O kompaniji
61
Iskustva
33
Plate
1
Poslovi
Hyperoptic Ltd logo

Hyperoptic Ltd

2.3

Iskustva

2.3 44%

Menadžment kompanije

1.9

Beneficije

2.9

Balans karijera-privatni život

3

Timska atmosfera

3.3

Zadovoljstvo projektima

2.6

Mogućnost napredovanja

1.9
Iskustvo
25.11.2025
1 Ne preporučuje

Technical support agent

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Kolege su okej i atmosfera je korektna u meri u kojoj je to moguce s obzirom na izrabljivacku politiku firme i uslove rada.

Zamerke

Dve glavne zamerke (sasvim dovoljne da preporucim svima da zaobidju ovu firmu u najsirem mogucem luku) jesu: 1. cinjenica da fali osoblja na svim nivoima i svim timovima pa je svaki dan ceo dan funkcionisanje na rubu vanrednog stanja, a sve sto leadership tim radi povodom toga jeste konstantno tumbanje procedura kako bi iscedili sto vise od trenutnog osoblja koji se vec raspada. Poslovanje firme po svim parametrima raste kroz vreme, a oni sve bezobrazniji i nezahvalniji prema zaposlenima, klasicna izrabljivacka korporacija iz koje je otislo xy ljudi na cak mnogo visim pozicijama. 2. Napredak unutar firme je moguc samo i samo ako ste se slizali u kancelariji s pravim ljudima, jer je to ne glavni, vec jedini uslov. Mene ledja zabolese od tapsanja po istim i ohrabrenje da samo tako nastavim, al da sam novi Nikola Tesla napredovati necu i pri otvaranju internih konkursa u 90% slucajeva se zna vec ko ce dobiti poziciju, a konkurs je sarena laza da se ostali nadaju i gube vreme. Ko ima nula iskustva i zeli da ga stekne, neka proba pa nek bezi dalje kada obogati CV, u suprotnom baceno vreme posle kog covek moze samo da se oseti ogorceno jer su napredovali neki koji ne znaju pertle da vezu, a vi ne.

Korisno? 2
Iskustvo
21.11.2025
1

Digital Marketing Manager

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

-

Zamerke

Najtoksicnija i najneprofesionalnija komanija. Funkcionise po principu haosa. Bez ikakvih procesa, kolegijalne podrske itd.

Korisno? 0
Intervju
15.11.2025
Negativno iskustvo

Customer supp Lv 1

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Nisu poslali ni 1 mejl niti je bilo poziva već 2 sms.... Imam 2 sim kartice pa nisam ni video. Stiže mejl da su odustali od mene, jer se nisam javio. Ja odg ironično tipa: Srećno sa potragom, nakon toga me pozovu opet. Samo 1 razgovor sa HR je bio, to je neki Okt '25 recimo. U razgovoru od 40 min mi je šturo objašnjavala osnovne zadatke posla, ja sam podelio svoje iskustvo, tu je bila zadovoljna kao i tu se završilo sa najavom sl tazgovora koga nije bilo.
Korisno? 1
Intervju
08.11.2025
Negativno iskustvo

Customer Support

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Prvi intervju koji umesto da bude sa HR-om koji bi me približio kompaniji, bio je sa dva TL-a diskutabilnih socijalnih veština i ograničenog znanja. Postavljana su pitanja koja ne treba da budu postavljana nekome ko nije upoznat sa politikom kompanije, itd. Sve u svemu, negativno iskustvo.
Korisno? 0
Intervju
12.10.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Delovao je fer Poznavanje engleskog jezika I tehnička pitanja

Pitanja sa intervjua

  • Engleski jezik
Korisno? 0
Iskustvo
12.10.2025
4 Preporučuje

Cusmtomer suport

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Fleksibilno radno vreme Timski rad Beneficije Cenjen rad

Zamerke

Nema

Tehnologije

Java
Korisno? 1
Iskustvo
29.09.2025
1 Ne preporučuje

CS

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Besplatna kafa. Aposlutno nista vise…

Zamerke

Posla ima previše, pauze praktično ne postoje, ne moze ni minut nesto da se ne radi a zaposleni su konstantno pod pritiskom. Tim lideri jure svoje bonuse - koliko god dobro da radite - reći će vam da ‘Moze bolje’. Tokom pik sezone zapošljavaju veliki broj ljudi, ali odmah nakon toga sledi masovno otpuštanje. Radnici se tretiraju kao potrošna roba, bez poštovanja i bez podrške. Ocekuje se da znate SVE iako je obuka minimalna. Kada pitate starije kolege za pomoc, reci ce vam ‘to treba da znate’. Izrabljivanje, sujeta, užasni uslovi.

