni da vas saslušaju i pomognu, kako biste uspeli da završite vaše zadatke na način koji će ispuniti i vaše lične ciljeve, ali i ciljeve samog projekta.

dejan.png

Dejan Samac

Level Artist

Pre 10 meseci, kada sam počeo da radim u Ubisoft-u kao Level Artist, skeptici su mi rekli: “to je velika korporacija, lepše je raditi u manjim kolektivima”. Moram priznati da sam i ja mislio da ću naići na hladnu atmosferu, ali ubrzo sam promenio mišljenje. Upravo najveća snaga Ubisoft-a jesu međuljudski odnosi i stavljanje akcenta na pozitivna atmosfera. Kao rezultat toga su zadovoljni članovi tima i mnogo uspešnih projekata iza beogradskog studija. Moj tim i ja trenutno radimo na igri The Crew 2, dok se u studiju radilo još na igrama Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint i Wildlands i Steep. Velika prednost je svakodnevna komunikacija, saradnja i putovanje u inostrane studije širom sveta. Ubisoft je jedina kompanija u Srbiji gde možete skupiti ogromno iskustvo na polju pravljenja AAA igara, a da vam pritom svaki radni dan ne predstavlja obavezu već zadovoljstvo.

Iz našeg pera

Life @Ubi

Life @Ubi

Jedno od najčešćih pitanja koje dobijamo od kandidata na intervjuima svakako jeste – Zašto mi volimo da radimo baš u Ubisoft-u? (više)

Proces Selekcije

Poslovi

1 / 7

Gameplay Programmer

 • Rok: 20.10.2019

Work closely with the Game Design team and make sure that the design of various features is complete and realistic... (pročitaj oglas)

Engine Programmer

 • Rok: 16.10.2019

Analyze the existing non-associated functionalities to the specialties in the engine and determine if they fit to the needs. Propose improvements to the needs, by designing and implementing new systems... (pročitaj oglas)

Engine Programmer

Beograd

Good knowledge of C++ programming. Knowledge of C# programming is a big plus. Minimum 3 years’ experience in software programming (ideally in gamedev) or other relevant experience. Identify development needs in our industry... (pročitaj oglas)

Junior C++ Programmer

 • Rok: 26.09.2019

Solid C++ programming skills. Passion for a career in the games industry. Desire and curiosity to learn and improve constantly... (pročitaj oglas)

Lead Programmer

 • Rok: 26.09.2019

5+ years’ experience of programming (C/C++ will be considered an advantage). Relevant experience as a team lead... (pročitaj oglas)

Engine Programmer

Beograd  • Rok: 05.09.2019

Analyze the existing non-associated functionalities to the specialties in the engine and determine if they fit to the needs. Propose improvements to the needs, by designing and implementing new systems... (pročitaj oglas)

Local IT Technician

Beograd  • Rok: 03.10.2019

College diploma in Information Technology, or equivalent experience, MCSE, MCSA or MCP certification is an asset... (pročitaj oglas)

Development Tester

Beograd  • Rok: 26.09.2019

Experience on a similar position of at least 1 year; Good knowledge of English both spoken and written; Excellent communication skills and interpersonal skills... (pročitaj oglas)

C++ Programmer

Beograd  • Rok: 04.09.2019

Good knowledge of C++ programming. Knowledge of C# programming is a big plus. Identify development needs in our industry... (pročitaj oglas)

Engine Programmer

Beograd  • Rok: 24.08.2019

Good knowledge of C++ programming. Knowledge of C# programming is a big plus. Minimum 3 years’ experience in software programming (ideally in gamedev) or other relevant experience... (pročitaj oglas)

Lead Programmer

Beograd  • Rok: 21.08.2019

Lead and manage a team of programmers. Coach and guide the development of the team members. Share knowledge, motivate and inspire others to generate new ideas... (pročitaj oglas)

Engine Programmer

Beograd  • Rok: 24.07.2019

Minimum 3 years’ experience in software programming (ideally in gamedev) or other relevant experience... (pročitaj oglas)

Lead Programmer

Beograd  • Rok: 20.07.2019

Lead and manage a team of programmers. Coach and guide the development of the team members. Share knowledge, motivate and inspire others to generate new ideas... (pročitaj oglas)

C++ Programmer

Beograd  • Rok: 04.08.2019

Participate to the project development on the engine, editor and tools programming side... (pročitaj oglas)

Gameplay Programmer

Beograd  • Rok: 07.08.2019

Work closely with the Game Design team and make sure that the design of various features is complete and realistic... (pročitaj oglas)

Junior C++ Programmer

Beograd  • Rok: 07.08.2019

Solid C++ programming skills. Passion for a career in the games industry. Desire and curiosity to learn and improve constantly... (pročitaj oglas)

Junior C++ Programmer

Beograd  • Rok: 07.07.2019

Solid C++ programming skills. Passion for a career in the games industry. Desire and curiosity to learn and improve constantly... (pročitaj oglas)

Gameplay Programmer

Beograd  • Rok: 06.07.2019

Work closely with the Game Design team and make sure that the design of various features is complete and realistic... (pročitaj oglas)

C++ Engineer

Beograd  • Rok: 26.06.2019

Good knowledge of C++ programming. Knowledge of C# programming is a big plus. Identify development needs in our industry... (pročitaj oglas)

C++ Programmer

Beograd  • Rok: 04.07.2019

Participate to the project development on the engine, editor and tools programming side... (pročitaj oglas)

