X
X
Komuniciraj sa kompanijom
Zorana Stracenski
Recruiter
X
Komuniciraj sa kompanijom
Zorana Stracenski
Recruiter
0
zoka.jpg

Upoznaj kompaniju

Ubisoft

Učitavam video galeriju

Ubisoft Belgrade je jedan od Ubisoft studija širom sveta koji se bavi razvojem AAA video igara. U ovom studiju trenutno radimo na razvoju kako PC, tako i konzolnih verzija tri velika naslova - Ghost Recon, Steep i Rainbow Six: Quarantine. Budući da naš tim sačinjavaju mladi, entuzijastični ljudi željni znanja, kontinuirano se trudimo da rastemo i povećavamo našu ekspertizu, sa ciljem da u Beograd dovedemo još zanimljivije projekte i mandate.


Balkanska 44, Beograd

O nama

Mi smo Ubisoft Belgrade i naša priča počinje pre nešto više od tri godine, kada smo u novembru 2016. godine odlučili da dođemo u Srbiju i otvorimo naš prvi studio. To je u početku bila prava startup priča, nas 10-ak programera, strastvenih gejmera, u malom stanu u centru Beograda. Kako je vreme prolazilo, i kako je HQ sticao sve više poverenja u naše sposobnosti, tim se širio i mi smo se selili sa jedne lokacije na drugu, kako nam je bio potreban veći prostor. Sada je naš tim već dosta velik i broji oko 150 članova, među kojima su ne samo programeri, nego i level i UI artisti, game i level dizajneri i development testeri. Iz svih ovih razloga pronašli smo stalnu lokaciju, na kojoj ćemo moći da se zadržimo naredih par godina, rastemo dalje i radimo na sve zanimljivijim projektima. Sada nas možete naći u Balkanskoj 44, gde smo u okviru šestospratne zgrade u industrial fazonu stvorili sve što nam je potrebno. Tri velike terase na krovu za uživanje na suncu, game corner-e sa različitim konzolama, stonim fudbalom i tenisom, kao i privatnu teretanu koju koristimo kada nam je potrebno da se razmrdamo od sedenja za kompom.

U ovom studiju, naš tim trenutno radi na nekoliko velikih naslova - Ghost Recon, Steep i Rainbow Six: Quarantine. Svaki od ovih projekata je jako velik, zbog čega na njihovom stvaranju radi između 200 i 500 članova produkcije iz najrazličitijih Ubisoft studija širom sveta, što nama daje priliku za svakodnevnu saradnju sa internacionalnim gejming ekspertima i širenje naše ekspertize. Na Ghost Recon-u i Steep-u u saradnji sa drugim studijima radimo na razvoju kako konozlnih, tako i PC verzije igre, dok smo na Steep-u postali čak i lead site za celokupnu PC adaptaciju! Kada je Rainbow Six u pitanju, u ovom trenutku najviše doprinosimo sa art strane cele priče.

Ono što je potpuno novo jeste da od pre par meseci radimo i portovanje naših igara na Stadia-u, cloud gaming servis koji je razvio Google. Ovi projekti našim engine i render programerima omogućavaju da među prvima u svetu rade na jednom od najnovijih cloud gaming servisa i upoznaju se sa novim tehnologijama koje se za ove svrhe koriste, kao i da blisko sarađuju sa Google-ovim inženjerima koji sa njihove strane rade na njegovom razvoju.

Naravno, ovo je samo početak. Budući da naš tim sačinjavaju mladi, entuzijastični ljudi željni znanja, kontinirano se trudimo da rastao i povećavamo našu ekspertizu, sa ciljem da u Beograd dovedemo još zanimljivije projekte i mandate.

Zaista je kul svaki dan kretati na posao, znajući da ćemo dan provesti zajedno sa prijateljima stvarajući nešto što igraju milioni gejmera širom sveta, a naravno i mi sami. Po našem mišljenju to je upravo ono što nas razlikuje od drugih IT kompanija – velika strast prema onome na čemu radimo, i opuštena i prijateljska atmosfera u kojoj se zajednički trudimo da ostvarimo naš cilj. Ako vam se ovo čini kao nešto čega biste i vi želeli da budete deo, ping us, uvek smo raspoloženi za prihvatanje novih ljudi u naš tim.

