Podeli iskustvo sa posla, intervjua ili platu i uđi u trku za DJI Mini 3 RC-N1 dron!

O kompaniji
44
Iskustva
20
Plate
Poslovi
M Plus Serbia logo

M Plus Serbia

2

Iskustva

2 35%

Menadžment kompanije

1.7

Beneficije

2.1

Balans karijera-privatni život

2

Timska atmosfera

2.7

Zadovoljstvo projektima

2.1

Mogućnost napredovanja

1.6
Iskustvo
30.05.2025
Potvrđen Linkedin identitet
5 Preporučuje

Junior Marketing Manager

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Kolege su fine, prilike za internacionalna poznanstva su brojne. Za radnike korisničke podrške stvarno je super vajb i dobri su uslovi. Ja sam svoju priču sa firmom počela kao radnica korisničke, pa sam napredovala u marketing. Generalno je dobar vajb u kancu.

Zamerke

Povremeno bez nekog većeg razloga menadžment vrši pritisak i stvara tenziju. Forsiranje rada iz kancelarije je bilo nepotrebno.

Korisno? 0
Iskustvo
24.05.2025
1 Ne preporučuje

Revizor za kriptovalute

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Eventualno bih mogao da izdvojim to što se lift nikada nije pokvario.

Zamerke

Ovo je firma koja najbezobraznije pokušava da uštedi svaki dinar na svojim zaposlenima. Diču se time da plata nikada ne kasni, uvredljivo zapostavljajući činjenicu da sve svoje radnike plaćaju sićom. Očekivanja od zaposlenih su generalno jeziva i dehumanizujuća, uslovi za bonus su sve veći, dok zauzvrat ne nude gotovo ništa. Pokušavaju raznim trikovima da privuku nove radnike, nedavno su organizovali *drum roll* Mplus Olimpijadu, sve sa ciljem da na društvenim mrežama kreiraju sliku srećnog radnika, dok na tim eminentnim manifestacijama uglavnom dolaze ljudi na višim pozicijama kojima je posao da brane interese firme, a ne zaposlenih. Prisutni su tu i nepotizam, elitizam, mikromenadžment i večito gaslajtovanje. Naveo bih sledeći primer koji paradigmatično oslikava sav besmisao Mplusa. Promovišu se na društvenim mrežama uz pitanje "Are you a foodie?" kao da firma nudi obroke ili grickalice, dok u realnosti tako nešto ne postoji. Foodie smo svi, gladni poštovanja, reda, transparentnosti, a bogami i novca.

Korisno? 11
Iskustvo
23.04.2025
3 Preporučuje

Technical Service Representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata na ovom projektu korektna. Kolege korektne. Oprema zadovoljavajuća.

Zamerke

Bonusi ne postoje. Napredovanje (iznad L1) nije moguće. Nesposobnost da zadrže klijenta duži niz godina.

Korisno? 3
Intervju
02.04.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Nakon apliciranja na sajtu, pozvali su me veoma brzo, nakon nepunih sat vremena. Predstavili ukratko kompaniju. Zakazali smo intervju. Razgovor na intervjuu je trajao nekih pola sata, uključivao je više nas koji smo aplicirali za istu poziciju. Opet je predstavnik HR predstavio kompaniju. Mi smo sebe predstavlajli takođe. Mali deo intevjua je bio na engleskom jeziku. Rečeno nam je da ćemo dobiti povratnu informaciju nakon 2 nedelje, međutim niko se nije javio nakon tog perioda. Možda je bolje što me nisu pozvali s obzirom mnogobroje negativne komentare koje možete pročitati.

Pitanja sa intervjua

  • Zbog čega ste aplicirali za ovaj posao
Korisno? 6
Iskustvo
11.02.2025
3 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Kolege su super. Plata ne kasni. I nije jedna od onih robovlasnickih outsourcing firmi.

Zamerke

Menadzment varira od kampanje do kampanje. Rekte povisice.

Tehnologije

Atlassian Bamboo Jira Amazon Aurora Amazon S3
Korisno? 7
Iskustvo
03.02.2025
4 Preporučuje

Customer Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Prijatni ljudi, kolegijalnost na nivou.

Zamerke

Organizacija smena po potrebi špiceva. Nedostatak ljudi.

Korisno? 1

Odgovor kompanije

Hvala Vam što ste podelili svoje utiske! Drago nam je da ste prepoznali dobru atmosferu i timski duh – verujemo da su kolegijalnost i međusobna podrška ključni za uspešan rad. Kada je reč o organizaciji smena, trudimo se da pronađemo balans između operativnih potreba i fleksibilnosti za zaposlene. Svesni smo izazova u periodima povećanog obima posla i nastavljamo da radimo na unapređenju procesa kako bismo olakšali dinamiku rada i poboljšali iskustvo celog tima. Vaša povratna informacija nam je dragocena i cenimo što ste je podelili.
Korisno? 0
Iskustvo
17.01.2025
2 Ne preporučuje

Customer support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata stiže na vreme i bukvalno to je to.

