sTECH logo

sTECH

sTECH je IT kompanija koja pruža zajedničke usluge UNIQA osiguravajućim kućama u SEE regiji. Mi smo članica UNIQA grupacije i osnovani smo 2012. godine kao zajednička inicijativa regiona, sa ciljem da se okupe eksperti iz oblasti IT-a i osiguranja koji će svojim izuzetnim znanjima i veštinama obezbediti visoki kvalitet usluga, kroz kulturu kontinuiranog napretka.

Kontakt

Bulevar Mihaila Pupina 10L, Novi Beograd

O nama

sTECH je zajednički pružalac usluga za UNIQA osiguravajuće kompanije u SEE regionu, sa glavnim fokusom na pružanju savremenih IT rešenja, poslovne analize, upravljanje projektima, ciljani poslovni model i modeliranje proizvoda osiguranja.

Osnovani smo 2012. godine sa ciljem da okupimo najbolji mogući tim i iskoristimo njihova znanja i veštine pri pružanju dugoročne kvalitetne usluge našim klijentima. Dizajniramo, primenjujemo i upravljamo modernim IT uslugama i rešenjima za UNIQA osiguravajuće kompanije, istovremeno uspostavljajući kulturu kontinuiranog usavršavanja i napretka.

Sa jedinim akcionarom, UNIQA International AG, sa sedištem u Beču, sTECH nudi stabilno i sigurno okruženje sa jakim kapitalom u osnovi.

Naša misija je da postanemo kompletna SaaS kompanija koja je pouzdan partner našim klijentima. Takođe, težimo tome da budemo kompanija sa brojnim stručnjacima iz oblasti IT-a i osiguranja sa visokim nivoom profesionalnosti i stručnosti. Nastojimo da neprestano budemo inovativni i kreativni u našoj industriji i da pomognemo našim klijentima da budu što produktivniji i efikasniji uz pomoć naših IT rešenja.

U sTECH-u smo najviše ponosni na naš tim. U IT sektoru, programeri kreiraju i unapređuju aplikacije koristeći pretežno Microsoft tehnologije (.NET/C#).

Tech stack

Beneficije

Privatno zdravstveno osiguranje

Putno osiguranje

Popusti na druge pakete osiguranja

Sistematski zdravstveni pregledi

Mesečni performans bonusi

Performance management sistem

Plaćeni treninzi i seminari

Fleksibilno radno vreme

Remote dani

Dodatni benefiti za zaposlene koji žive +50km od Beograda

Uvećan broj dana godišnjeg odmora

Rad na različitim projektima

Onboarding paket

HR open day

Timske aktivnosti

Pokloni za decu

Pokloni za zaposlene

Proslave u kancelariji

Čaj i kafa u kancelariji

Moderna kancelarija i oprema

Rest area

Naši ljudi

Marija Bogićević

HR Manager

Ono što me posebno motiviše da radim u sTECH-u jeste veliki potencijal naše kompanije, odlični međuljudski odnosi, kao i internacionalni projekti i mogućnost da radimo sa kolegama širom Evrope, osnažujući našu stratešku ulogu na višem nivou...

Prikaži više

Irina Aleksić

HR Specialist

U sTECH-u sam pronašla ono što sam oduvek želela da radim – da zajedno sa kolegama činimo svaki dan ugodnijim i boljim za sve članove tima i da zajedno gradimo jaču organizacionu kulturu.

Nataša Mihajlović

HR Generalist

Podrška ljudima da žive i rade u skladu sa svojim potencijalima i vrednostima jeste nešto što me motiviše svakog dana. Sa višegodišnjim iskustvom rada u HR-u, sa ponosom mogu da kažem da sTECH prepoznaje trud, nagrađuje posebno angažovanje na...

