
Blue Grid d.o.o.
Iskustva
Customer Service Agent
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Razlika između Shared, VPS i Dedicated Web Hosting-a
Customer Service Agent
Pozitivno
Full time posao u kom nastavljam da rastem privatno. Rad od kuće dozvoljen i maltene ohrabren od drugog dana. Projekti su zapravo pažljivo izabrane firme sa kojima se sarađuje, i projekat kojem sam se ja priključio je uzbudljiv i otvara mi nove poglede u IT posao. Customer service posao koji ima ozbiljnu svrhu u IT industriji i postoji osećaj opipljive odgovornosti i težine u onome što radiš. Trening je trajao 5-6 nedelja sa klijentskim trenerima, ali sam maltene počeo da budem "bačen u vatru" posle 20-25 dana. Postoji sistem eliminacije u periodu treninga ali sa razlogom, ako ne možeš da izdržiš prvih mesec dana učenja onda si teret ostalima. Ceo CS sistem u kom se radi funkcioniše na (barem meni) unikatan i pojednostavljen način koji pravi neočekivanu hemiju među remote radnicima. Svaki posao je repetitivan ali ovde postoji element istraživanja, kako case-ova, tako i znanja koje postoji unutar firme i savladavanje toga te gura unapred kao agenta. Bluegrid se meni iskreno mnogo sviđa po 'work-life balance' principu i toplo preporučujem svima da se prijave.
Zamerke
Bookkeeper
Pozitivno
Sjajno okruzenje za rad i napredovanje, svi u timu su spremni da pomognu. Postoji dosta mogucnosti za profesionalni razvoj.
Zamerke
/
DevOps
Pozitivno
Projekti su zanimljivi i izazovni, dosta mogucnosti da se nauci nesto novo, pogotovo ako si na pocetku karijere. Remote rad, benefiti. Timska atmosfera je izuzetno pozitivna, sa kolegama koji su uvek spremni da pomognu.
Zamerke
Nema
Tehnologije
Technical Support Engineer
Pozitivno
Atmosfera u kompaniji je vrlo prijatna i podrzavajuca, svi su spremni da pomognu i uce jedni od drugih. Stvarno je lepo raditi u ovakvom okruženju, gde mozes da se razvijas. Sjajno mesto za rad!
Zamerke
Nemam zamerke.
Accounting Receivable/Payable Specialist
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
(Milica I.)
Accounting Receivable/Payable Specialist
Pozitivno
Rad u ovoj kompaniji mi stvarno prija – posao je dinamičan i raznovrstan. Imamo dobar sistem i definisane procedure, što dosta olakšava svakodnevni rad. Ako naiđem na neki problem ili dilemu, uvek mogu da se oslonim na kolege – tim je super, ljudi su susretljivi i voljni da pomognu. Sviđa mi se i što se ceni predlog ili inicijativa – osećaš da tvoj glas ima težinu. Sve u svemu, pozitivna radna atmosfera, dosta prilika za učenje i lični razvoj, i osećaj da si deo nečeg većeg – to je ono što bih najviše izdvojila.
Zamerke
Jedina "mana" je što smo svi toliko posvećeni da ponekad zaboravimo na pauzu – srećom, imamo kolege koji će nas podsetiti da je i kafenisanje deo radne kulture. ?
Support
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Technical support engineer
Bez ponude za posao
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Software Developer
Pozitivno
Radila sam u Bluegridu neko vreme i iskreno, ono što mi se najviše svidelo su ljudi. Ekipa s kojom sam bila je stvarno bila opuštena, bez ikakvog mikromenadžmenta i sa stvarno prijatnom, drugarskom atmosferom. Niko ti nije stajao nad glavom, što mi je baš značilo. Imala sam prostora da učim kada nije bilo posla i da radim na nekim stvarima koje su mene zanimale. Kancelarija je mala ali prijatna, super je za dolazak jednom ili dva puta nedeljno – više zbog druženja nego zbog posla. Ima i one male staklene sobice gde možeš da se zaviješ i radiš u miru, što je meni baš prijalo. Rad od kuće je ogroman plus i niko te ne pritiska da dolaziš. Takođe, privatno zdravstveno osiguranje je super stvar, to cenim kod svake firme.
Zamerke
Iako su mi kolege bile okej, moram da priznam da mi se nikako nije dopao način na koji HR i menadžment komuniciraju. Sve deluje kao neka lažna korporativna priča – "mi smo porodica", "uvek smo tu za vas", a zapravo osećaš da nisi deo tima, već broj u tabeli. Devojka iz HR-a mi je delovala kao da stalno ima skriptu iz koje čita, nikada normalna, opuštena rečenica, uvek neki prenaglašeni formalizam koji te više udalji nego što pomogne. Projekti brzo postanu dosadni jer se teško prelazi na nešto drugo. Ja sam radila na jednom zanimljivom projektu, ali čim sam poželela da istražim nešto novo – nije bilo šanse. Deluje kao da su svi putevi zatvoreni osim onog koji ti je od starta dodeljen. Bluegrid mi je ostavio utisak agencije, ne IT firme. Oni te zaposle za klijenta, i to je to. Nema tu razumevanja za karijerni rast ili neku dublju povezanost sa projektom. Klijent te plaća kao inženjera, ali si za njih samo "resurs", a za Bluegrid si samo "Srbije". Ako imate ambiciju, dodatna interesovanja ili želite da napredujete i istražujete šta vas zanima – ovo verovatno nije mesto za vas. Možda jeste za one koji vole rutinu, tihi rad od kuće i korporativni "fake smile" mindset. Ja sam se brzo zasitila i poželela nešto više.