Kriptomat
Contact

About us
At Kriptomat, our primary goal is to provide everyone, everywhere the freedom, fulfillment, and fairness they deserve through an easy-to-use platform we offer to our customers. With customers all around Europe, we are willing to hire the best and brightest talent to our team of professionals. Our team is full of rockstars, each highly talented in their own expertise.
We maintain an unbiased, diverse, collaborative, high performing, and positive company culture. As a certified financial technology company, we never give up looking for better ways to solve new challenges and this is an all-time valued attitude we look for in every member of our team.
Benefits
Remote work
Company discount
Work from home
Work equipment provided
Fun & Entertainment
Education, professional development
Awards, bonuses, gifts
Team building
Trainings, courses, conferences
Our people
Dimitrije
Outreach Specialist
"Kriptomat is a stable company in a stable environment. It's full of people who are A-players. Everybody is here to do something. The company is growing and it's really good to be a part of this movement."
Ivan
QA Engineer
"Kriptomat was a brand new experience for me. It is very challenging, not boring, there are new challenges everyday. To be completely honest, I'm more than happy to work here at Kriptomat. I really feel like a flower which flourished since I ...
Dušan
Web Developer
"Do what you love, what makes you grow, what challenges you and pushes you to your limits. That's my job at Kriptomat."
Selection process
Kriptomat is a fully remote company and our selection process is conducted online. We review applications on an ongoing basis (as they arrive) and respond to candidates within maximum 5 working days. We encourage candidates to apply as soon as possible for the roles they are interested in.
Our selection process consists of 3 stages:
1. An online meeting with HR
2. An online skills test + Personality Test
3. A meeting with the hiring team
Sometimes for some tech roles, we have only 2 stages:
1. An online meeting with HR
2. A meeting with the hiring team
Jobs (3)
Remote
16.06.2022.
Reviews
Podeli svoje iskustvo
Anonimno podeli svoje iskustvo o radu ili sa intervjua i pomozi drugim kandidatima koji se interesuju za kompaniju.
Medior frontend developer
Par ljudi sa kojima je moguca normalna komunikacija i od kojih je moguce dobiti pomoc i savet.
Ogromna tenzija koja se stvara sa pocetkom svake smene gde je potrebno u video pozivu navesti sta ces uraditi tog dana, a onda na kraju dana opet poziv da se vidi sta je od toga ostvareno. I tu nije kraj - na kraju nedelje opet pisanje izvestaja i tako u krug, kao da smo u zabavistu. Losa komunikacija koja je u potpunosti...
Ogromna tenzija koja se stvara sa pocetkom svake smene gde je potrebno u video pozivu navesti sta ces uraditi tog dana, a onda na kraju dana opet poziv da se vidi sta je od toga ostvareno. I tu nije kraj - na kraju nedelje opet pisanje izvestaja i tako u krug, kao da smo u zabavistu. Losa komunikacija koja je u potpunosti podredjena jednom coveku. Nema jasne vizije kuda kompanija zeli da ide, dosta eksperimentisanja sto stvara prazan hod. Neverovatna neorganizovanost na svim nivoima na kojima se upravlja autoritativno. Neplaceni prekovremeni rad koji niko ne sme da pokrene kao temu. Kompanija to koristi da zaposlenima nametne sto vise posla ne osvrcuci se na zakon. Veliki broj ljudi se izmenio na odredjenim pozicijama.
Customer Success Team
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 1 nedelju
Vrlo profesionalan i efikasan proces. Intervju je podeljen u dve faze: 1) Inicijalni intervju sa HR-om koji je protekao jako prijatno i nije bio klasican intervju pun sablonskih pitanja, vec spontan i jako konstruktivan. 2) Finalni intervju sa Hr-om i Liderom tima u kojem bi ste radili ako dobijete posao. Ono sto mi se...
