Stefan Milic , IT Recruitment Specialist

Postavi pitanje poslodavcu

Stefan Milic, IT Recruitment Specialist

Ubisoft

Ubisoft logo

Ubisoft

Ubisoft Belgrade je jedan od Ubisoft studija širom sveta koji se bavi razvojem AAA video igara. U ovom studiju trenutno radimo na razvoju kako PC, tako i konzolnih verzija tri velika naslova - Ghost Recon, Steep i Rainbow Six: Quarantine. Budući da naš tim sačinjavaju mladi, entuzijastični ljudi željni znanja, kontinuirano se trudimo da rastemo i povećavamo našu ekspertizu, sa ciljem da u Beograd dovedemo još zanimljivije projekte i mandate.

Kontakt

Balkanska 44, Beograd
alt
alt
alt
alt
alt

O nama

Mi smo Ubisoft Belgrade i naša priča počinje pre četiri godine, kada smo u novembru 2016. godine odlučili da dođemo u Srbiju i otvorimo naš prvi studio. To je u početku bila prava startup priča, nas 10-ak programera, strastvenih gejmera, u malom stanu u centru Beograda. Kako je vreme prolazilo, i kako je HQ sticao sve više poverenja u naše sposobnosti, tim se širio i mi smo se selili sa jedne lokacije na drugu, kako nam je bio potreban veći prostor. Sada je naš tim već dosta velik i broji oko 170 članova, među kojima su ne samo programeri, nego i level i UI artisti, game i level dizajneri i development testeri. Iz svih ovih razloga pronašli smo stalnu lokaciju, na kojoj ćemo moći da se zadržimo naredih par godina, rastemo dalje i radimo na sve zanimljivijim projektima. Sada nas možete naći u Balkanskoj 44, gde smo u okviru šestospratne zgrade u industrial fazonu stvorili sve što nam je potrebno. Tri velike terase na krovu za uživanje na suncu, game corner-e sa različitim konzolama, stonim fudbalom i tenisom, kao i privatnu teretanu koju koristimo kada nam je potrebno da se razmrdamo od sedenja za kompom.
 
Naš studio je je učestvovao u razvoju nekoliko objavljenih igara - Ghost Recon Wildlands, Ghost Recon Breakpoint, Steep, i The Crew 2. Trenutno radimo nekoliko velikih naslova - Riders Republic, Skull & Bones i Rainbow Six: Quarantine. U saradnji sa drugim studijima radimo na razvoju kako konzolnih, tako i PC verzije igre, kao i na portovanju nekoliko Ubisoftovih naslova na Stadia platformu. Stadia projekti našim engine i render programerima omogućavaju da među prvima u svetu rade na jednom od najnovijih cloud gaming servisa i upoznaju se sa novim tehnologijama koje se za ove svrhe koriste, kao i da blisko sarađuju sa Google-ovim inženjerima koji sa njihove strane rade na njegovom razvoju.Kada je Rainbow Six u pitanju, u ovom trenutku najviše doprinosimo sa art strane cele priče.
​Svaki od ovih projekata je jako velik, zbog čega na njihovom stvaranju radi između 200 i 500 članova produkcije iz najrazličitijih Ubisoft studija širom sveta, što nama daje priliku za svakodnevnu saradnju sa internacionalnim gejming ekspertima i širenje naše ekspertize.

Naravno, ovo je samo početak. Budući da naš tim sačinjavaju mladi, entuzijastični ljudi željni znanja, kontinirano se trudimo da rastao i povećavamo našu ekspertizu, sa ciljem da u Beograd dovedemo još zanimljivije projekte i mandate.

Zaista je kul svaki dan kretati na posao, znajući da ćemo dan provesti zajedno sa prijateljima stvarajući nešto što igraju milioni gejmera širom sveta, a naravno i mi sami. Po našem mišljenju to je upravo ono što nas razlikuje od drugih IT kompanija – velika strast prema onome na čemu radimo, i opuštena i prijateljska atmosfera u kojoj se zajednički trudimo da ostvarimo naš cilj. Ako vam se ovo čini kao nešto čega biste i vi želeli da budete deo, ping us, uvek smo raspoloženi za prihvatanje novih ljudi u naš tim.
 
Do tada GG everyone!

VRH  IT POSLODAVAC 2021 - 3. mesto

Tech stack

Beneficije

SVEŽE VOĆE SVAKE NEDELJE

PRIVATNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE

UBISOFT GOODIES

PRISTUP GEJMING KONZOLAMA

RAD NA INOVATIVNIM PROJEKTIMA I KORIŠĆENJE NOVIH TEHNOLOGIJA

PLAĆEN PREKOVREMENI RAD

DODATNI SLOBODNI DANI

KLIZNO RADNO VREME

LEŽERNO OBLAČENJE

TIM BILDINZI

POSLOVNA PUTOVANJA

Naši ljudi

Boško Šejnjanović

Boško Šejnjanović

Development Tester

Ubisoft kompaniji sam se pridružio u avgustu 2018. godine, na preporuku svog najboljeg druga. I sada posle skoro godinu dana rada mogu reći da mi je to jedna od najboljih stvari koja mi se desila u životu. Iako sam se kroz školovanje opredelio za n...