Do tada GG everyone!

Tech stack

C++ Jira

Beneficije

SVEŽE VOĆE SVAKE NEDELJE PRIVATNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE UBISOFT GOODIES PRISTUP GEJMING KONZOLAMA RAD NA INOVATIVNIM PROJEKTIMA I KORIŠĆENJE NOVIH TEHNOLOGIJA PLAĆEN PREKOVREMENI RAD DODATNI SLOBODNI DANI KLIZNO RADNO VREME LEŽERNO OBLAČENJE TIM BILDINZI POSLOVNA PUTOVANJA

Naši ljudi

bosko.png

Boško Šejnjanović

Development Tester

Ubisoft kompaniji sam se pridružio u avgustu 2018. godine, na preporuku svog najboljeg druga. I sada posle skoro godinu dana rada mogu reći da mi je to jedna od najboljih stvari koja mi se desila u životu. Iako sam se kroz školovanje opredelio za neki drugi pravac, ljubav prema gaming industriji nikad nije prestajala. Dobio sam priliku da sarađujem sa ljudima širom Evrope i sveta zahvaljujući svojoj poziciji. Ekipa u kompaniji je mlada, željna učenja i dokazivanja, uvek tu kada vam treba pomoć ili sugestija. Biti deo jednog takvog tima za mene znači mnogo, i nadam se da ćemo jos dugo sarađivati i raditi. Dolaskom u Ubisoft nisam znao šta da očekujem, ni slutio nisam da cu tu steci nove prijatelje.
vladimir.png

Vladimir Nikić

Game Designer

U Ubisoft sam stigao pre godinu i 6 meseci i od tada radim kao Game Designer. Na početku sam bio vrlo nervozan jer je ovo bilo jedno sasvim novo iskustvo za mene, imajući posebno u vidu da je Ubisoft firma u kojoj radi više od 17 000 zaposlenih po celom svetu. No, vrlo brzo se ispostavilo da je raznolikost i broj ljudi u Ubisoftu zapravo jedna od najvećih prednosti ove kompanije, jer smo uvek u prilici da naučimo nešto novo ili podelimo znanje sa ljudima koji dele našu strast prema ovoj industriji širom planete. Ono što me je takođe prijatno iznenadilo je i činjenica da su pred nama uvek novi izazovi i zadaci koji nam daju šansu da usavršavamo svoje znanje kao i da radimo na raznim delovima projekta ili čak i na potpuno novim projektima. Ipak mnogi od tih izazova i zadataka bi bili nepremostivi da nije odlične atmosfere i tima u samom Beogradskom studiju, gde su ljudi uvek spremni da vas saslušaju i pomognu, kako biste uspeli da završite vaše zadatke na način koji će ispuniti i vaše lične ciljeve, ali i ciljeve samog projekta.
dejan.png

Dejan Samac

Level Artist

Pre 10 meseci, kada sam počeo da radim u Ubisoft-u kao Level Artist, skeptici su mi rekli: “to je velika korporacija, lepše je raditi u manjim kolektivima”. Moram priznati da sam i ja mislio da ću naići na hladnu atmosferu, ali ubrzo sam promenio mišljenje. Upravo najveća snaga Ubisoft-a jesu međuljudski odnosi i stavljanje akcenta na pozitivna atmosfera. Kao rezultat toga su zadovoljni članovi tima i mnogo uspešnih projekata iza beogradskog studija. Moj tim i ja trenutno radimo na igri The Crew 2, dok se u studiju radilo još na igrama Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint i Wildlands i Steep. Velika prednost je svakodnevna komunikacija, saradnja i putovanje u inostrane studije širom sveta. Ubisoft je jedina kompanija u Srbiji gde možete skupiti ogromno iskustvo na polju pravljenja AAA igara, a da vam pritom svaki radni dan ne predstavlja obavezu već zadovoljstvo.

Iz našeg pera

Da li si gejmer sa znanjem C++?

Da li si gejmer sa znanjem C++?

