
Sitel SBA d.o.o. Beograd
Iskustva
Customer support
Pozitivno
Mogućnost rada od kuće. Redovna plata.
Zamerke
Radila sam za The Body Shop kampanju za Britansko tržište. Svako je imao pravo na pola sata pauze za ručak i 15 min male pauze. Za svo ostalo vreme od nas se očekivalo da sve vreme uzimamo pozive. Nije bilo prava na pauzu izmedju poziva, sem ako se ne uključimo da koristimo pauzu od 15 min koja se odbrojavala u sekund. Tim je bio užasno neorganizovan, dešavalo se da se jednostavno niko ne odaziva na pozive kad je agent na liniji i treba mu potvrda nekog nadređenog. Plata je bila mala u odnosu na obim posla koji se zahtevao.
Customer support
Pozitivno
Redovna isplata.
Zamerke
Tehnicki slaba oprema koja neomogucava stabilan rad. Losa organizacija unutar firme koja ne doprinosi sveukupnom napretku u firmi, kao i svakodnevnoj komunikaciji. Kratke pauze tokom radnog vremena tokom kojim ponekad moras biti dostupan. Slabe plate. Nikakva podrska od strane nadleznih u ekstremnim slucajevima sa klijentima.
customer support representative
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Kako vidite sebe u ovom poslu i kako bi ste resili problem/poteskocu koji bi ste imalli sa korisnikom? U kojim situacijama biste se obratili nadredjenom za pomoc?
customer support representative
Pozitivno
Razgovor za posao i cela organizacia protekla bas onako kao st je u informativnom mail-u objasnjeno. osoblje Hr-a veoma pozitivno, prijateljski i ljubazno nastrojeno.
Zamerke
Suvise visok target koji retko koji zaposleni moze da ispuni u potpunosti. Vise se tezi kolicini odradjenih tiketa nego kvalitetu iako se se sve vreme prividno insistira i na kvalitetu. Naravno da zbog obima posla i pravila odredjene kompanije nije moguce ispuniti oba u potpunosti.
Podrška
Odbio/la ponudu
Kako je izgledao proces
Customer Support Agent
Pozitivno
Razvoj socijalnih vestina, ucenje o novim tehnologijama i razvoju blockchain i crypto tehnologije,jako dobra plata za standarde Juzne Srbije
Zamerke
Previse prijateljskih veza u promocijama na vise pozicije, sto utice na stagnaciju ostalih ljudi
Customer support
Pozitivno
Dobar kolektiv i menadzment
Zamerke
Povremeno ostajanje prekovremeno
Technical Support Agent
Pozitivno
Pozitivna radna atmosfera, sjajne kolege.
Zamerke
Nemogućnost napredovanja, plata ne raste.