O kompaniji
6
Iskustva
2
Plate
Poslovi
Kriptomat logo

Kriptomat

1.5

Iskustva

1.5

Menadžment kompanije

1

Beneficije

2

Balans karijera-privatni život

1

Timska atmosfera

2.5

Zadovoljstvo projektima

2.5

Mogućnost napredovanja

1.5
Iskustvo
16.02.2023
2 Ne preporučuje

QA Tester

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Plate su korektne

Zamerke

Diktatura, otpustanje ljudi bez ikakvog upozorenja ili prilike da se dobije feedback. Vlasnik je jako jako los sto mozete i videti po drugim vec ostavljenim iskustvima. Ne postuje nikoga, psuje, vredja i ophodi se lose prema ljudima na dnevnom nivou. Slobodni dani moraju da se izmole, HR vise ne postoji, totalno rasulo sto se tice uslova rada.

Korisno? 22
Iskustvo
20.10.2022
1 Ne preporučuje

Project Manager

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Nekoliko kvalitetnih ljudi.

Zamerke

- Menadzment ne dozvoljava samostalnost zaposlenima, vec pokusava da kontrolise svaki aspekt rada - Odredjeni menadzeri se ponasaju jako nekulturno u komunikaciji na grupnim sastancima. Ovo podrazumeva sve sto mozete da zamislite (bukvalno sve) - Zaposleni se takmice ko ce manje da vidi CEO-a kako bi im vreme provedeno u kompaniji bilo podnosljivije - Pozivi na telefon u toku noci od strane CEO-a su standardna stvar, a ukoliko odbijete da se javite ili stavite do znanja da vam je radno vreme gotovo bicete izlozeni na stub srama pred ostalim kolegama jer ne ginete za ovu najjacu kompaniju koja ima sjajne planove i koristi najmodernije tehnologije (citaj: nema nista od toga) - Obavestavanje kolektiva o vrsti nuzde koju ide da obavi su takodje jako cesti na grupnim pozivima - Ukoliko necete da radite tokom vikenda, takodje idete na stub srama - Ukoliko pohvalite nekoga sto je radio tokom vikenda, takodje idete na stub srama - jer to je pobogu najnormalnija stvar na svetu, zašto bismo ikoga pohvalili za takvu glupost?

Korisno? 25
Arhiva | Intervju
21.01.2022
Pozitivno iskustvo

Customer Success Team

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Vrlo profesionalan i efikasan proces. Intervju je podeljen u dve faze: 1) Inicijalni intervju sa HR-om koji je protekao jako prijatno i nije bio klasican intervju pun sablonskih pitanja, vec spontan i jako konstruktivan. 2) Finalni intervju sa Hr-om i Liderom tima u kojem bi ste radili ako dobijete posao. Ono sto mi se dopalo je transparentnost i mogucnost da dobijete informacije "iz prve ruke" od buduceg kolege iz tima.
Korisno? 0
Arhiva | Iskustvo
20.01.2022
5 Preporučuje

Customer Success

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Rad u jako prijatnoj atmosferi! Tim je dinamican, pun entuzijazma i usmeren ka zajednickom cilju. Kolege su profesionalni, ali timskog duha i entuzijazma ne manjka. Sredina je jako dinamicna zbog same industrije koja je jedna od najdinamicnijih i porgresivnijih u svetu. Svaki dodatni trud je bio uvek primecen i nagradjen i ono sto izdvajam kao najjaci aspekt kompanije je konstanti fokus na razvoj i rast svakog pojedinca. Sto se administrativnog aspekta tice(ugovor), svi aspekti ugovora su bili ispostovani uvek.

Zamerke

Korisno? 0
Arhiva | Intervju
05.01.2022
Pozitivno iskustvo

Talent Acquisition

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Profesionalan pristup. Efikasan proces. Vrlo prijatni na intervjuima - interesantni i konstruktivni razgovori i razmena iskustava. Promptni u komunikaciji. Sve pohvale!
Korisno? 0
Arhiva | Iskustvo
06.12.2021
1 Ne preporučuje

IT Help Desk / Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Rad od kuce.

Zamerke

Ova kompanija nije postovala clanove ugovora koji se ticu dnevnog odmora izmedju smena. Po zakonu broj uzastopnih sati odmora izmedju smena ne sme biti manji od 12, a po rasporedima smena koje sam dobijao imao sam samo 10 sati odmora. U timu u kom sam radio smenjivale su se samo 4 osobe, sto je premalo za sedmodnevnu podrsku korisnicima u dve smene. Nebrojeno puta se tako desavalo da budem sam u smeni bez ikakve pomoci starijih kolega. To sam iznosio kao problem na sastancima, ali niko nije mario. Jednom se desilo da sam na dan koji mi je prethodno bio odredjen kao neradni bio kontaktiran od strane nadredjenih da pristupim izvrsenju odredjenog posla. Za taj rad nikada nisam bio placen. Zbog svega navedenog bio sam prinudjen da se obratim Inspekciji rada, a ni tada niko iz kompanije nije smatrao da treba da ponudi bilo kakvo objasnjenje. Svima koji planiraju da apliciraju na pozicije u ovoj kompaniji savet da to niposto ne cine, jer vam se nece postovati vasa radna prava.

Korisno? 35