Ako je odgovor DA, nastavi da čitaš a mi ćemo prestati da koristimo caps lock jer smo sada privukli tvoju pažnju! (više)

Intervju sa Ubisoft Belgrade timom – NO2 - Project Management tim

Intervju sa Ubisoft Belgrade timom – NO2 - Project Management tim

Pričali smo sa našim kolegom, Mišom Ignjatovim, koji je u toku svoje dve godine u Ubisoft Beograd studiju radio kao Associate Producer na nekoliko Ubisoft projekata, a trenutno vodi tim koji učestvuje u razvoju Rainbow Six: Quarantine-a, nove igre koju sada razvijamo. (više)

Intervju sa Ubisoft Belgrade timom – NO1 - Programming tim

Intervju sa Ubisoft Belgrade timom – NO1 - Programming tim

Pričali smo sa našim kolegom, Nikolom Stokićem, koji danas radi kao Lead Programmer na Ghost Recon Breakpoint projektu, a koji se pridružio našem timu na skoro samom početku Ubisoft Beograd priče, pre oko 3 godine. (više)

IT Insajder

Utisci zaposlenih o radu u IT sektoru kompanije Ubisoft

Programer

potvrđen LinkedIn profil

  • Trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen na neodređeni vremenski period više od dve godine
  • Opšti utisak o kompaniji:

Pozitivni utisci o kompaniji
Nije outsourcing. Jako posvećena i pozitivna ekipa ljudi, velikom većinom mladih (do 25 godina), što atmosferu na poslu čini živom i veselom. Zanimljivi i veliki projekti za svakoga ko se interesuje za video igre. Bliska saradnja sa ostalim Ubisoft studijima sa 20+ godina iskustva i povremena putovanja u njih. Kancelarija u centru grada. Prekovremeni rad redak i plaćen. Stabilan posao na duge staze. Benefiti standardni (privatno zdravstveno, voće, teretana u kancelariji). Izražen kolektivni duh.
Zamerke kompaniji
Plate su manje nego u webdev firmama. Parking situacija u centru grada nije sjajna.
preporučujem
utisak postavljen: 14.05.2019.

Project Coordinator

potvrđen LinkedIn profil

  • Trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen na određeni vremenski period manje od jedne godine
  • Opšti utisak o kompaniji:

Pozitivni utisci o kompaniji
Odnos u timu je fantastičan, svi su jako posvećeni i veoma odgovorni. Projekti su jako zanimljivi i izazovni.

Dobijaš redovni feedback od menadžera i imaš osećaj da je tvoj rad ispraćen.

Prostor i infrastruktura su sjajni za rad.
Zamerke kompaniji
Trenutno nemam zamerke.
preporučujem
utisak postavljen: 08.04.2019.

GameDev Internship

Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Online
prihvatio/la ponudu
pozitivno iskustvo
Ceo proces je trajao 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Za samu praksu je bilo tri kruga selekcije, svaki je eliminacioni. Prvi je C++ test, sačinjen većinom od pitalica sa ograničenim vremenom za odgovaranje (taman toliko da ako znate možete da razmislite i potvrdite tačan odgovor) i dva-tri zadatka. Pitanja su na nivou fakultetskog znanja, osnovni algoritmi i strukture podataka kao i neke specifične osobine C++-a. Drugi krug je kratak telefonski intervju sa HR-om koji uključuje i deo na engleskom čisto radi provere koliko njime vladate. Treći krug je duži HR i tehnički intervju u jednom. HR pitanja su standardna, ako imate nekog iskustva u timskom radu do sada dosta će se fokusirati na to, a tehnički intervju je zapravo detaljan prolazak kroz skoro sva pitanja sa testa i analiziranje vaših odgovora. Intervjuer ostavlja prostora da izrazite svoj način razmišljanja i čak i da ispravite neke netačne odgovore u toku samog odgovaranja na pitanja, moguće je i dalje skretanje sa samih pitanja sa testa ako intervjuer vidi da imate više znanja i da može da proširi priču u nekom pravcu, trudi se da izvuče maksimum iz vas. Atmosfera na samom intervjuu je veoma opuštena, daje vam se dovoljno vremena da kažete sve što mislite da je bitno i u vezi vas i u vezi nekih tehnickih stvari, čak i da ubacite neko iskustvo ili znanje koje nije spomenuto direktno u intervjuu. Nakon trećeg kruga mi je ponuđeno da radim praktični test za juniorsku poziciju, sam test je zapravo rad na projektu/igrici za koji dobijete kostur/osnovu, spisak stvari koje trebate da implementirate i 48h da sve to završite i pošaljete nazad. Test je zanimljiv ali i zahtevan, imate tačno dovoljno vremena da završite sve što je traženo od vas. Posle svakog kruga stižu povratne informacije veoma brzo, u roku od par dana, sama komunikacija je veoma prijatna i srdačna.

utisak sa intervjua postavljen: 30.09.2020.

