
Task Us
Iskustva
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Support
Pozitivno
Pretpostavljam da nije isto na svim projektima,na mom je skroz OK. OK ljudi, ok menagment. Izlaze u susret za sve sto mogu.
Zamerke
Plata bi mogla biti malo bolja.
Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Support
Pozitivno
Dobre kolege.
Zamerke
Nerealna ocekivanja. Gube dosta klijenata i radnike gledaju u brojkama.
Support
Pozitivno
Jedna od boljih kompanija koje se bave outsorceingom, radi se iskljucivo remote, opremu dobijete na kucnu adresu, plata je redovna. Sto se samog posla tice meni je ok, ali to sve zavisi od projekta i tima u kojem si.
Zamerke
Plate bi mogle da budu bolje
IT Help Desk / Support
Pozitivno
/
Zamerke
Plata, mendzment, neorganizovanost itd
Customer Support
Pozitivno
Nema ih.
Zamerke
Nepotizam, favoritizam, mobing, neprofesionalizam u svakom pogledu, jako loš menadžment, inkompetentan HR koji nema nijedan konkretan odgovor na vaše postavljeno pitanje. Uopšteno govoreći, struktura ove kompanije vam je poput Meksičkog kartela gde vladaju porodične veze dok obični radnici trpe njihov bes i nezadovoljstvo.