O kompaniji
40
Iskustva
12
Plate
1
Poslovi
Blue Grid d.o.o. logo

Blue Grid d.o.o.

3.9 51-100

Iskustva

3.9 91%

Menadžment kompanije

3.8

Beneficije

3.8

Balans karijera-privatni život

4.7

Timska atmosfera

4.5

Zadovoljstvo projektima

4.2

Mogućnost napredovanja

3.6
Intervju
03.09.2025
Pozitivno iskustvo

Customer Service Agent

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Veoma prijatni članovima Hiring Team-a koji su veoma ažurni povodom obaveštavanja, žele da ih pitaš o firmi i da ti daju što bolji odgovor. Za jedan detaljan proces selekcije, 2 nedelje je jako kratko vreme, posle kog sam saznao da sam dobio posao. Jako profesionalni, prijatni i kulturni ljudi!

Pitanja sa intervjua

  • Razlika između Shared, VPS i Dedicated Web Hosting-a
Korisno? 1
Iskustvo
03.09.2025
5 Preporučuje

Customer Service Agent

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Full time posao u kom nastavljam da rastem privatno. Rad od kuće dozvoljen i maltene ohrabren od drugog dana. Projekti su zapravo pažljivo izabrane firme sa kojima se sarađuje, i projekat kojem sam se ja priključio je uzbudljiv i otvara mi nove poglede u IT posao. Customer service posao koji ima ozbiljnu svrhu u IT industriji i postoji osećaj opipljive odgovornosti i težine u onome što radiš. Trening je trajao 5-6 nedelja sa klijentskim trenerima, ali sam maltene počeo da budem "bačen u vatru" posle 20-25 dana. Postoji sistem eliminacije u periodu treninga ali sa razlogom, ako ne možeš da izdržiš prvih mesec dana učenja onda si teret ostalima. Ceo CS sistem u kom se radi funkcioniše na (barem meni) unikatan i pojednostavljen način koji pravi neočekivanu hemiju među remote radnicima. Svaki posao je repetitivan ali ovde postoji element istraživanja, kako case-ova, tako i znanja koje postoji unutar firme i savladavanje toga te gura unapred kao agenta. Bluegrid se meni iskreno mnogo sviđa po 'work-life balance' principu i toplo preporučujem svima da se prijave.

Zamerke

Korisno? 0
Iskustvo
08.08.2025
Potvrđen Linkedin identitet
5 Preporučuje

Bookkeeper

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Sjajno okruzenje za rad i napredovanje, svi u timu su spremni da pomognu. Postoji dosta mogucnosti za profesionalni razvoj.

Zamerke

/

Korisno? 6
Iskustvo
28.07.2025
5 Preporučuje

DevOps

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Projekti su zanimljivi i izazovni, dosta mogucnosti da se nauci nesto novo, pogotovo ako si na pocetku karijere. Remote rad, benefiti. Timska atmosfera je izuzetno pozitivna, sa kolegama koji su uvek spremni da pomognu.

Zamerke

Nema

Tehnologije

DevOps
Korisno? 4
Iskustvo
25.07.2025
5

Technical Support Engineer

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Atmosfera u kompaniji je vrlo prijatna i podrzavajuca, svi su spremni da pomognu i uce jedni od drugih. Stvarno je lepo raditi u ovakvom okruženju, gde mozes da se razvijas. Sjajno mesto za rad!

Zamerke

Nemam zamerke.

Korisno? 4
Intervju
21.07.2025
Pozitivno iskustvo

Accounting Receivable/Payable Specialist

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Hiring proces u kompaniji je protekao brzo i jasno. Nakon što sam poslala prijavu, ubrzo sam dobila poziv na prvi razgovor – komunikacija je bila jako korektna i prijatna od samog početka. Razgovor je bio neformalan, ali konkretan – fokus je bio na mom dosadašnjem iskustvu, znanju i tome kako se uklapam u tim i kulturu kompanije. Svidelo mi se što su pitanja bila realna i vezana za svakodnevne situacije u radu, a ne samo “knjiška” teorija. Takođe, ceo proces je bio bez nepotrebnog razvlačenja – sve je išlo u nekoliko koraka, ali bez stresa i sa jasnim povratnim informacijama. Ono što mi je ostalo kao poseban plus jeste to što se od početka vidi koliko se vodi računa o međuljudskim odnosima i dobroj atmosferi – to se oseti još tokom razgovora.
Korisno? 3
Iskustvo
21.07.2025

(Milica I.)

5 Preporučuje

Accounting Receivable/Payable Specialist

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Rad u ovoj kompaniji mi stvarno prija – posao je dinamičan i raznovrstan. Imamo dobar sistem i definisane procedure, što dosta olakšava svakodnevni rad. Ako naiđem na neki problem ili dilemu, uvek mogu da se oslonim na kolege – tim je super, ljudi su susretljivi i voljni da pomognu. Sviđa mi se i što se ceni predlog ili inicijativa – osećaš da tvoj glas ima težinu. Sve u svemu, pozitivna radna atmosfera, dosta prilika za učenje i lični razvoj, i osećaj da si deo nečeg većeg – to je ono što bih najviše izdvojila.