Zamerke

Uff... Odakle početi. 1. Mikro menadžment na next level, kad treba da vam se zameri na radu tu kreću od senior agenata do qa do team lead a do lika koji nisi znao da uopšte postoji. Kad ti treba pomoć nikoga nema da ti pomogne ili budu samo u fazonu IDK. Najgore je što ti micromanadžuju šta smeš a šta ne smeš da kažeš, koje reči smeš a ne smeš da upotrebljavaš a niko međusobno ne može da se dogovori šta smeš a šta ne smeš pa onda ti nagađajj. 2. Plata je stvarno bedna za količinu rada, nonstop si za kompom imaš 2 pauze i njih koristiš za wc jer van pauza nemaš vremena da odeš u wc, ako nisi prisutan ispred kompa neko te odmah kontaktira da vidi zašto nisi toliko i toliko minuta tu. Za ovoliku količinu posla je naravno kriva kompanija zbog nedostatka radne snage. 3. Greške ti se ne opraštaju. Čak i kad nemaš pojma da nešto nisi smeo jer te niko nije obavestio ili si dezinformisan udaraju ti negativne poene, qa ti bukvalno skida poene za neke gluposti. Da ne pričam o korisnicima koji su konstantno nezadovoljan i konstantno vređanje i psovanje od strane istih. Sve u svemu izbegavate.

Korisno? 18
Iskustvo
14.01.2025
1 Ne preporučuje

Help desk

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovna plata

Zamerke

VELIKO RAZOCARENJE! Ne prihvatajte nikakve poslove preko mplusa vezane za NCR, jer necete dobiti nikakvu podrsku. Za vas nece postojati HR niti bilo kakva podrska, ne mozete ni za sta da im se obratite, rade kako im kazu, sta god da ih pitate, vrte vas u krug. Treba vam milion odobrenja i za 1 slobodan dan kamoli nesto drugo. Firma koja sluzi kako bi se NCR lakse otarasio radnika i kako nd bi preuzeo nikakvu odgovornost.

Korisno? 15

Odgovor kompanije

Hvala što ste podelili svoje iskustvo. Drago nam je što prepoznajete stabilnost u isplatama zarada, jer znamo koliko je to važno. Razumemo da određene situacije mogu delovati izazovno, posebno kada radimo u okviru jasno definisanih smernica i procesa koje postavlja klijent. Trudimo se da u tim okvirima omogućimo što bolju podršku zaposlenima i unapredimo komunikaciju. Vaše povratne informacije su nam dragocene, jer nam pomažu da gradimo kvalitetnije radno okruženje za sve.
Korisno? 0
Iskustvo
23.12.2024
1 Ne preporučuje

Predstavnik korisnickog servisa

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 7-10 godina

Pozitivno

Plata je svakog 10og u mesecu.

Zamerke

Za rad na srpskom jeziku,.plsta operatera je minimalac. Pritom vam ocenjuju pozive, kaznjavaju eventualne greske, godisnji odmor pisete godinu dana pre. Nema 13 te plate niti nekakvih bonusa.

Korisno? 44

Odgovor kompanije

Zahvaljujemo se na Vašem komentaru i na ukazanim zapažanjima. Naša kompanija se trudi da kontinuirano unapređuje sistem ocenjivanja rada, s ciljem da greške budu prepoznate kao prilike za učenje i profesionalni razvoj, a ne kao razlog za pritisak. Takođe, radimo na većoj fleksibilnosti u planiranju godišnjih odmora, kako bismo bolje izašli u susret potrebama zaposlenih. Fokusirani smo na uvođenje dodatnih benefita koji će doprineti zadovoljstvu zaposlenih. Vaše povratne informacije su nam dragocene u ovom procesu, jer nam pomažu da kontinuirano unapređujemo uslove rada.
Korisno? 0
Iskustvo
16.12.2024
5 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata uvek na vreme, kolege su dobre, tim leas uvek tu da pomogne i da ti izađe u susret.

Zamerke

Plata se čeka između 1. I 10. U mesecu i nikad nije istog dana. Osim toga korektala skroz.

Korisno? 3

Odgovor kompanije

Hvala Vam što ste podelili svoje zapažanje. Trudimo se da isplata bude približno istog datuma. Drago nam je što ste ostatak vašeg iskustva ocenili kao korektan i posvećeni smo daljem unapređenju uslova rada i zadovoljstva naših zaposlenih.
Korisno? 1