
Hyperoptic Ltd
Iskustva
Technical support
Pozitivno
Redovna plata, rad od kuce, privatno zdrastveno osiguranje, dobra timska atmosfera. Ljudi koji su spremni da pomognu, dodatna zarada u vidu overtime-a.
Zamerke
Ne postoji mogucnost za profesionalno usavrsavanje u vidu dodatnih obuka i seminara, (odnosi se na CS) jer za to firma nema ni vremena ni sredstava. Jako male sanse za napredovanje unutar firme, previse je ljudi, a premalo otvorenih radnih mesta. Skromno povecanje plate i neprimereno s obzirom na kolicinu posla. Preporucujem firmu za prvo iskustvo u korporaciji, moze da Vam bude dobra ,podloga' za dalje. Nemaju obezbedjen parking za sve zaposlene. Placa se Fitpass, sto je u 90% kompanija besplatno. Ne postoji ,,senioritet".
Tehnologije
Odgovor kompanije
Customer Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Odgovor kompanije
Customer Support
Pozitivno
Prijatna atmosfera u kancelariji, sa modernim i lepo uređenim prostorom. Neformalna druženja u dvorištu dodatno doprinose pozitivnom radnom okruženju. Tim je sastavljen od sjajnih, profesionalnih ljudi koji su uvek spremni da pomognu i budu od podrške.
Zamerke
Napredak je spor i tesko ostvariv u praksi.
Odgovor kompanije
New Build Coordinator
Pozitivno
Pojedine kolege.
Zamerke
Firma koja nije bila tako loša na početku, međutim, otkako je došao novi senior menadžer, firma je u potpunom rasulu. Otpuštaju se radnici, ljudi odlaze iz firme, velike frustracije na poslu, mobing i slično. Ne preporučujem nikom da ovde radi, osim ako vam hleb nije u pitanju. Mogućnost za napredovanje je takođe 0. Ako pokažete intuiciju da znate nešto, samo će vam natovariti još posla.
Odgovor kompanije
Customer support Tech
Pozitivno
Citam ove negativne komentare i tacno znam o kakvim profilima kolega se radi. Radim vise godina u HO i mogu ovako da Vam kazem, imam vise od 30 dana RADNIH za godisnji odmor koje mogu da uzmem kad god hocu, naravno treba na vreme prinavljivati kako bi se svi agenti uklopili. Pored toga 6 radnih dana sick leave koje mogu da uzmem kad god. Kanc je sad u Blue Centru preko puta Palate Srbije i sjajno mesto, busevi i sl. Menadzent apsolutno nije los kako je opisano, naprotiv vrlo razumni vrlo motivisuci, vrlo profesionalna i prijatna komunikacija bez pritisaka, uz veliko razumevanje i podrsku, bar meni do sad a promenilo mi se 6 menadzera. Vrlo obazriva komunikacija, blaga. Imala sam puno porodicnih problema, bolesti i sl, za sve veliko razumevanje. Ova firma itekako motivise i supportuje dobre radnike, i za moj pojam prilicno zmure i na neke razmazene dzabalebarose koji kukaju na svaku promenu u firmi, kukaju sto ima non stop poziva a ne razumem sta je cudno, pa radis u call centru, to ti je posao da primas pozive i pomazes musteriji. Bonusi kvartalni, provizije, nagrade na mesecnom nivou, uvek otvoren overtime da radis kad god hoces koliko god hoces sati/32 ukupno ali mislim na dnevnom novou, samim tim mogucnost je za bolju zaradu. Ko zeli da radi i ima dobre rezultate moze vrlo dobru platu da ima. Napisane plate su nerealne, oko 80.000 pocetna, za nekog sa srednjom za CS
Zamerke
Ne vidis raspored kad ti rade kolege, to mi jako smeta al kontam da je i to u resavanju
Odgovor kompanije
Solution Architect
Pozitivno
S obzirom na to da su redovna plata i zdravstveno osiguranje osnovna očekivanja, mogu reći da apsolutno nemam nijedan pozitivan utisak o kompaniji.
Zamerke
Organizacija se suočava s nedostatkom strukture, usklađenosti i transparentnosti, dok je tehničko znanje na opštem nivou prilično ograničeno. Menadžment nema pravi autoritet, za razliku od sličnih pozicija u Velikoj Britaniji, pa se taj nedostatak često kompenzuje prebacivanjem odgovornosti, manipulacijama i kulturom “rekla-kazala” – sve kako bi se zadržale pozicije bez preuzimanja odgovornosti. Ako se priključite kompaniji, preporučljivo je pažljivo deliti svoje znanje, pogotovo ako je ono na višem nivou u odnosu na kolege, jer bi to moglo izazvati rivalstvo sa ljudima koji su tu dugo i smatraju svoje pozicije sigurnima. Radna atmosfera više podstiče konkurenciju nego saradnju, što stvara prilično toksično okruženje. Veći deo zaposlenih godinama ostaje na pozicijama bez osnovnih kvalifikacija, a znanje su sticali “u hodu” umesto kroz strukturirano usavršavanje. Za one koji teže profesionalnom razvoju kroz razmenu znanja i stalno učenje, preporucujem apsolutno izvbegavanje ovakvog okruzenja. Kao savet za kraj: izbegavajte sastanke s menadžmentom iza zatvorenih vrata bez zvanične korespondencije. Time se možete zaštititi od mogućih manipulacija, neistina i dezinformacija.
Odgovor kompanije
Telecomms Compliance Coordinator
Bez ponude za posao
Kako je izgledao proces
Odgovor kompanije
Marketing Executive
Pozitivno
Vrlo korektan poslodavac i odnos prema zaposlenima. Odlican paket benefita, plata korektna sa rastom koji se zasniva na prethodno ostvarenim dobrim rezultatima. Radna atmosfera je jako dobra, vodi se racuna da se ne desava stres. Prekovremeno se ne radi osim ako neka specificna situacija ne zahteva da se ostane nekad malo duze ali se cak ni to ne desava sa pritiskom nego sa molbom. Work life balans se postuje. Generalno kompanija otvorena za nove ideje, ne forsira se previse razlika u nivoima. Nezavistnost, pragmaticnost i proaktivnost se izuzetno ceni i vrednuje.
Zamerke
Priroteti. Nedostaje jedna kvalitetna prioriterizacija sa vrha kompanije. Leveling postoji ali ne za svaki tim i poziciju. Planovi karijernog rasta treba da su malo jasniji jer negde jeste jasno stavljeno do znanja da to kompanija podrzava ali ponekad nije jasno koje su apsolutno sve mogucnosti.
Odgovor kompanije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Online intervju
Trajalo je 5 nedelja
Kako je izgledao proces
Odgovor kompanije
Customer Support
Pozitivno
Dobra atmosfera u kancelariji Lep kancelarijski prostor i neobavezna druzenja u dvoristu Dobar tim, kvalitetni ljudi, uvek spremni da pomognu i izadju u susret
Zamerke
Mogucnost napretka