Vrlo profesionalan i efikasan proces. Intervju je podeljen u dve faze: 1) Inicijalni intervju sa HR-om koji je protekao jako prijatno i nije bio klasican intervju pun sablonskih pitanja, vec spontan i jako konstruktivan. 2) Finalni intervju sa Hr-om i Liderom tima u kojem bi ste radili ako dobijete posao. Ono sto mi se dopalo je transparentnost i mogucnost da dobijete informacije "iz prve ruke" od buduceg kolege iz tima.
Customer Success
Rad u jako prijatnoj atmosferi! Tim je dinamican, pun entuzijazma i usmeren ka zajednickom cilju. Kolege su profesionalni, ali timskog duha i entuzijazma ne manjka. Sredina je jako dinamicna zbog same industrije koja je jedna od najdinamicnijih i porgresivnijih u svetu. Svaki dodatni trud je bio uvek primecen i nagradjen...
Rad u jako prijatnoj atmosferi! Tim je dinamican, pun entuzijazma i usmeren ka zajednickom cilju. Kolege su profesionalni, ali timskog duha i entuzijazma ne manjka. Sredina je jako dinamicna zbog same industrije koja je jedna od najdinamicnijih i porgresivnijih u svetu. Svaki dodatni trud je bio uvek primecen i nagradjen i ono sto izdvajam kao najjaci aspekt kompanije je konstanti fokus na razvoj i rast svakog pojedinca. Sto se administrativnog aspekta tice(ugovor), svi aspekti ugovora su bili ispostovani uvek.
Talent Acquisition
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 3 nedelje
Profesionalan pristup. Efikasan proces. Vrlo prijatni na intervjuima - interesantni i konstruktivni razgovori i razmena iskustava. Promptni u komunikaciji. Sve pohvale!
IT Help Desk / Support
Rad od kuce.
Ova kompanija nije postovala clanove ugovora koji se ticu dnevnog odmora izmedju smena. Po zakonu broj uzastopnih sati odmora izmedju smena ne sme biti manji od 12, a po rasporedima smena koje sam dobijao imao sam samo 10 sati odmora. U timu u kom sam radio smenjivale su se samo 4 osobe, sto je premalo za sedmodnevnu...
Ova kompanija nije postovala clanove ugovora koji se ticu dnevnog odmora izmedju smena. Po zakonu broj uzastopnih sati odmora izmedju smena ne sme biti manji od 12, a po rasporedima smena koje sam dobijao imao sam samo 10 sati odmora. U timu u kom sam radio smenjivale su se samo 4 osobe, sto je premalo za sedmodnevnu podrsku korisnicima u dve smene. Nebrojeno puta se tako desavalo da budem sam u smeni bez ikakve pomoci starijih kolega. To sam iznosio kao problem na sastancima, ali niko nije mario. Jednom se desilo da sam na dan koji mi je prethodno bio odredjen kao neradni bio kontaktiran od strane nadredjenih da pristupim izvrsenju odredjenog posla. Za taj rad nikada nisam bio placen. Zbog svega navedenog bio sam prinudjen da se obratim Inspekciji rada, a ni tada niko iz kompanije nije smatrao da treba da ponudi bilo kakvo objasnjenje. Svima koji planiraju da apliciraju na pozicije u ovoj kompaniji savet da to niposto ne cine, jer vam se nece postovati vasa radna prava.
Tvoje mišljenje nam znači!
Anonimno podeli svoje iskustvo i pomozi kandidatima koji se interesuju za ovu kompaniju.
Salaries
Plate koje su uneli korisnici sajta
Prosečna neto plata
550 €
IT Help Desk / Support 1 plata
Budi obavešten!
Zaprati kompaniju i ne propusti nove važne informacije. Dobićeš email obaveštenje kada poslodavac objavi novi oglas za posao, kada neko podeli platu, iskustvo o radu ili sa intervjua.
Pitanje za poslodavca
Poruka uspešno prosleđena
Poruka uspešno prosleđena. Javimo ti se čim dobijemo odgovor