Prikaži više
Vladimir Nikić

Vladimir Nikić

Game Designer

U Ubisoft sam stigao pre godinu i 6 meseci i od tada radim kao Game Designer. Na početku sam bio vrlo nervozan jer je ovo bilo jedno sasvim novo iskustvo za mene, imajući posebno u vidu da je Ubisoft firma u kojoj radi više od 17 000 zaposlenih po c...

Prikaži više
Dejan Samac

Dejan Samac

Level Artist

Pre 10 meseci, kada sam počeo da radim u Ubisoft-u kao Level Artist, skeptici su mi rekli: “to je velika korporacija, lepše je raditi u manjim kolektivima”. Moram priznati da sam i ja mislio da ću naići na hladnu atmosferu, ali ubrzo sam promen...

Prikaži više

Poslovi

21.01.2022

Local IT Technician

Beograd

20.02.2022.

Beograd

16.01.2022.

Istekao

IT Insajder - iskustva o radu i sa intervjua

Podeli svoje iskustvo

Anonimno podeli svoje iskustvo o radu ili sa intervjua i pomozi drugim kandidatima koji se interesuju za kompaniju.

Iskustvo · 03.06.2021.
4

Programer

Preporučujem
Pozitivno

- Opustena radna atmosfera
- Teambuildings
- Zdravstveno osiguranje
- Rad na AAA projektima
- Napredak u karijeri
- Bonusi

Zamerke

- Dosta manje plate u odnosu na konkurente
- Ljudi na vrhu ne mare za zaposlene
- 4 parking mesta za 200 zaposlenih
- Vazne informacije se ne dele sa zaposlenima

Potvrđen korisnik
  • Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke
  • Trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen Više od dve godine
5

Ove informacije su mi korisne

Iskustvo · 22.09.2021.
3

Junior C++ programmer

Pozitivno

Ukoliko ste iole iskusan programer/ka (medior ili senior) i hoćete da se odmorite od konstantnog crunch-ovanja u zahtevnim startapima/korporacijama ovo je idealno mesto za to.

Radno vreme 8h bruto, nema previše pritiska generalno, ljudi koji rade su fenomalni, super je zezanje i druženje, uglavnom gejmeri (logično) i ljudi koje video igre zanimaju ili low level C++ programiranje endžina, grafika, DirectX/Vulkan API-i i slično.

Ukoliko ima crunch perioda (recimo kada ima neki major release igre ili milestone-a) tada je prekovremeno uredno plaćeno (za svaku pohvalu).

Ukoliko ste tek završili faks i treba vam prvi posao, Ubisoft će biti odlična odskočna daska za to. Naučićete osnovne koncepte scrum metodologije, kompanija radi po sprintovima, uredno se poštuje ta metodologija (za svaku pohvalu).

Rad na velikim projektima, sa velikim code base-om, dobro postavljene metodologije i organizacije sa te tačke gledišta (scrum, code review-i i slično).

Za svakog početnika dobro mesto da shvati kako treba da funkcionišu neke osnovne stvari i da ih ne preskoči.

Zamerke

Previše juniora u kompaniji, a premalo seniora. Čini mi se da u drugim Ubisoftovim studijima za intermediate programera (ako je došao/la kao novi zaposlen sa fakulteta) treba ~1 godinu dana više da dobije levelup nego prosečnom junioru u Srbiji.

Plate su vrhunske za juniore sa 0 dana radnog iskustva, ali juniori koji dođu kasnije imaju veće plate od juniora koji su došli ranije pa se dođe u situaciju da junior koji je tu godinu i po dana ima istu platu kao junior koji je tek zaposlen za 0 dana radnog iskustva. Opsezi plata su prilično ograničeni i nema prostora za pregovaranje.

Kada su u pitanju mediori/seniori, mislim da su plate ispod proseka (možda čak i medijane) industrije.

Nema previše prostora za učenje i napredak - morate sami da učite, kopate po code base-u i nema previše iskusnih ljudi u Srbiji koji mogu da vam pomognu, moraju da se cimaju stranci koji nisu baš najdostupniji i napredak ljudi bi mogao i morao da bude brži i bolji.

Projekti su uglavnom ostaci/crne ovce velikih projekata drugih studija.

Mislim da kompanija ne pravi strateške planove za narednih 10+ godina, nego veoma kratkoročne ciljeve i kratkoročno orijentisane (za do godinu, dve, tri), što je još jedan od razloga što puno ljudi napušta kompaniju.

Potvrđen korisnik
  • Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke
  • Nije trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen na neodređeni vremenski period više od jedne godine
6

Ove informacije su mi korisne

Iskustvo · .
Intervju · .
Intervju · .

Plate

Plate koje su uneli korisnici sajta

Prosečna neto plata

550

QA Specialist 1 plata

MIN
550
PROSEK
550
MEDIJANA
550
MAX
550

Prosečna neto plata

1413

Software Developer 4 plate

MIN
1100
PROSEK
1413
MEDIJANA
1350
MAX
1850

Prosečna neto plata

1275

Software Engineer 4 plate

MIN
1000
PROSEK
1275
MEDIJANA
1125
MAX
1850

Prosečna neto plata

2400

Technical Lead 1 plata

MIN
2400
PROSEK
2400
MEDIJANA
2400
MAX
2400

Prosečna neto plata

890

1 plata

MIN
890
PROSEK
890
MAX
890

APR