
TTTech Auto
TTTech Auto CEE nastala je na temeljima saradnje kompanija RT-RK i TTTech, koja je počela 2012. godine zajedničkim radom na razvoju softvera u automobilskoj industriji. Danas brojimo više od 500 zaposlenih, sa centrima u Novom Sadu, Beogradu (Srbija), Osijeku (Hrvatska) i Banja Luci (Bosna i Hercegovina).
Kontakt

O nama
The cars of the past were guided by human hands – the cars of the future will be driven by human ideas.
Autonomna vožnja nije tako nova ideja, kako ljudi često misle. Od svojih početaka, pre više od 95 godina, mnogi vizionari su se njome bavili, smenjivale su se mnogo generacije ideja i tehnologija, koje su krčile put do mesta gde smo danas. U kom god delu sveta da su vizionari, tehnologija koju zajedno grade će uskoro biti u primeni. U težnji ka potpunoj automatizaciji, mi iz TTTech Auto smo se upustili u rešavanje najtežeg izazova autonomne vožnje - bezbednosti. Naša pouzdana bezbednosna platforma je već ugrađena u više od milion vozila. Ako radite sa nama, onda i vi postajete deo ove priče. U kompaniji TTTech Auto, možete staviti na test svoje ideje i snalažljivost rešavanjem ovog multi-domenskog izazova automobilske industrije. U našim pionirskim timovima ohrabrujemo jedni druge da se svaki dan ističemo u našim jedinstvenim i vrhunskim projektima, da stvaramo visokotehnološke proizvode koji zaista pokreću promene. Ali takođe podržavamo jedni druge pri svakoj promeni brzine. Uverićete se da su projekti #mindgrowing.
TTTech Auto CEE je regionalni ekspert u oblasti inženjerstva i razvoja bezbedonosno kiritičnog softvera u automobilskoj industriji. Kao deo TTTech Auto kompanije učestvujemo u globalnim operacijama kroz razvoj proizvoda i podršku klijentima širom sveta.
Naši timovi razvijaju softver za ADAS (Advance driver-assistance systems) i AD (Autonomous driving). Sistemi koje razvijamo su visokog nivoa autonomije (nivoi 3, 4, 5) i softver namenjen za ove svrhe mora biti izuzetno pouzdan, tj. bez grešaka. Prilikom kritičnih operacija upravljanja, ubrzanja, kočenja i sl., kvarovi nisu dozvoljeni jer mogu direktno ugroziti bezbednost putnika.
S obzirom da je ovo softver u realnom vremenu koji zahteva pravovremenu razmenu informacija prema unapred definisanim prioritetima, bavimo se i razvojem softverskih komponenti koje obezbeđuju brzu i pouzdanu komunikaciju. Važan aspekt našeg razvoja su specifični mehanizmi podrške u slučaju kvara delova hardver sistema, koji obezbeđuju da sistem ostane u funkciji (nastavi vožnju ili bezbedno zaustavi vozilo).
Tech stack
Beneficije
Timski rad
Kolegijalnost i prijateljski međuljudski odnosi su ono što nas karakteriše. Za postizanje dodatnog jačanja timova tu su: timbilding događaji, korporativne proslave, sportske i kulturne aktivnosti, Fun room
Program stručnog usavršavanja i razvoja
Gradimo kompetentne zaposlene kroz veliki broj tehničkih i softskil obuka, obezbeđivanje licenci za e-learning platforme, profesionalnu biblioteku, kurseve engleskog jezika
Sveobuhvatan on-bording program
Svaki početak je težak, ali ga olakšavamo jasnim planom uključivanja u tim i podrškom kolega, a tu je i simbolični poklon dobrodošlice.
Fleksibilni uslovi rad
Trudimo se da uslovi budu prilagodljivi kako bismo održali kvalitetan nivo rada. Zato su tu fleksibilno radno vreme i omogućen rad od kuće.
Negujemo porodične vrednosti
Omogućavamo benefite koji uključuju i članove porodice zaposlenih: novčani bonus i pokloni za novorođenčad, porodični dan, novogodišnji program za decu zaposlenih i dodatni dani godišnjeg odmora za lojalne zaposlene.
Briga o zdravlju zaposlenih
Omogućeno je privatno zdravstveno osiguranje i godišnji sistematski pregled
Popusti
Na različite lokalne usluge
Kulturna raznolikost
2.300 ljudi iz 60 zemalja, koji govore 100 različitih jezika.
Galerija










Naši ljudi

Ivana Tešević
Software developer
“Ovo nije oblast kojom možete ovladati za dve godine, ali postoje kolege seniori od kojih se uči. Oni nesebično dele svoje znanje, a ja crpim i učim iz toga što je više moguće.”

