Ko smo mi?
Halcom a.d. je poznata kompanija kako na domaćem tako i na inostranom tržištu po svojim visokokvalitetnim rešenjima iz oblasti:
- Elektronskog bankarstva,
- Međubankarskog klirinškog sistema,
- Mobilnog plaćanja i mobilnog poslovanja,
- Elektronskih faktura,
- Razmene, arhiviranja i vremenskog žigovanja digitalno potpisanih dokumenata,
- Sistemske integracije i konsultacije,
- Korišćenja tehnologija za bezbednost prenosa i čuvanja podataka u skladu sa PKI (Public Key Infrastructure) standardima.
- SMS usluga
Halcom trenutno posluje na 11 tržišta u regiji EMEA (Europe, Middle East and Africa) i pruža je rešenja za više od 70 komercijalnih banaka, 4 centralne banke i klirinške kuće.
Naš cilj je da omogućimo sigurna i jednostavna elektronska plaćanja bilo gde i bilo kada.
Povezujemo kupce, finansijske institucije, trgovce i pružaoce usluga.
Mi ujedinjujemo međunarodne zainteresovane strane deleći znanje i iskustvo.
Saradnik u Helpdesku (Tehnička podrška)
Beograd
Opis posla:
- Pružanje pomoći korisnicima Halcomovih usluga / proizvoda
- Rešavanje tehničkih problema vezanih za e-banking rešenja kompanije
- Pružanje željenih informacija putem svih komunikacionih kanala Halcoma
- Uredno vođenje evidencije prijava
- Evidencija odgovora na uobičajena pitanja korisnika
Profil kandidata:
- Sposobnost brze analize i rešavanja tehničkih problema
- Odlično poznavanje MS Windows okruženja i MS Office paketa
- Odlično poznavanje engleskog jezika
- Komunikativnost, efikasnost, organizovanost
Kandidatima nudimo:
- Dinamično okruženje u mladom timu ljudi
- Mogućnost učenja i napredovanja
- Team building aktivnosti
U izboru saradnika prednost će imati kandidati koji imaju praktičnog iskustva u području tehničke podrške, znanja o bankarskim platnim sistemima.
Rok za konkurisanje: 16.10.2019.