NCR Voyix
Iskustva
Junior SRE engeener
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Okretanje stringa u pythonu ili c, osnovne komande u linuxu i windowsu, neka osnovna pitanja o mreznim protokolima i mrezama. Sve zaista na osnovnom nivou.
IT Inside Sales Specialist
Pozitivno
TImovi su ono sto ovu kompaniju drzi i dalje tu gde jeste. Ljudi su jako srdacni i voljni da pomognu (lower/mid level management).
Zamerke
Upper management je jako lose organizovan, kao sto je verovatno situacija u svim korporacijama. Zaposleni na junior, medior pa cak i nekim senior pozicijama se smatraju jako potrosnom robom, a tako se sa njima i postupa.
QA Tester
Pozitivno
Redovna plata
Zamerke
Neorganizovanost
Technical Associate
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 20 nedelja
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Da li si razumeo opis posla u potpunosti?
Backend Software Engineer
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Nešto o SQL i NoSQL bazama, kao i poređenje
- Da li znam šta je Dependency Injection u ASP.NET Core-u
- Http status kodovi
Network support
Pozitivno
Redovna plata, veliki plus za CV.
Zamerke
Nema napredovanja, mala plata, ne postoje nikakvi programi za edukaciju.
Technical support agent
Pozitivno
U ovoj kompaniji može dosta toga da se nauči, naročito kada se radi u call centru, s obzirom na to da svakog dana na pozivima saznaješ nešto novo i učiš da se snalaziš u raznim situacijama. Pozitivna strana je konstantna upotreba stranih jezika, što dovodi do značajnog povećanja komunikativnih i jezičkih sposobnosti. Nakon rada u ovoj kompaniji, naučila sam da budem snalažljivija i razvila sam multitiasking, odnosno mogućnost obavljanja više stvari istovremeno.
Zamerke
Veoma se teško napreduje i menadžment ne vodi dovoljno računa o svojim zaposlenima. Problematičan je bio i rad u tri smene, a naročito rad u noćnoj smeni mesec dana povezano, kao i rad vikendima.
Incident Management Agent
Pozitivno
Odlican kolektiv Prijava Redovna plata
Zamerke
Slabe mogucnosti napredovanja
Agent tehničke podrške
Pozitivno
Na ovom radnom mestu možete unaprediti svoje veštine vezane za komunikaciju zbog stalnog kontakta sa klijentima. Tokom rada u ovoj kompaniji naučite šta je multitasking, postanete snalažljiviji i naučite da se nosite sa svakodnevnim izazovima, koji podrazumevaju i stres na poslu.
Zamerke
Glavna zamerka je loša ili čak neprisutna komunikacija menadžera i supervizora sa agentima tehničke podrške, mada pretpostavljam da se to razlikuje od tima do tima. Agenti ne dobijaju povratnu informaciju od nadređenih i često su prepušteni sami sebi u složenim situacijama. Još jedna zamerka je i nedovoljna organizovanost na nivou tima.
NOC level 1 support specialist
Pozitivno
Sve redovno i sve po ugovoru od 1.og dana, plus benefit u vezi decijijh paketica
Zamerke
Losa obuka i to nocu preko Teams-a, na pitanja ne odgovara se precizno, tesko da moze da se nauci ono sto se radi a i kad se nauci dosta je abstraktno i nema nekog smisla to sto se radi... Devojke su postedjene nocnih smena a muskarci nisu, polna diskriminacija na nivou