15.06.2016. ·
2 min
· [ Vreme: petak, 24.06.2016. ]

Petnaesti Unity Meetup: Zero Gravity

HelloWorld
0
Petnaesti Unity Meetup: Zero Gravity

U petak, 24. juna, u ICT Hubu, održaće se petnaesti po redu Unity Meetup. Na ovom okupljanju gostovaće ekipa iz beogradskog Zero Gravity studija, autora space survival naslova “Hellion”. (http://www.playhellion.com)

Prezentacija pod nazivom “Hellion – od ideje do realizacije” sastojaće se iz dva dela:

  1. Ideja, projekat, tim – Zero Gravity, Branislav Trajković - CEO (izvršni direktor)

Predstavljanje Zero Gravity studija uz kratak istorijat. Prezentacija igre;

Hellion: ideja, razvoj ideje, mehanika igre, osnovne karakteristike, biznis model.

Iako se Branislav godinama uspešno bavi biznisom, pre dve godine je doneo odluku da ispuni svoj dečački san: osnovao je studio za razvoj igara sa ciljem da napravi korak dalje u okviru svog omiljenog igračkog žanra. Njegove menadžerske sposobnosti, u spoju sa strašću prema gejmingu, dovele su do formiranja tima profesionalaca koje trenutno rade u Zero Gravity-ju na ambicioznoj video igri Hellion.

  1. Hellion – tehnička rešenja u Unity-ju

A) Tehnička izvodljivost projekta i Unity engine, Marko Smiljanić - CCO (kreativni direktor)

Osnovne crte projektnog plana i izbor Unity-ja kao engine-a igre. Pregled osnovnih problema i zanimljivih rešenja u razvojnom procesu Hellion-a.

Pre osnivanja Zero Gravity-ja, Marko je radio u brojnim kompanijama koje se bave animacijom, VFX-om i post-produkcijom. Radio je na kodiranju, vizualnim efektima i rigovanju karaktera. Njegovo veliko iskustvo i strast prema video igrama bile su ključni faktor u definisanju projekta i osnovnih koncepata igre Hellion na kojoj trenutno radi Zero Gravity.

B) Šejderi, Dimitrije Popadić, senior programer

Predstavljanje „multimaterijalnih“ šejdera u Unity-ju: rešenje za primenu višestrukih proceduralno generisanih materijala po objektu u cilju pravljenja tekstura visoke rezolucije i dinamičkih parametara kao što su prljavština, rđa i mraz uz minimalno opterećenje sistema.

U svojoj karijeri, Dimitrije se profilisao kao neko ko predstavlja spoj između dva sektora – programerskog i umetničkog. Njegovo radno iskustvo doprinosi izvanrednoj komunikaciji  između kreativnih ideja i striktnosti koda, integrišući ih u uspešna rešenja.

C) Mrežna i interna komunikacija, Nikola Vujović, senior programer

Mrežna komunikacija je osnova svake multiplayer igre. Kompaktnost i efikasnost mrežnog podsistema može napraviti razliku da li će na jednom serveru igrati 20 ili 200 igrača. Analogno, efikasnost komunikacije unutar samog klijenta ima direktan uticaj na jednostavnost programiranja unutar velikog projekta kao i performanse same igre.

Nikola se profilisao za mreže i pravljenje osnovnih funkcionalnosti igara. Njegovo poznavanje teorijske matematike i fizike svakodnevno doprinosi rešavanju najrazličitijih problema, od kretanja nebeskih tela do proceduralnog generisanja geometrije. Od početka karijere je u industriji igara.

Ukoliko ste zainteresovani za ovaj meetup, potrebno je da potvrdite svoj dolazak na zvaničnoj Meetup stranici.

Oceni tekst

0
Da ti ništa ne promakne

Ako želiš da ti stvarno ništa ne promakne, prijavi se jer šaljemo newsletter svake dve nedelje.

0 komentara

Druga dešavanja

Sva dešavanja