Engine Programmer

Beograd  • Rok: 22.06.2019

Analyze the existing non-associated functionalities to the specialties in the engine and determine if they fit to the needs... (pročitaj oglas)

IT Insajder

Utisci zaposlenih o radu u IT sektoru kompanije Ubisoft

Programer


  • Trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen na neodređeni vremenski period više od dve godine
  • Opšti utisak o kompaniji:

Pozitivni utisci o kompaniji
Prijatna atmosfera u firmi. Ljudi su jako druželjubivi i entuzijastični u vezi svog posla. Svi su više nego radi da pomognu. Donekle fleksibilno radno vreme. Imaju benefite poput teretane, privatnog zdravstvenog, bonusa, odeljaka za rekreaciju. Svi zaposleni dobijaju veliki broj njihovih igara među kojima sve najnovije. Mogućnosti napredovanja su dobre i generalno se radi na razvoju ljudi. Ima dosta prilika da se putuje do drugih studija kao i na konferencije. Prekovremeni rad je redak i plaćen.
Zamerke kompaniji
Za sada nemam zamerke na kompaniju.
preporučujem
utisak postavljen: 31.05.2019.

Project Coordinator

Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Beograd
prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
pozitivno iskustvo
Ceo proces je trajao 5 nedelja
Kako je izgledao proces
Proces selekcije se sastojao iz 3 kruga. Veoma prijatni i profesionalni razgovori sa svima. Svaki krug je bio konkretan i efikasan. Od slanja CV-a do primanja ponude prošlo je oko 5 nedelja.

utisak sa intervjua postavljen: 25.04.2019.

C++ programer

Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Beograd
bez ponude za posao
Intervju težak
pozitivno iskustvo
Ceo proces je trajao 2 nedelje
Kako je izgledao proces
I dalje primenjuju proces od 4 koraka. On-line test iz C++a je bio raznovrstan. Bilo je zadataka koji proveravaju da li uopšte znam da programiram, zadataka da provere jel' znam standardnu biblioteku kolko tolko, onda da li znam da izguglam i implementiram alogritme i par pitanja o optimizovanju koda. Nisam uradio perfektno ali sam prošao. Razgovori uživo su bili kroz nedelju dana. Na tehničkom razgovoru sam pitan da objasnim neke od mojih odgovora sa testa, a onda su usledila nova pitanja na koja treba da se daju malo opširniji odgovori. I sve je bilo iz znanja C++ jezika, ništa iz razvoja igara. Tu sam isto dobro odgovarao. Sa osobama iz kadrovske službe sam razgovarao o prethodnom profesionalnom iskustvu, obrazovanju, itd. sa netehničkog aspekta. Izgovorio sam nekoliko rečenica na engleskom za proveru. Nisam izabran za poslednji korak jer nisam profesionalno radio C++.

utisak sa intervjua postavljen: 05.02.2019.

2D&3D Environment Artist

Milos V., Beograd
prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
pozitivno iskustvo
Ceo proces je trajao 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Intervju se sastojao od 4 eliminaciona kruga. Prva dva kruga su bili testovi dok su 3. i 4. krug bili tehnički intervju i HR intervju. Prilikom zavrsetka testa na odgovor sam čekao između 1-3 dana što je za svaku pohvalu. Regruteri su bili prijateljski nastrojeni i izlazili su u susret prilikom dogovora o vremenu održavanju narednog testa. Što se samih testova tiče, prva dva su praktičnog karaktera gde se izrađuju stvari zadate u priloženoj dokumentaciji. Tehnički intervju je razgovor uživo ili skype poziv sa jednim od lead artista. Intervju je bio zanimljiv i bio je više koncipiran kao razgovor između dva artista umesto kao suvoparni intervju sa unapred pripremljenim pitanjima. HR intervju je protekao u najboljem mogućem maniru gde se kandidat upoznaje sa kulturom kompanije, uslovima rada i gde se prolazi kroz neka standardna i ne toliko standardna pitanja sa kojima se možete susresti na intervjuima. - Summa summarum - Veoma pozitivno iskustvo :)

utisak sa intervjua postavljen: 02.11.2018.

2D&3D Environment Artist

Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Beograd
prihvatio/la ponudu
Intervju lak
pozitivno iskustvo
Ceo proces je trajao 5 nedelja
Kako je izgledao proces
Ceo proces se sastojao iz 3 koraka. Nakon što su mi saopštili da je CV prošao dobio sam test za koji sam imao rok 4 dana. Test nije bio težak i služi da kandidat pokaže osnovno znanje za posao koji će obavljati. Posle testa sam imao 2 interview-a, jedan je bio sa HR-om iz našeg studia, a drugi je bio tehnički sa Lead Artistima iz Rumunije. Oba interview-a su trajala po sat vremena. Ljudi sa kojima sam razgovarao tokom tih 2 sata bili su veoma ljubazni i puni razumevanja. Par dana nakon toga dobio sam ponudu za posao sa kojom sam prezadovoljan. :)

utisak sa intervjua postavljen: 12.10.2018.
*Utisci zaposlenih predstavljaju subjektivno mišljenje njihovih autora i ne odražavaju mišljenje sajta HelloWorld.rs i njegovog tima.

APR

X
Video Insajder
X
Video o procesu selekcije
Uspešno
Neuspešno urađena operacija