Korisno? 7

Odgovor kompanije

Hvala ti što si podelio/la svoje utiske. Rad kod nas je dinamičan i brz, što ponekad zna da bude stresno, ali stalno radimo na tome da se kao kompanija i kao tim razvijamo i unapređujemo. Kako se nasa kompanija širi, kod određenih pozicija zapošljavamo veće grupe ljudi odjednom da bismo im olakšali obuku i prilagođavanje. Počeli smo da stavljamo veći fokus na performanse jer nam je važno da u timu imamo ljude koji su zaista posvećeni i odgovorni prema svom poslu. Imamo različite kanale komunikacije i podrške, naročito za nove kolege, jer želimo da se svi zaposleni osećaju vrednovano. Mnogi naši zaposleni su uvek spremni da pomognu, ali razumemo da je i njima potrebno da ispunjavaju svoje zadatke, pa se može desiti da ponekad pomoć nije dostupna odmah. Žao nam je što tvoje iskustvo nije bilo na nivou koji želimo da pružimo. Ako želiš da porazgovaraš više o svom iskustvu, slobodno nam se javi na [email protected]. -TA tim
Korisno? 0
Intervju
07.08.2025
Negativno iskustvo

Customer suport

Bez ponude za posao

Intervju lak

Trajalo je 15 nedelja

Kako je izgledao proces

Proces je bio extremno spor, prvi intervju je bio doduse brz ali sve ostalo extremno sporo, 2 meseca sam cekao posle prvog intervjua, posle toga "javice mi" sam cekao mesec dana... Da bi na kraju rekli da nisam prosao jer kao nemam skils....
Korisno? 8

Odgovor kompanije

Hvala ti što si podelio svoje mišljenje. Žao nam je što je proces selekcije ostavio negativan utisak na tebe. Razumemo da dugo čekanje može biti frustrirajuće i cenimo tvoje strpljenje. U ovom konkretnom slučaju došlo je do promene u broju otvorenih pozicija, koji je porastao, a pored toga smo takođe imali veliki broj prijava. Naš cilj je bio da svakom kandidatu damo fer šansu i pažljivo razmotrimo svaku prijavu, što je dodatno produžilo proces donošenja odluka. Iako nam je žao što ishod nije bio onakav kakvom si se nadao, zahvalni smo ti na interesovanju za rad u Hyperoptic-u i na vremenu koje si uložio u proces. Tvoj feedback nam je dragocen jer nam pomaže da budemo bolji i efikasniji u budućnosti! -TA tim
Korisno? 0
Intervju
27.07.2025

Business agent

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Opis selekcije je delovao fer, gledalo se znanje engleskog kao prvo, i kao drugo pozadina u slicnom poslu i it znaju
Korisno? 0

Odgovor kompanije

Hvala ti na lepom utisku i što si podelio/la svoje iskustvo sa selekcionim procesom. Drago nam je da ti je proces delovao fer – trudimo se da svaki korak bude transparentan i fokusiran na prave veštine i iskustvo. Dobro nam došao/la u tim, radujemo se zajedničkoj saradnji! -TA tim
Korisno? 0
Iskustvo
27.07.2025
3 Ne preporučuje

Businesses agent

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Hybrid rad, privatno zdravstveno osiguranje, solidan broj dana odmora, i okej bonusi

Zamerke

Menadzment uzasan, supervizorki i menadzeri otvoreno unapredjuju ljude sa kojima se druze. Rad se ne ceni takodje ne mozete ocekivati sansu za projekte ukoliko niste u društvu napomenutih

Korisno? 16

Odgovor kompanije

Hvala ti što si podelio/la svoje mišljenje. Drago nam je da si prepoznao/la pozitivne aspekte rada kod nas i što si ih istakao/la! Što se tiče zamerki, važno nam je da znaš da proces napredovanja uključuje više timova i da je osmišljen tako da bude pravičan i objektivan. Odluke ne donosi jedna osoba, već se uzimaju u obzir različiti faktori: doprinos dodatnim projektima, doslednost u radu i angažovanje koje ide iznad očekivanog, što je standard kojem težimo. Razumemo da može biti frustrirajuće što su prilike za napredak ograničene, ali ulažemo maksimalan trud da one budu dostupne onima koji pokažu inicijativu, upornost i posvećenost. Veoma nam znači feedback naših zaposlenih, pa ako želiš da podeliš dodatne informacije ili utiske, slobodno nam piši na [email protected].
Korisno? 0