
Yettel d.o.o. Beograd
Iskustva
Costumer suport
Pozitivno
Mogućnost dobre zarade, dva slobodna dana u nedelji, regres
Zamerke
Rad u kontakt centru se konstantno otežava, podižu se targeti u svakom pozivu mora da se iznosi ponuda, donose se procedure koje konstantno ljute korisnike, u koliko se par meseci ne stigne target otkaz. Ima mnogo kpi-jeva koje treba ispratiti gotovo je nemoguće da sve bude u targetu, dnevni bude po 80 poziva, osećate se kao da ste na dnu lestvice i konstantno se taj položaj pogoršava.
Software Engineer
Pozitivno
Generalno, solidan utisak obzirom da sam trenutno medior. Prijatna radna atmosfera i često odlična komunikacija sa većinom kolegama. Postoji mogućnost za napredovanje i na tapetu vam je često jako veliki broj projekata. Prilika da upoznate ljude iz viših sfera.
Zamerke
Sasvim prosečna plata, ponekad jako neostvarivi ciljevi menadžmenta koji ume i da vam dodeli projekat koji nije skladan vama, zapošljavanje nestručnog kadra jer već sam imao prilike iskusiti znanje novopridošli juniora ali i mediora i jako sam razočaran.
Tehnologije
CRM Software Developer – Intern
Prihvatio/la ponudu
Kako je izgledao proces
Junior Software Engineer
Pozitivno
Fleksibilno radno vreme, privatno zdravstveno osiguranje, profesionalan tim
Zamerke
Ograničeno napredovanje, nedovoljno ulaganje u dugoročni razvoj
Tehnologije
Front end
Pozitivno
Zadovoljna sam nacinom na koji se napreduje u kompaniji.
Zamerke
Manjak slobodnog vremena i slobodnih aktivnosti
Tehnologije
Agent kontakt centra
Pozitivno
Ekstra bonusi, rad od kuce
Zamerke
U opisu posla ne pise sta ce sve biti potrebno raditi, mnogobse radi pa fiksna plata bude zaista mala u odnosu na posao koji se radi
(Uroš Ž.)
Customer Support
Pozitivno
Godinu dana sam radio u Yettelu i većina utisaka mi je upravo pozitivna: Kolege su odlicne, radno okruženje je prijatno. Sam menadžment (pod ovim mislim na lidere inbound timova) su korektni i trude se da ti pomognu da napreduješ ili da dostigneš maksimum na svojoj poziciji. Za delove posla koji ti ne idu ti pružaju dodatne obuke (u okviru radnog vremena). Plata je solidna (pogotovo za remote) i bonusi koje dobijate od prodaje umeju da budu u visini same plate.
Zamerke
Jedina zamerka koju imam je forsiranje same prodaje (zbog koje mi sam ugovor nije produžen na neodredjeno, nakon godinu dana). Ukoliko se od početka ne navikneš da na kraju SVAKOG poziva ponudiš prodaju, ne možeš očekivati da će ti se ugovor produžiti.
Tehnologije
IT Administrator
Pozitivno
Prijatna ekipa, svi voljni da pomognu. Dodatni benefiti su jako dobri, ali praktikatni imaju samo neke od njih. Nije preopterecujuce, odlicna prilika za praktikante da nauce nesto uporedo sa studijama.
Zamerke
Malo prostora za napredak u pojedinim sektorima, menadzment u mom sektoru se nije zalagao za moje dalje angazovanje pored velikog broja preporuka i velikih unapredjenja na sisteme. Plata vrlo niska za poziciju koja zahteva studenta sa "IT" fakulteta.
Tehnologije
IT Technician
Pozitivno
Prijatna radna atmosfera. Odlični uslovi za napredovanje zaposlenih.
Zamerke
Rad vikendom
Tehnologije
Agent telefonske prodaje
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje