Zbog radova na unapređenju, moguće su poteškoće u radu sajta u periodu od 00:30h do 01:30h. Hvala na razumevanju i strpljenju.

O kompaniji
22
Iskustva
14
Plate
Poslovi
Mebit D.O.O. logo

Mebit D.O.O.

4.9 251-500

Iskustva

4.9 100%

Menadžment kompanije

4.9

Beneficije

4.9

Balans karijera-privatni život

4.2

Timska atmosfera

4.9

Zadovoljstvo projektima

4.8

Mogućnost napredovanja

4.8
Iskustvo
22.07.2025
5 Preporučuje

Customer support agent

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Kompanija koja se trudi da ugodi svojim zaposlenima, pozitivno radno okruženje, mnogobrojni benefiti, fleksibilnost sa pauzama.

Zamerke

Malo je nezgodno radno vreme, jer je 24/7 servis koji obuhvata rad vikendima, praznikom i u sve 3 smene.

Korisno? 0
Iskustvo
22.07.2025
5 Preporučuje

Team Leader

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Verujem da je najveci benefit plata i sigurnost posla. Klijenti za koje radimo su vec dugo na trzistu i jedni od vodecih u svojoj oblasti poslovanja, tako da je dugorocno zaposlenje aman zagarantovano. Plata je sasvim korektna za posao koji se obavlja, daleko iznad proseka. Posao moze biti naporan zbog same kolicine posla, obiman je i potrebno je solidno znanje i razmisljanje uz obavezne dobre vestine komunikacije, ali nije komplikovan. Obuka novih radnika je na zavidnom nivou, uz to sto takodje imaju konstantu pomoc i podrsku seniora kad krenu sa radom kao i redovan feedback o svom radu od QA agenata. Sto se napredovanja tice, vrlo je jednostavno, koliko se neko trudi i zalaze i uci tako i napreduje. Ako neko hoce da nauci ima sve mogucnosti, pitanje je samo koliko ce da se angazuje oko toga. Dodatni benefiti su topli obrok koji obezbedjuje firma, redovne tim bilding aktivnosti, pice i grickalice, rodjendanski poklon, privatno zdravstveno osiguranje, velika pauza od sat vremena u toku rada plus par kracih, ukoliko su takve potrebe posla mogucnost dodatne zarade za prekovremeni rad, pored godisnjeg odmora jos dodatnih 10 personalnih dana kao i mogucnost bonusa. Prijateljsko okruzenje gde uvek mozete da se obratite nadredjenima za pomoc ili zakazete razgovor sa HR ukoliko imate neke neodumice.

Zamerke

Kompanija se trudi da ponudi sto bolje uslove za zaposlene, naravno nije uvek moguce obezbediti odredjene pogodnosti zbog prirode posla i ne moze uvek da izadje u susret odredjenim zahtevima. Konkretnih zamerki nema, firma ima nekoliko stotina zaposlenih i greske se desavaju, naravno sve se resava uz dobru volju i komunikaciju.

Korisno? 31
Iskustvo
21.07.2025
Potvrđen Linkedin identitet
5 Preporučuje

Customer welfare analyst

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Savremeni uslovi, atmosfera i kolektiv je pozitivan i mogucnost napredovanja.

Zamerke

Ne postoje

Korisno? 0
Iskustvo
21.07.2025
5 Preporučuje

Customer Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Odlična radna atmosfera u kancelariji, stalni tim bilding sa kolegama i naravno prilike za napredovanje koje su dostupne svima!

Zamerke

Rad u tri smene je neizbežan deo i nije za svakoga.

Korisno? 0
Iskustvo
21.07.2025
5 Preporučuje

Tech support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Ne da sam zadovoljan kompanijom nego bukvalno život mi je promenila. Od uslova rada do kolegijuma sve je na zavidnom nivou. 10/10

Zamerke

Iskreno nisam do sad imao nikakve zamerke ili bar se nisam fokusirao na negativne stvari jer u svakom smislu bolje ne bi mogao da nadjem u ovom momentu

Korisno? 0
Iskustvo
21.07.2025
4 Preporučuje

Shift Leader

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 7-10 godina

Pozitivno

Visoke plate, za moju poziciju - donekle flexibilno radno vreme; mogucnost napredovanja :)

Zamerke

Slabija politika obavestavanja unapred o nekim kljucnim promenama.

Korisno? 1
Iskustvo
21.07.2025
5 Preporučuje

VUP Host

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Odlicni uslovi za rad Korektno odnosenje prema zaposlenima SNACK BAR Sasvim pristojna zarada

Zamerke

Manjak parking mesta u hladovini

Korisno? 0
Intervju
07.06.2025
Negativno iskustvo

Customer Service Representative - English Speaking

Bez ponude za posao

Intervju lak

Trajalo je 6 nedelja

Kako je izgledao proces

Glavni deo procesa sastoji se iz testa engleskog jezika - 15 pitanja, 75 minuta, gleda se vokabular, pravopis, gramatika. Ostatak je HR intervju, razgovor sa kadrovskim službenikom, na kome nažalost nisam prošao. Verovatno se nisam uklopio u profil njihovog idealnog kandidata, takve stvari se dešavaju. Nadam se nekoj novoj prilici u budućnosti, rečeno mi je da će zadržati moj CV za dalje potrebe. A što se tiče testa, samo treba pomno obratiti pažnju, čitati između redova i sve će biti jasno.
Korisno? 7
Intervju
16.04.2025
Negativno iskustvo

VIP Customer Support Representative - English speaking

Bez ponude za posao

Intervju veoma lak

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije je obuhvatao dva kruga testiranja – prvi online, drugi u prostorijama firme. Pitanja su bila vrlo osnovna, poput toga koja je ekstenzija za enkriptovani sajt, šta se koristi za pisanje dokumenata, dopuna rečenica na engleskom jeziku i pisanje emailova. Nije bilo intervjua, razgovora niti ikakve komunikacije – samo test i tišina. Oba testa su zahtevala unos godina starosti kao obavezno polje, bez mogućnosti da se preskoči, što prema važećem zakonu predstavlja diskriminaciju. Nakon završetka testa, obaveštena sam da nisam prošla jer sam ostvarila 85%, a za prolaz je, navodno, potrebno 90%. Nije bilo objašnjenja niti konkretne povratne informacije. Odgovori koje sam dobijala bili su generički, očigledno generisani automatski, sa gramatičkim greškama u srpskom jeziku. Rečenica “Impresionirani Vašim dosadašnjih profesionalnim iskustvom, smo se i odlučili...” je primer njihove komunikacije. Isti ljudi ocenjuju znanje engleskog jezika. Nakon što sam ukazala na pravne i jezičke probleme, javila se nadređena osoba, ali sam jasno stavila do znanja da ne želim dalje da komuniciram i da ću slučaj prijaviti nadležnim institucijama i podeliti javno. Nakon toga – tišina. Na poziciju sam se prijavila jer sam tražila stabilnost nakon više od 20 godina rada i školovanja u SAD, sa diplomom iz računarstva i više od 9 godina iskustva u IT-u. Očekivala sam bar osnovno poštovanje. Umesto toga – potpuni gubitak vremena.

Pitanja sa intervjua

  • Koja je ekstenzija za enkriptovani sajt?
Korisno? 8
Iskustvo
11.02.2025
5

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Savrseni uslovi za rad, employee focus na najvisem nivou koji omogucava opusten rad.

Zamerke

Manjak fleksibilnosti za remote rad.

Korisno? 0