Prikaži više

Iz našeg pera

08.04.2022

Negovanje kulture internog unapređenja zaposlenih u sTECH-u

Interno unapređenje zaposlenih predstavlja jedan od najboljih načina stvaranja pravih, uspešnih lidera. Prema Linkedin-ovom izveštaju pod nazivom Global Talent Trends, zaposleni u kompanijama koje zapošljavaju i promovišu više internih kandidata ostaju za čak 41% duže od radnika u kompanijama sa nižim stopama internog promovisanja. Takođe, preko 69% zaposlenih oseća veću povezanost sa kompanijom ukoliko su cenjeni na svom radnom mestu. Stoga, interne promocije pokazuju da kompanija ceni naporan rad i da je spremna da ga nagradi, što direktno utiče na nivo zadovoljstva zaposlenih. U sTECH-u neguje se kultura internog unapređenja zaposlenih koji su pokazali posebnu posvećenost svom poslu i kompaniji. U prvom kvartalu 2022. godine unapredili smo našu koleginicu Smiljanu Stanić na poziciju Vođe tima za finansije i računovodstvo. U nastavku možete pročitati detalje sa intervjua sa Smiljanom. U sTECH-u si od 2014. godine. Kada se osvrneš na svoj rad u prethodnih 7 godina, kako ti se sve čini? Rad u sTECH-u, u našem sektoru za Finansije, dosta je dinamičan. Kako je kompanija rasla, ja sam rasla zajedno sa njom. Prvo sam bila Stručni saradnik za finansije i računovodstvo. Od početka 2021. godine napredovala sam i stekla zvanje Eksperta za finansije i kontroling. Finalno, 2022. godine sam postala Tim lider za finansije i računovodstvo i preuzela vođenje našeg lokalnog tima. Šta možeš izdvojiti kao najlepšu stvar? Definitivno dobar tim i kvalitetni ljudi u kompaniji. Međuljudski odnosi su mi od velike važnosti. Generalno vidim značajan rast kompanije i svoj logičan napredak u karijeri koji ga prati. Puno toga sam naučila na ovom radnom mestu i postala sam ekspert iz više finansijskih oblasti. Kada pričamo o tvojoj promociji na Team Lead-a, da li je za tebe bila očekivana? Moja promocija je velikim delom bila očekivana, s obzirom da je sledila ideju da postoji jedna direktno nadređena osoba koja bi kontrolisala lokalni tim. Sada kao lider tima imaću veću slobodu da rešavam nadolazeće izazove, kao i da više budem uključena u motivaciju članova tima. Šta po tvom mišljenju treba dobar Team Lead da ima od osobina, veština i znanja? Veština komunikacije i poštovanje kolega su definitivno na prvom mestu. Takođe, stručno znanje je izuzetno važno, kao i veština da se to znanje prenese dalje. Šta je po tebi najvažnije da imaju tvoji članovi tima, u smislu znanja, iskustva i stava prema poslu? Najvažnije mi je da imaju svest o odgovornosti za svoje aktivnosti. Bitno mi je da imam mogućnost i poverenje da se oslonjim na njih, znajući da će posao biti urađen kako treba. Kako bi interna promocija zaposlenih bila uspešna, šta smatraš da su neophodni preduslovi koje kompanija treba da ispunjava? Važno je jasno definisati ciljeve i planove. Svaki zaposleni treba da ima svoj karijerni plan i da uvedu nagrade za uspešno postignute targete. Za kraj, šta bi poručila kandidatima koji žele da rade u sTECH-u? Smatram da u sTECH-u može dosta toga da se nauči od kolega i da postoji adekvatan transfer znanja. Takođe, u našoj firmi rade vrlo kooperativni i kolegijalni ljudi, što je meni lično od izuzetne važnosti. Pored toga, očigledno postoji napredak unutar firme, možda ne preko noći, ali uz adekvatno zalaganje i trud apsolutno! Za više informacija posetite profil kompanije sTECH! 

IT Insajder - iskustva o radu i sa intervjua

Podeli svoje iskustvo

Anonimno podeli svoje iskustvo o radu ili sa intervjua i pomozi drugim kandidatima koji se interesuju za kompaniju.

Iskustvo · 01.06.2021
2
Ne preporučuje

Release Manager

Prethodno zaposlen/a 2-4 godine
Pozitivno

Flexibilno radno vreme

Zamerke

Los menadzment Losa organizacija posla Sujeta i ego su jaci od svega

4
Intervju · 05.07.2021.
Pozitivno iskustvo

DB Admin

Odbio/la ponudu

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

HR intervju Sve po PSu, što bi vojaci rekli. Prvi kontakt od mlađe HR osobe, ne previše striktno formalan, tj barem po meni, taman koliko da se čovek oseća opušteno i dobrodošao. Posle tehničkog intervjua, došao je i razgovor sa HR službenicom i tehničkim dišom, koji bi ocenio kao jedan od boljih u mojoj karijeri Prezentacija...

Pitanja sa intervjua
  • razlika delete i truncate
  • Recoveri modeli i razlike
  • High Availability
  • i sve standardno za dba poziciju
1
Iskustvo · 30.05.2021
3
Ne preporučuje

Senior software developer

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine
Pozitivno

Dobra atmosfera, pozitivni ljudi, redovna plata, dobra oprema, lep prostor i lokacija.

Zamerke

Obećavanje nemogućeg klijentima i svaljivanje sve težine toga na programere. Više menadžera nego programera, a od tih menadžera mnogi deluju kao da samo prenose poruke. Osećaj da je glupo da tražiš godišnji odmor iako ti sleduje.

8
Iskustvo · 31.05.2020
4
Preporučuje

Medior developer

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine
Pozitivno

Stabilni projekti i finansije. Postoje uspostavljene procedure i organizacija posla. Balans sa privatnim životom je super. Zarada je uvek na vreme Brainstorming sastanci i podsticanje da se daju ideje za unapređenje Neki od benefita: dani odmora za roditelje, besplatni kafa i čaj, dodatno zdravstveno i putno osiguranje.

Zamerke

Komunikacija sa menadžmentom može da se poboljša.

3
Iskustvo · 17.05.2020
4
Preporučuje

Medior developer

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine
Pozitivno

- dobra prilika za juniore da steknu veliko iskustvo - sjajne kolege, uvek spremne da odgovore na pitanja - opuštena i pozitivna atmosfera u većini timova - prilično fleksibilno radno vreme - prilično fleksiblina pauza za ručak, važno je samo da na kraju dana bude gotovo to što je planirano

Zamerke

- Nema obezbedjenog parkinga za zaposlene - Velika fluktuacija ljudi

7

Plate

Plate koje su uneli korisnici sajta

Prosečna neto plata

1500

Software Developer 1 plata

MIN
1500
PROSEK
1500
MEDIJANA
1500
MAX
1500

Prosečna neto plata

1500

Delivery Manager 1 plata

MIN
1500
PROSEK
1500
MEDIJANA
1500
MAX
1500

APR