Semrush RS
Iskustva
Customer Care Specialist
Pozitivno
Dobri benefiti i lepa kancelarija. Strane kolege Rusi. World Mental Health Day seminar.
Zamerke
Niko iz mog tima ne radi u kancelariji i ne dolazi u kancelariji. Moraš da uhodiš ljude da bi ih video i razgovarao s njima u kancelariji. Većina u kancelariji u Beogradu su stranci. Plivaj ili potoni mentalitet. Strane kolege Rusi. Očekuju da sve sam učiš od početka i ne pitaš prvo već sam tražiš odgovor. Očekuju lojalnost kompaniji u koju si tek došao (???). Loš onbording nakon kojeg nisi spreman za posao koji drže non-native speakers umesto native speakers. Suvoparan onbording nedovoljno prakse. Sastanci koji se ukidaju jer su ljudi prebukirani ili su dobili otkaz zbog restrukture. Konstantne promene postojećih procedura. Nepostojeće procedure za razgovor s klijentima već parola snađi se a firma uzima pozive. Nema obuke za razgovor s klijentima. Nema mogućnost da se prekine poziv već klijent mora da se smiri pa da prekine. Nema žalbenog tima. Mačka u džaku slučajevi i pozivi. Ispravljanje tuđih grešaka. Fokus na profit a ne na klijenta. Repetitivan i dosadan posao. Loše dizajniran softver za komunikaciju s klijentom. Zastarele metode komunikacije. Skidaju bodove za sitnice. Skidaju bodove tebi a za istu stvar drugom kolegi ne skidaju.
Tehnologije
Customer Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Test na engleskom. Odgovori se istražuju i nalaze na sajtu i u dokumentima firme.
Customer Care Specialist
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Gde sam do sada radio
QA Engeneer
Bez ponude za posao
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Project manager
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
IT support
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Prethodna radna iskustva. Platforme i tehnologije na kojima sam radio. Kako pristupam zadatku. Znanje xml, html, css, python, bash, powershell...
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju težak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Customer Support
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Nije bilo tehničkog intervjua
Data Enrichment Specialist
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
QA manual
Bez ponude za posao
Intervju jako težak
Online intervju
Trajalo je 25 nedelja
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Wp qa pluginovi testirate za 30 min