O kompaniji
58
Iskustva
28
Plate
Poslovi
Yettel d.o.o. Beograd logo

Yettel d.o.o. Beograd

3.5

Iskustva

3.5 76%

Menadžment kompanije

3.3

Beneficije

3.5

Balans karijera-privatni život

3.7

Timska atmosfera

4.1

Zadovoljstvo projektima

3.4

Mogućnost napredovanja

3.1
Iskustvo
28.07.2023
4

Hipernet savetnik

Prethodno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Timski duh u firmi je zaista bio izvanredan. Kolege su uvek bili spremni da priteknu u pomoć i dele svoje znanje

Zamerke

Ponekad se suočavanje s kompleksnim tehničkim pitanjima moglo pokazati kao izazovno, posebno ako nismo imali dovoljno znanja ili pristup odgovarajućim resursima.

Korisno? 2
Intervju
29.06.2023
Pozitivno iskustvo

Product Manager

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 7 nedelja

Kako je izgledao proces

4 kruga. Prvo intervju sa HRom i hiring menadžerom, zatim zadatak koji se radi par dana i prezentuje se pred hiring menadžerom i timom u kom je pozicija. Nakon toga sledi provera referenci koje ste ostavili iz prethodnih kompanija u kojima ste radili i to je poslednji krug. Meni je dodatni krug bilo upoznavanje sa timom jer su mi dva kruga intervjua bili onlajn.

Pitanja sa intervjua

  • Zašto sam izabrao baš proizvod koji predlažem za tržište?
  • Kako sam došao do projekcije broja korisnika?
Korisno? 2
Iskustvo
29.06.2023
4 Preporučuje

Junior ICT Product Manager

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Timska atmosfera je odlična, balans između privatnog života i posla je takođe dobar kao i fleksibilnost (zavisno od tima). Radi se na vrlo relevantnim proizvodima u ICT domenu, u skladu sa zahtevima i potrebama srprskog tržišta. Rad u ovakvoj kompaniji zaista otvara vrata za saradnju sa vrhunskim firmama prilikom plasiranja određenih proizvoda na tržište. Deluje da se planski radi na rastu i razvoju ljudi.

Zamerke

Plate deluju ispod tržišnih nivoa. Projekti se vrlo često pomeraju i odlažu zbog kompleksnosti i količine zaposlenih koji su uključeni. Kompleksne i “teške” procedure koje sa jedne strane štite a sa druge strane sve jako usporavaju.

Korisno? 1
Iskustvo
09.06.2023
Potvrđen Linkedin identitet
5

Digital platforms software developer

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Jako dobar tim. Fleksibilno radno vreme. Promocija inkluzije osoba sa invaliditetom. Opuštena atmosfera. Redovna plata. Opuštena radna atmosfera i svako zna svoj posao. Svi su spremni da pomognu. Ja kao novi kolega sam imao svog buddy.

Zamerke

Nemam zamerki

Tehnologije

PHP MySQL Java
Korisno? 0
Iskustvo
08.06.2023
5 Preporučuje

Agent kontakt centra

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Jako dobar kolektiv i menadzeri. Uvek tu za savet i smernice ka unapredjenju, kao i za pohvale. Jedna pre svega ozbiljna firma koja vodi racuna o svojim korisnicima, kao i zaposlenima.

Zamerke

Nemam zamerki

Korisno? 6
Intervju
08.06.2023
Pozitivno iskustvo

Agent kontakt centra

Prihvatio/la ponudu

Online intervju

Kako je izgledao proces

Nakon slanja CV-ja, posli su mi da popunim kratak test. Nakon par nedelja, zakazali su mi prvi razgovor online. Atmosfera je bila opustena. Nakon toga, imala sam jos jedan online razgovor.
Korisno? 2
Iskustvo
05.06.2023
3 Ne preporučuje

Project Manager

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Postoji ogroman broj profesionalaca od kojih može mnogo da se nauči. Odlično je mesto za kaljenje jer postoji pritisak, postoje razni faktori koje treba prevazići. S te strane mogu da preporučim. Balans poslovnog i privatnog života je uvek bio savršen.

Zamerke

Mnogo toga se svodi na to koga poznaješ, ko ti je kum, s kim piješ kafu i sl. Meni je taj nivo politike previše, tako da opšti utisak ide na stranu da ne bih preporučio.

Korisno? 7
Intervju
30.05.2023
Pozitivno iskustvo

kontakt centar

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Posle.poslatog CV, i online forme testova. Javili su se posle 2 nedelje, da zakazu intervju. Sam intervju je bio prijatan.
Korisno? 4
Iskustvo
29.05.2023
1 Ne preporučuje

agent kontakt centra

Trenutno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

2x regres

Zamerke

Lose rukovodjenje hipernet sektora, tim lideri koji su bez iskustva i znanja u radu sto svojih zaduzenja sto sektora u kom su tim lideri. Konstatno slihtanje par kolega, i njihovo proguravanje za napredak. Losa obuka, gde ti kao nov u tom svetu jedva stignes da se pohvatas. Kopanija se nije ni potrudila da obezbedi servise za postizanje kpi, a to je normalan rad aplikacije i box uredjaja. Pretnje otkazom, jer tim lider ne ume drukcije da razgovara. Odmor uzimas kad tim lideru i firmi odgovara, feedback i timski sastanci sluze za sprdanje, a ne za konkretne stvari. Mozda je u ostalim sektorima super, ali u televiziji i internetu je rasulo. Spolja gladac iznutra jadac, to je pravi opis.

Korisno? 21
Iskustvo
04.05.2023
1

Customer support representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Regres 2 puta godisnje

Zamerke

Svakodnevni pritisci na zaposlene, losa organizacija, sve se radi stihijski, morate da radite za praznike, godisnji odmor ne moze da se koristi kada vi zelite i kada vam treba negi kada lider kaze da moze, pretnje otkazom, svakog dana vam pokazuju da ste potrosna roba i lako zamenjivi, obuka je losa, cesto dolaze novi ljudi jer stariji odlaze zbog stresa, niska plata u odnosu na obim posla.

Korisno? 20