Yettel d.o.o. Beograd
Iskustva
Hipernet savetnik
Pozitivno
Timski duh u firmi je zaista bio izvanredan. Kolege su uvek bili spremni da priteknu u pomoć i dele svoje znanje
Zamerke
Ponekad se suočavanje s kompleksnim tehničkim pitanjima moglo pokazati kao izazovno, posebno ako nismo imali dovoljno znanja ili pristup odgovarajućim resursima.
Product Manager
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 7 nedelja
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Zašto sam izabrao baš proizvod koji predlažem za tržište?
- Kako sam došao do projekcije broja korisnika?
Junior ICT Product Manager
Pozitivno
Timska atmosfera je odlična, balans između privatnog života i posla je takođe dobar kao i fleksibilnost (zavisno od tima). Radi se na vrlo relevantnim proizvodima u ICT domenu, u skladu sa zahtevima i potrebama srprskog tržišta. Rad u ovakvoj kompaniji zaista otvara vrata za saradnju sa vrhunskim firmama prilikom plasiranja određenih proizvoda na tržište. Deluje da se planski radi na rastu i razvoju ljudi.
Zamerke
Plate deluju ispod tržišnih nivoa. Projekti se vrlo često pomeraju i odlažu zbog kompleksnosti i količine zaposlenih koji su uključeni. Kompleksne i “teške” procedure koje sa jedne strane štite a sa druge strane sve jako usporavaju.
Digital platforms software developer
Pozitivno
Jako dobar tim. Fleksibilno radno vreme. Promocija inkluzije osoba sa invaliditetom. Opuštena atmosfera. Redovna plata. Opuštena radna atmosfera i svako zna svoj posao. Svi su spremni da pomognu. Ja kao novi kolega sam imao svog buddy.
Zamerke
Nemam zamerki
Tehnologije
Agent kontakt centra
Pozitivno
Jako dobar kolektiv i menadzeri. Uvek tu za savet i smernice ka unapredjenju, kao i za pohvale. Jedna pre svega ozbiljna firma koja vodi racuna o svojim korisnicima, kao i zaposlenima.
Zamerke
Nemam zamerki
Agent kontakt centra
Prihvatio/la ponudu
Online intervju
Kako je izgledao proces
Project Manager
Pozitivno
Postoji ogroman broj profesionalaca od kojih može mnogo da se nauči. Odlično je mesto za kaljenje jer postoji pritisak, postoje razni faktori koje treba prevazići. S te strane mogu da preporučim. Balans poslovnog i privatnog života je uvek bio savršen.
Zamerke
Mnogo toga se svodi na to koga poznaješ, ko ti je kum, s kim piješ kafu i sl. Meni je taj nivo politike previše, tako da opšti utisak ide na stranu da ne bih preporučio.
kontakt centar
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
agent kontakt centra
Pozitivno
2x regres
Zamerke
Lose rukovodjenje hipernet sektora, tim lideri koji su bez iskustva i znanja u radu sto svojih zaduzenja sto sektora u kom su tim lideri. Konstatno slihtanje par kolega, i njihovo proguravanje za napredak. Losa obuka, gde ti kao nov u tom svetu jedva stignes da se pohvatas. Kopanija se nije ni potrudila da obezbedi servise za postizanje kpi, a to je normalan rad aplikacije i box uredjaja. Pretnje otkazom, jer tim lider ne ume drukcije da razgovara. Odmor uzimas kad tim lideru i firmi odgovara, feedback i timski sastanci sluze za sprdanje, a ne za konkretne stvari. Mozda je u ostalim sektorima super, ali u televiziji i internetu je rasulo. Spolja gladac iznutra jadac, to je pravi opis.
Customer support representative
Pozitivno
Regres 2 puta godisnje
Zamerke
Svakodnevni pritisci na zaposlene, losa organizacija, sve se radi stihijski, morate da radite za praznike, godisnji odmor ne moze da se koristi kada vi zelite i kada vam treba negi kada lider kaze da moze, pretnje otkazom, svakog dana vam pokazuju da ste potrosna roba i lako zamenjivi, obuka je losa, cesto dolaze novi ljudi jer stariji odlaze zbog stresa, niska plata u odnosu na obim posla.