Stefan Milic , IT Recruitment Specialist

Postavi pitanje poslodavcu

Stefan Milic, IT Recruitment Specialist

Ubisoft

Ubisoft logo

Ubisoft

Ubisoft Belgrade je jedan od Ubisoft studija širom sveta koji se bavi razvojem AAA video igara. U ovom studiju trenutno radimo na razvoju kako PC, tako i konzolnih verzija tri velika naslova - Ghost Recon, Steep i Rainbow Six: Quarantine. Budući da naš tim sačinjavaju mladi, entuzijastični ljudi željni znanja, kontinuirano se trudimo da rastemo i povećavamo našu ekspertizu, sa ciljem da u Beograd dovedemo još zanimljivije projekte i mandate.

Kontakt

Balkanska 44, Beograd
alt
alt
alt
alt
alt

O nama

Mi smo Ubisoft Belgrade i naša priča počinje pre četiri godine, kada smo u novembru 2016. godine odlučili da dođemo u Srbiju i otvorimo naš prvi studio. To je u početku bila prava startup priča, nas 10-ak programera, strastvenih gejmera, u malom stanu u centru Beograda. Kako je vreme prolazilo, i kako je HQ sticao sve više poverenja u naše sposobnosti, tim se širio i mi smo se selili sa jedne lokacije na drugu, kako nam je bio potreban veći prostor. Sada je naš tim već dosta velik i broji oko 170 članova, među kojima su ne samo programeri, nego i level i UI artisti, game i level dizajneri i development testeri. Iz svih ovih razloga pronašli smo stalnu lokaciju, na kojoj ćemo moći da se zadržimo naredih par godina, rastemo dalje i radimo na sve zanimljivijim projektima. Sada nas možete naći u Balkanskoj 44, gde smo u okviru šestospratne zgrade u industrial fazonu stvorili sve što nam je potrebno. Tri velike terase na krovu za uživanje na suncu, game corner-e sa različitim konzolama, stonim fudbalom i tenisom, kao i privatnu teretanu koju koristimo kada nam je potrebno da se razmrdamo od sedenja za kompom.
 
Naš studio je je učestvovao u razvoju nekoliko objavljenih igara - Ghost Recon Wildlands, Ghost Recon Breakpoint, Steep, i The Crew 2. Trenutno radimo nekoliko velikih naslova - Riders Republic, Skull & Bones i Rainbow Six: Quarantine. U saradnji sa drugim studijima radimo na razvoju kako konzolnih, tako i PC verzije igre, kao i na portovanju nekoliko Ubisoftovih naslova na Stadia platformu. Stadia projekti našim engine i render programerima omogućavaju da među prvima u svetu rade na jednom od najnovijih cloud gaming servisa i upoznaju se sa novim tehnologijama koje se za ove svrhe koriste, kao i da blisko sarađuju sa Google-ovim inženjerima koji sa njihove strane rade na njegovom razvoju.Kada je Rainbow Six u pitanju, u ovom trenutku najviše doprinosimo sa art strane cele priče.
​Svaki od ovih projekata je jako velik, zbog čega na njihovom stvaranju radi između 200 i 500 članova produkcije iz najrazličitijih Ubisoft studija širom sveta, što nama daje priliku za svakodnevnu saradnju sa internacionalnim gejming ekspertima i širenje naše ekspertize.

Naravno, ovo je samo početak. Budući da naš tim sačinjavaju mladi, entuzijastični ljudi željni znanja, kontinirano se trudimo da rastao i povećavamo našu ekspertizu, sa ciljem da u Beograd dovedemo još zanimljivije projekte i mandate.

Zaista je kul svaki dan kretati na posao, znajući da ćemo dan provesti zajedno sa prijateljima stvarajući nešto što igraju milioni gejmera širom sveta, a naravno i mi sami. Po našem mišljenju to je upravo ono što nas razlikuje od drugih IT kompanija – velika strast prema onome na čemu radimo, i opuštena i prijateljska atmosfera u kojoj se zajednički trudimo da ostvarimo naš cilj. Ako vam se ovo čini kao nešto čega biste i vi želeli da budete deo, ping us, uvek smo raspoloženi za prihvatanje novih ljudi u naš tim.
 
Do tada GG everyone!

