
Blue Grid d.o.o.
Iskustva
IT Recruiter
Pozitivno
Od prvog radnog dana, u kompaniji sam dočekana sa toplom dobrodošlicom i lepo razrađenim onboarding planom i programom. U posao sam uvedena postepeno, a informacije i workload su skladno i gradaciono podeljeni kako bi mi sve bilo taman, ni previše ni premalo za usvojiti u prvim danima i nedeljama, kada je sve novo i može da bude preplavljujuće. Tim u koji sam došla mi se posvetio od samog početka, i sa strpljenjem i razumevanjem mi je znanje preneto, stoga se ni u jednom trenutku nisam osetila da mi je previše ili da nešto nije objašnjeno kako treba. Kolektiv je izuzetno prijatan, friendly i svi su tu da ti pomognu šta god da je potrebno. Od samog početka osećaj pripadnosti ovom timu je tu, baš zbog ljudi koji čine BlueGrid tim. :)
Zamerke
/
Customer Service Agent
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Razlika između Shared, VPS i Dedicated Web Hosting-a
Customer Service Agent
Pozitivno
Full time posao u kom nastavljam da rastem privatno. Rad od kuće dozvoljen i maltene ohrabren od drugog dana. Projekti su zapravo pažljivo izabrane firme sa kojima se sarađuje, i projekat kojem sam se ja priključio je uzbudljiv i otvara mi nove poglede u IT posao. Customer service posao koji ima ozbiljnu svrhu u IT industriji i postoji osećaj opipljive odgovornosti i težine u onome što radiš. Trening je trajao 5-6 nedelja sa klijentskim trenerima, ali sam maltene počeo da budem "bačen u vatru" posle 20-25 dana. Postoji sistem eliminacije u periodu treninga ali sa razlogom, ako ne možeš da izdržiš prvih mesec dana učenja onda si teret ostalima. Ceo CS sistem u kom se radi funkcioniše na (barem meni) unikatan i pojednostavljen način koji pravi neočekivanu hemiju među remote radnicima. Svaki posao je repetitivan ali ovde postoji element istraživanja, kako case-ova, tako i znanja koje postoji unutar firme i savladavanje toga te gura unapred kao agenta. Bluegrid se meni iskreno mnogo sviđa po 'work-life balance' principu i toplo preporučujem svima da se prijave.
Zamerke
Bookkeeper
Pozitivno
Sjajno okruzenje za rad i napredovanje, svi u timu su spremni da pomognu. Postoji dosta mogucnosti za profesionalni razvoj.
Zamerke
/
DevOps
Pozitivno
Projekti su zanimljivi i izazovni, dosta mogucnosti da se nauci nesto novo, pogotovo ako si na pocetku karijere. Remote rad, benefiti. Timska atmosfera je izuzetno pozitivna, sa kolegama koji su uvek spremni da pomognu.
Zamerke
Nema
Tehnologije
Technical Support Engineer
Pozitivno
Atmosfera u kompaniji je vrlo prijatna i podrzavajuca, svi su spremni da pomognu i uce jedni od drugih. Stvarno je lepo raditi u ovakvom okruženju, gde mozes da se razvijas. Sjajno mesto za rad!
Zamerke
Nemam zamerke.
Accounting Receivable/Payable Specialist
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
(Milica I.)
Accounting Receivable/Payable Specialist
Pozitivno
Rad u ovoj kompaniji mi stvarno prija – posao je dinamičan i raznovrstan. Imamo dobar sistem i definisane procedure, što dosta olakšava svakodnevni rad. Ako naiđem na neki problem ili dilemu, uvek mogu da se oslonim na kolege – tim je super, ljudi su susretljivi i voljni da pomognu. Sviđa mi se i što se ceni predlog ili inicijativa – osećaš da tvoj glas ima težinu. Sve u svemu, pozitivna radna atmosfera, dosta prilika za učenje i lični razvoj, i osećaj da si deo nečeg većeg – to je ono što bih najviše izdvojila.
Zamerke
Jedina "mana" je što smo svi toliko posvećeni da ponekad zaboravimo na pauzu – srećom, imamo kolege koji će nas podsetiti da je i kafenisanje deo radne kulture. ?
Support
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Technical support engineer
Bez ponude za posao
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju