O kompaniji
12
Iskustva
3
Plate
Poslovi
sTECH logo

sTECH

3

O nama

sTECH je zajednički pružalac usluga za UNIQA osiguravajuće kompanije u SEE regionu, sa glavnim fokusom na pružanju savremenih IT rešenja, poslovne analize, upravljanje projektima, ciljani poslovni model i modeliranje proizvoda osiguranja.

Osnovani smo 2012. godine sa ciljem da okupimo najbolji mogući tim i iskoristimo njihova znanja i veštine pri pružanju dugoročne kvalitetne usluge našim klijentima. Dizajniramo, primenjujemo i upravljamo modernim IT uslugama i rešenjima za UNIQA osiguravajuće kompanije, istovremeno uspostavljajući kulturu kontinuiranog usavršavanja i napretka.

Sa jedinim akcionarom, UNIQA International AG, sa sedištem u Beču, sTECH nudi stabilno i sigurno okruženje sa jakim kapitalom u osnovi.

Naša misija je da postanemo kompletna SaaS kompanija koja je pouzdan partner našim klijentima. Takođe, težimo tome da budemo kompanija sa brojnim stručnjacima iz oblasti IT-a i osiguranja sa visokim nivoom profesionalnosti i stručnosti. Nastojimo da neprestano budemo inovativni i kreativni u našoj industriji i da pomognemo našim klijentima da budu što produktivniji i efikasniji uz pomoć naših IT rešenja.

U sTECH-u smo najviše ponosni na naš tim. U IT sektoru, programeri kreiraju i unapređuju aplikacije koristeći pretežno Microsoft tehnologije (.NET/C#).

Tech stack

C# .NET Framework Entity Framework Transact SQL MS SQL Server ASP.NET Win Forms jQuery API REST SOAP ReactJS Microservices .NET Core HTML WebForms Ajax JavaScript

Beneficije

Privatno zdravstveno osiguranje

Putno osiguranje

Popusti na druge pakete osiguranja

Sistematski zdravstveni pregledi

Mesečni performans bonusi

Performance management sistem

Plaćeni treninzi i seminari

Fleksibilno radno vreme

Remote dani

Dodatni benefiti za zaposlene koji žive +50km od Beograda

Uvećan broj dana godišnjeg odmora

Rad na različitim projektima

Onboarding paket

HR open day

Timske aktivnosti

Pokloni za decu

Pokloni za zaposlene

Proslave u kancelariji

Čaj i kafa u kancelariji

Moderna kancelarija i oprema

Rest area

Naši ljudi

Marija Bogićević

HR Manager

Nataša Mihajlović

HR Generalist

Iz našeg pera

08.04.2022

Negovanje kulture internog unapređenja zaposlenih u sTECH-u

Interno unapređenje zaposlenih predstavlja jedan od najboljih načina stvaranja pravih, uspešnih lidera. Prema Linkedin-ovom izveštaju pod nazivom Global Talent Trends, zaposleni u kompanijama koje zapošljavaju i promovišu više internih kandidata ostaju za čak 41% duže od radnika u kompanijama sa nižim stopama internog promovisanja. Takođe, preko 69% zaposlenih oseća veću povezanost sa kompanijom ukoliko su cenjeni na svom radnom mestu. Stoga, interne promocije pokazuju da kompanija ceni naporan rad i da je spremna da ga nagradi, što direktno utiče na nivo zadovoljstva zaposlenih. U sTECH-u neguje se kultura internog unapređenja zaposlenih koji su pokazali posebnu posvećenost svom poslu i kompaniji. U prvom kvartalu 2022. godine unapredili smo našu koleginicu Smiljanu Stanić na poziciju Vođe tima za finansije i računovodstvo. U nastavku možete pročitati detalje sa intervjua sa Smiljanom. U sTECH-u si od 2014. godine. Kada se osvrneš na svoj rad u prethodnih 7 godina, kako ti se sve čini? Rad u sTECH-u, u našem sektoru za Finansije, dosta je dinamičan. Kako je kompanija rasla, ja sam rasla zajedno sa njom. Prvo sam bila Stručni saradnik za finansije i računovodstvo. Od početka 2021. godine napredovala sam i stekla zvanje Eksperta za finansije i kontroling. Finalno, 2022. godine sam postala Tim lider za finansije i računovodstvo i preuzela vođenje našeg lokalnog tima. Šta možeš izdvojiti kao najlepšu stvar? Definitivno dobar tim i kvalitetni ljudi u kompaniji. Međuljudski odnosi su mi od velike važnosti. Generalno vidim značajan rast kompanije i svoj logičan napredak u karijeri koji ga prati. Puno toga sam naučila na ovom radnom mestu i postala sam ekspert iz više finansijskih oblasti. Kada pričamo o tvojoj promociji na Team Lead-a, da li je za tebe bila očekivana? Moja promocija je velikim delom bila očekivana, s obzirom da je sledila ideju da postoji jedna direktno nadređena osoba koja bi kontrolisala lokalni tim. Sada kao lider tima imaću veću slobodu da rešavam nadolazeće izazove, kao i da više budem uključena u motivaciju članova tima. Šta po tvom mišljenju treba dobar Team Lead da ima od osobina, veština i znanja? Veština komunikacije i poštovanje kolega su definitivno na prvom mestu. Takođe, stručno znanje je izuzetno važno, kao i veština da se to znanje prenese dalje. Šta je po tebi najvažnije da imaju tvoji članovi tima, u smislu znanja, iskustva i stava prema poslu? Najvažnije mi je da imaju svest o odgovornosti za svoje aktivnosti. Bitno mi je da imam mogućnost i poverenje da se oslonjim na njih, znajući da će posao biti urađen kako treba. Kako bi interna promocija zaposlenih bila uspešna, šta smatraš da su neophodni preduslovi koje kompanija treba da ispunjava? Važno je jasno definisati ciljeve i planove. Svaki zaposleni treba da ima svoj karijerni plan i da uvedu nagrade za uspešno postignute targete. Za kraj, šta bi poručila kandidatima koji žele da rade u sTECH-u? Smatram da u sTECH-u može dosta toga da se nauči od kolega i da postoji adekvatan transfer znanja. Takođe, u našoj firmi rade vrlo kooperativni i kolegijalni ljudi, što je meni lično od izuzetne važnosti. Pored toga, očigledno postoji napredak unutar firme, možda ne preko noći, ali uz adekvatno zalaganje i trud apsolutno! Za više informacija posetite profil kompanije sTECH! 

Galerija

APR

Broj Zaposlenih

51-200

Profit i Prihod

Kontakt

Bulevar Milutina Milankovića 134G, 11070 Novi Beograd
+381 11 45 01 100