VRH  IT POSLODAVAC 2021 - 3. mesto

Tech stack

Beneficije

SVEŽE VOĆE SVAKE NEDELJE

PRIVATNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE

UBISOFT GOODIES

PRISTUP GEJMING KONZOLAMA

RAD NA INOVATIVNIM PROJEKTIMA I KORIŠĆENJE NOVIH TEHNOLOGIJA

PLAĆEN PREKOVREMENI RAD

DODATNI SLOBODNI DANI

KLIZNO RADNO VREME

LEŽERNO OBLAČENJE

TIM BILDINZI

POSLOVNA PUTOVANJA

Naši ljudi

Boško Šejnjanović

Boško Šejnjanović

Development Tester

Ubisoft kompaniji sam se pridružio u avgustu 2018. godine, na preporuku svog najboljeg druga. I sada posle skoro godinu dana rada mogu reći da mi je to jedna od najboljih stvari koja mi se desila u životu. Iako sam se kroz školovanje opredelio za neki drugi pravac, ljubav prema gaming industriji nikad nije prestajala. Dobio sam priliku da sarađujem sa ljudima širom Evrope i sveta zahvaljujući svojoj poziciji. Ekipa u kompaniji je mlada, željna učenja i dokazivanja, uvek tu kada vam treba pomoć ili sugestija. Biti deo jednog takvog tima za mene znači mnogo, i nadam se da ćemo jos dugo sarađivati i raditi. Dolaskom u Ubisoft nisam znao šta da očekujem, ni slutio nisam da cu tu steci nove prijatelje.

Prikaži više
Vladimir Nikić

Vladimir Nikić

Game Designer

U Ubisoft sam stigao pre godinu i 6 meseci i od tada radim kao Game Designer. Na početku sam bio vrlo nervozan jer je ovo bilo jedno sasvim novo iskustvo za mene, imajući posebno u vidu da je Ubisoft firma u kojoj radi više od 17 000 zaposlenih po celom svetu. No, vrlo brzo se ispostavilo da je raznolikost i broj ljudi u Ubisoftu zapravo jedna od najvećih prednosti ove kompanije, jer smo uvek u prilici da naučimo nešto novo ili podelimo znanje sa ljudima koji dele našu strast prema ovoj industriji širom planete. Ono što me je takođe prijatno iznenadilo je i činjenica da su pred nama uvek novi izazovi i zadaci koji nam daju šansu da usavršavamo svoje znanje kao i da radimo na raznim delovima projekta ili čak i na potpuno novim projektima. Ipak mnogi od tih izazova i zadataka bi bili nepremostivi da nije odlične atmosfere i tima u samom Beogradskom studiju, gde su ljudi uvek spremni da vas saslušaju i pomognu, kako biste uspeli da završite vaše zadatke na način koji će ispuniti i vaše lične ciljeve, ali i ciljeve samog projekta.

Prikaži više
Dejan Samac

Dejan Samac

Level Artist

Pre 10 meseci, kada sam počeo da radim u Ubisoft-u kao Level Artist, skeptici su mi rekli: “to je velika korporacija, lepše je raditi u manjim kolektivima”. Moram priznati da sam i ja mislio da ću naići na hladnu atmosferu, ali ubrzo sam promenio mišljenje. Upravo najveća snaga Ubisoft-a jesu međuljudski odnosi i stavljanje akcenta na pozitivna atmosfera. Kao rezultat toga su zadovoljni članovi tima i mnogo uspešnih projekata iza beogradskog studija. Moj tim i ja trenutno radimo na igri The Crew 2, dok se u studiju radilo još na igrama Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint i Wildlands i Steep. Velika prednost je svakodnevna komunikacija, saradnja i putovanje u inostrane studije širom sveta. Ubisoft je jedina kompanija u Srbiji gde možete skupiti ogromno iskustvo na polju pravljenja AAA igara, a da vam pritom svaki radni dan ne predstavlja obavezu već zadovoljstvo.

Prikaži više

Poslovi

22.10.2021

Gameplay Programmer

Beograd

21.11.2021.

11.10.2021

C++ Programmer

Beograd

10.11.2021.

11.10.2021

Lead Programmer

Beograd

10.11.2021.

09.08.2021

Lead Programmer

Beograd

08.09.2021.