Gamedev Internship

Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Online
prihvatio/la ponudu
pozitivno iskustvo
Kako je izgledao proces
Prvo se radi online test koji traje nekih sat vremena, gde se najvise preveravaju specificnosti C++ -a, uz nekoliko lakih-srednjih algoritamskih zadataka. Nakon toga sledi HR phone screening, koji traje nekih 15ak minuta, gde se prica malo o motivaciji kandidata, kao i kako izgleda posao na koji se prijavljujete (u ovom slucaju praksa). Vecinski na srpskom, sem jednog kratkog pitanja na engleskom. Kako je meni ovo bio prvi proces selekcije ikada, koleginica iz HR-a se maksimalno potrudila da eliminise bilo kakvu tremu koju sam osecao, razgovor je poprilicno lezerne prirode. Zatim ide tehnicki intervju koji se odvijao preko MS Teams-a (sve ovo se dogadjalo za vreme pandemije COVID-19, i vecina ljudi je radila od kuce) gde zajedno sa HR-om i Team Lead-om prolazite kroz ranija iskustva/projekte, a onda sa TL-om pricate o samom testu koji ste radili, gde malo dublje prolazite, opet, kroz specificnosti C++ -a. Trude se da se maksimalno znanja izvuce iz kandidata, ne pokusavaju da pronadju ono sto ne znate... Kolega koji je sprovodio tehnicki intervju se takodje maksimalno trudio da se suzbije bilo kakva trema, tako da nakon mozda prvih 2-3 minuta imate osecaj kao da pricate sa prijateljem/kolegom, a ne sa "sprovodiocem intervjua", spomenu se i neke neobavezne teme oko gamedeva, ili generalno vesti iz tech industrije. :) Nakon tehnickog dela intervjua, napokon sledi poslednji korak, a to je jos jedan HR intervju, gde se malo dublje prolazi kroz ranija iskustva na projektima/sa timovima. Otprilike da se vidi da li ste dobar culture-fit. Sve u svemu, izuzetno prijatno iskustvo, sem mozda malo duzeg perioda cekanja izmedju prvog HR intervjua i tehnickog intervjua. :)

utisak sa intervjua postavljen: 28.09.2020.

C++ Game Dev Internship

Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Online
bez ponude za posao
pozitivno iskustvo
Ceo proces je trajao 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Jako prijatno iskustvo. Prvo se radi kratak test od desetak pitanja, neki su tipa kratkih pitalica u vezi sa samim jezikom, neki vezani za tumačenje koda, odnosno njegove ispravnosti ili šta radi, a neki su i klasični programerski zadaci, odnosno da se napiše kod koji rešava dati problem. Drugi deo je kratak intervju, nekih desetak minuta, uopštena priča, kako bi se praktikant uklopio u okruženje, neka njegova iskustva vezana za programiranje i slično. Deo je na srpskom, deo na engleskom tog intervjua. Treći i poslednji deo je HR + Tech intervju, gde se sa HR-om priča o uopštenim stvarima, otprilike slične sadržine kao i u prethodnom intervjuu, dok se u Tech delu priča sa jednim od diveloper regrutera, sa kojim se prolazi kroz već rađeni test i malo se dublje zalazi u tematiku samog pitanja iz testa.

utisak sa intervjua postavljen: 18.09.2020.
*Utisci zaposlenih predstavljaju subjektivno mišljenje njihovih autora i ne odražavaju mišljenje sajta HelloWorld.rs i njegovog tima.
Pročitaj arhivirane recenzije

Plate


QA Specialist

1 plata
550 EUR / mesečno
550 550

Technical Lead

1 plata
2400 EUR / mesečno
2400 2400

APR

Copyright © 2020 :: Sva Prava Zadržana :: HelloWorld.rs. ::
Made with in Subotica.
X
Engine Programmer Position at Ubisoft Belgrade
Uspešno
Neuspešno urađena operacija