
Hyperoptic Ltd
Iskustva
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Online intervju
Trajalo je 5 nedelja
Kako je izgledao proces
Odgovor kompanije
Customer Support
Pozitivno
Dobra atmosfera u kancelariji Lep kancelarijski prostor i neobavezna druzenja u dvoristu Dobar tim, kvalitetni ljudi, uvek spremni da pomognu i izadju u susret
Zamerke
Mogucnost napretka
Odgovor kompanije
PON planner
Pozitivno
Kancelarije su bile prijatne, dok su bili na Senjaku. Sada su prebaceni u Bigz. Neogranicena kafa, slatki utorak(budu mafini,knedle...), Cedevita.... Relativno OK kolektiv
Zamerke
Ljudi se guraju preko veze i poznanstva Uzasan menadzment sa pricom idemo,rastemo,uvek smo u plusu ali realnost nije takva. Posluju u minusu i gledaju da po X puta preprodaju firmu. Toliko odlicno posluju da su otpustili ljude u Engleskoj i Srbiji, zato sto se moraju dodatno smanjiti troskovi Velika vecina T.L i Head of sector-a su nekompetentni za tu poziciju, nego su dovedeni preko bratije,veza i vezica. Tako se i ostvaruje napredak. Mamini i tatini sinovi koji ajde konacno da rade nesto posto je sramota sedeti kuci, nego cisto da ide radni staz Vecina je nezadovoljna platama ali cute jer nemaju alternative... Osim par sektora ostalo je krs za neki dalji rad u drugoj firmi Njihova mantra: "Beyond expectation" preko tvojih ledja posto im ne pada na pamet da ti povecaju platu ali zato ocekuju da radis i budes "STAR". Jedino sto vredi da takva firma je i dalje na dobro glasu, i onda vidis kakva smo parizer zemlja. Pa pored svakog muljanja i dalje su super opcija.
Odgovor kompanije
Customer Service Agent - 1st Line
Pozitivno
Redovna plata, vecina kolega su korektni, potpuna sloboda odabira rada od kuce ili iz kancelarije. Neogranicena kafa ( sto je i potrebno za rad na ovoj poziciji ).
Zamerke
Katastrofalan menadzment. 80% Supervizora i TL-ova su nesposobni za obavljane njihovog posla. Konstantno uvodjenje promena za koje oni misle da su dobre, a ustvari agenti stradaju. Jednostavno nedovoljna obucenost kadrova i uzasna organizacija. Za ostale timove ne znam, za CS garantujem. Da mogu da stavim 0 zvezdica za menadzment stavio bih.
Odgovor kompanije
Civils Streetworks Coordinator
Pozitivno
1. Zadovoljavajuca pocetna plata - oko 90 hiljada dinara. Plata je uvek redovna (pretposlednjeg dana u mesecu se cela isplacuje) i privatno zdravstveno osiguranje. 2. Ustanovljen sistem napredovanja (level 1-4) sa povecanjem plate 50-100e po level-u. Apliciranje za novi level se odrzava na 6 meseci a od level-a 2 sve na dalje ide na 9 meseci. 3. Odlicni radni uslovi i izvrstan kolektiv. Hibridan model rada - 2-3 dana nedeljno u kancelariji. 4. Kompanija nudi 25 slobodnih dana godisnje, a taj broj se povecava za po jedan za svaku godinu zaposlenja. 6 dana godisnje je dozvoljeno odsustvovati bez prinosenje doznaka od lekara. 5. Nije neophodno prethodno iskustvo u ovom polju, cak se ni ne ocekuje. 6. Neohpodno je dobro poznavanje engleskog jezika (B1),adekvatna poslovna korespodencija i osnovno poznavanje koriscenja racunara. 7. Na ovoj poziciji cete steci vestine project management-a jer cete biti u dnevnoj komunikaciji sa supplier-om i pratiti njegov progres projekta kroz nedeljne sastanke. 8. Razvicete vestine komunikacije engleskim jezikom. 9. Upotreba software-a JIRA i OSS koji mogu imati dalju primenu u drugim poslovnim sferama. 10. Kolektiv je prijatan i podstice zdravu radnu atmosferu, bez prenaglasenog korporacijskog pritiska koji je nazalost danas sve vise prisutan. 11. Mogucnost napredovanja kroz kompaniju sto i sam menadzment redovno podstice.
Zamerke
Nema previse zamerki sa strane poslovanja same kompanije. Uglavnom je skroz adekvatan pristup prema zaposleniima. Odsustvo odredjenih benefita koje nude konkurentske kompanije poput Fitpass-a
Tehnologije
Odgovor kompanije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Odgovor kompanije
Customer Support
Pozitivno
Jako dobre kolege koje su uvek voljne da pomognu u vezi tezih problema i poziva. Dobar menadzment tim.
Zamerke
Drakonska pravila povodom pauza Uzasne smene (ocekivano s tim da je 24/7 pozicija)
Tehnologije
Odgovor kompanije
IT specialist
Pozitivno
Kolege veoma prijatne, kuhinja opremljena sa svim sto treba, terase na svakom spratu, menadzeri veoma dobri i svi imaju personal dev plan.
Zamerke
Nemam
Odgovor kompanije
IT Specialist
Pozitivno
Krajnje pozitivno dosadasnje iskustvo sto sa uslovima rada u kompaniji sto sa timom. Ispostovan je svaki dogovor, hibridan nacin rada, uslovi i vise nego zadovoljavajuci. Tim koji izlazi u susret, ljudi koji su razumni i dosta se radi na mentalnom zdravom sistemu u istom. Visok nivo radne kulture i odnosa u okviru tima i između odeljenja
Zamerke
Odgovor kompanije
IT Specialist
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje