O kompaniji
57
Iskustva
33
Plate
Poslovi
Hyperoptic Ltd logo

Hyperoptic Ltd

2.5

Iskustva

2.5 43%

Menadžment kompanije

1.9

Beneficije

3.1

Balans karijera-privatni život

3.1

Timska atmosfera

3.5

Zadovoljstvo projektima

2.8

Mogućnost napredovanja

2
Intervju
12.10.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Delovao je fer Poznavanje engleskog jezika I tehnička pitanja

Pitanja sa intervjua

  • Engleski jezik
Korisno? 0
Iskustvo
12.10.2025
4 Preporučuje

Cusmtomer suport

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Fleksibilno radno vreme Timski rad Beneficije Cenjen rad

Zamerke

Nema

Tehnologije

Java
Korisno? 0
Iskustvo
29.09.2025
1 Ne preporučuje

CS

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Besplatna kafa. Aposlutno nista vise…

Zamerke

Posla ima previše, pauze praktično ne postoje, ne moze ni minut nesto da se ne radi a zaposleni su konstantno pod pritiskom. Tim lideri jure svoje bonuse - koliko god dobro da radite - reći će vam da ‘Moze bolje’. Tokom pik sezone zapošljavaju veliki broj ljudi, ali odmah nakon toga sledi masovno otpuštanje. Radnici se tretiraju kao potrošna roba, bez poštovanja i bez podrške. Ocekuje se da znate SVE iako je obuka minimalna. Kada pitate starije kolege za pomoc, reci ce vam ‘to treba da znate’. Izrabljivanje, sujeta, užasni uslovi.

Korisno? 3

Odgovor kompanije

Hvala ti što si podelio/la svoje utiske. Rad kod nas je dinamičan i brz, što ponekad zna da bude stresno, ali stalno radimo na tome da se kao kompanija i kao tim razvijamo i unapređujemo. Kako se nasa kompanija širi, kod određenih pozicija zapošljavamo veće grupe ljudi odjednom da bismo im olakšali obuku i prilagođavanje. Počeli smo da stavljamo veći fokus na performanse jer nam je važno da u timu imamo ljude koji su zaista posvećeni i odgovorni prema svom poslu. Imamo različite kanale komunikacije i podrške, naročito za nove kolege, jer želimo da se svi zaposleni osećaju vrednovano. Mnogi naši zaposleni su uvek spremni da pomognu, ali razumemo da je i njima potrebno da ispunjavaju svoje zadatke, pa se može desiti da ponekad pomoć nije dostupna odmah. Žao nam je što tvoje iskustvo nije bilo na nivou koji želimo da pružimo. Ako želiš da porazgovaraš više o svom iskustvu, slobodno nam se javi na [email protected]. -TA tim
Korisno? 0
Intervju
07.08.2025
Negativno iskustvo

Customer suport

Bez ponude za posao

Intervju lak

Trajalo je 15 nedelja

Kako je izgledao proces

Proces je bio extremno spor, prvi intervju je bio doduse brz ali sve ostalo extremno sporo, 2 meseca sam cekao posle prvog intervjua, posle toga "javice mi" sam cekao mesec dana... Da bi na kraju rekli da nisam prosao jer kao nemam skils....
Korisno? 8

Odgovor kompanije

Hvala ti što si podelio svoje mišljenje. Žao nam je što je proces selekcije ostavio negativan utisak na tebe. Razumemo da dugo čekanje može biti frustrirajuće i cenimo tvoje strpljenje. U ovom konkretnom slučaju došlo je do promene u broju otvorenih pozicija, koji je porastao, a pored toga smo takođe imali veliki broj prijava. Naš cilj je bio da svakom kandidatu damo fer šansu i pažljivo razmotrimo svaku prijavu, što je dodatno produžilo proces donošenja odluka. Iako nam je žao što ishod nije bio onakav kakvom si se nadao, zahvalni smo ti na interesovanju za rad u Hyperoptic-u i na vremenu koje si uložio u proces. Tvoj feedback nam je dragocen jer nam pomaže da budemo bolji i efikasniji u budućnosti! -TA tim
Korisno? 0
Intervju
27.07.2025

Business agent

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Opis selekcije je delovao fer, gledalo se znanje engleskog kao prvo, i kao drugo pozadina u slicnom poslu i it znaju
Korisno? 0

Odgovor kompanije

Hvala ti na lepom utisku i što si podelio/la svoje iskustvo sa selekcionim procesom. Drago nam je da ti je proces delovao fer – trudimo se da svaki korak bude transparentan i fokusiran na prave veštine i iskustvo. Dobro nam došao/la u tim, radujemo se zajedničkoj saradnji! -TA tim
Korisno? 0
Iskustvo
27.07.2025
3 Ne preporučuje

Businesses agent

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Hybrid rad, privatno zdravstveno osiguranje, solidan broj dana odmora, i okej bonusi

Zamerke

Menadzment uzasan, supervizorki i menadzeri otvoreno unapredjuju ljude sa kojima se druze. Rad se ne ceni takodje ne mozete ocekivati sansu za projekte ukoliko niste u društvu napomenutih

Korisno? 14

Odgovor kompanije

Hvala ti što si podelio/la svoje mišljenje. Drago nam je da si prepoznao/la pozitivne aspekte rada kod nas i što si ih istakao/la! Što se tiče zamerki, važno nam je da znaš da proces napredovanja uključuje više timova i da je osmišljen tako da bude pravičan i objektivan. Odluke ne donosi jedna osoba, već se uzimaju u obzir različiti faktori: doprinos dodatnim projektima, doslednost u radu i angažovanje koje ide iznad očekivanog, što je standard kojem težimo. Razumemo da može biti frustrirajuće što su prilike za napredak ograničene, ali ulažemo maksimalan trud da one budu dostupne onima koji pokažu inicijativu, upornost i posvećenost. Veoma nam znači feedback naših zaposlenih, pa ako želiš da podeliš dodatne informacije ili utiske, slobodno nam piši na [email protected].
Korisno? 0
Intervju
10.06.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo razgovor sa HR-om, ako prodjete idete na finalni intervju koji traje nekih sat

Pitanja sa intervjua

  • Daju vam primer neke situacije na koju vi odgovarate kako bi se snasli
Korisno? 6

Odgovor kompanije

Hvala ti što si podelio/la svoje iskustvo sa selekcionim procesom! Raduje nas što je razgovor sa timom ostavio pozitivan utisak. Trudimo se da kroz pitanja zasnovana na realnim situacijama kandidatima pružimo priliku da pokažu kako razmišljaju i pristupaju izazovima. Drago nam je što si sada deo tima i radujemo se svemu što ćemo zajedno postići! -TA tim
Korisno? 44
Iskustvo
10.06.2025
3 Ne preporučuje

Customer Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Divne kolege, postoji mini kuhinja, redovna plata, rad od kuce

Zamerke

Nesposoban i bezobrazan menadžment

Tehnologije

AWS
Korisno? 11

Odgovor kompanije

Hvala ti što si podelio/la svoje utiske. Drago nam je da prepoznaješ pozitivne strane rada kod nas i nastavićemo da radimo na njihovom unapređenju. Ponekad se na poslu pojave izazovi i teže situacije, ali zato imamo uspostavljene kanale komunikacije i procedure kojima nastojimo da pružimo podršku i pronađemo najbolja rešenja zajedno. Trudimo se da stvorimo radno okruženje u kome se svi osećaju poštovano i uvaženo. Ukoliko želiš, uvek možeš da nam se obratiš na [email protected] da razgovaramo detaljnije o tvojim iskustvima. -TA tim
Korisno? 3
Intervju
04.06.2025
Pozitivno iskustvo

Customer Service Agent - 1st line

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Za ovu konkretnu poziciju, prijavio sam se odmah nakon objavljivanja oglasa jer sam uključio notifikacije sa sajta kompanije da mi stižu na mejl i ušao u Talent tim. Nekih nedelju dana nakon toga, dobio sam poziv za zakazivanje intervjua, ali odmah finalnog, jer sam nekih mesec dana pre toga već imao oficijelni razgovor sa HR-om za drugu poziciju i isti sam prošao, samo što je menadžer tima odabrao kandidata koji je više odgovarao konkretnoj poziciji. Taj intervju je svakako bio veoma prijatan, kao i sam finalni intervju na kom su bile 2 menadžerke. Pitanja su bila prilično laka, u suštini, kako bih se snašao u određenoj situaciji koju mi oni postave kao pitanje. Prvi intervju, sa HR-om, je trajao oko 40-45min, a drugi oko 50-55min. Fidbek sam dobio otprilike nakon dve nedelje za oba, a odmah zatim i ponudu koja je fenomenalna. U svakom slučaju, veoma lepo iskustvo sa intervjuima i verujem da će isto tako biti i sa saradnjom. Moje preporuke budućim potencijalim aplikantima i kandidatima!
Korisno? 2

Odgovor kompanije

Hvala ti što si izdvojio/la vreme da podeliš svoje iskustvo i detaljno opišeš ceo proces! Drago nam je što je intervju bio prijatan, a komunikacija i atmosfera ostavile dobar utisak. Trudimo se da svaki razgovor bude iskren i prijatan, i zaista nam je drago da čujemo da je tako bilo i u tvom slučaju. Radujemo se budućoj saradnji i želimo ti uspešan početak u našem timu! -TA tim
Korisno? 42
Intervju
26.05.2025

Senior Java Developer

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Posle poziva od HR je zakazan tehnički preko njihove platforme. Sam tehnički je bio sa 2 seniora. Sam razgovor je bio prijatan, u smislu nisu pravili nikakvu nepotrebnu tenziju i tome slično. Čak su u par navrata i navodili na odgovor. E sad, ono što je negativno u celoj priči je što ni posle 3 nedelje nema odgovora. A rečeno je da će odgovor biti u roku od cirka nedelju dana bio on pozitivan ili negativan.

Pitanja sa intervjua

  • Razlika između interfejsa i apstraktne klase
  • Ako tri objekta pokazuju jedan na drugi, da li će Garbage Collector da ih obriše
  • Kako bi napravio nepromenljivi objekat
  • Čemu služi @Transactional
  • Šta je Garbage Collector
  • Da li try-catch blok može da ima više catch blokova
  • Šta je String pool
Korisno? 4

Odgovor kompanije

Hvala ti što si podelio/la utiske o procesu intervjua i detaljno opisao/la pitanja. Drago nam je što je razgovor protekao u prijatnoj atmosferi. Nažalost, i pored našeg truda da komunikacija bude brza, dešava se da se sam proces uspori, što dovodi do kašnjenja u odgovoru, i iskreno ti se izvinjavamo zbog toga. Hvala ti na strpljenju i interesovanju za rad kod nas! -TA tim
Korisno? 1