Niš
Niš: Kuršumlijska 1
26.06.2025.
In-house u Nišu
Peaksel je IT kompanija iz Niša koja se bavi razvojem i publishing-om video igara i aplikacija za mobilne i desktop uređaje. Poslujemo već više od 12 godina i naš tim trenutno broji više od 50 ljudi.
Blisko sarađujemo sa vodećim kompanijama iz celog sveta u oblasti gejminga i u svom portfoliju imamo više od 300 igara i aplikacija koje su preuzete preko 500 miliona puta.
Za više informacija o nama, poseti naš sajt: www.peaksel.com
Tvoje odgovornosti:
- Detaljno manuelno testiranje video igara i mobilnih aplikacija
- Izrada i sprovođenje test planova i test case-ova
- Dokumentovanje i praćenje bugova
- Bliska saradnja sa razvojnim i dizajnerskim timom u dijagnostici i rešavanju problema
- Učestvovanje u testiranju pre svake produkcione verzije (regresiono, smoke, acceptance testiranje)
- Proaktivno davanje predloga za unapređenja u dizajnu i UX-u
Potrebne kvalifikacije:
- Minimum 2 godine iskustva u QA testiranju softvera (prednost iskustvo u gaming-u)
- Odlično poznavanje QA metodologija i procesa
- Iskustvo u pisanju test scenarija i prijavljivanju bugova
- Iskustvo u radu na više platformi (Android, iOS, PC)
- Iskustvo u korišćenju test menadžment alata kao što su Jira, ClickUp.
- Samostalnost, organizovanost i odlične komunikacione veštine
- Engleski jezik – napredni nivo
- Prednost: iskustvo sa Unity Engine-om, automatizovano testiranje, poznavanje CI/CD procesa
- Odlične veštine rešavanja problema i orijentisanost na detalje
Šta možeš da očekuješ:
- Plata na osnovu iskustva i znanja
- Godišnja povišica na osnovu ispunjenja zadatih ciljeva
- Bonusi na osnovu timskog rezultata na projektu
- Privatno zdravstveno osiguranje
- Privatna penzija (nakon dve godine rada)
- Pozitivno i kreativno radno okruženje
- Ulaganje u profesionalno usavršavanje zaposlenih
- Kultura koja podržava work - life balans
Upoznaj kompaniju
Peaksel je kompanija koja se bavi razvojem i plasiranjem igara i aplikacija za mobilne uređaje na svetsko tržište sa sedištem u Nišu.
Peaksel je privatna kompanija koja se finansira iz sopstvenog kapitala. Osnovana je 2012. godine i danas broji oko 50 zaposlenih sa portfoliom od preko 700 igrica i aplikacija za mobilne uređaje.
Menadžment kompanije
Beneficije
Balans karijere i privatnog života
Timska atmosfera
Zadovoljstvo projektima
Mogućnost napredovanja
Iskustvo o radu
Developer
Pozitivno
Radio/la sam u Peakselu i upoznao/la mnogo sjajnih ljudi. Tim je pun talentovanih i pozitivnih kolega, ali osim toga, iskustvo nije bilo previše posebno.
Zamerke
Firma je počela da gubi novac, što je potpuno uništilo atmosferu. Umesto da traže rešenja, zaposleni su postali ogorčeni, krive jedni druge, pričaju iza leđa i prenose tu negativnu energiju na svaki sastanak. Kritika se ne prihvata ni interno ni eksterno i umesto da saslušaju korisnike koji ostavljaju recenzije igara, ismevaju ih i ignorišu svaku povratnu informaciju. Projekti su potpuno zastareli i umesto da rade na originalnim igrama, recikliraju iste mobilne koncepte iz 2010. i tvrdoglavo ih portuju na Nintendo Switch i PC, iako je očigledno da publika više ne želi takve igre. Nedostatak inovacija ih sve više košta, ali umesto da se prilagode modernim trendovima, samo se žale kako nemaju para i gase i onako skromne benefite. Plate su izuzetno niske u odnosu na zahteve koje postavljaju zaposlenima, a perspektiva za napredak je minimalna. Umesto tima koji radi zajedno, atmosfera je postala toksična, svi traže krivca, a konstruktivne ideje se odbacuju bez razmatranja.
Software Developer
UX/UI Designer
Delivery Manager
Game Designer
Preporuke se učitavaju...