Istekao

IT Insajder - iskustva o radu i sa intervjua

Potvrđen korisnik
  • Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke,
  • Nije trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen na neodređeni vremenski period više od jedne godine
3

Opšti utisak

Iskustvo
22.09.2021

Junior C++ programmer

Pozitivno

Ukoliko ste iole iskusan programer/ka (medior ili senior) i hoćete da se odmorite od konstantnog crunch-ovanja u zahtevnim startapima/korporacijama ovo je idealno mesto za to.

Radno vreme 8h bruto, nema previše pritiska generalno, ljudi koji rade su fenomalni, super je zezanje i druženje, uglavnom gejmeri (logično) i ljudi koje video igre zanimaju ili low level C++ programiranje endžina, grafika, DirectX/Vulkan API-i i slično.

Ukoliko ima crunch perioda (recimo kada ima neki major release igre ili milestone-a) tada je prekovremeno uredno plaćeno (za svaku pohvalu).

Ukoliko ste tek završili faks i treba vam prvi posao, Ubisoft će biti odlična odskočna daska za to. Naučićete osnovne koncepte scrum metodologije, kompanija radi po sprintovima, uredno se poštuje ta metodologija (za svaku pohvalu).

Rad na velikim projektima, sa velikim code base-om, dobro postavljene metodologije i organizacije sa te tačke gledišta (scrum, code review-i i slično).

Za svakog početnika dobro mesto da shvati kako treba da funkcionišu neke osnovne stvari i da ih ne preskoči.

Zamerke

Previše juniora u kompaniji, a premalo seniora. Čini mi se da u drugim Ubisoftovim studijima za intermediate programera (ako je došao/la kao novi zaposlen sa fakulteta) treba ~1 godinu dana više da dobije levelup nego prosečnom junioru u Srbiji.

Plate su vrhunske za juniore sa 0 dana radnog iskustva, ali juniori koji dođu kasnije imaju veće plate od juniora koji su došli ranije pa se dođe u situaciju da junior koji je tu godinu i po dana ima istu platu kao junior koji je tek zaposlen za 0 dana radnog iskustva. Opsezi plata su prilično ograničeni i nema prostora za pregovaranje.

Kada su u pitanju mediori/seniori, mislim da su plate ispod proseka (možda čak i medijane) industrije.

Nema previše prostora za učenje i napredak - morate sami da učite, kopate po code base-u i nema previše iskusnih ljudi u Srbiji koji mogu da vam pomognu, moraju da se cimaju stranci koji nisu baš najdostupniji i napredak ljudi bi mogao i morao da bude brži i bolji.

Projekti su uglavnom ostaci/crne ovce velikih projekata drugih studija.

Mislim da kompanija ne pravi strateške planove za narednih 10+ godina, nego veoma kratkoročne ciljeve i kratkoročno orijentisane (za do godinu, dve, tri), što je još jedan od razloga što puno ljudi napušta kompaniju.
2

Ove informaciju su mi korisne

Potvrđen korisnik
  • Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke,
  • Trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen na određeni vremenski period manje od jedne godine
4

Opšti utisak

Iskustvo
22.09.2021

Junior Programmer

Preporučujem

Pozitivno

Kolektiv je odlican, balans karijere i privatnog zivota, atmosfera u firmi je fenomenalna, odlicno radno mesto.

Zamerke

Projekti nisu nesto zanimljivi, napredovati ne mozes cesto, plate nize proseka su, tehnicki posao nije zanimljiv
0

Ove informaciju su mi korisne

Iskustvo
Intervju
Intervju

Plate

Prosečna neto plata

550

QA Specialist 1 plata

MIN
550
PROSEK
550
MEDIJANA
550
MAX
550

Prosečna neto plata

1413

Software Developer 4 plate

MIN
1100
PROSEK
1413
MEDIJANA
1350
MAX
1850

Prosečna neto plata

1275

Software Engineer 4 plate

MIN
1000
PROSEK
1275
MEDIJANA
1125
MAX
1850

Prosečna neto plata

2400

Technical Lead 1 plata

MIN
2400
PROSEK
2400
MEDIJANA
2400
MAX
2400

Prosečna neto plata

890

Level Dizajner 1 plata

MIN
890
PROSEK
890
MEDIJANA
MAX
890

APR