Miljan Čubrilo
Product Owner, Platform Communication Team
“Moj tim je multidisciplinaran, sačinjen od pojedinaca sa širokim tehničkim znanjima, koji su u najpozitivnijem smislu opsednuti pouzdanošću.”

Slađana Ivić
Team Lead, MotionWise™ Creator Use Case Testing
“Koristimo najsavremenije alate i opremu za čiju primenu se konstantno obučavamo. Za unapređenje inženjerskih veština zaslužan je i veliki broj kurseva koji su nam uvek dostupni.”

Zvjezdan Spasić
Product Owner and Team Lead, Core Tools and Frameworks Team MotionWise™
“Biti inženjer znači biti sposoban uhvatiti se u koštac sa problemom i riješiti gaiako se ranije nisi susreo s njim. Odustajanja nema, ima samo promjene pristupa i pravca razmišljanja”
Oglasi za posao (6)
Beograd, Novi Sad
30.07.2022.
Beograd, Novi Sad
22.07.2022.
Beograd, Novi Sad
22.07.2022.
Beograd
02.07.2022.
IT Insajder - iskustva o radu i sa intervjua
Podeli svoje iskustvo
Anonimno podeli svoje iskustvo o radu ili sa intervjua i pomozi drugim kandidatima koji se interesuju za kompaniju.
Software Developer
Firma je nastala iz automotiv odeljka RTRK. Zavisno od tima atmosfera varira ali u mom je bila vrlo dobra. Uslovi rada nisu na najboljem nivou ali firma to prepoznaje i radi intenzivno na tome. Ako se dovoljno investiraš u to da isteraš svoje mišljenje i ideju moguće je da se negde i čuje ali je potrebno uložiti dosta...
Firma je nastala iz automotiv odeljka RTRK. Zavisno od tima atmosfera varira ali u mom je bila vrlo dobra. Uslovi rada nisu na najboljem nivou ali firma to prepoznaje i radi intenzivno na tome. Ako se dovoljno investiraš u to da isteraš svoje mišljenje i ideju moguće je da se negde i čuje ali je potrebno uložiti dosta energije. Ukratko, odlična firma ali ipak nije "svačija šoljica čaja".
Opšte gledano firma je uređena "starinski", "inženjerski" sa rigidnom strukturom. Ne postoji sistem brige o napretku inženjera već je sve "ko se kako snađe". Postoje kursevi i dobra baza znanja ali se isti retko organizuju i nema nekog preteranog izbora. Odluke se ne donose na osnovu najbolje ideje već na osnovu autoriteta....
Opšte gledano firma je uređena "starinski", "inženjerski" sa rigidnom strukturom. Ne postoji sistem brige o napretku inženjera već je sve "ko se kako snađe". Postoje kursevi i dobra baza znanja ali se isti retko organizuju i nema nekog preteranog izbora. Odluke se ne donose na osnovu najbolje ideje već na osnovu autoriteta. Ne postoji većina stvari koja postoji u drugim firmama, poput trajnog rada od kuće (trenutno je u praksi neka vrsta privremenog hibridnog režima), moderne opreme (računari stari po 5+ godina) i slično. Glavni problem sa firmom je što malo ulaže u očuvanje glavnih ljudi u firmi već se uzda u "podmlađivanje" i dodano opterećivanje ljudi koji poznaju posao i koji moraju da iste obučavaju pored svog redovnog posla gde dolazi do "trošenja" ljudi.
Automotive Medior Software Enigneer
Prihvatio/la ponudu
Trajalo je 1 nedelju
Zavrsio sam FTN, smer Racunarstvo i Automatika. Diplomske studije sam pisao u prostorijama firme.
- Memorijska prezentacija tipova int, float, char.
Software tester
-Pružaju šansu kandidatima bez iskustva - Bez stresa (zavisi od projekta) -Privatno zdravstveno osiguranje
- Timovi na različitim lokacijama bez dovoljno stručnih ljudi u pojedinim timovima - Testeri odvojeni od developera u timovima u Novom Sadu -Projekti koji traju godinama i posao brzo postane monoton - Zastarela oprema, teško se dobija nova i kada se traži - Niža plata u odnosu na druge kompanije
Plate
Plate koje su uneli korisnici sajta
Prosečna neto plata
2100 €
Software Developer 1 plata
APR
Zaprati kompaniju
Prateći kompanije, dobijaćeš email obaveštenje kada zapraćeni poslodavci objave nove oglase za posao, kao i kada osvanu nove recenzije o njima.
Na taj način ti neće promaći nijedna željena prilika za posao, a usput ćeš se i informisati o uslovima rada.
Pitanje za poslodavca
Poruka uspešno prosleđena
Poruka uspešno prosleđena. Javimo ti se čim dobijemo odgovor