O kompaniji
287
Iskustva
206
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.9 >1000

Iskustva

2.9 72%

Menadžment kompanije

2.6

Beneficije

2.7

Balans karijera-privatni život

3

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

3

Mogućnost napredovanja

2.7
Arhiva | Intervju
26.05.2022
Pozitivno iskustvo

Junior SRE engeener

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Razgovor preko telefona sa HR-om vrlo prijatan kratak svega 5 min i odmah je zakazan tehnicki interviju par dana kasnije. Tehnicki interviju prvih pola sata sa pretstavnikom kompanije jako prijatan direktan razgovor pretstavljanje kompanije i same pozicije i malo o mojim prethodnim iskustvima sobzirom da mi je ovo prvo zaposlenje posle faksa.

Pitanja sa intervjua

  • Okretanje stringa u pythonu ili c, osnovne komande u linuxu i windowsu, neka osnovna pitanja o mreznim protokolima i mrezama. Sve zaista na osnovnom nivou.
Korisno? 1
Arhiva | Iskustvo
26.05.2022
3 Ne preporučuje

IT Inside Sales Specialist

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

TImovi su ono sto ovu kompaniju drzi i dalje tu gde jeste. Ljudi su jako srdacni i voljni da pomognu (lower/mid level management).

Zamerke

Upper management je jako lose organizovan, kao sto je verovatno situacija u svim korporacijama. Zaposleni na junior, medior pa cak i nekim senior pozicijama se smatraju jako potrosnom robom, a tako se sa njima i postupa.

Korisno? 5
Arhiva | Iskustvo
22.05.2022
3 Preporučuje

QA Tester

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovna plata

Zamerke

Neorganizovanost

Korisno? 0
Arhiva | Intervju
27.04.2022

Technical Associate

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 20 nedelja

Kako je izgledao proces

Prijem na Gmail, zatim prihvatanje Video Meeting-a putem MS Teams aplikacije i nakon intervju-a nisam već veoma dugo dobio potvrdan niti negativan odgovor u vezi Technical Associate i Hardware Data Center Specialist...pozicija.

Pitanja sa intervjua

  • Da li si razumeo opis posla u potpunosti?
Korisno? 0
Arhiva | Intervju
17.03.2022
Pozitivno iskustvo

Backend Software Engineer

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Sve je počelo tako što me kontaktirao eksterni HR recruiter koji mi je ukratko opisao poziciju. Pošto sam bio zainteresovan sledeći korak je bio kratak intervju sa njim na kom su bila opšta pitanja i visina plate sa kojom bih bio zadovoljan narednih godinu dana. Nakon toga tehnički intervju od sat vremena sa tim lidom i direktorkom sektora. Nije bilo zadataka vezanih za programiranje već teorijska pitanja i pitanja uopšte o poslu, šta je ono što bih radio, šta ja oćekujem i slično. Ubrzo nakon toga je stigla ponuda.

Pitanja sa intervjua

  • Nešto o SQL i NoSQL bazama, kao i poređenje
  • Da li znam šta je Dependency Injection u ASP.NET Core-u
  • Http status kodovi
Korisno? 2
Arhiva | Iskustvo
02.03.2022
3 Preporučuje

Network support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Redovna plata, veliki plus za CV.

Zamerke

Nema napredovanja, mala plata, ne postoje nikakvi programi za edukaciju.

Korisno? 1
Arhiva | Iskustvo
02.03.2022
3 Ne preporučuje

Technical support agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

U ovoj kompaniji može dosta toga da se nauči, naročito kada se radi u call centru, s obzirom na to da svakog dana na pozivima saznaješ nešto novo i učiš da se snalaziš u raznim situacijama. Pozitivna strana je konstantna upotreba stranih jezika, što dovodi do značajnog povećanja komunikativnih i jezičkih sposobnosti. Nakon rada u ovoj kompaniji, naučila sam da budem snalažljivija i razvila sam multitiasking, odnosno mogućnost obavljanja više stvari istovremeno.

Zamerke

Veoma se teško napreduje i menadžment ne vodi dovoljno računa o svojim zaposlenima. Problematičan je bio i rad u tri smene, a naročito rad u noćnoj smeni mesec dana povezano, kao i rad vikendima.

Korisno? 7
Arhiva | Iskustvo
01.03.2022
Potvrđen Linkedin identitet
4 Preporučuje

Incident Management Agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Odlican kolektiv Prijava Redovna plata

Zamerke

Slabe mogucnosti napredovanja

Korisno? 1
Arhiva | Iskustvo
27.02.2022
2 Ne preporučuje

Agent tehničke podrške

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Na ovom radnom mestu možete unaprediti svoje veštine vezane za komunikaciju zbog stalnog kontakta sa klijentima. Tokom rada u ovoj kompaniji naučite šta je multitasking, postanete snalažljiviji i naučite da se nosite sa svakodnevnim izazovima, koji podrazumevaju i stres na poslu.

Zamerke

Glavna zamerka je loša ili čak neprisutna komunikacija menadžera i supervizora sa agentima tehničke podrške, mada pretpostavljam da se to razlikuje od tima do tima. Agenti ne dobijaju povratnu informaciju od nadređenih i često su prepušteni sami sebi u složenim situacijama. Još jedna zamerka je i nedovoljna organizovanost na nivou tima.

Korisno? 5
Arhiva | Iskustvo
27.02.2022
Potvrđen Linkedin identitet
2 Ne preporučuje

NOC level 1 support specialist

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Sve redovno i sve po ugovoru od 1.og dana, plus benefit u vezi decijijh paketica

Zamerke

Losa obuka i to nocu preko Teams-a, na pitanja ne odgovara se precizno, tesko da moze da se nauci ono sto se radi a i kad se nauci dosta je abstraktno i nema nekog smisla to sto se radi... Devojke su postedjene nocnih smena a muskarci nisu, polna diskriminacija na nivou

Korisno? 17