
Fondacija SOS „Dečija sela Srbija“ je nevladina, humanitarna organizacija posvećena dobrobiti dece, jačanju porodica, poboljšanju uslova u kojima deca žive, kao i njihovog okruženja. U cilju realizacije Projekta hitne pomoći ugroženoj deci i porodicama izbeglicama u tranzitu kroz Srbiju „Solidarnost“, tražimo
ICT KOORDINATORA
1 izvršilac za rad na određeno vreme
(lokacije: Beograd, Obrenovac, Šid)
Ključni zadaci i odgovornosti:
- Učestvuje u pregledu i pripremi edukativnih aktivnosti za decu i mlade različitog uzrasta iz bezbednog snalaženja na internetu, osnovne pismenosti i informacionih veština i znanja iz domena ICT tehnologija;
- Stalno prikuplja informacije i istražuje mogućnosti novih uređaja, softvera za učenje, po mogućnosti priprema iste prilagođene uzrastu korisnika, te prati napredak i primenjuje novonaučena znanja i tehnologije;
- Odgovoran je za efikasno održavanje, konfiguraciju i pouzdan rad ICT sistema:
- monitoring i praćenje sistema i opreme;
- troubleshooting sistema i opreme – uključujući i podršku na daljinu, kroz primenu dijagnostičkih metoda, utvrđivanje problema i predlaganje najboljeg rešenja;
- služenje help desk sistemom za podršku korisnicima – first point contact (primena standardnih hel desk procedura: evidencija svih interakcija, događaja, problema i primenjenih rešenja kroz izveštaje;
- Identifikacija, po potrebi i eskalacija problema koji zahtevaju urgentno rešavanje;
- administracija i konfiguracija Windows 10 OS, MS Office i internih aplikacija;
- održavanje multifunkcionalnih štampača;
- Obezbeđuje usklađenost rada, održavanja resursa i bezbednosti ICT sistema sa budžetom i potrebama korisnika;
- Rukovodi radom ICT saradnika na Projektu, pruža im potrebnu stručnu pomoć i podršku, postavlja profesionalne i razvojne ciljeve i ocenjuje njihov rad;
- Sprovodi bezbednosne politike i rešava probleme nastale korišćenjem ICT opreme;
- Pravi i realizuje planove, izveštaje, vodi drugu dokumentaciju vezanu za svoj rad i ICT sisteme i mreže.
Kvalifikacije:
- Visoka stručna sprema (informatika, tehnika i srodne oblasti);
- Najmanje 3 godine radnog iskustva na poslovima održavanja i administracije IT Sistema, korisničkih softvera, win7/10 Office;
- Poznavanje mrežne organizacije, bezbednosnih rešenja, VPN
- Network and troubleshoot skills
- Poznavanje NAS systema
- IT security (av, encrypt, fw, itd.)
- Osnovno poznavanje Microsoft Windows Active Directory
- Osnovno poznavanje mrežnih protokola (IPv4, dns, dhcp…)
- Potrebno je poznavanje Microsoft Windows OS kao i Cisco Meraki i Ubiquiti Unifi sistema;
- Posedovanje licenci – prednost.
Kompetencije:
- Poželjno prethodno radno iskustvo u pripremi i izvođenju obuka/radionica i radu sa ranjivim grupama/izbeglicama;
- Izražen osećaj humanosti i kulturalna senzitivnost, kao i orijentisanost ka timskom radu;
- Odlične organizacione i komunikacijske veštine, kao i veštine rukovođenja;
- Dobro razvijene analitičke i veštine rešavanja problema;
- Odgovornost i pedantnost u radu;
- Spremnost za terenski rad i rad u dinamičnom radnom okruženju, sa fleksibilnim radnim vremenom;
- Vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač);
- Znanje engleskog jezika.
Kandidatima nudimo/benefiti
- Obuke i posećivanje prestižnih konferencija
- Korišćenje službenog auta za potrebe posla
- Adekvatnu zaradu
- Mogućnost daljeg usavršavanja, kao i dugoročnog angažovanja
Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.
Rok za konkurisanje: 17.08.2019.