
NCR Voyix
Iskustva
Help desk representative
Pozitivno
Redovna plata, hibridno radno vreme
Zamerke
Kompanija koja na pocetku prica da ima visoke standarde, a zaposljava ljude bez zavrsenog fakulteta i znanja odredjenog jezika. Tim lideri imaju manje znanje engleskog od svih zaposlenih, ali na intervjuu ti isti lideri "proveravaju" znanje jezika. Ljudi koji od 1.dana pricaju kako smo porodica i kako su uvek tu da pomognu, a ne odgovore na pitanje po 3 dana. Nerealne smene, menjanje smena dan unapred, slanje poruka van radnog vremena o menjanju smena. Javno ismevanje pojedinih zaposlenih dok nisu prisutni. Mogucnost napredovanja gotovo da ne postoji. Zaobici u sirokom luku.
Help desk
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Pitanja vezana za struku
Help desk
Pozitivno
Brinu o zaposlenima, kampus je ogroman u njemu ima stvarno sve.
Zamerke
Radno vreme je uzasno, nemoguce je dogovoriti se sa kolegama ili supervozorima za zamenu smene. Konkretno u mom timu atmosfera je bila jako zavidna takmicarski su svi nastrojeni.... Jako malo timskog rada iako ne mogu da kazem da ga nema. Ukoliko radite dobro i ukoliko ste vredni ocekujte jos posla, testiraju vam granice.
IT Helpdesk
Pozitivno
Plata ne kasni i kancelarije su moderne.
Zamerke
Jako izvestaceni odnosi lidera prema poslu. Veliki broj stvari koje se dogovore a u odredjenom trenutku ne odgovaraju kompaniji se ne postuju. Preterana striktnost u stvarima koje se zahtevaju od zaposlenih dok sa druge strane oni svoje delove dogovora koje zaposleni od njih ocekuju da ispune cesto ne ispunjavaju i time pokazuju svoje licemerje.
Sales manager
Pozitivno
Oprema koju imamo na raspolaganju je nova i dovoljno snazna da podrzi sve sto nas posao zahteva. Menadzment je korektan.
Zamerke
Iskreno, nemam zamerke.
Tehnologije
Agent tehnicke podrske
Pozitivno
Dobra atmosfera, prijateljski nastrojeni ljudi, moderno okruženje, čiste i uredne prostorije
Zamerke
Previše posla za platu, velika striktnost i strogost
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Lepo radno okruženje i moderna oprema, dosta mogućnosti unutar firme da se menjaju pozicije
Zamerke
Slabo se napreduje sa platom ako niste menadžer ili neka slična viša pozicija
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Šta je računar
- Kako bi pristupio nekom problemu
Software Engineer
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Java detaljno
- veb servisi rest soap
- frontend malo
- arhitektura malo
PS Software Engineer II
Pozitivno
okej za pocetak karijere
Zamerke
preslaba mogucnost napredovanja i premala povecanja plate na godisnjem nivou