ICT servis menadžer
Sa nama imaš:
- MOGUĆNOST STRUČNOG USAVRŠAVANJA I RAZVOJA
- FLEKSIBILNO RADNO VREME
- PRILIKU DA BUDEŠ DEO STRUČNOG TIMA
- POSLOVNE IZAZOVE U VISOKOPROFESIONALNOM OKRUŽENJU
Uklapamo se u tvoju viziju?
Banca Intesa je u potrazi za posvećenom i timski orijentisanom osobom za svoj stručni tim za upravljanje ICT servisima banke. Prijavi se za poziciju
ICT servis menadžer
u sektoru za informacione i komunikacione tehnologije
- Sklon si preuzimanju inicijative, analitičan, sistematičan i precizan u rešavanju problema?
- Imaš dobre komunikacione veštine?
- Motivisan si za učenje i primenu stečenih znanja?
- Tražiš priliku za razvoj karijere?
- Ako je odgovor na ova pitanja potvrdan, ti si prava osoba koja će osnažiti naš tim, jer te čeka stabilno okruženje i prilika za stručni napredak i usavršavanje.
- Za kandidate koji uđu u uži izbor planirano je testiranje.
Mesto rada: Beograd
ZADUŽENJA
- Učešće u definisanju poslovnih potreba za unapređenje ICT aplikativnih servisa
- Komunikacija sa poslovnim korisnicima u okviru banke i vendorima koji učestvuju u razvoju i održavanju aplikativnih servisa
- Biznis analiza i odobravanje zahteva koji se odnose na aplikativne izmene
- Koordinacija komunikacije poslovnih korisnika sa ostalim ICT strukturama u vezi sa analizom i implementacijom izmena
- Podrška poslovnim korisnicima prilikom testiranja i validacije izmena
- Učešće u analizi incidenata i problema u vezi sa servisima radi identifikacije nedostataka funkcionalnosti i njihovog unapređenja
- Predlaganje izmena u cilju obezbeđivanja optimalnog kataloga poslovnih ICT servisa
- Učešće u radu razvojnih projektnih timova banke
ISKUSTVO, ZNANJA I VEŠTINE
- Viša ili visoka stručna sprema iz oblasti tehničko-tehnoloških, prirodno-matematičkih ili društvenih nauka
- Iskustvo u definisanju, analizi i praćenju realizacije zahteva za aplikativne izmene
- Razumevanje tipičnih aplikativnih arhitektura, tokova podataka, procesa razvoja i održavanja aplikativnih rešenja
- Izražena sklonost ka timskom načinu rada
- Aktivno znanje engleskog jezika
- Komunikativnost, pouzdanost, sistematičnost i preciznost
PREDNOSTI
- Poznavanje bankarskih informacionih sistema i poslovnih procesa
- Poznavanje ITIL metodologije
OSTALI ZAHTEVI
- Želja za konstantnim učenjem i profesionalnim usavršavanjem
- Inicijativa u rešavanju problema
Iskoristi priliku da gradiš karijeru u visokoprofesionalnom, podsticajnom i stabilnom okruženju i usavršavaš se savlađujući poslovne izazove u našem stručnom timu.