Zamerke

Jedina "mana" je što smo svi toliko posvećeni da ponekad zaboravimo na pauzu – srećom, imamo kolege koji će nas podsetiti da je i kafenisanje deo radne kulture. ?

Korisno? 3
Intervju
24.06.2025

Support

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Prijavio sam se na support poziciju i ubrzo dobio e-mail sa standardnim pitanjima – očekivanja, iskustvo, osnovno poznavanje cyber security protokola. Ništa preterano zahtevno. Nakon dve nedelje kontaktirala me je devojka iz HR-a za intervju. Razgovor je vodila zajedno sa delivery menadžerom. Ona je bila izuzetno profesionalna i prijatna, što zaista cenim. Pitanja su bila konkretnija i više vezana za moje prethodno iskustvo, iako o samoj poziciji nisam saznao mnogo, ali su hteli da vide "kako razmišljam" i kao bih se snašao na novom poslu. Moje kvalifikacije očigledno nadmašuju ono što je bilo oglašeno, što je, uostalom, i potvrđeno tokom razgovora. Rečeno mi je da će povratna informacija stići za nedelju dana. Stigla je u vidu klasične poruke: "Odlučili smo se za drugog kandidata." Zanimljivo je da se već sutradan isti oglas ponovo pojavio na njihovom sajtu.
Korisno? 7
Intervju
13.06.2025
Pozitivno iskustvo

Technical support engineer

Bez ponude za posao

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Iako mi je žao što nisam prošao dalje u selekcionom procesu, želeo bih da istaknem da je celokupno iskustvo bilo izuzetno prijatno i profesionalno. Posebno bih pohvalio razgovor sa regruterom – od prvog kontakta telefonom, pa sve do samog intervjua. Tokom razgovora imali smo priliku da detaljnije prodiskutujemo o mom prethodnom i trenutnom radnom iskustvu, kao i o konkretnim aspektima pozicije za koju sam konkurisao. Takođe, bilo mi je dragoceno što sam saznao više o samoj kompaniji, njenim vrednostima i načinu rada. Zahvalan sam na vremenu koje mi je posvećeno, kao i na profesionalnom i srdačnom pristupu tokom celog procesa
Korisno? 4
Iskustvo
30.05.2025
1

Software Developer

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Radila sam u Bluegridu neko vreme i iskreno, ono što mi se najviše svidelo su ljudi. Ekipa s kojom sam bila je stvarno bila opuštena, bez ikakvog mikromenadžmenta i sa stvarno prijatnom, drugarskom atmosferom. Niko ti nije stajao nad glavom, što mi je baš značilo. Imala sam prostora da učim kada nije bilo posla i da radim na nekim stvarima koje su mene zanimale. Kancelarija je mala ali prijatna, super je za dolazak jednom ili dva puta nedeljno – više zbog druženja nego zbog posla. Ima i one male staklene sobice gde možeš da se zaviješ i radiš u miru, što je meni baš prijalo. Rad od kuće je ogroman plus i niko te ne pritiska da dolaziš. Takođe, privatno zdravstveno osiguranje je super stvar, to cenim kod svake firme.

Zamerke

Iako su mi kolege bile okej, moram da priznam da mi se nikako nije dopao način na koji HR i menadžment komuniciraju. Sve deluje kao neka lažna korporativna priča – "mi smo porodica", "uvek smo tu za vas", a zapravo osećaš da nisi deo tima, već broj u tabeli. Devojka iz HR-a mi je delovala kao da stalno ima skriptu iz koje čita, nikada normalna, opuštena rečenica, uvek neki prenaglašeni formalizam koji te više udalji nego što pomogne. Projekti brzo postanu dosadni jer se teško prelazi na nešto drugo. Ja sam radila na jednom zanimljivom projektu, ali čim sam poželela da istražim nešto novo – nije bilo šanse. Deluje kao da su svi putevi zatvoreni osim onog koji ti je od starta dodeljen. Bluegrid mi je ostavio utisak agencije, ne IT firme. Oni te zaposle za klijenta, i to je to. Nema tu razumevanja za karijerni rast ili neku dublju povezanost sa projektom. Klijent te plaća kao inženjera, ali si za njih samo "resurs", a za Bluegrid si samo "Srbije". Ako imate ambiciju, dodatna interesovanja ili želite da napredujete i istražujete šta vas zanima – ovo verovatno nije mesto za vas. Možda jeste za one koji vole rutinu, tihi rad od kuće i korporativni "fake smile" mindset. Ja sam se brzo zasitila i poželela nešto više.

Korisno? 8