NCR Voyix
Iskustva
Helpdesk Support
Pozitivno
Redovna plata, fiksno radno vreme, prijavljen redovno, pošteno se plaća noćni rad i rad za praznike. Isplata dana od godišnjeg odmora ukoliko ga niste iskoristili.
Zamerke
Nemogućnost učenja i usavršavanja u struci (govorim o IT struci), nemogućnost napredovanja (sem ukoliko ti neki nadređeni nije bliži rod ili neki prijatelj), primetan nepotizam, nekolegijalnost od strane tim lidera i supervizora. Stresno i bučno okruženje (100+ ljudi radi u istoj prostoriji). Povišice ne postoje, niti nagrade za inovaciju i trud.
1st level Service Desk Support
Pozitivno
Ništa pozitivno.
Zamerke
Loša organizacija. Loš menadžement. Loši međuljudski odnosi u firmi. Kolege smeštaju jedni drugima iza leđa. Večita konkurencija među kolegama.
Podrška klijentima
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Podrška klijentima
Pozitivno
Redovna plata, mogućnost rada od kuće.
Zamerke
Loše radno vreme, slaba mogućnost napredovanja, loša organizacija, nema timskog duha, loša motivacija zaposlenih